September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klavertje44

klavertje44 Bekend lid

31 jul 2007
    648
    0
    0
    Jeetje mineetje, een kennis is net bevallen in 2.5 uur! Een vriendin vorige maand in 4 uur tijd....

Ik mag hopen dat wij het hier allemaal net zo snel kunnen doen!

Hun liepen al 2 weken wel met voor weeen, dus misschien dat dit er iets mee te maken heeft? Kom maar op met die weeen!

2. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    hoi hoi,

Hier ook absoluut niets te klagen hoor over hubbie...ik had het niet beter kunnen treffen! Hij doet alles in huis nu en daarnaast nog werken.....gelukkig deden we altijd alles al samen, dus we weten ook niet beter.

3. Dorientje

Dorientje Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.385
    0
    0
    erembodegem
    Zaterdag is het eerste meisje uit ons groepje voor de prenatale les bevallen.

Het is een flinke zoon van 3,940kg en 52cm geworden...
    En hij heet Brent.
    Daarnet even op bezoek gegaan, en de kleine uk even op mijn arm gehad...
    Was bijna helemaal verliefd...
    En de moedergevoelens en hormonen raasden tegen 340km/uur door mijn lijf....

Nog even geduld en wij zijn aan de beurt...

4. jacolien

jacolien Actief lid

20 jan 2008
    389
    0
    0
    urk
    dag dames
    nou vandaag weinig uitgevoerd,en nergens zin in dus dit word een saai en kort berichtje maar wou me toch ff laten horen/zien! ben moe,futloos en lui!
    sorry misschien morgen weer,wel alles bijgelezen hoor!

en dat van die geesten jah eng,ik geloof er ook in maar vind het doodeng!

5. mamameike

mamameike Bekend lid

kaatje even over het aanleren van psp-en...IS NOGAL VERSLAVEND BEGIN ER VOORAL NIET AAN hihi
    mijn laatste werkjes staan hier http://pspqueen.blogspot.com/

eh e...anno, leuk kamertje

about Men: die van mij stortte vandaag even helemaal in en heeft de hele middag geslapen. heb daar zoooo'n hekel aan, vooral als het in huis een dikke zoooooi is!
    maar goed, je kan niet alles hebben, hij is daarentegen wel mee wezen boodschappen doen en heeft gekookt

6. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @funnyme hoe is het met je vandaag?

7. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Ziet er profi uit zeg, die photoshop werkjes...

Hebben jullie de PSP aangeschaft of zat het bij de PC? Wij hebben alleen de zwaar uitgekleede versie, onee, dat is Adobe Photoshop, of is dat hetzelfde?

8. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hihi mijn navel is een klein smal streepje geworden zag ik net :D
    Ik at gebakken aardappeltjes op brood met mayo... ook lekker! :)

9. mamameike

mamameike Bekend lid

funny me...ik ben ook wel benieuwd hoe het met je gaat!

en eh yule, dit is paint shop pro, als je t leuk lijkt om eens mee kennis te maken moet je ff een pb sturen kan je wel een linkje geven van een trail versie....
    ik doe al jaaaaaren psp-en (als hobby maar ook voor me studie) blijft een leuke verslaving

ingeltje....streepje?
    die van mij puilt helemaal uit.....snik
    mijn buikomtrek vandaag 139,5

10. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Het is al weer voorbij ;) Moet zeggen dat ik eigenlijk helemaal niet mag klagen hoor...:D

Wat leuk de eerste augustus mama's...spannend, dan schiet het voor ons ook op meiden!

Ga morgen je site bekijken Kaatje!

11. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Hier ook een outie... al weken! Er zit helemaal geen gevoel meer in mijn navel en het vel er omheen. Vind het wel grappig staan.

Ik dacht dat PSP heel duur was (niet de trialversie maar het origineel).

12. mamameike

mamameike Bekend lid

als ik me niet vergis kost ie bij de mediamarkt iets van 85 euro, adobe is daarentegen iets van 1000 euro als ik me goed herinner

13. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Mooi dat PSP! Wij hebben laatst een digitale spiegelreflexcamera gekocht, daar wil ik eigenlijk ook wel wat meer mee gaan doen. Misschien is dat wel een idee....hebben jullie een cursus oid gevolgd?

Mijn navel is niet uitgepuilt, maar naar binnen toe...

14. mamameike

mamameike Bekend lid

steen stuur me anders even een pbtje....dan stuur ik even wat linkjes

15. @Mammameike en Kaatje: Hartstikke leuke fotobewerkingen hebben jullie gemaakt. Ik knutsel zelf ook graag met PSP en Photoshop, maar leg me meer toe op het maken van fantasiefoto's. Ik zal ook eens trots spammen...

16. [​IMG]

Ook mijn banner heb ik met PSP gemaakt...

17. [​IMG]

Zo is het wel weer genoeg, denk ik... ;)

18. mamameike

mamameike Bekend lid

hihi ook leuk meis!

ikke heb nog een nieuwe buik in me album geplakt

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Klavertje, die kennis die in 2.5 uur beviel, komt die toevallig uit etten-leur? daar is vanacht een vriendin van me bevallen ook in 2.5 uur

mamameike, is zeker verslavend. Leuke werkjes ! Als het goed is zijn ze voor mij nu ook een hoekje aan t openen. tot die tijd bewaar ik ze dan maar op de pc.
    Net weer een mooie van mannetje en mij samen gemaakt.

Yule.. waar we psp vandaan hebben.. ehh heel illegaal van internet ( schaam me diep :) )

Ingetje, gebakken aardappelen op brood? nog nooit gegeten haha maar zal best lekker zijn.

Steen, ik heb me aangemeld op een psp forum, en daar heb je lesjes en voorbeelden staan.

Lola, erg leuk !

mamameike, jeetje wat een buik ! en ik loop al te klagen dat ik mijn buik af en toe zo zwaar vind :-? Maar wel mooi van vorm !

Al iets van FunnyMe gehoord?

Ik ga zo off,dus als ik niet meer terug kom. alvast weltrusten en zie jullie morgen weer.

liefs

Deel Deze Pagina