September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @Mamameike: wat een verschil met 28 weken! Zullen ze nog lang blijven zitten denk je?
    Ja, ik dacht ook 1000 euro, maar PSP dus niet? Dat scheelt nogal!
    Zal je even PB-en.

@Lola: leuke foto's! Vooral die met die feetjes. Erg schattig.

@Kaatje: schandalig! :)

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    :oops: ( schuift de schult door naar haar man ) en gaat nu lekker naar bedje.

*zwaai*

3. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @wupje ja het is ook een "kwaaltje" van vroeger bij mij, die nu blijkbaar de kop weer opsteek. Ik moet ook altijd de bed in de slaapkamer zo hebben dat in alle in en uitgangen kan zien :)

@kaatje ja maar jouw mannetje heeft echt super werk geleverd! :D :thumup:

@mamamieke dat psp lijkt erg veel op scrapbooken of niet! zo das een flinke buik! :)

@lola ook leuke foto's!

@funnyme hoestie?

Zo beide afleveringen van jericho waren wel heftig vanavond!
    Morgen ochtend de fysio. Verder niks. Hopen dat ik vanavond beter slaap!
    Jeetje eerste augustus moeder al .... kriebel kriebel

4. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Lola! Leuke foto's zeg :) Echt superschattig!

Mamameike: holy shit!!!! dat is een grote buik!!

5. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Sluit me helemaal bij Ingeltje aan: Holy piep, mamameike wat een buik zeg. Daar is die van mij maar ieniemini tegen ;)

Lola, wat gaaf die foto's.
    Als je je es verveeld van je die kleine van mij ook wel photoshoppen :p

6. Tuurlijk... heb ik al vaker voor anderen gedaan. Dan moet je even pb-en met je wensen...

@Mamameike: Je kan wel zien dat jij twee schatjes krijgt... :confused: !

7. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @mamameike hhi ik dacht net als ingeltje duidelijke meerling buik. pff my god ben ik toch blij dat het er een is

8. 4days

4days Niet meer actief

WOW! :confused: Das nog eens een buik!

9. 4days

4days Niet meer actief

mamameike kaatje en lola, echt hartstikke mooi zeg! :eek: Wou dat ik zoiets moois kon maken! Ben laatst voor het eerst wat gaan klungelen met photoshop en vond t eigenlijk ook wel leuk. Nu net zo lang oefenen tot ik het ook zo goed kan! ;)

10. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    mamameike, wow inderdaad een enorme toeter! Hihi, twee van die ukkies daar binnen, dan mag het ook wel he!
    Ik pb je ff

11. mamameike

mamameike Bekend lid

hih meiden, t is inderdaad nogal een buik he? maar ja ze liggen allebei op de gemiddelde eenling dus tel uit je winst, zit nu meer dan 4 kilo kind in mijn buik.....ben ook zeeeer benieuwd hoe lang ze nog binnen blijven zitten (en hoe mijn vel er straks uit ziet). T rare is dat je het zelf niet eens zo door hebt, tot dat je dus die foto's ziet

Cossy,met het juiste programmaatje kom je een heel eind met foto's bewerken....heb ook nog wel een plekkie met leuke lesjes enzo!

Heb even op funny dr site gekeken, nog geen nieuws...vind het wel verdacht stil....zou ze dan toch al bevallen zijn....?

12. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Mamameike: Wat een mooie grote buik heb jij zeg!

Navel Ik had altijd een hele diepe navel. Zo diep dat de echoscopiste het kindje niet goed kon zien bij mijn 20 weken echo en dat we het kindje een beetje onder mijn navel vandaan hebben moeten duwen zodat ze het hoofdje goed kon bekijken met de echo!
    Nu begint 'ie echter te veranderen. Veel minder diep en wat ovaler. Vreemd om te zien. Ben benieuwd of 'ie er nog uit komt ploppen :)

Hier trouwens druk in de babykamer geweest. 2 weken geleden zijn alle muren gestuuct. Afgelopen weekend hebben we geschilderd. A.s. woensdagavond komt mijn zwager het helemaal afmaken (het schilderwerk dan....) Dan kunnen de meubels weer terug (hebben we eindelijk weer ruimte in de slaapkamer :D En kan ik gaan beginnen met de afwerking (leuke assecoires kopen enzo ;))
    Ik zal kijken of ik aankomend weekend even foto's kan maken en plaatsen!
    Ik ga me omkleden om naar mijn werk te gaan. Gisteren had ik trouwens last van harde (pijnlijke) buiken en was helemaal totallos toen ik thuis kwam. Mocht gelukkig iets eerder weg van mijn lieve collega's. Vandaag maar rustig aandoen en kijken of het beter gaat. Fijne dag!

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen !

Lola,mannetje werd gister helemaal enthousiast van je foto's en wil dat straks ook met foto's van de kleine.

Mannetje heeft hier gister trouwens ook met het blote oor de baby hartslag gehoord. helemaal leuk.

Cossy, ik kijk het af van lessen op een forum, zitten al standaard plaatjes pakketten bij,en geef dan mijn eigen draai eraan. Hoop straks zo goed te zijn dat ik het allemaal helemaal zelf kan.
    Idd gewoon veel oefenen

Nog steeds geen nieuws van FunnyMe? Misschien is ze aan t bevallen, of bezig om weeen op te wekken :)
    of een acute aanval van nesteldrang en is ze het hele huis aan t boenen haha.
    Geen nieuws is meestal goed nieuws ( maar wel spannend )

14. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.816
    4.057
    113
    Hey meiden,

Even een egoberichtje. Ik heb zaterdag een 3d/4d echo op de VU in Amsterdam. Onder onderzoeken en echo's was een berichtje geplaatst dat ze zwangere vrouwen zochten voor de cursus. Ik mag zaterdag om 10:30. :D

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Leuk !

Alleen beetje jammer dat het in Amsterdam is :(

16. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Goeiesmorgens Dames !

JAAAA , Vriendlief is vandaag jarig !
    en we zijn weer een weekje verder.

Ik ga nu ff terug lezen , jullie hebben weer lekker veel gekletst :D

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd met je vriend !
    Maak er een leuke dag van.

18. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Heb weer ff bijgelezen :D

droger Ik doe de hydrofiele luiers zoiezo in de droger.En dan verder alleen de kleertjes die er in mogen.De rest hang ik gewoon.

strijken Heb er z'n hekel aan , maar de baby kleertjes strijken lijkt me (nu nog) wel leuk :D

navel Hier nog niet zo heel erg , hij zit nu nog een beetje na binnen.

Kruip nu weer ff terug op de bank kraamafdeling kijken.Zijn wel herhalingen maar blijft leuk om te zien.En krijg er sinds een paar dagen de kriebels van. :D

19. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Hier nog geen beebjes hoor! Vannacht heeft het wel heel erg gerommeld, maar nu is het weer vrij rustig. Ik geloof ook nooit dat ze deze week gaan komen. Straks ga ik bij mn moeder douchen ( onze douche zit in het bad en dan heb ik echt hulp nodig met in en uit stappen) en daarna naar de gyn voor controle.

20. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Goeiemorgen!

@ Klavertje dat zijn goede voorbeelden zeg, bevallingen in 2,5 en 4 uur! Hoop dat ons dat ook lukt :D
    @ Dorientje ik heb ook morgen weer zwangerschapsyoga na 2 weken en aangezien ik het laatste uitgerekend ben van de groep ben ik ook een benieuwd of er al meiden bevallen zijn. Wel geweldig zo'n hummeltje kijken en dan weten dat het bij ons ook echt niet meer lang duurt!
    @ Jacolien ik duim voor je dat vandaag een topdag wordt!
    @ Lola mooi hoor die fantasiefoto's!
    @ Mamameike een mooie toeter! :D
    @ Miracle gefeliciteerd met je man!
    @ Dreames leuk hoor zo'n echo!

Vannacht een rotnacht gehad. Ukkie ligt nog in een stuit en vond het erg leuk om helemaal in mijn doos te liggen trappen :evil: Toen ook nog een paar keer kuitkramp......grrr ik ben helemaal brak! Ik ben blij dat ik geen hele dagen meer hoef te werken 8)

Ga hier zo maar eens beginnen aan mijn laatste notulen voor mijn zwangerschapsverlof :D Morgen mag mijn vervangster zich er aan begeven!

Deel Deze Pagina