September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ow nee psp is verslavend. moet nu rennen voor mijn werk.
    Meiden fijne dag en tot vanmiddag.

Liefs

2. Dorientje

Dorientje Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.385
    0
    0
    erembodegem
    Goedemorgen dames,

Hoe gaat het met jullie?

Hier alles oke...
    Vandaag 30 weken...
    De gyn had gezegd dat ik blij mocht zijn als ik 28 weken haalde na mijn vroegtijdige weeën.
    Nu dus al 30...
    Nu gaan we voor de 34 weken, dan mag ik hier in het ziekenhuis bevallen en moet ik niet meer naar het UZ.
    En eens de 34 gaan we voor 37, dan mag ik ook onder water bevallen, als onze dame tenminste met haar hoofd naar beneden wil gaan liggen...

Ik ga vandaag een beetje baby strijk doen...

3. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @miracle gefeliciteerd met je vriend.

4. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Goedemorgen! Nou hier eentje die heerlijk heeft geslapen :D he he! Beeb was eerst acrobats aan het uitvoeren maar ik kon zo slapen :p Alleen hopen dat ukkie niet aan het draaien was :(

@eva1983 mijn navel is ook ondieper een aan het worden en rekt uit, maar blijft tot nu toe wel binnen ben ook erg benieuwd :D oooh spannend dat de babykamer bijna af is :D

@dreames oooh leuk :thumup:

@miracle fel met jouw vent!

@FunnyMe je houdt het wel spannend ;) veel plezier bij de gyn!

Zo ff aankleden, ontbijten en de dieren naar buiten doen :p

5. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Moggê!

Gisteren heerlijk gezwommen, het viel gelukkig mee met de duitse invasie ;)
    Moest wel om de haverklap het water uit om te piesen. Mijn moeder kwam niet meer bij, vlak voor we naar buiten gingen bij de uitgang moest ik weer!
    Gisteravond met liefje naar zwgym geweest, nu een avond over de bevalling door een vlos, met video.
    Heel de bevalling werd besproken, wel interessant. Jammer dat het wel wat werd afgeraffeld. Mijn lief stelde nog een paar vragen, schrok me rot ;)
    Ze schijnen hier in het ziekenhuis een ontspanningsbad te hebben, zijn volop bezig met kraamsuites en luxere voorzieningen. Misschien toch maar een keer naar zo'n infoavond. Hier in Zeeuwsch-Vlaanderen ben je verplicht om in het ziekenhuis te bevallen, om logistieke redenen :(
    Niet dat ik nou persee thuis zou willen bevallen, maar dat we hier geen keuze hebben vond ik echt zo belachelijk.

Dan echt een rotnacht gehad, door de baby. Ze lag maar te wringen en te draaien, gek werd ik ervan. Deed ook echt pijn, voor het eerst. Moest steeds kreunen. Wist ook niet meer hoe ik moest gaan liggen. Overal spierpijn halverwege de nacht omdat ik niet lekker lag. Vervelende dromen, kramp in mijn been, tussen kuit en scheenbeen in en een snurkend lief. Owja en natuurlijk elk uur een toiletbezoek.

Mijn lief heeft wel heel fijn met zijn hoofd op mijn buik liggen luisteren voor we gingen slapen.
    Hij probeert steeds met een wcrol het hartje te horen, maar is nog niet gelukt. Gister kreeg hij lekker wat stompen in zijn oor ;)

Mamameike, je buik! :confused: Val je niet steeds naar voren? ;)

Miracle, gefeliciteerd met je lief!

Funny, spannend allemaal zeg!Ben benieuwd wat de gyn zo zegt.

Navel: hier nog een put hoor. Ben ooit geopereerd aan een navelbreuk en het trekt en staat echt strak, dat wel.

Kaatje en Lola, creabea's hoor, mooi!

Dreames, leuk een extra echo! Ik mag 11 aug nog een keer, ben benieuwd.

Zo, moet vanmiddag van 14 tot 18 werken. Ga zo douchen en aankleden, nu nog even lui...

6. goedemorgen heb wel alles bijgelezen maar geen energie om te reageren.

navel: die van mij was net zo diep als het eerste vingerkootje van mijn pink en is nu ongeveer gehalveerd, dus ik had ook een behoorlijke put.

vannacht echt weer slecht geslapen, 1 1/2 uur liggen draaien voor ik in slaap viel en toen iedere keer wakker om me om te draaien.
    mijn rechter been doet al een paar dagen zeer vanuit mijn schaambot naar de binnenkant van mijn been.

funnyme je houdt het spannend.
    ik krijg ook al de kriebels als ik me in denk dat wij het volgende groepje zijn die mogen bevallen.
    wij zaten zondag in de auto en ik was me aan het indenken dat er over een paar weekjes een maxi cosi op de achterbank staat. kon het me nog niet echt voorstellen.

verder weet ik niet meer wat ik wilde vertellen dus lees ik weer mee verder vandaag.

xxxxxxxxxxxxxxxx

7. ik heb weer een nieuwe buikfoto geplaatst.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

8. klavertje44

klavertje44 Bekend lid

31 jul 2007
    648
    0
    0
    Lola, wat ontzettend leuk! Doe je zulk soort dingen ook voor andere mensen ;)?

Kaatje, nee deze komt daar niet vandaag. Was ook gister middag gebeurd. Toen kwam ze op msn en zei: ik ben bevallen! Ik zei: joh gister? Nee net! Wauwwwwww dat wil ik ook!

Mamameike, dat is met trots een toeter te noemen! Mijn zus is ook zwanger van een tweeling dus dan weet ze een beetje wat haar te wachten staat. Daar is nu nog bijna niks van te zien terwijl ze bijna 20 weken is.....

Dreames, wat leuk! Ik mag een vrijdag! Gaaf he?

Miracle, gefeliciteerd meid! Lekker gebakjes eten?

Funny, wat spannend allemaal zeg! Iedereen leeft ook zo met je mee!!

Wupje, wat irri dat getrappel. Die van mij vind het fijn om haar been tegen mijn maag te leggen en daar krijg ik zo'n maagpijn van! Kan dan alleen maar op mn rug liggen. En kuitkramp...hou op schei uit! Weet er alles van. Tip: rek je uit met je tenen naar je knieen toe.

Dorientje, mijlpaal voor jou! Gefeliciteerd!

Parr, heerlijk als je zo'n nachtje lekker kan slapen he!

Freesia, lekker he dat gedraai en gewoel?!?! Pfff. Wel fijn dat het zwemmen zo lekker was.

Anno, zal straks eens naar je foto kijken!

Jullie zullen wel denken: wat schrijft ze opeens veel! Komt doordat man in buitenland zit en dochter is logeren. Zo hou ik tenminste tijd over :D
    Zoals jullie konden lezen heb ik een vrijdag een echo in Amsterdam! Het is wel een hele rit maar dat heb ik er wel voor over! Echt gaaf! Had ik helemaal niet meer verwacht en dan ook nog 3d/4d! Had ik eigenlijk de vorige keer helemaal niet een pret echo hoeven laten maken....zonde van mijn 85 euro. Nou ja, heb ik het dubbel!
    Ik ben zo benieuwd naar ons meisje weer. Hopelijk ligt ze dan niet in de placenta zoals vorige keer. Of hopelijk is ze nog niet ingedaald......maar geloof t niet.

Ga me maar eens aankleden. Doei doei!

9. mamameike

mamameike Bekend lid

hoihoi
    @miracle, gefeliciteerd!
    @dreams, veel plezier met je echo! ben benieuwd!
    @funny me....je houd het inderdaad wel spannend, vervelend dat je zelfs met douchen hulp nodig hebt meis!
    @kaatje, had je misschien even van te voren moeten waarschuwen dat psp verslavend is!
    @dorientje, goed nieuws voor jou dat de gyn het niet goed ingeschat heeft! en nu op naar de 34!

10. mamameike

mamameike Bekend lid

klavertje....lekker even een paar daagjes voor jezelf hihi
    en eh....due buik van je zus gaat straks ineens met sprongen vooruit, tot 20 weken gaat een tweeling ongeveer gelijk op met een eenling en dan ineens gaat het twee keer zo hard.....ben benieuwd hoe ze er straks uit ziet hihi

veel plezier met de echo vrijdag, ik wil OOOOK! maar had er niet zo veel geld voor over en ben nu al weer te laat natuurlijk!

11. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Hoi dames,

Mooie foto Anno!

Fijn dat de gyn het mis had Dorientje. Laat de beeb nog maar lekker even zitten.

Draaien: ik voel hier alleen steeds het ruggetje van links naar rechts gaan. Heb niet het gevoel dat er nog van stuit naar hoofd gedraaid wordt. Maar dat heb ik al weken niet meer.

Ik heb zo HET gesprek met de baas. Wish me luck!

12. mamameike

mamameike Bekend lid

oei Yule....succes meis!

13. mamameike

mamameike Bekend lid

mooie buik anno!

14. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Tnxs Dames voor de felicitaties :D

@klavertje: oeff ! gebakjes moet ik nu echt ff niet aandenken der zit er hier een te koppen naar me maag volgens mij.

15. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    @ anno : mooie buik meis !

16. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    @ yule: jij ook stuitligger , ik hier ook eentje.
    Heb het idee dat ze misschien nog wel draait , of ze houd me gewoon goed voor de gek.
    Geef de hoop nog niet op , hoorde laatst van me moeder dat een babytje die in een stuit de dag voor de bevalling nog draaide.
    Dus fingers crost !

17. thx voor de complimentjes over mijn buik.

ik zei gisteren tegen mijn mannetje, he dikke. moest ie wel om lachen. hij is namelijk bijna vel over been.

ga me zo maar eens aankleden en even naar de winkel. ga ook roshitenten kopen bij de action haha.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

18. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Wat heerlijk Dorientje, je gaat zo ook wel heel positief de weken afstrepen hè! We gaan gewoon voor de 37 hoor :)

Gefeli Miracle!

Wupje, bah wat een rotnacht :( Maarrrr hoera voor je laatste notulen!! ;)

Hey Piesert! Ehh nee Freesia :D Fijn dat het zwemmen lekker was! Oefff.. ook al zo'n rotnacht.. kan je een dutje doen vanmiddag om het in te halen? En ga je ook mee naar de Meeting eigenlijk?

Anno ook al zo'n bad night... :(

Klavertje: aargh! Gelijk paar uur later al op MSN?! Wil ik oooook!! Veel plezier met je echo vrijdag!

Me luck Yule! :)

Ik heb prima geslapen, sinds ik er om 2 uur pas in ga na een gezellig avondje online gamen met Parr :) , gaat het prima! Zou wel graag eens weer om half elf willen slapen, maar dat lukt toch niet, dus dat geef ik maar gewoon op. Als ik er om 2 uur inga, slaap ik in ieder geval gewoon lekker door.

19. Mss Ace

Mss Ace Actief lid

19 mrt 2007
    256
    0
    0
    Zaanstad
    Zo dames, ben er weer. We zijn lekker 4 dagen naar center parcs in Limburg geweest. Heerlijk niets gedaan, zondag zelfs 2x een tukkie tussendoor gedaan......

Verder gaat alles op zich wel goed maar slapen is op dit moment mijn grootste hobby terwijl ik eigenlijk helemaal niet lekker lig.

Ik heb heel eerlijk gezegd dat ik alleen de laatste 3 pagina's heb terug gelezen en volgens mij geen gekke dingen gemist.

@ Dreames: zoeken ze nog meer zwangeren voor de echo want ik woon vlak bij Amsterdam en wil/kan zaterdag wel voor een extra echo :)
    Ik kan het op de site niet zo snel vinden.

@mamameike: mooie buik om trots mee rond te lopen. PB'tje volgt ook nog hoor buddy!

20. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

He lieve meiden!

Hier even snel een berichtje met de telefoon, onze computer is stuk, vandaar dat ik niks meer kon posten hier :(

Ik hoop dat hij deze week gemaakt wordt, dan ben ik er weer hoor :D Heb ik nog belangrijke dingen gemist?

Hier gaat het aardig hoor, soms nog wel krampen maar ach, we zijn 32 weken en ik ben (net als Dorientje) zo de weken aan het tellen, nog eventjes!

Liefs XXX

Deel Deze Pagina