September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dorientje

Dorientje Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.385
    0
    0
    erembodegem
    oooh ben aan het zondigen....

ben een kommetje ijs aan het eten met een enorme dot slagroom.... :oops:

2. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    hihi hier ook. Een chocolade toetje met een flinke dot slagroom..Yummie

3. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Spannend Funny me!

Hier alles goed, wel sneller vermoeid en vaker harde buiken! Die harde buiken duren dan ook langer.

Verder vandaag een brief vd kraamzorg gekregen, we hebben nu 24 uur kraamzorg ipv 65 uur :( Ik heb gebeld en ze proberen meer uren te garanderen als ik eenmaal bevallen ben....maar ja, wel balen, want tja, we krijgen er twee bij, dus twee keer zoveel zorg en nog een 2 jarige peuter erbij....

X

4. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Goedenavond tesaam,

Vanmiddag gewerkt, onverwacht alleen gestaan. Bazin helemaal in paniek, red je dat toch wel? Ja hoor, ga nou maar ;) Raar genoeg helemaal geen last gehad van mijn linkerrib \:D/ Misschien dat baby vannacht is gaan verliggen en er nu minder op drukt?

Ik voel haar trouwens bijna nooit vanonder trappen, maar ook nooit heel hoog. Eigenlijk altijd in het midden van mijn buik. Nu lag ze op de laatste echo helemaal rondgebogen, ze heeft niet zoveel plek. Misschien ligt ze gewoon dwars :)

Net courgettesoep (zelfgemaakt) met Focaccia en tapenades gemaakt. Mmmmm.
    Zit alleen nu aan een reep chocolade, bij gebrek aan fruit :oops:

Hee, mijn laatste werkdag is ook 15 augustus :D Ongelofelijk, wat gaat het snel...

Fijne aaf allemaal!

5. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Hoi hoi,

Yule en ..?... ik kan de dingen van mijn werk gelukkig goed van me afzetten, anders zou ik daar niet kunnen werken. En vooral nu ook met de zwangerschap heb ik daar gelukkig geen problemen mee, alhoewel ik toen ik opgenomen lag natuurlijk wel veel te veel wist....

Anno, nee dat ben ik niet geweest...ik werk in Nijmegen.

Vanavond de geslachtsbepalingsecho gehad, en ze zagen het overduidelijk! Enne het zelfde als met de 20 wk, dus dat was wel fijn, hihi!

6. jacolien

jacolien Actief lid

20 jan 2008
    389
    0
    0
    urk
    nou meiden,
    voel me in ieder geval alweer wat beter!was niet ziek maar gewoon down en nergens de kracht voor!
    steen en yule:tjah tuurlijk moet je je daar ook niet tedruk om maken,maar het probleem in je zwangerschap is dat je gewoon zo bang bent voor je beeb!tuurlijk ga ik er vanuit dat ik strax een gezond meisie in mn armen heb!
    maar het is zo gemeen,en zo oneerlijk,terwijl je zelf helemaal nix kunt doen,jah 9maanden gezond leven!maar meer kun je voor zo'n kleintje niet doen!
    en meiden pff wat hebben jullie al een buiken! :confused: die van mij staat echt al 6 tot 7weken stil!
    ik groeide op het begin heeeeeelll snel en nu staat het hier stil en was in 5weken ook maar 1kilo aangekomen :confused: maar wel lekker want alles wat er niet bijkomt hoeft er ook niet af!

7. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    hallo meiden.

nou de koelkast kwam om 17.15 grrr. 2 jonge knapen brachten hem en hij staat in de keuken en wat zie ik kras &$%#$$@#$. 1 grote en 4 kleinere verdeeld over dezelfde zijde. schoten gelijk in de verdediging dat ze ook niet makkelijk binnen konden komen. manlief hoorde dit later aan de foon en was boos hij zegt ik heb $#$%#$&^% alles erdoor gekregen met de verhuizing zonder te beschadigen. heb gelijk de winkel gebelt en morgen komt de baas kijken ben benieuwd wat ie van plan is. heb toch recht op een onbeschadigde koelkast. ook was ie niet ingepakt in plastic en piepschuim zoals ik had vewacht. genoeg geklaagd weer sorry hoor hihi.

@jacolien gelukkig dat je weer wat beter in je vel zit. herken het wel heb ook van die dagen dat ik denk bleeee.

@steen ik heb volgende week woensdag de pret echo hoop dat het geslacht dan nog hetzelfde is als bij de 20 weken hihi dat het niet opeens een meisje blijkt niet dat dat uitmaakt maar zou wel gek op kijken.

8. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Hoi Meiden,

alles even snel doorgelezen want heb echt de energie niet om op iedereen te reageren.
    Laatste week werken maar het lijkt wel 10 x zo druk..pfff..nog drie dagen gelukkig.
    Daarna kan ik weer echt meelezen.

Vanmorgen bij de vk geweest en ze kon niet voelen hoe de kleine lag dus maakte ze een echo. Hoofdje ligt beneden (dus de kleine was toch gedraaid zoals ik al dacht)..alleen ligt de rest van het lichaam over dwars in de buik...hoezo eigenwijs?!
    Over twee weken kijkt ze nog een keer en dan beslissen of ze het moeten draaien..hoop het niet.

Zo te lezen gaat het met iedereen, naar omstandigheden, goed..houden zo meiden!

9. jacolien

jacolien Actief lid

20 jan 2008
    389
    0
    0
    urk
    haha leuk om te lezen dat iedereen toch niet zeker is van het geslacht na de 20weken echo!ik was er wel zeker van 2weken en toen dacht ik kan best dat ze wat over het hoofd zien!en toch een pretecho gedaan! :D
    wat helemaal super is natuurlijk!

@tweety:tuurlijk heb jij recht op een onbeschadigde koelkast,je koopt hem toch niet met krassen,zowel?dan mochten ze hem meenemen en wou ik mn geld terug!kocht ik hem bij iemand anders(bij wie heb je hem gekocht?)

10. Dorientje

Dorientje Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.385
    0
    0
    erembodegem
    even 3 leuke buikfoto's gemaakt...

11. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @jacolien morgen komt de baas kijken naar de beschadegingen maar als ie moeilijk doet mag ie hem idd weer meenemen en wil ik mijn geld terug mijn vader koopt altijd alles bij deze winkel en was zeer te spreken over hun maar die zegt ook als ze geen andere geven of moeilijk doen koop ik er niks meer. het is de expert dus geen klein winkeltje

12. Dorientje

Dorientje Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.385
    0
    0
    erembodegem
    nummer 2

13. Dorientje

Dorientje Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.385
    0
    0
    erembodegem
    nummer 3

14. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Heb ook maar eens nieuwe buikfoto's in mijn album gezet. Met en zonder kleding....

15. ydnic

ydnic Actief lid

4 jan 2008
    450
    0
    0
    Administratie en sales
    Friesland aan het water
    Vandaag de echo gehad om te kijken of de placenta nog te laag lag en dus voor de opening. Dit bleek niet het geval en is toch mee omhoog gegaan. Dit betekend dat we hier voor zover een gewone bevalling gaan krijgen (geen keizersnede). Het was ook al aan het indalen het koppie lag al redelijk ver in het bekken zei de vk. We konden nog wel even genieten van de kleine dat deze lekker op de navelstreng aan het sabbelen was. Zie je heel lief dat mondje en ineens steekt het de tong uit naar de navelstreng. Zo leuk om te zien.

Controle was verder ook helemaal goed. Een relaxte bloeddruk zei de vk. Dus weer goed door de apk gekomen.

Vorige week vrijdag de intake gehad. Ze was hartstikke aardig en had een vragenlijst die we hebben ingevuld. Ze is verder helemaal niet boven geweest om het kamertje te checken. Volgens mij kan er ook niet veel fout aan een kamertje zijn en als er iets anders moet dan geeft de kraamhulp dit wel aan.

Las al dat ik gelukkig niet de enige ben die dol op ijs is. Maar hier geen chocolade ijs, lekker vanille met fruit er bij met een beetje aardbeien saus. Jammie!

16. jacolien

jacolien Actief lid

20 jan 2008
    389
    0
    0
    urk
    @tweety volgens mij doen die nooit zo moeilijk,mijn opa koopt er ook alles en altijd goede garantie dus denk dat het allemaal best goed komt :D

@dorientje:ahhhh wat leuk/lief ;)
    helemaal leuk je foto's

17. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    @ydnic: Voor dezelfde reden krijg ik morgen ook een echo.Ben benieuwd ! Laat jullie wel wat weten , ik sluit nu me pctje af.Heb bezoek dus zit er toch niet achter.

Tot morge ! Alvast truste voor iedereen.

18. Dorientje

Dorientje Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.385
    0
    0
    erembodegem
    bedankt voor de complimentjes...

Hubbie begrijpt niet dat ik de foto's hier wel durf te plaatsen en op het forum van de teckels (waar ook heel close vrienden opzitten) niet ...

Ik vind ze dus eigenlijk een beetje te bloot...
    En hubbie vind ze even bloot hier dan op een ander forum.

Maar we zijn hier toch allemaal onder vrouwen...
    Vindt het toch iets meer vertrouwelijk...

19. ydnic

ydnic Actief lid

4 jan 2008
    450
    0
    0
    Administratie en sales
    Friesland aan het water
    Miracle, succes morgen.

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Lise, vind dat echt niet kunnen. 24 uur met een tweeling.. maar ja je kan er geloof ik weinig tegen doen :-?

Tweety, lekkere actie van die jongens en je koelkast. zou idd ook op je strepen blijven staan voor een nieuwe koelkast

Dorientje :) zo bloot vind ik ze niet hoor, maar zou ze idd ook niet snel op een forum buiten zwangerschappen om plaatsen.

verder niet zoveel fut om te reageren. ben de hele week al moe en niet lekker in t velletje.
    Net leren puffen dus dat scheelt weer.

Deel Deze Pagina