September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jacolien

jacolien Actief lid

20 jan 2008
    389
    0
    0
    urk
    dorientje vind het ook anders als je die mensen kent en hier niet,is toch anders jah!en hier zitten denk ik amper mannen alleen die af en toe met de vrouw meelezen maar meer ook niet denk ik!

miracle van deze kan ook suc6 morgen

2. ydnic

ydnic Actief lid

4 jan 2008
    450
    0
    0
    Administratie en sales
    Friesland aan het water
    Dreames vind de foto's ook leuk.
    Te bloot? Je ziet toch alleen een buik verder niks geen schokkende beelden. Of is het eendje zijn zwembroek vergeten ;)

3. jacolien

jacolien Actief lid

20 jan 2008
    389
    0
    0
    urk
    zou het aan het weer liggen?ben deze week ook al zo futloos!
    kaatje85 hoop voor morgen een betere dag!

4. Dorientje

Dorientje Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.385
    0
    0
    erembodegem
    @yndic: ja eigenlijk zie je niets eh?
    maar je ziet wel dat er enkel maar een handoekje ligt en dat vind ik een beetje bloot lijken :oops:

maar om ze hier te plaatsen, vind ik geen probleem...
    we zier er op dit ogenblik een beetje allemaal hetzelfde uit denk ik...

5. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @Dorientje: leuke foto's! Moet ik ook nog eens doen.

@Jannes: mooi buikje! Je ziet bij jou ook mooi de groei.

@Jekkia: 2 weken te vroeg? :confused:

@Ydnic: nu snap ik waarom baby's nog geen tandjes hebben... stel je voor dat ze aan de navelstreng gaan knabbelen ipv sabbelen... :rolleyes:
    Wat fijn dat de placenta omhoog gegaan is!

@Tweety: belachelijk dat ze jou zowat de schuld geven van die krassen! Het is hun werk om het onbeschadigd binnen te krijgen. Daarom zitten die dingen ook in piepschuim! Ik zou het ook niet geaccepteerd hebben. Heb je wel al getekend voor ontvangst?

@Lise: wat schandalig weinig kraamzorg. Ik vind dat ze voor tweelingen wel een uitzondering mogen maken zeg! Is het niet zo'n standaard brief (hier wel namelijk)? Het zou kunnen dat iedereen die gewoon krijgt maar dat ze bij jou n.a.v. de intake toch meer uren inroosteren. Misschien toch even navragen voor de gemoedsrust?

Hier is de hele babywas klaar. Ga maar eens een beginnetje maken met de vluchttas (al hoop ik die niet nodig te hebben).
    Lekker bloemkool, aardappelen met een kaassausje en Merquez worstjes gegeten! Mjam!
    En jeetje, wat is dat gedraai en geschop hard zeg. Het lijkt met de dag erger te worden!

6. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @yule hoefde niks te tekenen. had ik ook niet gedaan hoor heb ook gebelt waar die jongen bij waren.

7. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    groot gelijk! succes ermee morgen, ik hoop dat ze 'm zonder tegensputteren gewoon weer meenemen en een goede leveren.

8. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    ja soms kan hij hele grappige dingen zeggen. maar dat komt doordat hij uit Marokko komt waar zwangerschappen en bevallingen echt vrouwendingen zijn en waar de meeste mannen zich er (helaas) niet mee bemoeien. gevolg is dat ze er ook helemaal niets vanaf weten. gelukkig vindt mijn man het allemaal superleuk en interessant, gaat hij mee naar elke controle, en wil hij ook graag bij de bevalling zijn (wat hij van mij ook perse moet, maar dat terzijde ;) ). soms als ik eens wat uitleg over de bevalling ook, dan is hij helemaal verbaast. hij dacht dat je gewoon wat krampen krijgt en dat dan na 3 uur ofzo de baby komt. hij zal nog wat beleven, lol! :)

9. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    @Yule: tja, die 24 uur kraamzorg is echt balen. Bij de intake werd 65 uur toegezegd (49 uur plus extra uren omdat het een tweeling is). Nu maar zien waar het uiteindelijk op uitkomt. Ik had al gebeld vandaag, maar ze zei dat ze als de beebs er eenmaal zijn, objectief gaan kijken hoeveel zorg we nog (extra) kunnen krijgen. Het is wat, betaal je je de blubber per maand aan ziekenpremie en is de eerste 150 euro ook nog eigen risico, krijg je maar zo weinig kraamzorg...tja, vanwege de tekorten aan kraamverpleegkundigen, maar toch...

Vluchttas: heb ik gisteren gepakt! Moet alleen nog een dagcreme erin en misschien een badjas ;)

Zo, ga ff niksen.
    XXX

10. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Dorientje humor hoor! :D Leuke foto.

Zo ga lekker slapen, welterusten

11. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Haha die Pisum! Leuk mannetje heb je toch!

Dorientje: vind die met het eendje echt leuk!

Yule: hmmm merguez worstjes jammie!

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden.
    Hier na een onrustige nacht alweer klaar wakker, had me zo voorgenomen om vandaag lekker uit te slapen.
    Hopelijk kan ik straks nog ff slapen.

Valt het jullie trouwens ook op dat we de afgelopen 3 dagen erg stil zijn? Is wel een keer lekker om niet 10 blz. te hoeven bijlezen :)

13. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @Kaatje: ja, dat viel mij ook al op! Een stuk rustiger (en saaier op mijn werk dan ook... ;) )

Ben net uit mijn bedje geschud door schilders. Ze zijn al weken bezig aan ons complex en zojuist stonden ze dus op het balkon voor mijn slaapkamerraam! Aaaaaaah! Gelukkig stond het gordijn maar op een heel klein kiertje... ik snel eruit, badjas aan, douchen en aankleden.
    En dat terwijl ik nog een uurtje had kunnen slapen...!

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    irritant is dat he.
    had dat toen ik nog bij mijn ouders woonde,daar stond mijn bed voor het raam, en werd dus iedere maand gewekt door de glazenwassers...domme aktie van mij is dat ik steeds met mijn slaaphoofd de gordijnen open trok om te kijken waar de herrie vasndaan kwam

15. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Buddy Pisum: ja, dan staat jouw mannetje echt wat te wachten, hahaha! Alhoewel: misschien gaat jouw bevalling wel op die manier, zou toch mooi zijn, nietwaar? Maar ik kan het me wel voorstellen dat hij er zo'n beeld van heeft als hij op die wijze is opgegroeid, net zo goed dat vrouwen in Amerika zich niet kunnen voorstellen dat de bevalling hier zonder pijnmedicatie plaatsvindt.

Zo, ik ga even werken! Fijne dag allemaal

16. IrisB

IrisB Fanatiek lid

Goeiemorgen!

Even snel een poging tot reacties voor ik naar de fysio moet. Zit wel fijn op m'n werk, zodat ik de werkdag kan onderbreken voor de fysio en niet erna nog al m'n uren moet werken (wel een voordeel dat ik op 10 mins fietsen van alles woon/werk).

@tweety: Hopelijk komt alles in orde met die koelkast, en anders is die winkel idd een klant kwijt. Het blijft dus moeilijk, dingen leveren :rolleyes:

@jekkia: Dat is wel heel ruim op tijd komen voor een afspraak :) Alleen jammer dat je een reis voor niks hebt gemaakt. Heb je een beetje kunnen genieten van de rust nu Raven uit logeren was?

@funnyme: Heb je intussen al wat minder pijn? Hopelijk gaat het snel doorzetten, want dit lijkt me helemaal niks.

@wupje: Ben de middag zonder dutje doorgekomen (met dank aan collega WoW-er :D) Maar na het avondeten wel even geslapen...

Hmm, moet collega wat gaan uitleggen, dus ik sluit hier even af. Tot straks!

17. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Dorientje, mooie foto’s! Vooral die met dat eendje.

@Ydnic, super zeg..bij mij was de placenta ook mee omhoog gegaan..was ook erg opgelucht.
    Lijkt me ook erg schattig om te zien…:D

@Jannes, mooie foto!

@Lise, inderdaad weinig uren…wat je zegt je betaald zoveel premie. Af en toe maak ik me ook wel eens druk als ik me bedenk dat ze straks maar 3 uur per dag komt..maar goed het is niet anders.

Lekker geslapen allemaal of een rotnacht gehad?

Heb echt het idee dat ons kleintje me nu helemaal beurs aan het schoppen is..hebben jullie dat ook? Vanmorgen weer gewogen en was weer niets aangekomen..hubbie maakt zich een beetje zorgen. Gelukkig had de vk gisteren al gezegd dat het geen kwaad kan. Waar mannen zich druk over kunnen maken ;)

18. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Even heel snel nog over het over tijd lopen en inleiden.
    Hier gaan ze pas bij 43 weken inleiden. Er werd uitgelegd, omdat de meeste babies toch gewoon spontaan geboren worden en omdat elke ingreep (inleiden dus) een risico met zich meebrengt.

Iedereen een fijne dag en ik kom vast nog even buurten :D

19. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    Even snel studie ontwijkend gedrag: hubby kan nu met oor op mijn buik de hartslag van ons meisje horen! Echt zo leuk dat hij nu ook iets heeft wat alleen hij kan mbt de zwangerschap!
    xxx

20. debbyvermeer

debbyvermeer Bekend lid

4 sep 2007
    881
    50
    28
    verkoopster
    den haag
    dames hier weer eens een berichtje van mij

jippie 30 weken(en toch ook wel weer heel raar :cry: )
    vind het met de dag spannender worden en ben eigenlijk mezelf niet(heb een heel kort lontje)maar mag gelukkig iedere vrijdag naar de gyn en als er iets is mag ik gelijk komen
    heb alleen sinds een paar dagen dat ik de kleine niet voel schoppen maar meer voel schuiven hebben jullie dat ook of moet ik de gyn maar bellen :oops:
    ga nu even teruglezen en reageren(zal wel een uur duren :) )

groetjes debby

Deel Deze Pagina