September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik weet in ieder geval dat mijn hCG nog toeneemt, ik stak eergisteren een test in mijn plas en BOINK binnen 2 tellen een dikke vette teststreep, de controlestreep was nog aan 't nadenken! Erg leuk!

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    haha ja grappig is dat om het verschil te zien tussen je eerste test en nu.
    Zij van MVM deed die test, dus liet er een druppel plas opvallen, en ik zei " en nu maar hopen op een tweede streep"

" Ow maar die staat er al" de controlestreep was nog niet eens in zicht"

3. @Kaatje85: Ja, zo ging het bij mij de vorige keer ook en hoop nu ook weer :D ! Ik heb gisteren gebeld en wacht nu op het telefoontje voor een afspraak...

4. sasha

sasha Actief lid

15 jan 2008
    462
    0
    0
    Ohw, (voel me nu heeel dom) ik wist niet of het wat uitmaakte hoe snel je test verkleurd.....Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe lang ik zwanger ben, maar de eerste keer dat ik de test deed was het ding meteen verkleurd (geen minuut wachttijd, geen dun streepje) Meteen een dikke vette streep, nog voor de controlestreep.......zou ik dan nu langer zwanger zijn?
    En kan de huisarts dit ook zien aan het bloed? (daar mag ik namelijk dinsdag naar toe)

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nee dat denk ik niet hoor.
    Maar de 1 maakt sneller en meer hormonen aan dan de ander. Pas bij de eerste echo kun je echt zien hoever je bent.

6. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Daar sluit ik me bij aan!

7. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Nieuwe zwangeren .... welkom en gefeliciteerd!

Heb net m'n bestelde positie spijkerbroek binnen .... wat zit dat heerlijk!

8. foover

foover Bekend lid

17 nov 2007
    730
    0
    16
    Hoi, Hoi,

Wil iemand mij nog op de lijst zetten voor: 19februari 12 weken echo en 21februari afspraak verloskundige. :)
    Bedankt.

Groetjes Marieke.

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Waar kopen/bestellen jullie eigenlijk je positiekleding?
    Hier in het dorp heb je niets, en heb eigenlijk nooit tijd/zin om verderop te gaan kijken. Heb echt een hekel aan passen in winkels enzo.
    Lang leve internet.

10. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Ik heb ook nog geen zin om positiekleding in de winkel te kopen, dus heb ik hem via internet besteld. De broek die ik nu heb heb ik van H&M.
    Maar je kunt natuurlijk ook op mp gaan rond neuzen ... is allemaal al duur genoeg. ;)

11. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Er zijn best veel online winkels voor positiekleding heb ik al gezien. Esprit heeft ook mooi spul, maar is wel wat duur helaas.
    Ik ga ook eens op de site van H & M kijken.
    Bij mij past 1 spijkerbroek al niet meer, maar die was ook al erg straks sowieso, dus dat kan ook gewoon door de kerst komen dat die niet meer past :)
    Ik heb een zwangerschapsbh gekocht bij Prenatal, maar hij is echt zo lelijk en groot... Hij zit wel lekker hoor, maar ik had gehoopt op echt veel ondersteuning, dat valt me toch nog een beetje tegen. Mijn (.)(.) doen al pijn bij stevig doorlopen namelijk. Ik zei dat ook tegen de verkoopster, en zij zei dat ie ook niet echt heel strak moet zitten (als een sportbh) want er moet wel ruimte zijn om te groeien en dingen moeten juist nu niet afgekneld worden. Daar had ze natuurlijk gelijk in, dus heb hem toch maar gekocht. Maar ik hoop nog wel tegen een iets charmantere aan te lopen dan deze. Kan een aantal shirts met een iets lager decollete niet meer aan omdat de bh zo hoog sluit dat ie erbovenuit komt.

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik heb een ff witte, en een hele leuke. zwart met een opgestikt wit kanten randje. Nog geen 11 euro bij de hema. heel leuk,en vind hem nog best goed steun geven

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland

14. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Is dat een speciale bh? Ik kon ze niet vinden bij de HEMA en durfde het niet te vragen hihihi

15. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Die is echt leuk!
    Tjee de Hema, dat ik daar zelf niet aan gedacht heb. Als ik weer in de stad ben, ga ik er direct even langs! Of nee wacht, ik ga eerst even op de site van de Hema kijken, kan vast ook wel online besteld worden.

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ja kan online en vandaag nog met 20% korting

17. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Ik zag het!
    Wel 4,95 verzendkosten, best veel vind ik. Ik ga toch even in de winkel kijken binnenkort. Vind het ook wel fijn om even te passen!

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ja idd. mijn moeder had ze op de gok meegenomen,maar ze mogen binnen 30 dagen terug.

19. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    hoihoi ben ik ook weer eens.
    Hier begint het bluuuuuuuh gevoel (moe/misselijk) ook door te dringen, bah en dan zulk snertweer wat kun je je dan ellendig voelen zeg!

20. sasha

sasha Actief lid

15 jan 2008
    462
    0
    0
    Bhabha, het is inderdaad snertweer, zou het ooit nog goedkomen? Ik kan me bijna niet meer voorstellen hoe het zonnetje aanvoelt :(
    Gelukkig voel ik me wel nog prima. Ik ben volgens mij nog echt niet toe aan nieuwe kleding eerlijk gezegd, wat zijn jullie er rap bij

Deel Deze Pagina