Wel harde buiken, maar niet superpijnlijk. Op het moment is alles teveel. Wil alleen maar slapen en huilen.
Wij hadden kaartje gemaakt op Poobies en proefdruk gekregen. Wel leuk, maar ik vond het papier niet mooi. Heel dun.... Maar dat is persoonlijk hoor. Bij geboortekaartontwerp.nl hebben ze zwaarder papier en kun je ook zelf ontwerpen. @Debby: vind de naam Heaven niet zo mooi. Maar het gaat erom wat jullie mooi vinden.
Hihi herinner je het verhaal nog dat ik in bad ging en eruit getakelt moest worden door hubbie? Ben nu alleen thuis dus lijkt me geen goed plan! Ik ga lekker bankhangen. Moeders komt over een uurtje ff kijken zei ze.
@funnyme ga lekker slapen en misschien helpt dit wel *dikke knuffel* @jannes nee mannetje nis het er ook niet mee eens maar zei als jij het mooi vind(denk dus niet dat het hem wordt) mar vind het zo moeilijk voor onze jongens had ik het zo verzonnen maar voor een meisje vind het het gewoon heel moeilijk mannetje kwamm wel met shania britt of tess maar vind dit weer niet leuk bij de jongensnamen(en zo blijf je maar denken en weet ik het nog steeds niet ) dus ideeen zijn zeer welkom groetjes debby
@funnyMe: spannend zeg allemaal. Als je alleen maar wil slapen en huilen zou ik dat lekker doen! @Debby: logisch dat je je meer zorgen maakt na wat je hebt meegemaakt met Kylian. Dat schuiven heb ik ook de hele tijd, het voelt wel heel krachtig en dat is volgens mijn vk het belangrijkste (dat het krachtig is, aantal keren is dan minder belangrijk). Er is gewoon een stuk minder ruimte om mama eens lekker te schoppen! Naam: Lydia? Megan? Kyra? Soraya? Zoiets? @Anno: vervelend dat ze niet met die afspraak kunnen schuiven bij de GGZ. Ik snap best dat jij het niet altijd leuk vindt dat men het voor je broer opneemt. Dat geeft soms het gevoel dat jij er niet toe doet ofzo. Tuurlijk is het niet leuk voor hem, maar jij kan daar ook niks aan doen toch? @Jannes: : Ik heb ook een proefdruk via Poobies en ik vond de kwaliteit echt fantastisch! Veel beter dan ik had durven hopen, prachtige kleuren en zwaar papier... vreemd zeg! Vrienden van ons hadden via geboortekaartontwerp.nl hun kaartje laten maken maar de kleuren waren flets geworden (zelf getekend en ingescand). Dat kan ook aan de scanner gelegen hebben natuurlijk.
@yule ja dat schuiven is wel krachtig hoor en af en toe gaat heel mijn buik heen en weer en heb net toch wel een paar schopjes gehad denk dat het ook komt van de spanning dus zal wel wat relaxter proberen te worden(zei ze stoer ) ja meagan vind ik ook leuk maar mijn man ook niet zo(wat een moeilijke man heb ik eigenlijk ) en zelf vind ik kyara ook wel wat hebben maar zoals ik al zei een moeilijke man heb ik (is ook niet heel leuk volgens hem ) hoe is het verder liefs debby
Oh oh dat thuis zitten zou eigenlijk heel goed moeten zijn voor mijn portemonnee maar helaas ontdek ik net een superleuke kledingsite voor mijn dochter van 4 en voor baby's,dat gaat geld kosten.......miss kan ik maar beter even gaan poetsen
@Debbyvermeer: wat vindt jouw man dan wel leuk? Is wel lekker makkelijk voor hem, jij verzint iets en hij mag het afkraken...
Anno, schiet lekker op daar bij de ggze.. gelukkig kan het via de mail.. en je oma.. :-? Knuff Dreames, toch thuis? leuk ! mag ik vragen waarom je nu opeens thuis wilt? ( jep ik ben nieuwgierig ) tweety, ow sorry niet gelezen op hyves.. ja die glazen potjes heb ik bij de xenos vandaan ( 3 potjes voor 0.90 ct ) gevuld met mana's uit de ah, kaartjes zijn eigenlijk om aan een plantje te hangen ( ook bij de ah ) en heb die kaartjes met een elastiek aan de dop gehangen. rekje kon ik uit de winkel ( mijn werk ) lenen parr, is het al zeker dat je die uren krijgt? bij mij heeft ze namelijk 56 uur ingevuld,maar gezegt dat ik maar uit moet gaan van 24 en al het extra is meegenomen FunnyMe... ow dan gaat het toch gebeuren ! ( heb gister geleerd dat je zonder slijmprop ook nog weken door kan lopen,zolang je vliezen nog maar in tact zijn ) ow ja heb ook geleerd dat er vaak een beetje bloed aan de slijmprop zit, en volgens de lerares moet je zo lang mogelijk blijven rondlopen, zitten, hangen en doen voor je echt op bed gaat liggen. Debby, sorry vind Heaven niet leuk, meer eigenlijk om de betekenis ervan.
@yule hahaha ja daar heb je gelijk in hij zegt van verzin maar en dan vind hij niks leuk hetzelfde met de kaartjes die vind hij dan wel leuk maar bemoeid zich echt nergens mee en zegt gewoon daar heb jij meer verstand van lekker makkelijk he @delayla heb ik ook hoor sinds ik thuis zit ga ik makkelijker even de stad in (kan ook beter gaan poetsen maar dat vind ik niet zo leuk ) groetjes debby
Hahaha, heeeeeeeeel herkenbaar! Ik gebruik nu zelfs al mijn priverekening voor het afboeken van bestellingen zodat hubbie neit te veel schrikt als hij 's avonds de rekening checkt. Hier is het geboortekaartje nu ook helemaal af, moet alleen nog even wat 'acessoires' klaarmaken en natuurlijk de envelopjes schrijven maar dat doe ik in mijn verlof allemaal wel. Moet dan ook nog wat te doen blijven natuurlijk. Dat zijn echt van de klusjes voor als je niet meer zo mobiel bent.
Funny me, Spannend! En probeer idd een beetje te slapen/liggen als het doorzet heb je je krachten nog wel nodig. Iig alvast heel veel succes als het nu doorzet. Misscien ben je dan vandaag of morgen wel mamma Debby vermeer, idd met jou achtergrond je niet gek laten maken en bellen als je het nodig vind. Dat snapt jou vk ook wel. En onthoud 1 ding er zijn geen domme vragen! En idd hier kan iedereen ook haar ervaringen met je delen. Ook altijd prettig. En de naam Haeven vind ik ook niet zooo.... Misschien iets in de trend van Chelsea, Maroon, Deliane, Khirsty, Liberty...... Anno, vervelend klein mannetje dus! Tijd dat ie een vriendin krijgt die de broek aan heeft en hem goed te plek zet. Dus zou zeggen zet hem op een datingsite En als jij zijn profiel dan aanmaakt .......... whahahaaaaaaa...... Succes Parr , hier ook gewoon de 49 uur kraamzorg. Nu scheeld het wel dat de vakanties hier dan alweer afgelopen zijn. Lise vind het idd wel een beetje vreemd dat je met een 2ling ook gekort wordt op uren. Ondanks de drukte zou je toch die 49 uur moeten hebben! Heb je niet om een stagiare erbij gevraagd? Geloof dat yule dat wel heeft gedaan. Scheeld altijd wat en die kan dan iig wat tijd met jullie andere kleine doorbrengen.
@debbyvermeer: Mijn man en ik verschillen ook zo van mening qua namen,om gek van te worden met als gevolg dat we nu nog niks hebben.... @wens3: Haha ja dat doe ik ook, alhoewel ik verkoop heel veel kleertjes van mijn dochter via internet en dat bewaar ik dan om weer nieuwe van te kopen,helaas heb ik niet een hele goedkope smaak waardoor er altijd geld bij moet
Ja Bikkel zo heet de oudste zoon van Martijn Krabbe geloof ik, vind ik persoonlijk helemaal niks, en namen zoals Bloem ook niet, maar Roos dan weer wel, gek he? Funnyme spannend hoor!
@delayla dus je herkend het probleem ja mannen zijn makkelijk zo van verzin jij het maar en dan verzin je wat en is het weer niet goed dus jullie zijn er ook nog steeds niet uit(ik dacht al dat ik de enige was ) ga weer even brainstormen op het net wie weet groetjes debby
@funnyme o meid spannend je kan idd ook zonder de zo genoemde slijmprop nog ff door lopen maar toen ik die van mij verloor was mijn zoontje er dezelfde dag. @kaatje ga je schamen in een hoekje haha. geef niks hoor ik lees ook wel eens wat over het hoofd. ik wil ook zelf de bedankjes maken maar weet nog niet precies hoe en wat wilde iets met die snoephartjes doen.
ik ga er niet vanuit hoor dat ik elk moment kan bevallen. kan ook nog wel tijdje duren inderdaad. ben zo moe ik ga ff slapen.
funyme welterusten en probeer inderdaad maar lekker wat te slapen misschien knap je er iets van op (als je al kan slapen) jeetje meid het blijft spannend zeg groetjes debby
Zo, ben weer thuis, dus kan aan het vervolg beginnen Even kijken, waar ik gebleven was... @eva: Rot dat je maar 24u kraamzorg krijgt :s Misschien dat het toch nog meer kan worden eens het zover is. @Lise: Vind het voor jou ronduit schandalig dat je maar 24u krijgt. Met een tweeling en al een kleintje dat rondloopt Maar was het nu echt zo of was het een algemene brief? (ben dat even kwijt) @dorientje: Leuke foto's! Vind ze ook niet te bloot, hoor. @jannes: Mooie buik! @ydnic: Hoera voor opgeschoven placenta! Is toch leuker om te weten dat je niet definitief een keizersnede moet. Kan natuurlijk altijd, maar dat is voor ons allemaal het geval. Je weet natuurlijk nooit. @yule: Tsk, stomme schilders @kaatje: Hoera, leren puffen. Wij moesten vorige week ofzo een minuut puffen. En een minuut duurt dan heel erg lang Veel plezier met je nieuwe lading trouwfoto's... ga je ermee psp'en? @debbyvermeer: Gefeliciteerd met je 30 weken! Denk dat het wel goed zit met dat bewegen hoor, ik word ook veel minder echt geschopt, maar uk zit wel te rommelen/schuiven/... in m'n buik. Vind Heaven ook niks als naam , maar dat komt vooral omdat het absoluut niet het type naam is dat ik zou kiezen. @wupje: Fijn dat je op je werk een beetje eigen dingen kunt doen. Geniet ervan @tinkerbel: Zorgen maken is heel normaal, hoor. Wordt de komende weken naar 't schijnt nog erger ook Ik vraag me nu ook wel eens af of ik het allemaal wel ga kunnen enzo. @parr: Ooh, goedgekeurd EN 49u kraamzorg! Hoera @funnyme: Stuk slijmprop? Spannend... Zo, weer een werkdagje dat afgestreept kan worden Heb lief kaartje gekregen van leidinggevende en dat was wel leuk. Fysio was iets minder. Ik dacht er met een paar oefeningen voor thuis vanaf te komen, maar moet blijkbaar elke week terug Straks ook nog eens naar de tandarts, dus wat een leuke dag vandaag En vanavond info over BV in het ziekenhuis, ik ben benieuwd... Fijne middag nog dames!