@funny me: Probeer maar rustig aan te doen... @debbyvermeer: Nee je bent echt niet de enige, ik word er nu wel een beetje nerveus van want tja zo heel lang hebben we niet meer, ja precies ze zeggen heel makkelijk kies maar wat uit dus wij de hele dag zoeken en dan vervolgens op alles nee zeggen en zelf niet kijken haha
Succes Funnyme, spannend hoor! Debbyvermeer, sorry Heaven is ook niet mijn soort naam..... Wij zijn van de gewone nederlandse namen, gelukkig hebben we onze naam ook al een tijdje, ben er al helemaal aan gewend!
yule jij snapt precies wat ik bedoel over mijn broer. ydnic een vriendin is niks voor hem en zeker niet als zij de broek aan heeft want dan zet hij haar zo op straat want dan zeurt ze te veel. ik heb gewoon zo bedacht, het is zijn probleem en niet het mijne dus als het via de mail kan prima en anders pech. heb al sinds gisteravond last van maagzuur bah, heb denk ik 2 uurtjes geslapen vannacht en ook net op de bank wilde het niet lukken dus dan kom ik hier maar kletsen. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
O echt waar? Ik vond papier echt dun en glanzend... Komt wellicht ook door beroepsdeformatie hoor. Heb hier natuurlijk veel met drukwerk te maken, dus zie veel papiersoorten voorbij komen. Ik wil echt minimaal 350 grams papier anders blijft er niets van over na verzending. Krijg je hoekjes... Denk dat het idd aan scanner heeft gelegen. Als je gebruik maakt van hoge resolutiebeelden is Geboortekaartontwerp echt heel mooi. Als je het eerst scant, daarna ergens inzet en dan laat drukken, blijft er van originele kwaliteit natuurlijk niet veel over. Hadden ze het beter digitaal kunnen tekenen in Photoshop.
namen zijn wij al een tijdje uit, jongensnaam heb ik van een jongen die we ooit op vakantie gezien hebben en die naam was gewoon leuk. meisjesnaam heb ik gewoon een hele lijst opgenoemd en mijn mannetje vond deze erg mooi en die hebben we toen gekozen. doen jullie aan 2e namen? wij willen vernoemen, een meisje naar mijn overleden moeder en alle meisjes in mijn familie heten johanna met 2e naam dus wordt johanna. jongen wordt wilhelmus, mannetje heet zo met 2e naam en zijn peetoom die 2 jaar geleden is overleden heette zo, is mijn mannetje naar vernoemd. kunnen jullie het een beetje volgen? xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
@Anno: wij gaan ook vernoemen. Onze moeders heten Ans en Anneke, dus haar tweede naam wordt Anna. Weten ze overigens niet, dus zullen er wel heel blij mee zijn..
@debby heaven is wel een leuk naam maar ja die betekenis... @kaatje was wel zeker da tik die uren krijg. tenzij de kz meer of minder tijd nodig heeft, lag aan mijn situatie natuurlijk. Maar anders gewoon 49 uur! @funnyme ja de slijmprop verliezen betekent alleen dat de bevaliing eaan komt maar hoeft niet dezelfde dag of daarna te zijn, kan zelfs nog 2 weken duren geloof ik! @ydnic mooi dat de placenta naar boven is geschoven! @anno hier ook 2e namen maar dat komt omdat ik heb zelf 2 middelnamen klinkt leuk! intake vrouw vroeg ook of ik genoeg wist over bv. Gaf aan dat k een 3 dagen cursus heb gevolgd. helemaal toppie. dus wist ik ook wat rooming-in was? yep heb ook aangegeven dat ik de bloed bewaren van hielprik niet wou. zij gaf aan dat ed kz zou ernaar vragen en dan kon ik dat opgeven en werd het bloed daarna vernietigd. Trouwens een vriendin heeft gedroomd dat Paul haar opbelde om te zeggen dat ik bevallen was via een keizersnede en dan op 20 sept.... ik hoop van niet, maar tja als het nit anders kan.. maar ik ga er niet vanuit!
een vriendin van mij had laatst gedroomd dat ik al bevallen was en dat het in een uurtje klaar was dat het een zoontje was en mikey heette. meteen was er ook allemaal kraamvisite enzo. wel lief dat ze zelfs snachts aan mij denkt haha xxxxxxxxxxxxxxxxxx
vernoemen: als het een jongen is, krijgt hij de twee doopnamen, van mijn vader en schoonvader en bij een meisje: van de moeders
Wij vernoemen ook, naar onze zusjes. We combineren die namen tot een naam en gebruiken die als tweede naam. Snappie 't nog?
ik ben geslaagd voor een kadootje voor de meeting ( zit hier trouwens heel slecht een zak snoep leeg te eten ) Anno, nee wij houden het bij één naam. Zo de huiskamer maar even verbouwen, ( nou ja laat ik doen door mijn man ) ik geef vanavond een sieraden party,dus de eettafel en t dressior moeten leeg om de sieraden op uit te stallen.
2.3 Rooming-in Tijdens de kraamdagen en ook daarna is het voor de borstvoeding van belang dat moeder en kind zoveel mogelijk in één ruimte verblijven. Dit heet rooming-in. Rooming-in geeft u als moeder de beste mogelijkheid om goed in te spelen op het gedrag van de baby. Dit is van belang voor het op gang brengen van de borstvoeding en het stimuleren van voeden op verzoek. Zolang u en uw baby het als plezierig ervaren, kan het verblijven op één kamer voortduren.
Wij doen ook niet aan vernoemen. Alhoewel niet bewust. Wij hadden een naam voor een van de meiden en dat bleek ook de naam van mn oma te zijn. Die heb ik nooit gekend. Mn schoonmoeder denkt dat ze naar haar vernoemd wordt omdat de naam erg op haar naam lijkt. Wel krijgen allebei de meiden een 2e naam, maar dat is gewoon omdat we dat mooi vinden.
Tandarts overleefd. mag morgen wel meteen al terug voor de mondhygieniste en over 2 weken voor een vulling (ik wist dat dat gat er zat, maar na 6 keer terug komen vorig jaar, had ik het helemaal gehad met de tandarts) vernoemen: Als het een jongen is worden 2e en 3e naam die van mn vader en schoonvader, als het een meisje is die van moeder en schoonmoeder. rooming-in: had ik zowaar al eens van gehoord. Misschien dat ze het er vanavond op de info avond ook wel over hebben. En verder in de reeks nutteloze weetjes: ik ben heel erg blij met mn nieuwe roze nagellak (met glitters ) Blijft een wonder hoe ik het ding nog steeds op mn tenen kan schilderen
Kan jij daar werkelijk nog bij?! Oh en ik vind dat we vandaag de 1000 pagina's moeten kunnen halen! We gaan ons best doen ofniet? ( en nou niet allemaal berichtjes gaan posten met 1 letter of woord er in, das niet eerlijk!)