September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4days

4days Niet meer actief

Wij wisten de naam eigenlijk vrij snel. We wilden een niet al te lange stoere naam. En er was maar 1 naam waar mijn vriend en ik het meteen helemaal over eens waren.

2. 4days

4days Niet meer actief

Idd Pisum balen hoor :(

3. ydnic

ydnic Actief lid

4 jan 2008
    450
    0
    0
    Administratie en sales
    Friesland aan het water
    Pisum wat klote voor je. Denk je alles geregeld te hebben krijg je zoiets!

Zijn er hier nog meer die voor een kraamfeest gaan?

4. ydnic

ydnic Actief lid

4 jan 2008
    450
    0
    0
    Administratie en sales
    Friesland aan het water
    Cossy hebben jullie 4 namen of begrijp ik het even verkeerd.

5. 4days

4days Niet meer actief

Neej ik niet, laat iedereen maar lekker op bezoek komen, hoef ik dat al niet te regelen hihi :oops:

6. 4days

4days Niet meer actief

Hahha nee ik tiep alleen sneller dan dat ik lees :oops:

7. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    misschien leuk als iedereen hier vertelt hoe de eerdere kindjes (indien aanwezig ;)) heten ?

of broers en zussen, misschien ook leuk voor inspiratie? :)

mijn 2 broers heten Tim en Jip. volgens mij worden er nu ook wel meisjes Jip genoemd. mijn broer heeft in ieder geval nooit zo goed aan zijn naam kunnen wennen (voor een klein jongetje nog leuk, maar nu?)

8. De naam van mijn dochter staat in mijn banner, al heet ze voluit eigenlijk Anne-Jasmijn.
    Ik denk dat wanneer mijn dochter straks haar volledige naam hoort, ze weet dat 't haar moeder menens is... :) :) :)

9. ydnic

ydnic Actief lid

4 jan 2008
    450
    0
    0
    Administratie en sales
    Friesland aan het water
    Ik heb juist zoiets van dan ben ik er snel vanaf. Alleen het nadeel is dan weer dat je veel mensen dan 2x over de vloer krijgt en daar zit ik ook niet op te wachten.

Waar ik echt ontzettend tegen op kan zien is dat er visite komt die er maar vanuit gaat dat ze de kleine zomaar uit de wieg kunnen pakken. En ik weet dat mijn schoonfamillie zo kan reageren en dus ook gewoon maar langs komt wanneer het hun uitkomt. Probeer dus nu iets te vinden dat ik het ze meteen via het geboorte kaartje duidelijk maak dat ze alleen welkom zijn wanneer wij dat willen. En als ze er dan zijn zonder dat ze dat hebben aangekondigt vinden jullie het dan raar dat ik ze gewoon wegstuur?

10. ydnic

ydnic Actief lid

4 jan 2008
    450
    0
    0
    Administratie en sales
    Friesland aan het water
    Kindjes van mijn broer en zus heten, Nick en Reneé Frederique

11. 4days

4days Niet meer actief

Nou bij mij ging t eigenlijk hoofdzakelijk om t geld. Dan zouden we een zaaltje moeten huren enzo... Nu kost t ons alleen wat beschuiten met muijses en wat koffie ;)

En ik zou ze idd gewoon van tevoren duidelijk maken dat ze alleen op afspraak mogen komen. Heb mezelf ook al voorgenomen om mensen gewoon weg te sturen als ik daar zin in heb. En niemand mag het kindje zomaar pakken vind ik (ja oke mn moeder ofzo wel dan). En ik zou ook niemand anders het flesje laten geven, al gaat dat sowieso niet omdat ik bv ga geven.

12. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    oeps met de 1000 help ik niet als ik ga liggen maffen hihi.

@pisum balen meid je hebt gelijk dat je opzoek gaat naar wat anders. hoop dat je snel wat leuks hebt.

@ydnic wij hadden bij mijn zoontje op de kaart staan dat de mensen moesten bellen van te voren en tot onze verbazing deed ook iedereen dit.

iedereen al bezig met de afwerking hier nog steeds beginnen met het meeste schilderwerk. maar ja we hoeven iet zoveel te doen.

was net ff op de bank gaan liggen had wat last van harde buiken en ben inslaap gekukkeld hihi. nu zijn ze weer weg en is de kleine weer vrolijk aan het bewegen.

13. 4days

4days Niet meer actief

oww beter dan dat de harde buiken weer weg zijn!

Onze kleine had gisteren voor het eerste de hik! :D Echt schattig.

14. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @cossy haha wordt lastig je kan moeilijk je (.) eraf schroeven

namen wij hebben bij niemand de naam bekend alleen op de sept hyves staat ie ergens tussen.

15. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    ik heb echt nog niet de hik meegemaakt misschien heft ie het wel gehad maar dat het me niet opviel haha

16. 4days

4days Niet meer actief

Hmm ja ik lag toevallig net in bed, voelde ik opeens van de stampjes ofzo maar echt een tijd lang heel regelmatig... Kan haast niet anders dan de hik zijn geweest.

En wij hebben de naam alleen aan de schoonouders en aan mn broertje verteld.

17. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    @ Tweety oh jee wat een vervelend zwangerschapskwaaltje....drang om de douche te poetsen ;) ! Wel goede tips van iedereen, daar kan ik nog wel wat mee hi hi
    @ Babystyle ja zeker moet je jouw kindje de naam van je moeder meegeven als jij dat graag wil. Anders heb je er later altijd spijt van.
    @ Yule verticale band lijkt me leuker
    @ Cossy hier nog 8 halve dagen werken :D
    @ Pisum nou zeg dat is ook balen dat je nog geen verlenging krijgt. Maar misschien valt het allemaal wel mee en krijg je in november wel heel goed nieuws.

Vanavond hadden we de laatste partneravond op de zwangerschapsyoga. Was wel heel gezellig en ukkie liet zich bij elke oefenig wel even goed voelen, papa helemaal blij :D
    Nu ga ik lekker slapen.

Morgen toch echt die 1000 pagina's :D

18. 4days

4days Niet meer actief

Oww leuk hoor, met zn drietjes naar de yoga! ;)

19. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    heb funnyme de hele middag niet gezien of heb ik eroverheen gelezen?

20. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    o oeps 2 blz geleden nog haha beetje blind aan het worden

Deel Deze Pagina