Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 1000!!
haha ik heb het nu even gedaan maar gaat heel snel hoor omdat het steeds maar 1zinnetje is gelukkig goed gedaan!jullie zijn de enige hier nog denk ik!
Pluimpje voor Cossy en Tweety ! toch nog 1000 pagina's gisteren! Bijlezen ging zo wel erg snel moet ik zeggen 8) Ingeltje en Parr zijn de hertjes en konijntjes geslacht? Arme beestjes ..... Mijn ukkie was niet lief vanochtend ........ heeft mij helemaal in puin geschopt volgens mij
Jemig meiden, dat had ik niet gedacht! De 1000 gewoon gehaald! Ik was allang gecrasht in bed... @Pisum: o ik kan me je boosheid zo voorstellen! Heb net ook zoiets met mijn baas gehad en uiteindelijk er voor gekozen om zelf iets anders te zoeken. Maar je voelt je zo genaaid als ze je parttime of ouderschapsverlof weigeren... je hebt je ingezet voor het bedrijf maar die loyaliteit wordt voor geen meter beloond! Ik hoop dat jullie eruit komen of dat je iets veeeeeel leukers vindt. Succes meid! Laat je laatste weekjes en verlof er niet door vergallen hoor! Kraamfeest: doen wij niet. Ik heb liever familie en goede vrienden gedoseerd over de vloer zodat iedereen rustig kan komen kijken. Mijn ervaringen bij een kraamfeest zijn dat iedereen eigenlijk al geweest is en dan op het kraamfeest nog een keertje langskomt. Heb je dubbel werk. Bij ons past het trouwens ook niet. Als ik het zo doen (feest) dan in een afgehuurde ruimte met catering zodat je daar niet over na hoeft te denken en dan niet iedereen ook nog apart op visite. @cossy: welkom bij de hik-club! @Ingeltje en Parr: herten en konijntjes slachten? Foei!
Jullie hebben gewoon doorgespamd tot de 1000 Ga zo meteen al die blz wel lezen. Wel stom dat ik het gemist heb
het is gelukkig vrijmakkelik te lezen. werdt vanmrgen wakker door een kuitkramp grrrr. vandaag niet veel in de planning beetje poetsen en vanmiddag weer wachten op de nieuwe koelkast pff hoop dat ze vroeg komen.
pfff ik ga die 10 pagina´s niet bijlezen hoor, haha ben afgehaakt bij het schoonmaken van de douche. ik heb voor het eerst sinds nachten weer eens een beetje normaal geslapen vanaf half 12 tot 9 uur en maar een keer of 4 even wakker geweest en geen uren liggen draaien. wat lekker zeg. hoe is het met funnyme? en verder weet ik het natuurlijk niet want ik heb niet alles gelezen. xxxxxxxxxxxxxxxxxxx