September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nou moet ik eerlijk toegeven dat mijn broeken allemaal al een beetje aan de krappe kant zaten omdat ik ruim 10 kilo ben aangekomen met hormoonbehandelingen.

2. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Ach dames, het is nu inderdaad snertweer, maar ga maar es neuzen bij de zwangerschapskleding op de H&M site, daar word ik helemaal vrolijk van. Ik zie me al helemaal lopen in zo'n leuke drie kwart broek met een hempje erop en mijn dikke buik. Ik verheug me er enorm op! En dus ook op de zon. Wat een bijzondere zomer zal dit worden!

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    haha zeg je dat ook in augustus? met 28 graden en een dikke buik?

4. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hahahaha wat gemeen hihihi, gelukkig lopen we er dan allemaal zo bij, puffend en zwetend, wensend dat hij/zij er uitkomt/komen!

Mijn broeken zitten allemaal zó megastrak, ik heb altijd al snel last van mijn darmen, dus misschien dat ze daarom zo opgezwollen zijn. Ik loop echt de hele week al met broek los. 's Ochtends kan ie nog dicht, maar zodra de middag begint is het weer hup! los die broek. Ga dus ook maar eens een lossere broek halen!

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ja kon ik op het werk maar de hele dag in een joggingsbroek rond lopen haha

6. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Lol haha natuurlijk heb ik ook daar aan gedacht :)
    Maar ik ga toch maar even van het positieve uit, en als de zomer zo wordt als afgelopen zomer (warm in mei/juni en daarna niet meer), dan moet het volgens mij wel te doen zijn. In mei/juni zijn we nog niet 'olifantig' dik hoop ik :)
    En anders redden we het vast ook wel.

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ja hoor. spreken we gewoon af, ergens in een lekker koel zwembad en gaan we daar de hele dag vertoeven met zijn allen en klagen over onze dikke enkels enzo haha.

8. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Hallo lieve meiden en alle nieuwe welkom :), even 'n updatetje van mij... Ik ben de laatste tijd bar weinig online en mis 't zo om hier mee te kletsen. Ik lig al bijna 2 weken ziek op bed of op de bank. Buiten dat ik hondsmoe ben, ben ik 24/7 kotsmisselijk en ken ni normaal functioneren daardoor. Zodra ik m'n ogen open doe begin ik al te kokhalzen en m'n lichaam voelt aan als lood. Voel me ellendig en geïsoleerd :( bah! Nu heb ik via m'n ha Emesafene voorgeschreven gekregen...

9. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Oef, heftig...doe maar goed rusten meis!

10. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Hoi SheDevil, wat vervelend voor je zeg...
    Hopelijk gaat de Emesafene helpen.
    Kun je niet ergens een laptopje lenen, kun je vanuit bed lekker meekletsen! Hoewel, als je al beroerd wordt zodra je je ogen open doet, helpt dat misschien ook wel niks.
    Sterkte ermee...

11. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    ...hopen dat 't helpt want op deze manier is er geen genieten aan. Ik hoop trouwens ook dat ik snel de laptop van m'n vriend ken bemachtigen want mobiel forumen is ook ni alles. Kga nu weer even m'n oogjes sluiten... Xxx

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dikke knuff SheDevil
    Hoop dat je snel opknapt.

liefs kaatje

13. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    lieve Azeb, je was me al voor. Ik typ ni zo snel lange verhalen op m'n mobiel. Maar de bedoeling is wel om 'n laptop te gebruiken, moet tog wat he.

14. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    wat vervelend shedevil, heel veel sterkte, ik hoop voor je dat dat spul werkt.
    Ik denk dat ik ook pas na 12 weken op zoek ga naar positiekledign hoor. heb nog wel wat liggen van de vorige keren maar is niet veel soeps meer, ondertussen ook al uitgeleend e.d. In de zomer zwanger zijn is overigens wel 'makkelijker' voor de kleding vind ik. Anders zit je bijvoorbeeld met je winterjas die niet meer dicht past, en nu kun je bijvoorbeeld een gewoon rekbaar rokje aantrekken e.d.....
    Ik was de eerste keer ook in sept uitgerekend, en vond dat ideaal hoor.
    Tja en hitte is nooit leuk, zeker niet als je hoogzwanger bent, maar gelukkig is het in NL altijd hooguit een paar weken heet.

15. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Kaatje dankjewel. Hoop ook da ik strax 'n misselijk vrije zwangerschap heb. Ik hoop ni dat 't HG is. Daar lijkt 't wel 'n btje op alleen heb ik ni egt uitdrogings verschijnselen dus Zh opname is gelukkig ni nodig en da wil ik graag zo houden. Ik probeer wel kleine btjes te eten maar vaak na 2 happen hou ik 't wel weer voor gezien. Hopelijk voelen jullie je wat lkkrder in je vel zitten :)

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mannen :rolleyes:
    Hij is hartstikke lief hoor maar af en toe..
    Hij ging vandaag vissen met mijn broertje. Hij ging om half 10 weg en zou dan om half 2/2 uur weer thuis zijn.
    Had nog aan het gevraagd om er een beetje rekening mee te houden,omdat ik het niet fijn vind alleen thuis te zijn als ik zo beroerd ben. Nu nog geen vriendje thuis, dus ik een sms gestuurd.. belt hij op dat hij over een uurtje komt.. jaja :rolleyes:

Gelukkig komt een vriendin zo ff snel een bakkie doen.die loopt 3 weken voor op mij, en ging naar ons dorp op bh's te halen dus heb haar gelijk maar ff voor een bakkie uitgenodigd.

17. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Wens, daar kijk ik al wel naar uit, zwanger zyn in de zomer. Lkkr je buik showen enzo. In de winter is alles weg gestopt! En hopelijk staan m'n rokjes me nog net zo charmant als normaal LOL

18. HannekeR

HannekeR Actief lid

2 jan 2008
    127
    0
    0
    Brielle
    ik pas ook nog 'gewoon' in mijn kleren (zit alleen 's avonds een beetje strak)
    maar dat komt meer omdat ik nog/weer wat kilo's kwijt had moeten raken. na de zwangerschap van mijn dochter heeft het een poos geduurt omdat ik door de hernia niet echt kon sporten en een poos alleen maar op bed heb gelegen. uiteindelijk ben in vorig jaar voor de vakantie wel afgevallen maar in de vakantie weer net zo hard aangekomen. en nu zou ik in het nieuwe jaar weer beginnen, maar dat is niet zo goed als je zwanger bent he. dus ik let wel op dat ik niet (te veel) snoep, maar verder eet ik redelijk gewoon.
    maar ik heb me wel voorgenomen om deze keer leuke zwangerschaps kleding te kopen. vorige keer had ik niet zo veel byzonders en daar raak je dan ook heeeeeeel snel op uitgekeken!

gelukkig ben ik nog steeds niet misselijk enzo. alleen gevoelige borsten, en ze groeien al weer aardig ook..... maar dat had ik vorige keer ook, dus ik maak me geen extra zorgen daarom

19. Esje72

Esje72 Actief lid

15 nov 2007
    163
    0
    0
    Almere
    Het boek van Kluun is echt geweldig! Ik lag bij de inleiding al dubbel van het lachen :D :D :D
    Vandaag een off-day: doe helemaal niks en zelfs dat kost me moeite :(
    Esje

20. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    @Azeb ... dat setje heb ik ook al op het oog voor komende zomer. :)
    @shedevil ... beterschap meid. Hoop dat dat spul helpt.

Dit zal m'n laatste zwangerschap worden en vind het dus geweldig om straks de hele zomer met m'n buik te mogen pronken. Zal idd wel zwaar worden als we een goede zomer krijgen, maar dat heb ik er wel voor over. Met een laptopje in de schaduw en voetjes in een verkoelend badje. ;) :)

Deel Deze Pagina