Hoi meiden! Pfff heb vandaag echt zo'n enorme last gehad van de beeb! Het begon gisteravond al, en de hele nacht door. Om het uur werd ik wakker en had ik hartstikke pijn aan die kant van mn heupen waar ik op lag, dus ik heel moeilijk omrollen (kost tegenwoordig ook 10 minuten als ik nn organen niet wil pletten). Dan was de pijn weer weg, maar een uurtje later werd ik dan dus weer wakker van de pijn aan de andere kant.... En waar de beeb vamorgen mee bezig was?! Volgens mij wassie zich helemaal aan het strekken ofzo... Maar ik kreeg het opeens zo gigantisch benauwd, en hartkloppingen... Alsof alles in de knel zat. En het bleef zeker anderhalf uur zo, tot het weer wat weg begon te zakken. Dacht echt dat ik van mn stokje zou gaan! Wij hebben overigens een opel corsa'tje. Voor ons ideaal, net groot genoeg voor iedereen erin, en verbruikt niet zoveel. Ook niet zo duur qua belasting. Groetjes Cossy
ok is dus een spreekwoord namen hier zijn ik: helen arwen elizabeth broertje: william robert james papa: william john ernest moeder: jillian mary @yule wij hebben 2 jaar gelden een Nissan Micra van 2005 gekocht, dus wel 2e hands maar niet te oud, omdat het mooi ruimte had en wij wouden wel ee nauto hebebn die straks idd met kids konden. wij zijn er zeer tevreden mee! Zuinig, voldoende ruimte! rijdt ook heerlijk! @esje yippie! lekker thuis zitten, genietne en af net toe meekletsen @kaatje idd draag katoenen roshitenten zonder inliners en was altijd alleen met water. het lijkt nu wel minder gelukkig! @klavertje nieuw of oud model?
Ehm... een toyota starlet (ik zei toch ieniemienie... ) Ik vind eigenlijk alle auto's zo duur! Of ligt dan aan mij? Maar Nissan Micra is wel groot genoeg voor alle babyzooi + ons erbij? Ben niet zo'n fan van Franse auto's (Peugeot, Citroen, Renault) want die schijnen nogal veel te kosten aan onderhoud.
hallo meiden, zo jullie kunnen ook kletsen zeg haha. net lekker een tukkie gedaan pff maar werdt nog moe wakker. de nieuwe koelkast is er zonder beschadigingen dit keer gelukkig kwamen ze erg vroeg dus kon ik nog ff lekker een tukkie doen zoonlief zit op het kdv dus mama had een dagje voor zichzelf. ga hem straks weer halen en dan lekker pizza tene lekker makkelijk en ongezond hihi.
Hey hey Dames Jaa schandalig ben gistere helemaal vergeten te laten weten hoe het bij de verloskundige was. De placenta is helemaal weg hij ligt er niet voor en ook niet tegen de baarmoedermond aan , hij is dus mooi helemaal weggetrokken daar \/ Meteen ook even gekeken hoeveel onze kleine meid gegroeit is.En ze lag gewoon helemaal op schema , maar ze loopt wel 1 week achter.Moet nu wel elke dag 1 uurtje echt rusten. (en ik doe al niet heel veel..) Hartslag , bloeddruk en urine waren pefect.IJzer was ook helemaal goed ( Hb 7.0). En toen op die weegschaal he.. weer 2.4 kilo erbij..pff weeg nu 62.8 kilo is gewoon even 12 kilo erbij in nog geen 7 maanden tijd. Maar goed we mogen niet klagen , want we hebben een perfecte zwangerschap verder. Jullie hebben wel flink doorgekletst zag ik.Heb ff vlug doorgelezen want het was zoveel. hik Hier elke dag , word er nu gewoon af en toe simpel van. meegroei Bh's Oke ze zijn niet mooi en sexy (maar draag s'nachts zoiezo toch niks) maar vind ze wel fijn zitten. striae's mag ik ff huilen...??? Ik heb ze op mijn borsten (gelukkig niet zo heel erg) en op mijn kont (wehhh erg !!!) en net onder mijn kont (ook erg !!!!!)Ik hoop echt dat ze daarzo snel licht worden want is nu echt geen gezicht. Heb ze gelukkig en meteen even afkloppen op mijn buik helemaal niet , maarja wat niet is kan nog komen... Ohhjaa zou iemand mij op de lijst willen zetten voor 30 juli controle VK ?
De nieuwe nissan micra lijkt van de buiten kant klein maar is echt ruim! Je kunt ook de achterbank via de achterbak met handel naar voren of achter schuiven. Handig voor veel boodschappen, maar ook met maxicosi op bank en wagen in de bak! Voorin ook lekker veel ruimte! Mijn man is best lang en die past er beter in achter de stuur dan in zijn moeders nieuwe opel corsa!
Kijk, vandaag eindelijk een keertje niet teveel bijleeslectuur Namen: Ik heb maar 1 zus, die heet Denise en haar man Chris Auto: Wij hebben een Renault Twingo en daar past alles met gemak in. Heerlijke auto, lekker klein en toch heel ruim, en heeeeeel zuinig. Manlief krijgt bij zijn nieuwe baan een auto van de zaak dus deze word dan weer voor mij. Eten: Wij eten kip madras, mannetje kookt Cossy: Pff klinkt herkenbaar, ik vind de schopjes en aardverschuivingen ( ) echt wel leuk hoor, maar soms word ik er echt gek van! Moest vandaag een kwartier wachten met sokken aan doen omdat mevrouw zich aan het uitrekken was en haar voetje in mijn ribbenkast porde Hahaha, maar ja, over een tijdje missen we het zeggen ze Vanavond ben ik een avondje alleen thuis, bah vind ik maar saai Maar ach, wat moet dat moet he! Smakelijk eten iedereen! XXX
@miracle: fijn dat alles goed was bij de vk! De hik word ik af en toe ook een beetje iebelig van. Net of je zelf de hik hebt, is ook zo irritant. Maar het is toch ook wel weer schattig. @Tinkerbel: een twingo? Die is net zo groot als mijn starletje... kan daar alles in? @Parr: die verstelbare achterbank klinkt handig idd Ik ben bezig de maxicosi bekleding eraf te halen (= tweedehands en moet gewassen worden). Maar het lukt me echt niet! Ik heb dat ding al 20x omgedraaid maar ik krijg de gordeltjes niet door het plastic heen gewurmd... Weet iemand hoe dat moet? Het laatste stukkie gordeltjes door de plastic bak (voeteneind) lukt niet en dat moet toch echt wil ik die stof eraf kunnen halen... echt irritant! Oja, ik ga trouwens zometeen lekker home-made Thaise gele curry in elkaar flansen met aardappel, wortel, varkensreepjes en rijst erbij. Mjammie! Maak ik mannetje weer blij mee!
@Kaatje85: tjah nu je het zegt over dat houten borsteltje,pff schaam ik me dood dat ik daar niet eerder op gekomen ben zeg tjeehh wat had me dat veel werk gescheeld! @parr: misschien ben je iets te netjes dat je zoiets niet gebruikt (kan ik me weer schamen ) @yule mn vriendin heeft net een nieuwe (2dehandse) gekocht een ford focus maar daar zit ook erg veel ruimte in! @Miracle08: ben blij dat alles goed was!kun je weer even opgelucht ademhalen!
Wij hebben een Renault Laguna Station.. heerlijke auto! Lekker ruim en geen problemen met onderhoud of zo. Iemand vroeg of ik KS of stuitbevalling wil. Ligt helemaal aan wat de gyn adviseert. Hij zal wel weten wat het beste voor me is. Zelf neig ik naar KS. Namen: Frank, Stef, Ries, Lisette, Michiel, Els. Broers, schoonzussen van mijzelf en mijn vriend. Vriend heeft nl. 3 broers. In-rooming: wij hebben wiegje op de kamer. Eerste maand komt ze zeker bij ons op de kamer te liggen. Hik: meerder malen per dag. Nu toevallig ook
Ja, een Ford Focus is ook wel een ruime auto denk ik. @Kaatje: dan heb ik een andere versie, hier geen clipje. Maar.... even googelen en dan blijkt dat ik niet de enige ben met maxicose-troubles. Voor degenen die de bekleding nog moeten of willen gaan wassen, hier de tip van de dag: vraag: Ik wil graag weten hoe ik de bekleding in zijn geheel van de maxi cosi kan verwijderen. In het boekje staat duidelijk aangegeven hoe je het los moet maken alleen het laatste stuk aan de onderkant krijg ik niet los ivm de gordels. heeft iemand een tip? Ik hoop het want van maxi cosi nederland kan ik geen email adres of telefoonnummer vinden. antwoord: Nou, wat een gedoe zeg! Ook ik heb ontzettend lang gezocht hoe ik het laatste stukje van de bekleding los kon krijgen. Maar het klopt inderdaad, aan de onderkant is de gordel op het eind in een lus vast genaaid en deze zit (onzichtbaar) over twee haakjes geschoven. Deze schuif je er dus zo af, simpel toch?(kreun!) Wat ben ik hier lang mee bezig geweest. Heel het internet afgezocht en uiteindelijk op deze site terecht gekomen en het verlossende antwoord gevonden! Bedankt. antwoord: Ik heb hier ook even mee geworsteld. Het uiteinde van de twee gordels (dus het laatste stuk aan de onderkant) zit over twee haakjes geschoven en zit dus helemaal niet vast (dit is echter niet te zien). Je kunt het dus heel makkelijk loshalen. antwoord: Ik heb dat ook gehad ik wilde de bekleding eraf halen en kon aan de onderkant het touwtje niet loskrijgen. Het is me toch gelukt je moet de maxicosi even helemaal omdraaien en dan zie je dat de touwtjes in een soort van haakjes zitten als je een beetje aan de touwtjes trekt dan gaat er al wat los. Als je de maxicosi gewoon omdraait zie je het wel.
Yule, bedankt voor de tip! Ik moet die bekleding ook nog gaan wassen! Wij hebben een volkswagen golf 4, ruime auto en prima in het onderhoud. En voor erbij een charade. Roomingin: ons kleintje komt in een wiegje bij ons op de kamer te liggen.
Ohhhhh, een Golf wil ik zooooo graag. Maar beetje te duur denk ik. Ik heb ooit een monsterlijke Golf VR6 gehad. Waanzinnige auto.... (oh, sorry, ik vergeet even dat dit een meidenforum is en geen auto-nerds forum). Wat is een Charade?
Wij hebben een VW Passat en een Twingo. De Twingo is groter dan je denkt hoor! De achterbank is verschuifbaar waardoor je óf ruimer kunt zitten, óf meer boodschappen kwijt kan! Als wij boodschappen moesten doen gingen we zelfs altijd met Twingo ipv VW Polo(hadden we hiervoor)
oh, echt? Ja dat kan met mijn starletje niet... Maar er kan wel een tafel van 2x1 meter in! Steekt wel een klein stukje uit, maar het kan. Nou, dan gaan we maar eens kijken naar een VW Passat/Golf of Nissan Micra of Renault Twingo/Laguna of Ford Focus. Moet toch wat tussen zitten zou je denken.
@jacolien ik heel braaf en beschaafd? nee hoor ik kan lekker hard boeren voor de lol @yule wat een gedoe !
Yule.. een auto-nerd forum ben ik nu ook een nerd? hebben een opel tigra gehad die we wilden uitbouwen,maar ja is niet echt een praktische gezinsauto. Ik heb dan idd een ander type ( ook geen officele dure maxi-cosi) Ik ga zelf een hoes maken van een aankleedkussenhoes, ( ik ga tenminste een poging doen) zodat ik die er af kan halen om te wassen. ga nu ff koken.
Yule, ja onze golf is helemaal super. Heb eigenlijk ook altijd volkswagen gereden, ben er helemaal tevreden over. Zijn wel wat duurder in de aanschaf, maar je hebt er lang plezier van. De charade is een Daihatsu