Hihi, zitten we ineens over auto's te kletsen. Toch wel maf! Aha een Daihatsu, weer wat geleerd vandaag! We gaan maar wat occasiondealers aflopen denk ik. Eerst ff koken! Tot strakkies en eet smakelijk.
Zo goed bezig .over de 1000! @Klavertje, Ach die kilos, als alles maar goed is met de kleine toch? @Kaatje, mooie fotos? Leuk is dat als er meerdere mensen fotos hebben gemaakt. Wat gaaf die bewerkte foto. Oooh moet ook nog wat kopen voor volgende week zaterdag, vergeet het steeds. Was het leuk de sieradenparty? @Delayla, fijn dat de groeiecho goed was! Hier ook best wel pijn van het geschop en geschuif..gelukkig niet lang meer @Wupje, lukt het met afbouwen? @Parr, ach boeie die kilos als de kleine maar groeit. Snap er ook niets van want ik eet normaal. @Funnyme, mmm begin is er..al zegt een slijmprop nog niet dat je snel gaat bevallen. @Debby, vind Heaven ook niet zo mooi..maar al blijft het heel persoonlijk. @Wens, jaa en die jongste van Martijn Krabbe heet Achilles hoezo raar?! @Anno, oh bah maagzuur, hier ook de laatste tijd bah! Wij hebben voor beide twee geboortenamen, dus in totaal drie. @Pisum, dat is wel een tegenvaller zeg .ook niet echt leuk. Kan me voorstellen dat je toch opzoek gaat naar een andere baan. @Jannes, jeetje balen zeg zou je zelf wel voor een draaipoging willen gaan? Hier ligt de kleine wel met het hoofdje naar beneden maar de rest ligt dwars. Over twee weken kijken ze ook of ze de kleine half gaan draaien. Niet alles goed bijgelezen, was me te veel...ga nu naar huis...tot vanavond!
Krisstel, sieradenparty was leuk, en zaten wel een paar leuke foto's tussen,maar op een groot deel stond mijn man met zijn ogen dicht, of ik lachte met mijn mond open ( dat haat ik ivm spleetje tussen voortanden ) Kan nu dus de albums gaan samenstellen en bestellen
Auto: wij hebben een ford Ka en een ford Mondeo. Laatste is zeer ruim, eerste niet. Maar we denken gewoon steeds goed na wie welke auto meeneemt. Degene die de kinderwagen meeneemt, neemt de grote auto en de andere de kleine. Straie: heb ik op mijn buik! Vorige week lag ik op de bank en toen zei mijn man ineens: volgens mij heb je straie... Ik natuurlijk ontkennen . Bovenop mijn buik/rondom mijn navel zit er ook niets. Echter aan de onderkant van mijn buik heb ik toch echt straie... Ik kan het zelf alleen maar met een spiegeltje zien en het vreemde is dat de streepjes licht zijn. Ik dacht dat straie altijd als rode streepjes begon en later licht werd. Maar ja, ik heb ook zo'n enorme buik dat ik het sowieso al verwacht had te krijgen.
@Parr...ja geldt voor jullie allebei Ja hoor verder alles goed. Nog 1 dagje werken We zijn nu op zoek naar een andere auto, kinderwagen past niet in onze huidige Hoe is het met jou? @Kaatje, heeft je man ook meegedaan dan?
wij hebben helemaal geen auto dus kan er niet over mee praten helaas. wat een but weer vandaag zeg heel de dag al regen bleee.
@pupke ja ik zie het ook alleen in de speigel hoor! of mijn buik proberen op te trekken zie ik het een beetje @krisstel ja hier ook wel goed. begin het werk wel te missen Heb je al een idee watvoor auto jullie willen? Bah! het regent nog! Krijg ik een sms van mijn Souders met een link van de plaats waar ze verblijven even.. is het een nationale park in Kroatie met meren... erg mooi en ook erg warm, was 30+ daar .....
@Tweety, geen auto? Doen jullie veel met OV? @Parr, we hebben een Skoda Fabia gezien, gaan morgenmiddag kijken of we eruit komen. Lekker man, heb ook wel zin in een beetje zon.
Tsss dametje, geef ons maar weer de schuld.. jij bent zelf zo gek als een deur! (hmm rare uitdrukking eigenlijk... die deur doet niets anders dan open en dicht gaan en af en toe de mensen de hand schudden...)
Zoals jij het schrijft staat er Straa-juh, klinkt leuk Amsterdams, maar het is Strie-a-jee = striae hihihihi
auto wij hebben nu een ford escord maar zijn ook opzoek naar een andere, dit is een 3-deurs en niet zo handig straks met een maxi-cosi (en normaalautostoeltje). Kinderwagen pas er ook maar net in Rooming-in hier totdat hij niet meer in de wieg past, dan verhuisd hij naar de kamer van zijn zusje namen ik: Yashica Anna Maria, mijn halfzusjes en broertje : Syreetha, Priscilla en Leroy, mijn vriend: ivo, zijn zusje: Elke En nu: Stelletje kletskousen!!! De 1000 alweer dik gehaald met een hoop geklets, gelukig wel snel bij te lezen die 15 pagina's
@kristel ja we doen veel met de bus hier in de stad en als het goed weer is op de fiets. mijn zoontje was 3,5 maand toen ging ie al achterop in de baby-mee mee. nu zit ie voorop. de winkels hier vlakbij dus dat doen we lopend.
dames vraagje over de meeting... moesten wij ons eigen naamplaatje ontwerpen of ging Krisstel nametag stickers mee brengen?
Wat een hoop geschreven haha. Kan het echt niet bijhouden, vooral niet als ik moet werken Even snel wat dingetjes: Auto: wij hebben ook een Opel Corsa. Met 1 baby en kinderwagen etc. ging goed, maar nu met een 2e erbij wordt het denk ik wel een probleem. Maar dat moeten we nog ff bekijken FunnyMe, spannend allemaal hoor! Hoe is het nu?
@ tweety: wij hebben ook geen auto en doen alles met OV. komt doordat wij nog niet zo lang in Europa wonen en alles van nul moeten opbouwen. en jullie, waarom hebben jullie geen auto?
Jullie gaan lekker he 1007 pagina's al hihi wel leuk om te zien dat jullie zo gezellig kletsen. Ik hou het helaas niet bij dus kom af en toe even spieken gewoon Zal ook even wat antwoorden geven op vragen: Auto: Wij hebben een ford Focus station en Volkswagen Golf 4 drs. Ford focus gebruiken we als we met zn allen weggaan en dat gaat prima met twee honden, kinderwagen en kind en we voorzien eigenlijk geen problemen straks met de tweede erbij. Rooming In: Bij ons gaat de kleine gelijk op dr eigen kamertje. Striae: hier nog geen last van en hoop er eigenlijk ook geen last van te krijgen Bij mn eerste zwangerschap heb ik er ook geen last van gehad.. @Jannes wij hebben gisteravond ook bij de vk te horen gekregen dat onze kleine meid nog in een stuit ligt. Moet nu over twee weken weer terug komen en als ze dan nog in een stuit ligt krijgen we een echo om te kijken of de vk het wel bij het juiste eind heeft en is dit het geval dan krijgen we afspraak bij de gyn. Die gaat dan een event. draaipoging bespreken en ook of we op de normale manier willen bevallen of dmv ks @Kaatje wat maak je leuke dingen met PSP Zondag is jullie meeting toch? Gezellig hoor Wens jullie alvast veel plezier
@Ingeltje: hahahaha, meen je dat nou? Ik vond het al zo gek dat iedereen 'straie' zo raar uitsprak, maar nu begrijp ik het aangezien je het 'striae' schrijft! Het is werkelijk nooit bij me opgekomen dat je anders gespeld moest worden. Ongelooflijk, wat ben ik toch een doos...