September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debbyvermeer

debbyvermeer Bekend lid

4 sep 2007
    881
    50
    28
    verkoopster
    den haag
    goedemorgen dames

ga zo bijlezen maar moet eerst even naar de gyn voor de wekelijkse controle :) ben benieuwd wat hij te melden heeft daar ik het geestelijk bijna niet meer trek en ga hem dit ook melden :oops:
    jullie horen het straks en ga ik gelijk reageren vanaf pagina 998 ;)

groetjes debby

2. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Jacobien, wat leuk dat hij het ook ziet…zegt hij ook dat hij de buik zo mooi vindt?

@Yule, nog even en dan is jullie kleine meid er ook :D Wij hebben ook de Skoda Fabia station gezien…niet te groot en nog betaalbaar. We nemen vanmiddag de kinderwagen mee om te passen hihi. Heb verder ook geen ervaring met Skoda.

@Iris, hoe was de intake?

@Wupje, dat is jammer, hopelijk kan je het nog terugbrengen. Was gisteren bij mijn schoonouders, zij hadden een bedje, lakentje en dekentje gekocht voor de kleine. Alleen had ze onder het lakentje en op het hoeslaken een bedzeiltjes gelegd..weet jij toevallig of dat wel mag?

3. hoi
    heb niet alles terug gelezen want ik ben moeoeoeoeoe! ! ! !
    onze kleine uk bedacht vanmorgen om half 5 om een dansje te gaan maken en daar pas mee op te houden toen ik klaar wakker was.
    om 6 uur was het rustig en ben ik weer gaan liggen en toch nog even in slaap gevallen maar echt uitgerust ben ik niet.

wij hebben een vw golf, mijn auto en we hebben een seat cordoba, hubbie´s auto.
    de kinderwagen past in allebei maar het makkelijkst in de seat. wij willen volgend jaar wel een andere auto kopen omdat de golf een 3 deurs auto is en ik niet wil klooien met de kinderstoel achterin enzo. maar eerst even sparen.

succes debby bij de gyn.

ga nu ff iets eten

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

4. jacolien

jacolien Actief lid

20 jan 2008
    389
    0
    0
    urk
    @Krisstel: nou niet uitzichzelf!meestal zeg ik voor de grap dikzak tegen hem,want sinds wij getrouwd zijn is hij aangekomen,en dat vind hij heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg!zegt hij altijd pff kijk naar jezelf,en dan zeg ik:ik ben mooi dik 8) en mag het zijn is zeg ik ben er zo weer af en jij niet!zegt ie jah dat is waar!hij vind het wel mooi,maar tis niet zo'n prater,
    maar gister zij hij echt wow wat gaat het ineens snel :confused:

ego-berichtje
    ow jah vanmorgen dokter gebelt,ik zeg ik zit al een weer aan de floradix en roosvicee ferro,en blijf maar duizelig en sterretjes zien,ik zeg dit klopt echt niet hoor!
    dus moet om 10 voor 12 weer hb prikken en bloeddruk opmeten!hoop dat t goed is want flesje floradix is al bijna op en ze zeggen dat het goed moet helpen,nou ik waggel nog steeds anders!

@funny-me?al doorgezet?

5. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Kan iemand hier wat vertellen over de maten van babykleertjes? :oops:
    En dan vooral welke maat ongeveer bij welke leeftijd hoort. Ik heb nu kleertjes in maat 50/56 (gekregen) en ook 62. Maar iemand gaf me laatst ook 'alvast' iets in maat 74. Toen dacht ik, wanneer zou onze knul dat aankunnen? Geeeen idee :) Natuurlijk is de ene baby groter dan de andere, maar er is vast wel een indicatie te geven..? Is er ergens een overzichtje ofzo, hihi.

Vooral nu het uitverkoop is heb ik zin om meeeeer en meeeer te kopen :p Heb me gister maar 'alvast' toegelegd op maat 68 en 2 leuke broekjes en shirtjes gekocht. Zag ook al iets heeeeel leuks in maat 80, maar moet ik dan heel lang wachten tot-ie dat aankan?

6. @Yule: Mijn hubbie heeft nu een Toyota Corolla Verso (een MPV) en daar past écht veel in. Hiervoor had hij een Ford Focus station. Die laatste vonden we allebei een fijnere auto om in te rijden (niet zo'n busjesgevoel). Z'n nieuwe leasebak (komt over een paar weken... :D ) is dus weer een station, een Alfa Romeo 159 om precies te zijn. Zelf heb ik een Mini. Wat minder praktisch, maar ja... een liefhebber hè... ;)

@Pisum: Als ik één ding heb geleerd, dan is het dat de maten in babykleertjes vaak voor geen meter kloppen. Tussen de verschillende merken zitten behoorlijke verschillen en zelfs binnen één en hetzelfde merk kunnen er flinke verschillen zijn. Ik raad je aan om kleertjes van dezelfde grootte op stapeltjes te leggen en je niet blind te staren op de maat. Mij is het bij Jasmijn helaas meerdere keren overkomen dat ik iets liet liggen (want: te grote maat) dat achteraf erg klein bleek uit te vallen. Gelukkig krijgen die kleertjes nu een herkansing :D !

7. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Goedemorgen allemaal,

Weer een week voorbij! Nu gaat het echt snel :D

Ik ga, indien het mogelijk is, zeker voor het draaien. Maar of ze het doen is van heel veel dingen afhankelijk. Dus wellicht willen ze het niet eens proberen omdat ze al te laag zit, te weinig vruchtwater, placenta in de weg... Voor zekerheid ga ik er vanuit dat het niet kan, kan het alleen maar meevallen.

@Jekkia: wat hebben jij en ik neem aan je zusje bijzondere namen.

@Sunshine: bij jou dus ook wellicht stuit. Heeft ze niet meteen gekeken? Bij ons hebben ze laatste 2 afspraken echo's gemaakt omdat ze twijfelde en dan bevestigde ze mijn gevoel. Hoop dat die van jou nog lekker draait!!

@Yule: ik heb geen lease auto (vond ik belastingtechnisc niet gunstig), maar krijg wel 130 euro per maand aan vergoeding van mijn werk. Dat scheelt echt heel erg veel. En Skoda is goed merk... is gewoon Volkswagen.

@Pisum: normaal dragen kindjes rond de geboorte 50/56. Hoe lang is natuurlijk afhankelijk van de groei. Maatje 62 is zo rond de 2-4 maanden, dus maatje 68 hebben ze echt pas na paar maanden aan.

@Delayla: o dat klinkt zwaar. BI en dan kleine meid hele dag thuis... Succes

Rijbewijs: ben blij dat ik het meteen gehaald heb toen ik 18 was. Vriendin is het nu aan het doen. Ze is net bevallen en geen rijbewijs ervaart ze toch wel als erg onhandig. Haar vriend trouwens ook.. haha.. Maar als ik hoor wat zij per les kwijt is... jeetje wat een geld!

Striae: nog steeds niet :thumup:

Volgende week vrijdag heb ik gewoon al verlof (donderdag is laatste dag). Vind het een raar idee, zeker omdat ik er lichamelijk nog niet echt aan toe ben. Maar misschien went het snel :D

Vanavond ga ik na afsluiting Kinderweek van mijn neefjes en nichtje. Ben benieuwd wat voor showtje ze gaan geven. Verder op zoek naar gordijnen (stof die we uitgezocht hadden was niet leverbaar :x ), nieuwe lampenkappen bestellen (die laten we maken, dus even stof en formaat uitzoeken), wat nieuwe spullen voor in huis kopen, zodat alles straks tip-top eruit ziet ....

Dag allemaal!

8. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Goeiemorge iedereen !

Zo we hebben vanacht heerlijk geslapen :D. De kleine was gistere avond lekker druk bezig , met de handjes en de voetjes in de lucht en lekker ff mama plagen door op me blaas te stampen.Ben uit eindelijk tegen vriendlief aangekruld en vervolgens met nog wat gerommel in me buik in slaap gevallen :DDus mag niet klagen..

@pisum: hier ook kleertjes maatje 50/56 maar ook een pakje maatje 74...Ben er ook wel beetje nieuwsgierig na , maar weet wel dat het ook een beetje ligt aan hoe snel je kleintje dadelijk groeit.

9. ik ben trouwens vandaag 33 weken joehoe haha.

en nog steeds moe.

zo maar wat eten en dan de bank op denk ik.

en dan komt hubbie straks thuis en gaat hij wat klusjes doen en vanavond gaan ze uit eten met zijn werk, ik mag nie mee :cry: van de baas. was zonder aanhang, jammer.
    dus vanavond alleen thuis lekker zappen en iets lekkers eten haha.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

10. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Goedemorgen! Hier weer lekker geslapen!

@wupje ja 's avonds weer maar nu niet meer! Hoop stiekem dat ze iets met de indaling te maken hebben ;) Ik heb met fietsen niet ht gevoel van plassen maar voel wel dat mijn bekken al anders zijn, wan tik zit anders op de zadel, en het doet dan ook zeer. Dus fietesen doe ik ook niet gauw meer :(

@IrisB hoe was de intake? En gaat het weer met de harde buiken? Als ik het zo lees hoe het gisteravond verliep zou ik idd na de bevalling die gaatjes vullen!

@delayla hoop ook dat het mooi weer is voor jouw dochter met de camping!

@debby hoe was het bij de gyn?

@jacolien hoe ging het bij de ha? doe je wel rustig aan!

@pisum wat ik heb meegekregen is dat 50/56 voor pasgboren zijn maar als jouw beeb dan al een 8 ponder is groeit hij daar heel snel uit. Dus kleren van 62 aanschaffen is beter want mouwtjes en broekpijpen kun je altijd omhoog rollen. Ff spieken bij mijn kleertjes... ok ik heb op een mexx shirtje staan van mt.62 dat dit voor 3-6mnd is. En 68 zal wel voor in de nieuwe jaar zijn. Maar goed ligt er ook aan hoe jou kind groeit. Ik koop nu kleertjes in mt. 62 want die kun je eve. oprollen. Mt. 68 wacht ik nog mee.

11. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    @ Jannes : Is echt balen zeg !
    Hier ligt onze kleine ook in een stuit en gistere met de echo lag ze nog steeds in een stuit.Gelukkig (ff afkloppen) wel in een volkomen bevalbare stuit.Dus zou het zelf mogen doen als ze zo blijft liggen.Hier ligt ze nog niet heel erg laag en als ze in een stuit blijft word ze met 35/36 weken gedraait.
    Ik hoop dat ze of nog draait of zo in een stuit blijft liggen dat ik het zelf mag doen , want als ik ergens schrik voor heb :oops: is het voor een evt keizersnee..

12. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @Jannes: is een Skoda eigenlijk VW? Wow! :confused: Dan gaan we zeker weten voor de Skoda Fabia station.

@Krisstel: Skoda Fabia station it'll be! Laat je even weten hoe het passen van de kinderwagen verlopen is?

@Jacolien: goed dat je je Hb nog een keertje laat checken als je nog zo duizelig bent!

@Delayla: zo dat klinkt heavy zeg. Vind je het wel goed dat ze gaan inleiden als je baarmoedermond en baby er misschien nog niet klaar voor zijn? Ik zou daar tegen op zien, omdat die vroeg ingeleide bevallingen soms heel zwaar en langdurig kunnen zijn...Maar ja, als je het niet meer trekt... wat moet je dan?

@Debby: wat vind je zo zwaar dat je het geestelijk niet meer trekt? Alle ervaringen met Kylian vers in je geheugen of is er ook iets anders?

Babymaatjes: ik dacht dat het maatje overeen kwam met het aantal cm dat de beeb lang is. Dus 50 voor 50 cm en 56 voor 56 cm. En dat het zo doorgaat tot 174. Maar misschien is dat wel onzin. :rolleyes:
    Vriendin van mij heeft een dochtertje van 5 weken die eerst 4 weken maat 50 aanhad (was 3200 gram) en na 4 weken pas 56 aan kon (is nu 4200 gram). Dus als je een 8 ponder krijgt zit je idd eerder aan 56 of zelfs 62 denk ik.
    En de tip van Lola is heel goed, ik heb nu al rompertjes maat 56 die op het oog 50 of 62 zijn. :confused: Er zit heel veel verschil in per merk. Noppies is bv. heel klein en Wibra heel groot.

Striae: hier ook nog steeds niet! Joepie!

Verlof: ik ook per volgende week vrijdag (heb nog 1 dagje vakantie opgenomen) dus donderdag laatste dag! Wat gaat het snel ineens! :D

13. mamameike

mamameike Bekend lid

anno gefelciteerd met je 33 weekjes!

delayla, was even langs me heen gegaan die BI, vervelend als je kind dan niet buiten kan spelen he?

kleertjes: denk dat het wel heel groot is hoor maatje 74. Emma had maatje 56/62 aan toen ze een maand oud was en ze woog bijna 4 kilo met haar geboorte, maar moet zeggen dat elk merkje kleding groter of kleiner uit valt. Ik heb hier in elk geval maatjes 50 voor de beebjes mee naar het ziekenhuis....maar dat zijn er twee dus zijn ze waarschijnlijk kleiner

14. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 :baby:

:baby: GEBOREN :baby:
    02 juni 2008 ~ LEVI JAMAL* ~ Chaartje79 ... 03-09-08 [26+5 wkn] ... 950 gram - 36 cm ... *27-06-08*

:thumup: IN VERWACHTING :thumup:

26 augustus 2008
    *Jikke...34 jaar ... 5e [♂♂♀♀] ... THUIS ... BV
    29 augustus 2008
    *Krisstel ... 26 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    31 augustus 2008
    *Foover ... 30 jaar ... 2e [♂] ... THUIS ... BV
    *Pipo1973 ... 35 jaar ... 2e [♂] ... ZKH ... BV
    01 september 2008
    *Delayla ... 26 jaar ... 2e [♂]
    *Ingeltje ... 27 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    *Sasha ... 34 jaar... 1e ... THUIS
    02 september 2008
    *Mamameike ... 27 jaar ... 2e en 3e [♀] ... ZKH .... FV TWEELING!
    *Mss Ace ... 27 jaar ... 1e ... ? ... BV
    03 september 2008
    *Jekkia ... 32 jaar ... 2e [♀] ... ZKH [kz met 38 wkn] ... BV
    *Lise ... 32 jaar ... 2e en 3e [♂] ... ZKH ... BV TWEELING!
    05 september 2008
    *Anno103 ... 23 jaar ... 1e ... THUIS ... BV
    *Jannes ... 29 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    *Pisum ... 27 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    *Tinkerbel1984 ... 23 jaar ... 1e ... ZKH ... FV
    06 september 2008
    *Lindaa ... 22 jaar ... 1e ... ZKH ... FV
    07 september 2008
    *Diddl ... 28 jaar ... 4e[♀♀♀] ... ZKH [kz met 38/39 weken] ... BV
    *IrisB ... 28 jaar ... 1e ... THUIS ... BV
    *SheDevil ... 26 jaar ... 2e [♂ ] ... ZKH ... BV
    *Yule ... 29 jaar ... 1e ... THUIS ... BV
    *Steen ... 28 jaar ... 1e ... ZKH... BV
    08 september 2008
    *FunnyMe ... 27 jaar ... 1e en 2e ... ZKH ... BV/FV TWEELING!
    09 september 2008
    *Ydnic ... 28 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    *Klavertje44 ... 26 jaar ... 2e
    10 september 2008
    *Wupje ... 30 jaar... 1e ...
    11 september 2008
    *Jale ... 24 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    *Pupke ... 31 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    12 september 2008
    *Kaatje85 ... 23 jaar ... 1e ... THUIS ... BV
    14 september 2008
    *Mica ... 23 jaar ... 1e ...
    15 september 2008
    *Wens3 ... 28 jaar ... 3e [♂♀] ...
    16 september 2008
    *Azeb ... 30 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    *Dreames ... 22 jaar ... 1e kindje ... ZKH ... BV
    *Elin ... 26 jaar ... 2e [♀] ... ZKH ... BV
    *Miracle08... 18 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    17 september 2008
    *Sunshine80 ... 28 jaar ... 2e[♂] ... BV
    *Rainbow1984 ... 23 jaar... 1e ...
    18 september 2008
    *Esje72 ... 35 jaar ... 3e [♂♂] ... ZKH ... BV
    *Jacolien ... 20 jaar ... 1e ... THUIS ...BV
    19 september 2008
    *Moppiepoppie ... 25 jaar ... 1e ... THUIS ... BV
    20 september 2008
    *Lola ... 38 jaar ... 2e [♀ ] ... ZKH ... BV
    21 september 2008
    *Jessejaime ... 29 jaar ... 3e [♂♂] ... THUIS ... FV
    *Dniise ... 20 jaar ... 1e ... ZKH ... FV
    22 september 2008
    *Marielle82 ... 25 jaar ... 1e ... ? ... BV
    23 september 2008
    *Tweety ... 26 jaar ... 2e [♂]... FV
    *Dorientje ... 21 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    24 september 2008
    *Debbyvermeer ... 31 jaar ... 3e [♂♂] ... ZKH...FV
    25 september 2008
    *MirandaT ... 27 jaar ... 2e [♀] ...
    *Nic79...28 jaar 1e & 2e... ZKH...?? TWEELING!
    *Parr1983 ... 25 jaar ... 1e ... THUIS ... BV
    *Sannemart ... ? jaar ... 1e ...
    *Roshi ... 24 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    28 september 2008
    *Freesia ... 35 jaar ... 1e ... BV
    *Babystyle... 20 jaar ... 1e ... THUIS ... BV
    29 september 2008
    *Cossy ... 20 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    30 september 2008
    *Eva1983... 24 jaar ... 1e ... ? ... BV

25 meisjes in de buik ... 10 jongens in de buik ... 9 mama's laten zich verrassen ... 11 mama's houden het (hier) geheim

Nu: 53 september mama's!

• De-spruit-is-eruit-vriendjeslijst!

Ingeltje <--> Lola
      Freesia <--> Droppie123
      IrisB <--> Elin
      MirandaT <--> FunnyMe
      Parr1983 <--> Krisstel
      Wupje <--> Cossy
      Yule <--> Jannes
      Pupke <--> Pisum
      Azeb <--> SheDevil
      Dniise <--> Tweety
      Kaatje85 <--> Jessejaime
      Tinkerbel1984 <--> Eva1983
      Lise <--> Moppiepoppie
      Steen <--> Sasha
      sunshine80 <--> Delayla
      dreames <--> Roshi
      mamameike <--> Mss Ace
      Nic79 <--> Jekkia
      Dorientje <--> Lindaa
      debbyvermeer <--> nog buddyloos :cry:
    (zoek een 'buddy' waarmee je 06-nummers uitwisselt, om elkaar op de hoogte te houden van de bevalling! tip: zoek iemand die hier wel regelmatig post!)

Agenda:

Juli
    18: Ingeltje verlof! (vanaf 08 juli 100% ziektwet) debbyvermeer Gyn
    19: Kaatje85 vakantie & aansluitend verlof!Krisstel verlof!
    21: Roshi vk, Diddl intake kraamzorg
    22: Steen verlof! Anno103 VK MirandaT vk Yule vk
    23: Dreames intake kraamzorg
    24:Marielle VK
    25: Yule verlof! Jannes 2w vakantie & aansluitend verlof! debbyvermeer Gyn
    28: foover verlof! Anno103 verlof! (vanaf 08 juli 100% ziektwet) IrisB verlof!, Diddl verlof!
    29: FunnyMe verlof! jessejaime VK
    30: Miracle08 vk
    Augustus:
    01: MirandaTecho gyn Miracle Intake kraamzorg
    02: marielle82 vakantie en verlof!
    04: Wupje verlof! Lindaa verlof! Cossy verlof! Yule vk bevallingspraatje
    05: Mss Ace verlof!
    07: Nic79 verlof! (va 27juni 100% ziektewet)
    15: Pisum verlof! Parr1983 verlof! (vanaf 1 juli 100% ziektewet) MirandaT verlof!
    18: Marijke1982 verlof!
    19: Dreames verlof!
    21: Jekkia Keizersnede ingepland!!
    September:
    16: Dorientje verlof

Meeting 26 juli 2008

Op zaterdag 26 juli hebben we een meeting in Utrecht. Een high tea, rond half 1, op loopafstand van het Centraal Station. Voor meer info zie de September Hyves

Van pagina 997 gehaald! :confused:
    Heb de controle van Miracle erbij gezet. Verder nog wijzigingen?
    Miranda, ik heb je wijzigingen verwerkt!
    En die van mezelf.... :rolleyes: vergeet ik helemaal... muts! :)

15. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    @ Irisb vervelend hoor die harde buiken :( Doe maar lekker rustig aan vanmiddag. Over dat indalen; volgens mij is onze kleine wel al aan het zakken, ik ben ineens onder mijn borsten een stuk buik kwijt 8)
    @ Delayla hmm jouw dochtertje had helemaal zin in vakantie en kon natuurlijk niet meer slapen, minder voor mama :( !
    @ Mamameike goede actie :) 8)
    @ Krisstel zo'n zeiltje moet als het goed is op het matras.
    @ Jacolien ben benieuwd hoe je hb gehalte en bloeddruk is. Klinkt nog niet goed in elk geval.
    @ Pisum ik heb de meeste kleertjes in maat 50 / 56 en 62 maar er zit idd veel verschil in. Maatje 68 is echt voor over een maandje over 3, 4. Ligt er natuurlijk aan hoe groot je baby is.

Bij ons komt de kleine de eerste dagen ook op onze slaapkamer te liggen (op advies van de kraamzorg) en dan gebruiken we de reiswieg van de Quinny.

16. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    kleding

0-1 maanden maatje 50

1-2 maanden maatje 56

2-4 maanden maatje 62

4-6 maanden maatje 68

6-9 maanden maatje 74

9-12 maanden maatje 80

12-18 maanden maatje 86

18-24 maanden maatje 92

het verschild per kindje maar dit is het gemiddelde staat ook in sommige kleding uit mijn hoofd in die van h&m en c&a. mijn zoontje is nu inmiddels 21 maanden en zit nog op 86 92 is kwa broeken echt nog veel te groot. hij heeft eigenlijk vanaf maatje 74 niet mer met de gemiddelde leeftijd gelopen terwijl hij toch boven gemiddelde zat kwa gewicht en lengte.

17. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Hey allemaal!

Oh ik heb nog wel dingetjes voor de lijst.
    M'n laatste dagje werken is nu 15 augustus i.p.v. 28 ;). Had nog wat vrije daagjes.
    En 22 juli voor controle naar vk.

Maatjes kleding: Het ligt er idd echt aan hoe groot je kindje is. M'n dochtertje was te vroeg geboren en maar 44 cm. En zij heeft heel lang in 50/56 gezeten.
    Yule je hebt wel gelijk hoor, met de lengte en dan de maat. M'n dochtertje is nu 2 jaar en 88 cm. lang en heeft nu kleertjes maat 86-92 en soms 98. Ligt ook maar net aan het merk ook. Mexx vind ik zelf best klein vallen. Maar Esprit valt juist weer groter.
    Ik hoorde iemand over maatje 80, maar dat duurt dus wel ff voordat hij/zij die aankan hihi.

Gister ook voor het eerst de hik gevoeld in m'n buik. En het was ergens onderin, dus ik denk dat beebje al met het hoofdje naar beneden ligt. Maar goed, ik zal het dinsdag wel horen bij de vk :).

Hier vandaag werken.. M'n pauze is ook weer zo voorbij. Dan nog ff middagje werken en dan weer weekend!

FunnyMe, hoe is het met jou?

18. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Oja, weet niet meer wie het vroeg, maar bedzeiltjes mogen dus niet meer. Pas vanaf 2 jaar. Heeft te maken met de ventilatie en hittestuwing in het bedje.
    Dus moltonzeiltjes mogen ook niet want daar zit ook zo'n ondoordringbaar laagje in. (heb er wel 2 gekocht, maar die kan ik dus weer weggooien :( )

Gewoon molton onderleggers of molton hoeslaken over het matras doen.

Raar dat ze het wel blijven verkopen dan, vind ik. :rolleyes:

19. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Heey allemaal!

Ik ben weer terug van een weekje weggeweest :D
    Ik heb niets bijgelezen, want dat zijn maar liefst 70 paginas :confused:

Ik zou in eerste instantie een weekendje weg, maar het was er zo gezellig ondanks het wisselvallige weer dat we de hele week zijn gebleven! Heb het ontzettend naar mijn zin gehad.. maar ben ook wel weer blij om lekker thuis te zijn!

Wat betreft de zwangerschap: geen vuiltje aan de lucht hier!:D nergens last van gehad de hele week!
    het enige vervelende was dat veeeeeellllleeeee plassen hihihi!

20. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Lekker he, eventjes vrij! Dat doet je lijf meteen goed.

(ik snap niet dat zwangere vrouwen gewoon moeten doorwerken, is eigenlijk helemaal niet zo goed, uitzonderingen daargelaten natuurlijk!)

Deel Deze Pagina