Zo rustig hier. Yule , wij hebben een Opel Agilla, van buiten lijkt ie klein maar er zit een zee van ruimte in en hij is erg hoog. Makkelijk bij het instappen en super overzicht op de weg omdat je wat hoger zit. En kan heel makkelijk op kleine parkeerplaatsen Het is hier nu lekker droog ga zo even boodschappen doen. Nog een tip voor een goedkope voedings BH, Dan moet je naar de Wibra. 5.99 en hij zit heerlijk. Hele fijne stof en blijft mooi als ie uit de wasmachine komt. En de maat klopt ook redelijk.
yule, daar had ik zelf ook aan zitten denken. Maar ik kan me niet herinneren dat ik er toen ook al last van had....ik heb sinds vorige week pas last gekregen van die kies. Ik zei vanmorgen wel tegen mijn man: ik ben er verder niet ziek van, geen koorts ofzo..
@Jannes, oh zegt dan toch niets dat ik de hik beneden voelde. Ik voel haar ook nog overal schoppen, dus dacht ook eerst niet dat ze al 'goed' lag. Maar omdat ik gister zo die hik voelde, dacht ik van: oh toch wel dan. Maar hoeft dus niets te betekenen @Jacolien, vervelend zeg die lage bloeddruk. Hopelijk gaat het snel beter met je. Nog een half uurtje en lekker weekend! Vorige week de lodger en 2 lampen besteld (voor m'n dochter en de beeb) en die waren binnen en m'n man gaat ze zo ff ophalen Ben benieuwd. Iedereen alvast een fijn weekend! Oh ik heb trouwens ook nog niets van FunnyMe gehoord
Zo, ben ik weer striae: Twee weken geleden de eerste ontdekt. Ik kan ze niet zien zonder spiegeltje, maar had plots een gevoel dat ik ze had. Spiegeltje erbij en ja hoor... Zijn er wel niet zo veel, dus moet niet zeuren (maar vind het nog steeds niet leuk) @parr: Ik las eerst "een nationaal park met MIEREN" Hoezo een beetje raar? naamplaatje meeting: Goeie vraag... Ik denk dat ik maar eens aan de slag ga om het mijne te maken. En kijken of ze op het werk van die dingen met speldjes hebben. We staan een paar keer per jaar op beurzen, dus dan heb je zoiets toch wel nodig *makes mental note* @eva: Vervelend, die harde buiken. Maar je werkt idd nog best veel, dus als je even rustiger aan doet, wordt het wel beter denk ik. auto's: Een auto is hier ook meer dan genoeg. Ik werk toch in het dorp (sorry, de stad), dus ik kan gewoon fietsen. Zou anders OV zijn voor mij. @wupje: Raar van die aerosleep. Onze intake mevrouw vond het helemaal geen probleem (wij hebben een hele aerosleep matras). @mamameike: Argh, hormonale actie? Veel succes met de bus straks. @debbyvermeer: Succes bij de gyn! @jacolien: Fijn zo'n jojo-bloeddroek. Toch niet te veel zout gaan eten, want anders schiet ie misschien weer uit in de verkeerde richting @lindaa: Welkom terug! Fijn dat je zo genoten hebt van je weekje weg @steen: Oh bah, een abces Hopelijk helpt die antibiotica snel, want is geen pretje (weet ik uit ervaring ) en al helemaal niet als je zwanger bent. @yule: Indalen kan idd van die steken met zich meebrengen (heb ik gelezen . En ook nog een boel andere fijne krampen, maar is voor een goed doel Zal wel blij zijn als ik weer normaal kan zitten ipv steeds iets in mn ribben te hebben porren. M'n blaas wordt na indalen minder gelukkig, maar goed... we kunnen niet alles hebben
Deel EGO dan... M'n intake is heel goed gegaan. Het was hier vooral gesprek, ze heeft op het einde wel even het kamertje bekeken (en dat zag er goed uit), maar echt controleren doen ze niet meer. Omdat ik geen mantelzorg beschikbaar heb, sta ik opgeschreven voor 54 uur. Hoera. Maar ze zei er wel bij dat dat alleen was als er geen tekort was op het moment dat ik beviel, dus heb geen garantie dat het echt zoveel wordt. Als er een tekort is gaan ze het regelen met iemand extra voor het huishouden. Nu ja, we zien wel, ik be iig tevreden nu. M'n voorlaatste werkweek zit er nu ook helemaal op, vandaag toch nog 3 van de 4u gewerkt omdat het allemaal iets minder snel af was dan ik dacht. Harde buiken zijn er nu nog steeds, maar heb gerust en het is weekend, dus komt vast goed. Het voelt ook niet zoals die ene keer toen, dus ik maak me geen zorgen. Blijf denken aan combi van tandartsstress en indalingskrampen. M'n afspraak om de gaatjes te laten vullen heb ik nu maar verplaatst naar november. Straks lekker ongezond burgers eten bij de McD en vanavond rustig weet ik veel wat doen...
nee nog steeds niets van funnyMe. Geen nieuws is denk goed nieuws. als ze echt bezig is, dan zouden we het toch wel via het buddy nieuws horen? Vind het wel spannend... Ga nu ff stoffen voor mannetje thuis komt.
ff vraagje he .. Had gistere ineens een paar lichte steken in me doos heel even daarna nergens meer last van..Wat kan dit zijn ?
ff creepy iets.. Zat net met me moeder te praten , vertelde ze me dat ze vanacht had gedroomd over ons en de kleine.Ze had nog nooit gedroomd over de kleine , maar nu droomde ze dat ik met 37wk1d aan de gang ging.Het was wel een zware bevalling maar alles was goed gegaan. Nu denkt ze dus dat het misschien wel een voorteken is en we misschien dus echt met 37 weken evt aan de gang gaan. Normaal als iemand zoiets tegen me zegt ga ik er weinig op in , hihi maar het vervelende is dat mijn moeder nog nooit nergens naast heeft gezeten ! Dus dan krijg ik wel kippevel. Ben wel benieuwd heb het tegen vriendlief gezegd en die had ook even zoiets van ''oke , we zullen zien'' De haren in me nek stonden wel ff omhoog..
Zo heb mijn Szusje uitgezwaaid. Dus nu helemaal in mijn uppie hier overdag ... @IrisB oooh ik heb al de heel week zin in McD.... ga vanavond nasi maken... maar heb er geen trek in
Oh ja nog even over striae: Ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap speciale olie die je na het douchen op je natte buik moet smeren gekocht van clarins bij de douglas (geen goedkoop grapje) En nu weer en ik moet zeggen het is heerlijk spul en er is geen streepje te zien.
@Delayla denk dat jij er dan geen aanleg voor heb (bofkont!) want creme smeren, hoe goedkoop of duur het merk, houdt striae niet tegen maar versoepelt het alleen maar... Mijn moeder had striae met haar zwangerschappen. Dus weet ik da tik er aanleg voor heb. Heb er trouwens wel wat van meegekregen in de puberteit met groei. Dus smeerde ik in de hoop dat het dan wel ging versoepeln. Ik heb wel striae aan de onderkant van mijn borsten en nu ook op de onderkant van mijn buik. Wil niet weten hoe het was als ik niet gesmeerd had
He en ik maar denken dat ik eindelijk eens waar voor me geld kreeg .Dat kan inderdaad zo zijn dat ik geen aanleg heb,in ieder geval op mijn buik niet dan gelukkig,mijn (.)(.) zitten er aan de zijkant wel helemaal onder,witte strepen,niet echt donkere gelukkig, maar ja echt goed voor je huid is het ook niet als ze van een kleine B cup naar een E cup groeien in een aantal weken . Maar op mijn (.)(.) heb ik er niet zo'n problemen mee omdat je ze amper ziet
@Parr: hier ook nasi vanavond! 't Was toch wel lekker. Met een gebakken eitje want ik had geen vlees in huis en geen zin in boodschappen doen. 't Is idd stil rond FunnyMe...
Nou het nasi smaakt wel. Dus is wel te doen... @delayla nee idd mijn borsten zijn van een B naar een C gegaan en had anders een D nodig maar met de meegroei bh's kon een C nog wel En idd omdat ik de striae op mijn borsten niet zie stoor ik mij er ook niet aan. En hubbie ook niet gelukkig
hallo meiden, vanmiddag de fotgraaf op visite gehad en foto's gemaakt voor het kaartje. rene werkte niet helemaal mee maar uit zijn spontane actie is toch een hele leuke foto gekomen die we waarschijnlijk gaan gebruiken. hier doperwten gegeten met een schnitzel.
nee, dat klopt wel don't worry. ik weet dat ook, het is alleen zo dat ik dan nieuwsgierig ben wanneer een kindje ongeveer 74 cm groot is, bij hoeveel maanden. ik bedoel dus niet dat ik denk dat onze beeb direct na de geboorte 74 cm is hoor, haha daarom koop ik die kleertjes niet. het is nu alleen uitverkoop dus dacht ik, waarom ook niet alvast wat voor later kopen. en een andere vrouw die bij die kleertjes stond, vroeg me voor hoeveel maanden maat 68 was. ik zo: euh, 3 of 4 ofzo? vandaar dus dat ik graag wat meer op de hoogte zou zijn thanks tweety! nu heb ik in ieder geval een beetje een idee. en mooooie foto hoor! kaatje: die site van de Hema is ook handig, thanks! 8)