Ingeltje, balen zeg dat je mannetje zich niet wat meer wil of kan inleven in jou... Enne meiden super bedankt voor de spellingtips, ik ben werkelijk een ramp met d en t maar wil het wel graag goed doen. Dus iedereen mag mijn berichtjes gewoon corrigeren op taalfouten hoor , en de spellingtips had ik echt nodig, anders het het verkeerd op mijn kaartje gestaan (lekker slordig dan weer) Ik twijfelde al over de spelling, maar goed het stond zo als voorbeeld dus ik dacht, dat zal wel weer aan mij liggen En mijn konijn, tja dat is echt rot. Ik mis haar gewoon zo erg. Bedankt voor jullie lieve berichtjes daarover. Het was echt een superkonijn, Zoefie rust zacht lieve meid!
lieve meiden, hier even snel een berichtje voor ik naar het ziekenhuis ga, Ik heb het idee dat ik steeds kleine beetjes vruchtwater verlies en heb net de gyn gebeld. Mocht toch even komen, ben nu weer bang dat ik me druk maak om niks maar zal het mezelf nooit vergeven als de beebjes morgen niet meer bewegen en ik hoor dat ze geen vruchtwater meer hebben.... berichtje volgt later!
Oei Meike, dat is schrikken! Sterkte! Tja, ik wil echt zo graag naar de meeting komen, maar zit een beetje met de tijden. Ik ben erachter gekomen dat ik aankom met de bus op het jaarbeursplein en dan 10 minuten moet lopen naar het centraal. Naja, in mijn tempo zal dat ruim een kwartier zijn Ik kom om 12.10 op het jaarbeursplein aan. Weet iemand of ik dan beter direct door kan lopen naar de Loften? (en ik ben als de dood dat mijn nodig-moeten-plassen-maar-niet-kunnen-in-de-bus-fobie op gaat spelen. Heb een keer gehad dat de chauffeur voor me moest stoppen bij Hazeldonk bij de Mac, omdat ik anders in mijn broek pieste... Nu stap ik in en moet ik al, puur suggestie En dat dan bijna 7 maanden zwanger, helluppie!)
@meike o meis hoop dat het allemaal goed gaat met je. en met de bbbejse natuurlijk. weer een kort nachtje zoonlief was al weer om 6.45 wakker pff en papa bleef lekker liggen dus ja dan moet mama maar weer eruit he pfff grrr. mannen af en toe kan ik hem wel.
Goeiemorgen! Terwijl ik op m'n ontbijt wacht (man is naar bakker ), even een berichtje posten... @mamameike: Erk, dat is schrikken. Hopelijk kan de gyn je gerust stellen en zoals anderen al gezegd hebben: je kan beter een keertje te veel gaan, dan een keertje te weinig. Succes! @freesia: Is er geen combi met de trein mogelijk ipv 3,5u bus? Op de trein is er een - weliswaar eng en vies - toilet en dan ben je misschien geruster. @ingeltje: Die sterretjes kunnen idd een teken zijn van zwangerschapsvergiftiging. Als je ze vandaag nog heel de dag hebt, kan je misschien vandaag wel bellen naar de VK. Op de site van mijn VK staat er bij "wanneer bellen?' dat je ze daarvoor overdag mag opbellen, dus als je het niet vertrouwt... En bah dat je zo'n hele preek hebt gehad omdat je eens een chipje gegeten hebt :s Het kan best moeilijk zijn om zo lang dingen te moeten laten en denk dat je echt zelf zwanger moet geweest zijn om dat volledig te kunnen begrijpen. Mannen dus... Maar goed dat je het toch hebt kunnen uitleggen en hopelijk doet ie er idd wat mee. @kaatje: Waar slaat dat nu weer op? Rare werkgever... Veel succes vandaag en idd niks tekenen, hoor. Pfft Zo, mijn croissants zijn ondertussen aangekomen En m'n brief van de arbodienst (moest gisteren bellen en vandaag al de probleemanalyse in de brievenbus ): ik blijk energetisch beperkt te zijn En ze verwachten dat ik na mijn verlof wel gewoon kan werken. Duh Maar goed, hebben we nog iets te lachen op zaerdagochtend. Grappige arbo Vannacht best goed geslapen, geen rare krampen of zo meer, dus dat zit wel weer goed. Dat ene weekje werken zal het nu ook niet meer doen, dus dat gaan we gewoon doen en daarna lekker uitrusten (en poetsen ) Heb al een beetje *kuchkuch* geshopt op bol.com om het verlof goed door te komen Straks komen m'm moeder en bomma, dus ik zie jullie vanavond weer denk ik. Fijne zaterdag!
@ mamameike: al nieuws? houd ons op de hoogte. @ irisb: erk? is dat Vlaams? of een spellingfout? @ allen: als jullie bij je banner het aantal dagen zien dat je nog moet, hebben jullie dan ook zoiets van
Hoi hoi! @IrisB, ontbijt ze , lekker croissantjes Lekker hoor nog 1 weekje werken! Gaat nu echt voor iedereen opschieten. @MamaMeike, hoe is het nu? @Ingeltje, idd goed in de gaten hoor en als je het niet vertrouwt gewoon naar de vk bellen. @Kaatje, pfff idd net wat de anderen zeggen, niets tekenen. En zou echt niet eerlijk zijn als zij wel mag terugkomen @Tweety, dat is idd erg vroeg voor de zaterdagmorgen. Hier kwam ze pas kwart over 9, maar wel nadat ze vannacht een uur heeft liggen spoken... Maar goed, wel lekker ff uit kunnen slapen. Gisteravond nog 2 schattige jurkjes van Bakkaboe (zo'n leuk merk!) en Name It gekocht voor de beeb. Ik zie echt veel te veel leuke dingen haha. Iedereen een fijn weekend!
Iris, wat mooi geformuleerd! Energetisch beperkt Die hou ik er zeker in! Klinkt zoveel beter dan hondsmoe En eet ze! Lekker hoor. Ik kan inderdaad ook met een combi bus/trein komen, dan kom ik gewoon via Rotterdam om 12.11 uur aan op Utrecht Centraal. Mijn lief had al aangeboden om me dan helemaal naar Goes te brengen zodat ik het eerste stuk niet hoef te bussen. (soms is ie zooo lief!) Ingeltje, gewoon bellen hoor als je je niet prettig voelt erover! Ga me zo aankleden, moet tot 4 uur werken, bleugh.
@pisum: Erk is um... erk? Is Engels, heb het uit een of ander computerspel En ja, die banners beginnen echt op te schieten @freesia: Als hij dat zou willen doen... klinkt een stuk beter dan 3,5 u bus heen en later hetzelfde nog eens terug. Succes met werken! Croissants waren lekker. Wacht nu vol spanning op de Belgische import van koffiekoeken en eclairs Denk dat ik vanavond maar extra gezond ga koken
@freesia hoelaat heb je dan de trein op rotterdam? ik ga ook over rotterdam namelijk. misschien kunnen we elkaar daar treffen ofzo op het peron
o freesia zie dat je over dordrecht komt daar stap ik in. misschien wel gezellig als we samen vanaf daar reizen?
Ja leuk! Dan moeten we even afspreken hoe we elkaar herkennen Behalve aan de toeter dan @ Iris, ben ik blij dat ik vlakbij de grens met België zit, eclairs, mmmm :-D
@Mamameike: Groot gelijk heb je om meteen aan de bel te trekken! Ik hoop dat je straks met goed nieuws terugkomt... [-o<
hoi hoi, @Mamameike succes meid! @Anno, ik heb ook veel last van mijn schambot...vervelend he. Ik moet zeggen dat ik er 's nachts het meeste last van heb. @Hey Sasha, wat balen dat je zoveel problemen met de computer hebt! En ik kan me je gevoelens echt wel voorstellen hoor met je konijn...brr zou er niet aan moeten denken als onze hond zou overlijden.... @Funnyme, hoe is het met jou? Ik ben gisteren veel misselijk geweest, 's morgens ook weer overgegeven, dat was weer even geleden...vandaag gaat het gelukkig wel weer. Het zou van de antibiotica kunnen komen...dus we wachten het maar even af. Mijn vriendin is gisteren bevallen van een gezonde dochter! Helaas wel weer een langdurige bevalling (nummer 3 voor haar...) en met de vacuüm gehaald. Vandaag heeft manlief een 12 uursdienst, dus helaas kunnen we er vandaag niet heen, dus we gaan morgen even, ben zo benieuwd! Fijne dag!
@ingeltje: gewoon bellen,ze prikken dan alleen voor je hb en meten je bloeddruk op! hier ook last van duizeligheid en sterretjes!hb was ook telaag en hoog bloeddruk dus dachten ook aan zwangerschapsvergiftiging,maar ben gelijk aan floradix gegaan hb nu goed bloeddruk telaag,en nu zij dus de ha door eeen telaag bloeddruk kun je ook duizelig zijn sterretjes zien of flauwvallen!
Voel me niet duizelig gelukkig, lage bloeddruk zal het wel niet zijn. Maar ik houd het in de gaten idd. Schaambot: jaaaa yikes.. mijn zus omschreef het gisteren als: 'het gevoel of er 10 paarden aan je schaambot staan te trekken'
Ik ben gisterenmiddag weer opgenomen in het ziekenhuis. Harde buiken die wel erg regelmatig kwamen. Gisteren ctg gehad. Vandaag ctg. En straks krijg ik nog een cervixmeting. Met wat geluk mag ik vandaag naar huis zei de gyn. En anders moet ik nog even blijven. Afwachten maar!