September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Goedemorgen! Hier wel ok geslapen, maar het kon beter... hubbie had er ook een beetje last van, beeb was wel durk bezig met op mijn blaas te liggen dus moest er 2x uit :(

@kaatje jeetje meid, heb je ff ge-pbd

@ingeltje als ik zout op mijn patat wilt krijg ik hier ook de wind vanvoren.. denk aan jouw vocht niks ervan, zelfs niet voor 1x :( Maar mannen zoeken overal een uitleg of oplossing voor terwijl wij juist alleen een luisternd oor willen met een knuffel. Dat is dus de Venus/Mars gedoe :(

@mamamieke hoe gaat het nu? en idd beter eerder dan te laat!

@pisum ja! moet nog 10 weekies (maar dat kan ook 7 al zijn of 12) :confused:

@tweety nu reis je ook niet meer alleen :p (ikke wel.....zucht maar goed dat ik lezen leuk vindt :p)

@FunnyMe ooh! was het idd de slijmprop die jij verloor? hopelijk vanmiddag lekker thuis!

Zo ga nu de boodschappies doen tot straks!

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey meiden
    Alles goed hier?

Even verslag van het werk:

Ben vandaag met knikkende knieen naar de grote baas gegaan en heb hem op de man afgevraagd of M ( colloega ) wel mag blijven,waarop hij antwoorde dat dat nog in overleg is, aangezien ze hoofdcassiere is en dus te plaatsen is ( en ik zou dat niet zijn ) Verder had hij niets aan iemand die maar twee dagen kwam werken,dus heb gezegt dat ik 3 dagen wil ( moet ) werken..

Heb toen gezegt dat als M 3 dagen kassa doet, ik toch die andere 3 dagen kon doen,waarop hij zei "ja maar jij bent geen hoofdcassieren" dus ik er gelijk weer tegenin dat het dan toch ook niet uitmaakt of ik daar 3 dagen zit of iemand anders die geen hoofdcassiere is.

Heb ook laten vallen dat ik contact heb gezocht met rechtsbijstand ( lang leve de bluf ) en dat ik het niet correct zou vinden als M wel terug zou mogen komen en ik niet ( werken er allebei even lang,en hebben allebei een vast contract ).

Hij zou het gaan overleggen,heb gezegt dat ik daar dan nog graag wat van wil horen, dus ben benieuwd.

Zo en nu lekker vakantie en verlof !

Ik heb vanochtend voor het eerst de hik gevoeld !

Ingetje hou het idd goed in de gaten,en als je twijfelt zeker even de huisarts of vk bellen hoor. Zwangerschapsvergiftiging is niet iets om aan te kijken.

Sasha, knuff

mamameike, hoe was het in het ziekenhuis? en idd geen risico's lopen hoor. beter een keer te veel dan een keer te weinig op controle

Freesia, zou een goede oplossing zijn, met de auto ipv bus en dan met de trein via rotterdam. kan je mooi met ons mee waggelen naar loften

funnyMe, fijn dat je even wat laat weten. nog steeds spannend en afwachten dus.

3. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hey girls!

EGO:
    ** Oh dit is echt een vluchtberichtje.... :confused: ! Papa en hubbie zijn het dakraam op de zolder aan het plaatsen, blijkt dat als isolatiemateriaal piepschuim gebruikt is :evil: ! Dat vliegt nu dus door het hele huis want ze moeten het stuk waar het raam geplaatst wordt eruit zagen ...... geen goede middag dus voor een zwangere die haar huis graag netjes en clean wil hebben ** :evil: Gelukkig heb ik een plek waar ik heen kan vluchten... de computerkamer met de deur op slot ha ha!

@ Krisstel heerlijk geniet lekker van je verlof! Wiegje op de kamer lijkt me idd ook erg gezellig :D .
    @ Anno fijne vakantie!
    @ Sasha oh wat erg van je konijn :( . Ik kan het me helemaal voorstellen hoor. Maakt niet uit hoe groot of klein zo'n beestje is, een band heb je er toch mee. Sterkte! Grappig trouwens jouw vraag over de voeding had ik ook aan de kraamzorg willen stellen maar ben ik vergeten :oops: Ik haal denk ik voor de zekerheid ook gewoon zo'n pakje nutrilon.
    @ Irisb hey dat is een goede spellingstip !
    Hi hi 'energetisch beperkt' waar halen ze het vandaan...!
    @ Ingeltje bah wat jammer dat jullie dagje gisteren zo eindigde. Mannen begrijpen ons idd niet altijd :cry: Hopenlijk heeft jouw hubbie het na jullie gesprek wel begrepen.
    @ Kaatje nou je hebt in elk geval alles gedaan wat je kon tijdens het gesprek op het werk. Goed hoor! Ik ben benieuwd met welke reactie jouw baas terugkomt. En misschien moet je het echt eens navragen bij rechtsbijstand of zo, hoe je juridisch staat in zo'n situatie.

Ik moet trouwens mijn hubbie wel echt een pluimpje geven, hij gaf me gisteren een compliment dat hij het zo fijn vond dat ik tijdens mijn zwangerschap steeds zo vrolijk was en dat hij er samen met mij echt van genoot :D Lief toch?

Nou ik ga nu eens kijken hoever de sneeuwmannen zijn :rolleyes: 8) !

4. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Zo boodschappies gedaan :p

@kaatje heb nog een pbtje gestuurd (oftewel hubbie ;)) maar denk eraan ij hebt vastcontract. Alleen jij kan die zomaar ontbinden (tenzij jij ga jatten of wat dan ook ;)) dus nergens een handtekening plaatsen totdat jij meer weet etc.!

@wupje oooh wat een lieve opmerking! *zwijmel

heb nu wel lekkers in huis gehaadl :oops: 2 bakken ijs, stroopwafels, extra bakmix voor brownies, 2 zakken choco pinda's :oops: Kwam 2 bekenden tegen in de supermarkten en die moesten gelijk melden dat ik een hele mooie buik had :D:D fleur ik helemaal van op als ik aan de bijna 20kg denk :( :D want blijkbaar is dat niet zichtbaar (zelfs hubbie trok zijn wenkbrauwen omhoog zo van oh? niet te zien!)

5. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Hey lieve allemaal,

sorry dat ik zolang niets heb laten horen maar het is echt zo druk hier (hoe kan dat nou zit hele dagen thuis zou je denken) ik ga het ff proberen uit te leggen.

Afgelopen week heb ik echt heel veel last van de BI gehad waardoor ik echt door de grond zakte als ik langer als 10 minuten zou moeten zitten. Heb dus voornamelijk gelopen en gelegen :( donderdag en vrijdag was mijn mannetje vrij, donderdag hebben we geshopt en s'avonds de nieuwe bank opgehaald. Vrijdag heb ik de hele huiskamer verbouwd voor de nieuwe bank en heeft mannetje de gang geverft, die is dus weer helemaal mooi :) dit is dus m'n excuus :oops:

ennuh WE ZIJN DE 30 WEKEN GRENS VOORBIJ :whistle:

Sorry het is allemaal een beetje ego maar anders moet ik echt zoveel teruglezen. ga vanaf nu (proberen) het allemaal weer bij te houden.

Heb wel nog gelezen dat funnyme nog steeds de kindjes bij zich draagt dat is natuurlijk helemaal super! Wel balen natuurlijk dat het voor jezelf zo'n gedoe is met ziekenhuis in en uit maar zolang de kindjes zich prettig voelen in je buikkie is iedere dag meegenomen toch?

Nog maar 1 weekje tot de meeting :whistle:

6. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Oh ik zou toch ook zo graag naar de meeting komen. Ik ben dan wel uren onderweg en het kost ook wel een en ander... maar toch... ik zal eens kijken hoe ik het precies aan kan pakken.

Hmm, ik zou dan met de internationale trein komen die om 10.54 via Dordrecht naar Rotterdam gaat. en dan in Rotterdam de trein van 11.32 op spoor 14b die 12.11 aankomt in Utrecht idd.

dus Freesia en tweety...

ik ga er nog eens serieus over nadenken en dan horen jullie het morgen!

7. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    @ Parr ja hij is ook wel een schat! Enne al dat lekkers in huis halen maakt echt niks uit 8) hoort bij de hormonen ;) ! Ik heb me ook voorgenomen om na de bevalling zodra het weer enigzins kan lekker te gaan sporten en dan vliegen de kilo's er wel vanaf, ahum... :rolleyes: Ik vind jou trouwens wel echt de browniegirl van ons septemberforum :D Volgens mij zijn ze superlekker!

@ Roshi goed excuus hoor! Ben je tevreden met de nieuwe bank en inrichting?

@ Mamameike hoe issie? Hopenlijk gaat alles goed en is er niks ernstig.

@ Funny me alweer thuis?

Zo ik ga nu even lekker een dutje doen. Vanavond eten we lekker makkelijk soep en de rommel van het dakraam is nu zo goed als opgeruimd :D

8. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    @pisum> het zou zooooooo leuk zijn als je ook komt :D
    @Wupje> ben echt superblij met de nieuwe bank, wij hebben best een lange woonkamer (12meter) en had altijd zo'n leuk bankhoekje gewild, we hadden eerst een hoekbank waardoor de kamer NOG groter lijkt. maar nu hebben we dat "hoekje" dus :D:D:D:D zal eens proberen een foto te maken als manlief uitgePSt is.

vraagje; ik heb sinds een weekje ofzo echt het MIJN gevoel (mijn kindje) als iemand alleen al over oppassen/vasthouden etc begint krijg ik het echt onwijs benauwd. Is dat raar of hebben jullie dat ook?

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Parr, zoveel lekkers? ik ben onderweg !

Roshi, gelukkig je bent er weer en alles is goed :), is hier deze week sowieso vrij stil geweest.geloof dat iedereen een beetje een dipweekje had.
    jee 30 weken voorbij en bijna meeting :whistle:
    En ik heb dat ook hoor. iedereen die dan begint over .. dan gaan we dit doen, en dat doen.. we doen helemaal niets ! :)

Pisum, zou leuk zijn, en voor jou net zo gezellig als je vanaf dordrecht met Freesia en tweety mee kan reizen.. wil je het aub voor woensdag laten weten? dan weet ik voor hoeveel personen ik uiteindelijk moet reserveren.

Hubbie is nu laminaat in de inloopkast aan het leggen,en heb de tweede draai babywas erin zitten.

10. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Jaaaahhh Pisum! Doen!
    Ik heb nog even gekeken voor die voordeelkaartjes van de NS via Ebay maar die waren natuurlijk allang op :( Bussen of treinen maakt voor mij enorm uit qua prijs. Maar wat maakt het uit! Die meeting is natuurlijk onbetaalbaar! :)

Funny, hopelijk ben je snel weer thuis.

Roshi, ik krijg nu pas een beetje het gevoel van: hee, er zit een echt klein babymeisje in mijn buik. Met een eigen karakter en uiterlijk!
    Dat nieuwsgierige zeg maar. Het is tot nu toe zo surreeël geweest...
    Fijn dat je huisje weer helemaal naar je zin is.

Wupje, wat lief van hubbie!

Parr, men vindt mij helemaal niet zo dik, en eerlijk gezegd ben ik dat ook niet... ja van mezelf wel, maar niet van de baby ;) Vooral 's ochtends lijk ik niet eens zwanger, heel raar.
    Brownies moet ik toch ook weer eens maken, ik heb een superrecept voor in de magnetron, met pecannoten, mmmmm....

Kaatje, knap van je dat je zo goed dat gesprek hebt aangegaan!
    Geniet van je vakantie!

Sasha, nog heel veel sterkte met je lieve nijn... Groot of klein, maakt niet uit qua verdriet. Ik heb eens helemaal in de kreukels gelegen toen mijn lievelingsrat Jim overleed... Die gaf kusjes en was gewoon zoooooo lief.
    En die is maar 2 geworden, kun je nagaan.

Ingeltje, al uitgeraasd? Soms zijn mannen echt :evil: :x :( :rolleyes:
    Hier vindt hij ook alles maar normaal, echt dan wens ik hém die gevoelens en die zwangerschap toe, al is het maar voor 1 weekje :evil:

Steen, leuk, een baby erbij in je vriendenkring! Hoe heet ze?
    Hopelijk is de misselijkheid snel weer weg.
    Ik heb ook het idee dat het terugkomt, hoop met heel mijn hart van niet! [-o<

Zo, redelijk gewerkt vandaag en de mannen (vader en lief) zijn begonnen aan de schutting om de oprit. Wordt een plek voor de honden, de garage gebruiken we toch nooit voor de auto omdat hij in de brandgang ligt.
    Vanaaf eten we pastasalade met tonijn, mozzarella en tomaatjes. Nu al zin in!

11. klavertje44

klavertje44 Bekend lid

31 jul 2007
    648
    0
    0
    Hoi meisjes,

Even snel hier want we zijn druk in de babykamer bezig (eindelijk!).

Ik heb de echo foto in mijn album gezet. Het was echt een lange rit naar het Amsterdam VU toe maar het was het zeker wel waard! Bijna een uur lang naar mijn meisje mogen kijken. Op een gegeven moment lagen er geen andere vrouwen meer dus kwam al die cursisten bij mij staan:
    owwww what a cute baby! What a tiny little nose.
    En ik zei trots: Netherlands next top model! Haha.

Nu ga ik snel weer verder helpen!

12. jacolien

jacolien Actief lid

20 jan 2008
    389
    0
    0
    urk
    dag dames

weer een ego bericht,heb vandaag nix gedaan kan amper lopen of liggen,met zitten heb ik geen last,maar mn botten doen zeer,vanaf mn schaambot tot aan mn kont en als ik loop lijkt het zo alsof ik goed gepakt ben :oops: :oops: benen wijd,ik schaam me gewoon kapot,durf het huis niet uit ben zo een waggelende eend,gister shoppen of shoppen?2winkels en toen kon ik niet meer lopen!
    einde ego!

@kaatje niets tekenen zolang jij een contract hebt en hun geen werk voor jou hebben kunnen ze je doorbetalen,en anders zit JIJ strax in de pure en je baas is er mooi makelijk vanaf!

@wupje pff mannen kunnen alleen maar troep maken :rolleyes: die van mij ook maar dat hoort er dan ook bij!en wel lief van je hubbie!

13. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    @kaatje> precies, we gaan helemaal niets doen :) mijn s-ouders hebben ook een kamertje voor de kleine zegt m'n schoonzusje opeens "nou mam je mag weleens opschieten over 2 maanden komt de kleine al" dus ik gelijk "ja maar het blijft niet gelijk slapen! dus als ze eind van het jaar klaar zijn is dat vroeg zat" :oops: moet er echt niet aan denken joh mijn kleintje in een ander bedje.... gaat vast wel goedkomen maar nu moet ff niemand erover beginnen :)
    leuk he de babywas al die klene broekkies en shirts aan de lijn helemaal super **zwijmel**

nog niet helemaal naar wens hoor :oops: heb nog een heel lijstje :oops:
    -gordijnen voor de woonkamer
    -kleurtje in de woonkamer
    -ander laminaat in de woonkamer

maar goed het begin is er en de hal was wel echt het hardst nodig en die is nu lekker klaar.

14. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    ey meiden!

alweer paar dagjes terug dat ik geschreven heb hiero. Heb ook eht een en ander lopen regelen.

NU heb ik even een vraagje welke meiden hebben ook erg veel pijn als je een stukje van 7min loopt in de rechter onderbuik? dit is neit te harden met lopen, maar zodra je zit trekt het langzaam weg.
    Wie weet wat dit is? of wat het kan zijn?

MOrgen alweer 30weekjes gaat eht toch snel.
    Ennu ik heb buikfoto, moet alleen nog ff verkleinen en plaatsen. Dat doe ik later even, ga zo eerst ff eten, gaan lkkr gourmetten heiro.

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Logeren: hoe ik het nu zie gaat de kleine het eerste half jaar sowieso niet uit logeren. Vind het maar niets dat hele kleine en dan niet thuis + dat ik het toch makkelijker vind qua borstvoeding,anders moet je allemaal afgekolfde melk enzo meegeven..

Goed nieuws, mannetje is vandaag (zonder dat ik het wist ) gesprek met zijn moeder aangegaan over het roken waar de baby bij is. Smoeder heeft gezegt dat dat niet gebeurd ( alleen weet Svader dit nog niet)
    Maar ben er toch wel een stuk geruster op nu.

Ga weer ff bij mannetje kijken en zo boodschappen doen.

16. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    babystyle> ik had dat vandaag ook opeens :confused: ben gaan zitten voelde de kleine draaien en toen ik weer ging lopen deed het geen zeer meer. miss lag de kleine gewoon niet goed. zal het wel ff in de gaten houden.
    leuk kamertje!

Kaatje> wat een geruststelling zeg! is toch altijd maar afwachten he. goed van je mannetje dat hij het besproken heeft!

Logeren> hier ook niet zolang ik borstvoeding geef maar als ik ga werken dan moet die kleine natuurlijk wel naar m'n s-moeder. is ook niet erg maar wel ALLEEN overdag. En als mannetje en ik een keertje een avondje weggaan dan mag er best iemand oppassen maar dan wel bij ons thuis in zijn eigen bedje (punt :))

17. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Kalvertje44, wat een scheeeetje! Hopelijk krijgen wij ook zulke plaatjes 11 aug!

Hihi Jacolien, ik ga ook meer en meer wijdbeens lopen, lekker elegant, NOT.

Roshi, je moet altijd wat te wensen over hebben toch? ;) Hier moet nog steeds de trap helemaal afgeschuurd en opnieuw gelakt worden. Maar ik zie dat nou nog niet gebeuren voor de baby er is :(

Babystyle, gourmetten, lekker! Ik heb als ik veel gelopen (gezwommen)heb rechts bandenpijn. Heel rottig gevoel.

Kaatje, hopelijk is je smoeder serieus, weer een zorg minder.

18. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    ow ja had ik al verteld dat het PV verhaal opgelost is? m'n baas heeft de 10euro overgemaakt en een rectificatie van mijn loonstrook opgestuurd.

Nou meiden ik ga er weer vandoor, ga lekker met m'n mannetje naar de bios op scheveningen. eerst lekker eten daar :D

Fijne aaf allemaal!

19. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    Bj mij trok pas weg emt zitten, me kleine bewoog toen niet. Toen ik daarna weer opstond had ik eht nog. Jah ik houd eht zekers in de gaten. En ga denk ok vragen bij me vk als ik daar weer ben. Want is echt neit prettig dat gevoel.

Jah leuk he, heeft me vader helemaal gemaakt, voor zijn eerste kleinkindje :D ben zo trost op ehm!

20. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    Zekers lekker.
    Als ik gezwommen heb, dat doe ik 2 of 3 uur na elkaar, heb ik er helemaal geen last van, dat doe ik 1 keer in de week zwemmen.
    En jah je hebt gelijk is echt een rottig gevoel. Is dat dan bandenpijn?
    Heb nog nooit gehad :oops:

Deel Deze Pagina