September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @nic79 jammer dat jij niet kan komen! Wel fijn om te horen dat alles goed gaast met jouw en de beebs :D

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    meisjes ik ga naar bed :)
    Hopen dat ik een goede nacht heb en kan uitslapen ( ze zijn vandaag bij de buren begonnen de douche eruit te slopen )

tot morgen !

Liefs

3. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Zo jullie hebben nog veel gekletst in een paar uurtjes! 8)

@ roshi klinkt idd gezellig zo het hoekje in de woonkamer met de bank. Dat 'mijn gevoel' is voor mij heel herkenbaar. Vooral omdat mijn schoonmoeder op dit moment haar andere kleinzoon vaak wel 3x per week bij haar laat slapen :confused: ! Ik heb ook echt tegen hubbie gezegd dat hij niet moet denken dat dat met ons kindje ook gaat gebeuren. De eerste tijd blijft ie gewoon lekker bij ons. Ik heb het laatst ook bij mijn schoonmoeder aangegeven dat ik niet wil dat ze tijdens de kraamweek al gelijk de deur bij ons plat komt lopen. Ze begreep dat wel dus ik hoop dat het goed komt.

@ Freesia bij jullie wordt ook goed geklust dus door de mannen! :D

@ Klavertje mooie foto!

@ Kaatje fijn dat jouw schoonmoeder ook overtuigd is van niet roken bij de kleine!

@ Krisstel klinkt als een heerlijk avondje samen met je lieffie! En ja het eerste gedeelte van het dakraam is gebeurd. Het moet er nu nog ingezet worden en daarvoor moeten de dakpannen geslepen worden. Doen de heren dinsdag. (het dak is nu wel gewoon dicht hoor)

@ Eva fijn toch dat de babykamer nu lekker opschiet!

Wij hadden hier vanavond vrienden op bezoek en hun dochtertje van 6 was erbij, we hebben gezellig 2 films van Garfield zitten kijken :) Was wel gezellig!

Ik hou wel ineens superveel vocht vast.. :( trekt echt vanuit mijn voeten helemaal tot in mijn kuiten, bah volgens mij zijn de laatste weken echt vol met kwaaltjes.

Oh ja met Cossy zal waarschijnlijk wel alles goed zijn, anders had ik wel iets gehoord.

Welterusten!

4. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 :baby:

:baby: GEBOREN :baby:
    02 juni 2008 ~ LEVI JAMAL* ~ mama: Chaartje79 (03 september 2008) ~ 950 gram - 36 cm ~ *27-06-08*

:thumup: IN VERWACHTING :thumup:

26 augustus 2008
    *Jikke...34 jaar ... 5e [♂♂♀♀] ... THUIS ... BV
    29 augustus 2008
    *Krisstel ... 26 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    31 augustus 2008
    *Foover ... 30 jaar ... 2e [♂] ... THUIS ... BV
    *Pipo1973 ... 35 jaar ... 2e [♂] ... ZKH ... BV
    01 september 2008
    *Delayla ... 26 jaar ... 2e [♂]
    *Ingeltje ... 27 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    *Sasha ... 34 jaar... 1e ... THUIS
    02 september 2008
    *Mamameike ... 27 jaar ... 2e en 3e [♀] ... ZKH .... FV TWEELING!
    *Mss Ace ... 27 jaar ... 1e ... ? ... BV
    03 september 2008
    *Jekkia ... 32 jaar ... 2e [♀] ... ZKH [kz met 38 wkn] ... BV
    *Lise ... 32 jaar ... 2e en 3e [♂] ... ZKH ... BV TWEELING!
    05 september 2008
    *Anno103 ... 23 jaar ... 1e ... THUIS ... BV
    *Jannes ... 29 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    *Pisum ... 27 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    *Tinkerbel1984 ... 23 jaar ... 1e ... ZKH ... FV
    06 september 2008
    *Lindaa ... 22 jaar ... 1e ... ZKH ... FV
    07 september 2008
    *Diddl ... 28 jaar ... 4e[♀♀♀] ... ZKH [kz met 38/39 weken] ... BV
    *IrisB ... 28 jaar ... 1e ... THUIS ... BV
    *SheDevil ... 26 jaar ... 2e [♂ ] ... ZKH ... BV
    *Yule ... 29 jaar ... 1e ... THUIS ... BV
    *Steen ... 28 jaar ... 1e ... ZKH... BV
    08 september 2008
    *FunnyMe ... 27 jaar ... 1e en 2e ... ZKH ... BV/FV TWEELING!
    09 september 2008
    *Ydnic ... 28 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    *Klavertje44 ... 26 jaar ... 2e
    10 september 2008
    *Wupje ... 30 jaar... 1e ...
    11 september 2008
    *Jale ... 24 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    *Pupke ... 31 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    12 september 2008
    *Kaatje85 ... 23 jaar ... 1e ... THUIS ... BV
    14 september 2008
    *Mica ... 23 jaar ... 1e ...
    15 september 2008
    *Wens3 ... 28 jaar ... 3e [♂♀] ...
    16 september 2008
    *Azeb ... 30 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    *Dreames ... 22 jaar ... 1e kindje ... THUIS... BV
    *Elin ... 26 jaar ... 2e [♀] ... ZKH ... BV
    *Miracle08... 18 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    17 september 2008
    *Sunshine80 ... 28 jaar ... 2e[♂] ... BV
    *Rainbow1984 ... 23 jaar... 1e ...
    18 september 2008
    *Esje72 ... 35 jaar ... 3e [♂♂] ... ZKH ... BV
    *Jacolien ... 20 jaar ... 1e ... THUIS ...BV
    19 september 2008
    *Moppiepoppie ... 25 jaar ... 1e ... THUIS ... BV
    20 september 2008
    *Lola ... 38 jaar ... 2e [♀ ] ... ZKH ... BV
    21 september 2008
    *Jessejaime ... 29 jaar ... 3e [♂♂] ... THUIS ... FV
    *Dniise ... 20 jaar ... 1e ... ZKH ... FV
    22 september 2008
    *Marielle82 ... 25 jaar ... 1e ... ? ... BV
    23 september 2008
    *Tweety ... 26 jaar ... 2e [♂]... FV
    *Dorientje ... 21 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    24 september 2008
    *Debbyvermeer ... 31 jaar ... 3e [♂♂] ... ZKH...FV
    25 september 2008
    *MirandaT ... 27 jaar ... 2e [♀] ...
    *Nic79...28 jaar 1e & 2e... ZKH...BV TWEELING!
    *Parr1983 ... 25 jaar ... 1e ... THUIS ... BV
    *Sannemart ... ? jaar ... 1e ...
    *Roshi ... 24 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    28 september 2008
    *Freesia ... 35 jaar ... 1e ... BV
    *Babystyle... 20 jaar ... 1e ... THUIS ... BV
    29 september 2008
    *Cossy ... 20 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    30 september 2008
    *Eva1983... 24 jaar ... 1e ... ? ... BV

25 meisjes in de buik ... 10 jongens in de buik ... 9 mama's laten zich verrassen ... 11 mama's houden het (hier) geheim

Nu: 53 september mama's!

• De-spruit-is-eruit-vriendjeslijst!

Ingeltje <--> Lola
      Freesia <--> Droppie123
      IrisB <--> Elin
      MirandaT <--> FunnyMe
      Parr1983 <--> Krisstel
      Wupje <--> Cossy
      Yule <--> Jannes
      Pupke <--> Pisum
      Azeb <--> SheDevil
      Dniise <--> Tweety
      Kaatje85 <--> Jessejaime
      Tinkerbel1984 <--> Eva1983
      Lise <--> Moppiepoppie
      Steen <--> Sasha
      sunshine80 <--> Delayla
      dreames <--> Roshi
      mamameike <--> Mss Ace
      Nic79 <--> Jekkia
      Dorientje <--> Lindaa
      debbyvermeer <--> nog buddyloos :cry:
    (zoek een 'buddy' waarmee je 06-nummers uitwisselt, om elkaar op de hoogte te houden van de bevalling! tip: zoek iemand die hier wel regelmatig post!)

Agenda:

Juli
    21: Roshi vk, Diddl intake kraamzorg dreames vk
    22: Steen verlof! Anno103 VK MirandaT vk Yule vk Nic79 GYN
    23: Dreames intake kraamzorg
    24:Marielle VK
    25: Yule verlof! Jannes 2w vakantie & aansluitend verlof! debbyvermeer Gyn
    28: foover verlof! Anno103 verlof! (vanaf 08 juli 100% ziektwet) IrisB verlof!, Diddl verlof!
    29: FunnyMe verlof! jessejaime VK
    30: Miracle08 vk
    Augustus:
    01: MirandaTecho gyn Miracle Intake kraamzorg
    02: marielle82 vakantie en verlof!
    04: Wupje verlof! Lindaa verlof! Cossy verlof! Yule vk bevallingspraatje
    05: Mss Ace verlof!
    07: Nic79 verlof! (va 27juni 100% ziektewet)
    15: Pisum verlof! Parr1983 verlof! (vanaf 1 juli 100% ziektewet) MirandaT verlof!
    18: Marijke1982 verlof!
    19: Dreames verlof!
    21: Jekkia Keizersnede ingepland!!
    September:
    16: Dorientje verlof

Meeting 26 juli 2008

Op zaterdag 26 juli hebben we een meeting in Utrecht. Een high tea, rond half 1, op loopafstand van het Centraal Station. Voor meer info zie de September Hyves

5. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hier vandaag een emo-dagje...
    Nog heel moe van gisteren, dagje op de camping.
    Vandaag daardoor denk ik veel ruzie gehad en mijn mannetje snapt het principe van meeveren en jaknikken niet echt, gaat er net zo hard tegen in! (hij is zelf ook kei-moe, dus reageert net zo hormonaal als ik haha)
    Dus wederom een gezellige ruzie om niks. Vanmiddag een dutje gedaan vooraf gegaan door flinke harde buiken en van die wee-achtige pijn om de 5 minuten. Na 2 uur slaap besloten om de visite van vanavond te vragen om kort te blijven, maar gelukkig knapte ik later goed op en zijn ze gewoon gezellig gebleven!
    Morgen maar eens goed uitslapen en lekker lammen!

Hoop dat de 2 tweelingmama's gauw iets laten horen!

6. mamameike

mamameike Bekend lid

hoi lieve meiden....
    heb nog niet alles terug gelezen maar kan melden dat het LOOS ALARM was!
    ff een verslaggie en dan duik ik weer me bedje in..

Ik had al een paar dagen het gevoel dat ik vruchtwater verloor, nu had de gyn wel gezegd dat dat kon en dat ik daar niet te lang mee door moest lopen. Dus gistermorgen heb ik maar naar het ziekenhuis gebeld en ze wilden toch dat ik even kwam. we waren er om 11 uur en ik werd aan de ctg gelegd voor een hartfilmpje van de beebjes, voor een half uur zeiden ze. helaas duurde het allemaal veel langer en toen ik er om 12.15 nog aan lag moest ik zo nodig naar de wc dat mijn hubbie een zuster van de gang geplukt heeft en ze me los gekopeld hebben. De beebjes deden het beide erg goed! regelmatige hartslag tussen 140-160 slagen per minuut. Er was wel te zien dat ik regelmatig harde buiken had, ook als ik stil lip op bed, ongeveer 1 per 10/15 minuten.
    Daarna moesten we nog lang wachten voor een uitstrijkje zodat ze konden zien of ze vruchtwater konden vinden en daarna nog een uur wachten op de echo want de gyn stond op de ok, al met al waren we om 16.30 weer bij mijn ouders en hebben daar gegeten. toen ik thuis was ben ik gelijk gaan slapen, was helemaal gesloopt!
    wat er nu uiteindelijk was....een van de beebjes was gedraaid, (liggen nu beide met het hoofdje naar onderen) daardoor drukken ze beide met hun volle gewicht op mijn blaas en verlies ik zo nu en dan urine. icm met de hormonen die ik toegedient krijg ruikt de urine zoeter dan anders en lijkt het alsof je vruchtwater verliest....je moet het net weten!

sorry dat ik jullie in spaning gelaten heb....einde egoberichtje....

Liefs en als alles goed gaat tot zaterdag!
    Meike
    Ps, in principe ben ik er dus gewoon zaterdag, moet alleen niet in tussentijd bevallen hihi
    Meike!

7. Mss Ace

Mss Ace Actief lid

19 mrt 2007
    256
    0
    0
    Zaanstad
    Oh meike, fijn om te lezen dat het loos alarm was!
    Stond op het punt om je te sms-en.
    Nou haal nog maar lekker wat slaap in, truste.

8. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Heh fijn Meike! Gelukkig loos alarm \:D/

Pisum en Tweety, mijn msn is zannalee72@hotmail.com. Inderdaad handig, al moet er dan echt om denken online te gaan ;)

Kreeg hier net thee op bed van mijn lief, mét choco eierkoeken :D

Pff, weet soms niet meer hoe ik moet gaan zitten. Zit meestal voorover gebogen, maar dan hangen mijn (.)(.) op mijn maag/buik en dan wordt die hele rand gevoelloos :( Heel akelig gevoel.
    Ook gaat baby dan protesteren, te weinig plek natuurlijk.

Heb vannacht het meest op mijn rug geslapen, dat ligt nog het minst vervelend. Op mijn zij krijg ik zoveel last van mijn heupbotten.

Heb enorme zin om te gaan shoppen vandaag :oops: En ik hou er niet eens van! Maar wil opeens vanalles voor die kleine kopen, nog bijna niks zelf gekocht en ik moet nog steeds mijn Kruidvatdoos ophalen.
    Maar, geen rijbewijs en die bussen hier... :rolleyes:
    Naja, dan maar de rest van de babywas strijken :)

Fijne zondag!

9. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @freesia ik heb je toegevoegd. ik ben meestal wel online dus zie je wel een keer verschijnen hihi.

@mamameike gelukkig meis dat er niks aan de hand was kunnen je beebjes nog ff blijven zitten. beebjes blijf zitten tot iig na de meeting hoor mama moet wel met ons mee.

@ingeltje ik heb hier de laatste tijd ook wat vaker woorden met me vriend is ook geen ja knikker en snapt ook niet altijd dat ie beter mee kan gaa in sommige dingen heb het hem al 10.000x uitgelegd maar ja het is zo. nog 9 weekjet te gaan voor mij en dan hopen dat het weer beter gaat.
    hier mega uitgeslapen voor ons den. had gisteren met hubbie afgesproken dat hij eruit zou gaan als zoontje lief wakker werdt. nou zoontje lief besloot dus ok uit te slapen en papa en mama waren nog net iets eerder wakker dan hij rond 9.15 lag ik te mopperen op hem in met bed. grrr zei ik altijd als wij afspreken dat jij er uit ga dan slaapt ie een gat in de dag zei ik tegen me vriend. die moest hard lachen. rene werdt dus om 9.45 wakker en loopt nu alweer vrolijk te rennen door de kamer haha. ik ga snel de was buiten hangen nu het zonnetje nog schijnt je weet het hier niet het regend zo weer. tot later meiden.

baal modus staat ook aan kan geen treinkaartje meer bij ebay krijgen uitverkocht grrrr. en die van mp is al gestopt. baal modus uit

10. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Hoi dames,

Ben ik ook weer even.

@Mamameike: gelukkig was het loos alarm! Wel fijn dat ze allebei met het koppie beneden liggen! Ga je voor een vaginale bevalling?

@Kaatje: nemen wij dus de trein van 11.38 uur? Leuk he die babywas. Straks gaat er veel meer was tegelijk doorheen dus dan heb je toch niks aan die korte programma's. Helemaal niet als er poep en spuug op zit! Moet je toch een normaal programma draaien, misschien wel met voorwas.

@Ingeltje: vervelend die ruzietjes. Af en toe elkaar maar even laten gaan dan. Gisteren was mijn vriend ook zo chagrijnig (heeft ie vaker de dag nadat ie uit de nachtdienst komt). Hij liep maar te snauwen en mijn aan de kant te duwen en ongeduldig te doen... Toen heb ik gezegd dat ie niet zo chagrijnig tegen me moest doen, dat ik dat helemaal niet leuk vond en dat dat nergens voor nodig was. Gelukkig had ie het zelf ook door en was ie daarna weer lief. :D

@Freesia: dat gevoelloze, tintelende gevoel aan de bovenkant van mijn buik vind ik ook zo irritant! Ik heb het alleen als ik in bed lig op mijn zij. Gelukkig hebben we een heel goed matras, dus ik heb weinig last van mijn heupen. Ik merkte het verschil toen we op een hard bed logeren tijdens logeren ergens, tjemig, wat een pijn in mijn heupen had ik toen!
    Waar haal je choco eierkoeken? Dat zijn mijn 2 cravings in 1! :)

@Nic79: jammer dat je niet kan komen, maar wel heel logisch hoor!

@FunnyMe: ik vind het knap dat je het zo volhoud om steeds maar zkh in en uit te gaan. Even een knuffel voor jou!

Hier niet echt veel nieuws. Het is twee avondjes laat geworden, gisteren doordat ik er plotseling achter kwam dat we een feest van familie hadden (iemand werd 50) en dat was ik dus totaal vergeten te noteren in de agenda. (dement) Wij dus nog snel omgekleed en daarheen!

Verder ging gisteren ineens het olielampje in ons autootjes branden (whaaaah! :confused: ). Maar hij ging ook meteen weer uit. Thuis oliepeil gecheckt, eh... niks meer dus. Terwijl in oktober alles vervangen en bijgevuld was. :rolleyes: Snel een liter olie erin gekiept (in de stromende zeikregen). Pfieuw! Net op tijd auto gered.

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    goedemorgen meiden,
    wou verslag komen doen van mamameike,maar is al gedaan.. Leuk als je er bij bent zaterdag !

Ingetje knuff

Verder weet ik het niet meer.
    ga nu de film "alibi" kijken. het is mooi weer om in bed te blijven.

liefs

12. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Goedemorgen allemaal :D Zo heerlijk geslapen hier! Heb de dieren gedaan, vaat aangezet beetje opgeruimd. Toen crossaints in de oven melk gieten en toen mee naar boven hubbie wakker maken :)

@mamamieke gelukkig was het een loos alarm!

Van de week moet het trouwens mooi weer wezen. Dus dan doe ik de eerste babywasjes, namelikj de geslachts spullen. Die hang ik dan ook niet aan de grote waslijn langs het spoor maar in mijn eigen tuin op een rekje (hoge haag omheen ;)) Nu is iedereen op vakantie dus hoef ik niet bang te zijn dat ze het zien ;) de rest doe ik in Augustus/September.

@yule gelukkig op tijd ja! Met ons vorige auto brande het licht en was het te laat :( dus wrm een lamp als het je niet op tijd waarschuwt :rolleyes: duur geintje! Ben nu paranoide over dat soort dingen nu, vraag hubbie telkens heb je olie gecheckd? heb je de banden gecheckt?

@kaatje hoe was de film?

13. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Hoi hoi,

@Mamameike, fijn dat alles goed was. Ik herken de "lange" dagen in het ziekenhuis, je moet echt op je beurt wachten....Succes meid!
    @Funnyme, hoe is het met jou meid? Ben je weer lekker thuis?
    @Yule, volgens mij moet je je olie ook wel vaker dan een keer per jaar bijvullen...het wordt bij ons in de kleine en grote beurt gedaan (1xper half jaar...) Gelukkig is het weer goed gekomen ;)
    @Freesia, mmmm dat is nog eens een lekker ontbijtje op bed! Ik moet 's nachts ook veel draaien, omdat ik zo'n pijn in mijn heup/schaambot heb, vervelend he...

Ik ben vandaag al weer 33 weken! Heerlijk! Het eind is in zicht ;)
    Morgen weer op controle in het ziekenhuis. Op zich gaat het de laatste week best goed, probeer wat meer te doen, wat wel weer meer harde buiken oplevert, maar ze zijn niet pijnlijk. En tussendoor lig ik dan toch wel op bed...

Fijne dag allemaal!

14. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    De gyn kwam gisterochtend om half 10 om te zeggen dat ze nog een ctg wilde maken en een cervixmeting. Nav die uitslagen kon ze dan zeggen of ik naar huis mocht. Had de hele dag en nacht harde buiken. Al moet ik eerlijk zeggen dat toen ik niets deed het wel minder werd (helaas want nu mag ik dus helemaal niets meer). Aan het ctg waren nog flinke harde buiken te zien, maar wel minder krachtig als de dag ervoor (toen kwamen ze tot 70) Hele dag genikst. 's middags maar gevraagd of ik niet even in de 'huiskamer' achter internet kon. DUs toen heb ik jullie meteen geinformeerd.
    's avonds om 18.15 kwam de gyn me eindelijk halen. Ondanks het gerommel is mn baarmoedermond hetzelfde gebleven. Ik heb nu het advies bedrust gekregen voor de komende weken, en dan moet ik de zwangerschap uit kunnen dragen. Zou dat niet super zijn? Dan mogen de meisjes waarschijnlijk meteen mee naar huis na de geboorte! Nou en die 4 weekjes zing ik ook nog wel uit. DUs nu lig ik op bed met t laptoppie en zal hier nog wel paar keer te vinden zijn.

15. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ooh gelukkig is alles ook goed met jou! Wel minder die volledig bedrust maar als het goed blijft gaan dan mag jouw meiden wel gelijk me naar huis idd! Heb jij genoeg mensen om jou heen om voor jou te verzorgen? *knuffs

16. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Goh wat een superberichten weer tweelingmama's! Ben er helemaal tevreden mee ;)

17. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    ja ik neem de internationale trein van 9.19 uur, die is om 10.54 in Dordrecht. ik zal sowieso jullie nummers in mijn mobiel zetten in het geval er vertraging is.

ik weet niet of het handig is om in die trein af te spreken want die is eeeerg lang. en tot Rotterdam is het volgens mij maar 12 minuten dus of het lukt om elkaar te vinden in die tijd?

we zouden ook gewoon op Rotterdam CS af kunnen spreken, op het spoor waar de trein naar Utrecht gaat. dat is spoor 14b en die trein vertrekt om 11.32.

ik ben vrij herkenbaar :) maar ik zal op de septemberhyves nog even een duidelijker foto zetten. ik heb wel msn maar ik zit er bijna nooit op eigenlijk, want voor ik het weet ben ik uren bezig met chatten en daar ben ik net van afgekickt ;)

vind je deze afspraak ok? en freesia?

kaatje, ik ga dus mee! :whistle:
    hubbie dacht dat het misschien te vermoeiend zou zijn, maar hij zei ook dat ik dat natuurlijk zelf het beste kon beoordelen. ach, we gaan toch langzaam waggelen/wijdbeens lopen toch? :)

18. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Super super super Funny! Echt geweldig nieuws!

Ik ben ook weer blij, we gaan zo (lief en ik) naar de stad :-D
    Doos ophalen, naar de Karwei (tja hij moet ook tevreden gesteld worden hahaha) en hopelijk nog even shoppen (heeft ie pesthekel aan).

Dan nog even deze link, moest een traantje wegpinken hoor...
    http://www.babyboom.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=1734&Itemid=118

Ps: 30 weken vandaag! :confused: :D

19. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Helemaal okee! Op mijn hyves staan wel duidelijke foto's, en ik heb besloten iets knalpaars aan te doen ;) Ben trouwens ook de dikste (qua gewicht dan) van de sept-mama's dus kan niet missen :) Ik denk dat ik er even uitjump in Dordt, misschien val ik op ;) Anders inderdaad gewoon in R'dam spoor 14b. Lachen hoor.

En vermoeiend, och. Niemand is die dag topfit moet je maar denken :)

20. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Parr lief dat je het vraagt. Nou hubbie isnatuurlijk de weekenden vrij. EN mn moeder woont in de buurt. Die kookt (haalt hubbie het daar op)en doet de strijk (hubbie doet de was) en mn moeder doet het huishouden. Voel me wel bezwaard maar ja alles voor de meiden toch?

Freesia, shopze!

Deel Deze Pagina