September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Leuk zeg, dat bericht van Diana en Jeroen! Het is ze van harte gegund, na al die lange jaren wachten!
    Super. Ik moet de hele uitzending van donderdag nog bekijken, had ik gemist, dus heb wat te doen vanmiddag.

@FunnyMe: ben je dan nu nog in het zkh of thuis bedrust?

2. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik denk idd dat die dag eeeerrrrug vermoeiend toch gaat worden! Maar allemaal rustig aan en goed op je eigen grenzen letten. Als je het niet trekt, ga je gewoon eerder naar huis, niet leuk, maar oh zo begrijpelijk! Ik weet voor mezelf nu wel dat ik anders de dag erna met de sjit zit!
    Oh ik heb er echt zin in! Hoop het dus ook écht wel lekker vol te houden! :):):)

3. mamameike

mamameike Bekend lid

funny....wat fijn dat de gyn heeft laten weten dat je misschien je beebjes de hele zwangerschap kan voldragen! zou wel fijn zijn als je kindjes gelijk mee naar huis kunnen toch?
    ik wens je veel sterkte zal niet mee vallen nog 4 weken helemaal niks doen maar samen slaan we ons er wel door heet toch?!
    en eh...als je je verveelt moet je me even een pbtje sturen met je msn ofzo dan kan ik je een beetje door je verveel momenten heen sleuren!

LIefs Meike

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Film was leuk

Steen, 33 weken :whistle:

FunnyMe. goed nieuws..dus hup je bed in en die meiden nog even laten zitten.

Yule, onze trein gaat idd om 11.38

Pisum,geloof dat we allemaal niet snel meer kunnen lopen, dus we waggelen rustig door.

5. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @Pisum: ik loop ook stukker langzamer hoor!
    Mijn vriend zei gisteren dat ie een klapstoeltje ging meenemen om me op elke straathoek op te wachten... :(

@Kaatje: okee! Spreken we af op het perron dan? Ik ben er ongeveer half 12 want moet nog een kaartje kopen.

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Is goed, zorg ik ook dat ik er rond half 12 ben,moet ook nog een kaartje kopen..

Ben te herkennen aan een dikke buik :) en als het goed is komt mannetje me brengen anders moet ik eerst met de bus.

7. @Mamameike & FunnyMe: Fijn dat jullie zulk goed nieuws te melden hebben!

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Meeting lijst op het moment

* Tinkerbel1984 (onder voorbehoud)
    * Cossy
    * Parr1983
    * Tweety
    * Moppiepoppie
    * Krisstel
    * Kaatje85
    * IrisB
    * Dreames
    * Ingeltje
    * Roshi
    * Yule
    * Freesia
    * MamaMeike ( onder voorbehoud)
    * Jekkia
    * Pisum
    Er is gereserveerd voor ongeveer half 1, Denk dat als iedereen zorgt dat ze uiterlijk om 12.20 bij het verzamelpunt zijn we met zijn allen kunnen lopen.

9. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    hahaha :) sorry hoor ik moet even hard lachen, thanks! vrolijkt mijn dag weer op. je moet toegeven dat het wel creatief is! ;)

10. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Graag gedaan! :)

11. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @funny me gelukkig dat je weer thuis bent. wat minder dat je nu helemaal niks meer mag maar nog ffies en dan mogen je meisjes komen.

@pisum ik heb de msn van freesia dus sluit ook wel ff met haar kort hoelaat ze de trein heeft. ik kan kiezen tussen 2 treinen een die gaat om 10.59 die is om 11.12 in rotterdam en die van 11.12 en die is om 11.25 in rotterdam nar utrecht gaat ie idd om 11.32 van spoor 14 b. ik denk dat ik iets van me zwarte of witte broek aan doen met een roze shirtje dus val ook wel op en als het koud is heb ik een paars fleece vest aan en op hyves staat als het goed is ook ergens een foto van mij.

@freesia hoelaat ben je eventueel op msn? als ik niet online ben moet je ff roepen want ik sta ook vaak op offmline weergeven hihi.

mannetje heeft net de koelkast op zijn goede plek gezet. nu kan ik hem inrichten en de oude schoonmaken voor ie naar de schuur vertrekt.

12. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Funnyme, fijn dat je met bedrust het nog even kan rekken. En ik kan je verzekeren, het werkt echt, ik ben al weer 8 weken verder! En de tijd vliegt wel voorbij hoor. En jij hoeft niet meer zo heel lang, dat scheelt natuurlijk ook. En je zult het ervaren, je krijgt echt hulp genoeg aangeboden, tenminste zo is dat hier wel. Ik denk dat wij eind van het jaar veel etentjes verschuldigd zijn aan iedereen ;)

Ik vind het echt jammer dat ik niet naar de meeting kan komen....jullie moeten echt foto's maken he!

13. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ja wij gaan zekers foto's maken! maar die komen dan wel op de hyves ivm dubbele levens die worden geleid ;) :)

14. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    steen, jammer dat je niet kan komen, maar we zullen zeker foto's maken :) en bij de postatale meeting ben je er vast wel bij! :)

een foto van iedereen op een rijtje (zij-aanzicht i.v.m. buiken) lijkt me een leuk plan :)

15. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ja en dan de verste vooraan de de laatkomers achteraan :p

16. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    @mamameike wat goed nieuws.

vandaag 30weekjes!
    verveel me alleen helemaal kapot, weet neit wat meot done.

17. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Hier een beetje een baaldag.

Heb nergens zin in, zit nog in mijn badjas :oops: en ben moe. Ik wilde het huis poetsen, maar heb geen puf.
    Heb ook steeds van die steken in mijn vagina, vooral als ik iets probeer te pakken van de grond of iets laags moet doen (bv. was uit de wasmachine halen). Dan schiet het er echt in. Denk echt dat ze aan het indalen is, dinsdag vk, dus dan hoor ik dat wel.

Maar... ben wel 33 weken vandaag!

18. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Jeeeeeeejjjj Yule! Hoeraaa! 33 weekjes schoon aan de haak!

19. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    hihihi, ja leuk zo'n foto's!

Yule, jij ook lekker 33 wk! Super

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Yule :whistle: 33 weken.. knuff voor de baaldag.

ben nu ff alleen thuis, en mijn moeder is net weg ( kwam ff bakkie doen ) dus ga even als een oorkaan door het huis om op te ruimen, bed afhalen, alle was op het bed, alles opvouwen en dan heb ik weer plek om nieuwe was op te hangen.

Deel Deze Pagina