Zo, weer terug uit de stad. Lekker luxe broodje warme beenham gegeten in een restaurantje. Weinig geshopt want vriendjelief had niet zoveel geduld met me. Heb wel een dingetje gekocht voor de meeting, kon weinig leuks vinden alleen. Zit nu aan een grote bak rode bessen, lekker zuur, mmmmm! Vanavond eten we mosselen, zo'n trek in! Jeetje, ik praat wel erg veel over eten hè? Yule, ik zal speciaal voor jou een zak choco-eierkoeken meenemen zaterdag (ships, weer eten ) Tweety, ik ben NU online, maar jij ligt zeker op je knieën de koelkast te soppen. Kaatje, wat een energie, ik loop echt achter met de was Gewoon te lui om die wasmand te vullen en naar beneden te sjouwen. Wacht, ga even liefje vragen!
Deze orkaan is uitgeraasd ben buiten adem en heb een harde buik. even zitten dus. Heb nog 5 draaien was aan de lijn hangen,wat allemaal eraf moet en opgevouwen.. Heel leuk al dat kleine spul, maar wat een werk ! Dan eerst maar even forummen.
Dank voor de knuffels! Mmmm, choco eierkoeken... klinkt echt goed! Ben maar even onder de douche geweest, even wat aandacht voor mezelf. Lekker scrubje over mijn gezicht en tadaaaaa! Een totaal ander mens... Moet zeggen dat een chocolate chip cookie ook wel geholpen heeft... Meeting: het ging toch om een klein baby-cadeautje?
ja een babykadootje van max. 5 euro. Vond het ook wel moeilijk iets te vinden wat niet iedereen al tig keer in de kast heeft,maar is geloof ik gelukt.
@freesia was idd net ff bezig met die koelkast en tussen door snel de was binnen halen werdt erg donker hier. maar ik ben vanavond ook nog wel online hoor. en anders morgen overdag ook wel als zoonlief op zijn bedje ligt. anders geef je maar ff een tijd door dat jij denk t dat je er ben. zo de koelkast is schoon grr oud ding wordt niet zo proper meer als ik zou willen heb de glasplaatjes en bakjes lekker in de vaatwasser gedaan heerlijk zo'n ding. zo nog ff een wasje ophangen en het beddegoed wassen en dan zijn we daar ook weer doorheen.
hahah stelletje maffe meiden! heb er nu al zin in , gaat vast goed komen...wat denken jullie van een rolstoeltreintje....iedereen houd de handvaten van de gene voor zich vast en dan nog iemand vinden die ons even wil duwen hahaha maar ik ben nog best mobiel hoor, waggel volgens mij niet eens echt.....
@maike ja dat zou ook kunnen hihi maar is er een die kan duwen of moeten we e eerst een zo gek krijgen hihi
@pisum ik neem de trein van 11.11 in dordt dan komen ik en freesia om 11.25 aan in rotterdam. we kunnen op spoor 14 afspreken of je kan eventueel ff in dordt uitstappen wat je zelf wil. hoor het wel mij maakt het niets uit ik weet niet hoelaat je door dordt komt.
ooooooooh gaaaaaappppp heb weer een heeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk dutje gedaan... leve het ongestraft dutjes mogen doen! (beeetje jammer van de vermoeidheid die blijft gihhihi) ga maar eens gezond eten koken! jullie zijn allemaal lief! (hormoonpeil extra hoog na dutje denk ik)
Och jij ook al! Ik heb afgelopen week 14! wasjes gedraaid wat er nog allemaal lag. Gewoon allemaal 40 graden, 30 minuten. Dus na 3 dagen was alles weg, daarna de wasmachine even op 95 graden laten spoelen en nu de beebkleren aant doen met Neutral, daarna lekker opvouwen en met een Zwitsal geurbuiltje in de kast
Die zwitsal geurbuiltjes vind ik zooooo stinken! ale: Ik had er ook 1, heb hem na 1 dag weggegooid. De volgende dag heb ik de vuilnisbak moeten legen omdat ik onpasselijk werd van de geur. Zo chemisch, ik wet niet. Kan ook met mijn hormonenmisselijkheid te maken hebben gehad Maar sindsdien vind ik zwitsal opeens niet meer zo lekker ruiken... Mosselen waren heeeeerlijk! En zo gezellig eten ook vind ik. Alleen zat liefje breed grijnzend aan een glas wijn, gemenerd Ingeltje, jij bent ook lief! Pisum, volgens mij stap jij in Roosendaal in mijn trein dan? Of rijd je rechtstreeks vanuit België maar R'dam?
De internationale trein gaat zo: Brussel - Mechelen - Antwerpen - Roosendaal - Dordrecht - Rotterdam en dan nog verder naar Den Haag en Schiphol dacht ik, maar dat weet ik niet want verder ga ik nooit Aangezien hij maar 1 keer per uur rijdt, heb ik alleen deze trein als optie. Hij vertrekt om 09.19 uit Brussel, komt ongeveer 10.25 in Roosendaal, is dan om 10.53 in Dordrecht en iets van 11.06 in Rotterdam. Als-ie geen vertraging heeft want dat komt de laatste tijd nogal eens voor. Dus als jullie deze trein zouden willen nemen, zouden we kunnen afspreken dat ik in het allereerste (voorste dus) treinstel 2e klas ga zitten. Mocht er vertraging zijn, dan zijn we nog wel ruim op tijd in Rotterdam om die trein van 11.32 te nemen. Als jullie liever een latere trein uit Roosendaal/Dordrecht nemen, dan kom ik wel gewoon in Rotterdam naar spoor 14b en treffen we elkaar daar
Dag meiden! Ik lees dat jullie al druk met de meeting bezig zijn! Ik weet niet of ik het heb doorgegeven, maar ik ga niet mee. Durf dat niet meer aan eigenlijk. Maar ik vermoed dat jullie het erg naar jullie zin zullen hebben. Foto's wil ik dan ook erg graag zien tegen die tijd! Ego-berichtje: alles goed hier, probeer bijna elke dag een dutje van een uur te doen. Dat helpt zeker om de rest van de middag en avond door te komen! Verder meer harde buiken en ook steken beneden. Ik denk dat de tweeling steeds meer aan het indalen is! Ze zijn met vlagen ook erg actief, dan weer een voet tegen mijn ribben, dan weer een hoofd tegen mijn blaas (grrr). Moet dan ook erg vaak (soms wel 3 keer per uur) een plasje doen (heel irritant, maar ja). Aankomende dinsdag moet ik weer voor controle en een echo. Ben heel benieuwd hoeveel de beebs gegroeid zijn! Fijne avond meiden! Rustig aan! X Lise
Wat een treinverhalen allemaal vandaag! Ik had buikomvang maar weer eens gemeten, ik dacht dat ik niet meer groeide...maar nu was ie van 117 toch naar 121 gegaan in een dikke week. Wanneer knapt de ballon eigenlijk?
he meiden! kwam ff zeggen dat ik wel meelees al de hele dag, maar dat ik me een ontzettende zoutzak voel, en ongelofelijk moe, waardoor ik eigenlijk niet meeklets vandaag! zie wel dat jullie allemaal super zin in de meeting hebben! en zoals lise al zegt, we willen wel fotos zien hoor! zijn we er toch een beetje bij
die kruidenzakjes van zwitsal, als je die gebruikt, je kan ook gewoon zo stukje zeep in washandje in de kast leggen, is het zelfde effect en blijft nog langer ruiken ook! Heb ik ook als tip gehad van me tante en het ruikt heerlijk als je de kast open doet!
hihi ingeltje...ben ik ook wel benieuwd naar....zou het niet weten eigenlijk, groei op het moment 4 cm per week ofzo, en zit nu op 143
mijn trein komt trouwens om 12.10 aan in utrecht, neem de stoptrein anders moet ik overstappen en dat gaat em niet worden denk ik
Hey, Heb even snel een deel terug gelezen. Alvast sorry als ik op dingen niet reageer en de laatste tijd een beetje weinig reageer op berichtjes. Ik ben de laatste zo vermoeid. De trein naar de meeting. Uhm ik neem de trein van om 11:55 in gouda. Is er nog iemand die langs Gouda komt? Ik heb wel al een cadeautje gehaald. Nog eventjes inpakken van de week en dan ben ik er helemaal klaar voor. @funnyme: heel fijn om zo;n goed nieuws van je te horen! Ik heb zaterdag een 3d echo gehad. Ik heb geen foto's, maar wel filmpjes. De films staan op mn hyves (ramoningrid). Ooh ja zou ik bijna vergeten. Ik heb vanochtend voor het eerst oefenweeën gehad. Een half uur lang elke 4 a 5 minuten een harde buik met flinke krampen erbij. Mannetje schrok helemaal, die dacht al meteen dat die kleine nu kwam. Heb hem maar even gerust gesteld. Al meer die last hebben van oefenweeën?
Hallo dames! Ik ben weer terug van vakantie. We hebben het heerlijk gehad in de camper! Lekker uitgerust en gezellig samen geweest. Met ons ukkie gaat het prima, ben volgens mij flink uitgedeid. Zal zo es m'n omvang meten. Hoe is het hier? Iedereen natuurlijk erg druk met voorbereidingen voor de meeting? Is er nog nieuws? Ik ga geen 80 bladzijdes teruglezen, als jullie het niet erg vinden... Dat is me iets te veel van het goede. Ik hoop dat er iemand is die me een beetje up to date kan maken. Liefs Azeb