@freesia ik heb die ding wel gebruikt. Hi jis wel erg sterk voor zo'n klein zakje. Had het eerst in de klerenkast en na 2 mnd heb ik het in de commode gelegd. Hi is nu een stuk minder sterk en als je binnen komt ruikt alles gewoon normaal lekker naar zwitsel/baby. Toen de kraamzorg de babykmr in ging zei zij ook meteen oooh wat ruikt het hier lekker! Maar goed die ding rook de eerst paar weken veels te sterk! Nu valt eht wel mee! @Lise jammer dat je niet mee gaat! maar wel fijn om te horen dat alles goed gaat! @devilchase ooh handige tip om de wasmachine eerst op 95 te laten spoelen! heb wel al de filter en alles schoongemaakt. Spoelen met zeep of alleen water? @lindaa ooh minder van die vermoeidheid! *knuff! @babystyle handige tip! buikomvang weet wel dat toen ik gemeten had op 111 en een week later op 113... zal nu ff meten...uhm nog steeds 113. @dreames hier nog geen oefenweeen hoe gign dat? erg pijnlijk of makkelijk weg te zuchten? Hier vanavond lekker Kebab met pitabroodjes op en daarna 3 chocoladeijs ervoor een uurtje gelegen. slaap wel licht dan merk ik Manneke heeft de muren klaar en de plakband eraf gehaald en de plekken waar hij uitgeschoten is schoongemaakt! Toen hebben wij de 1e trapleuning (langs de muur dan) weer opgehangen. Had het eerst verkeerd om en toen de oude tapijt tredes eraf gehaald. Wat een rot lijm zeg! maar goed wel sterk morgen ga ik dan de trap boenen en dan de nieuwe tredes erop zetten! en dan is dat allemaal af! De hele gang Nu nog dan een spiegel ophangen en dan ook de spiegels in de babykamer vast maken. blijblij! Morgen ook om 12.30 controle bij de vk! ben benieuwd! hoop dat die krampjes van de week een beetje indaling was
Die oefenweeën waren inderdaad goed weg te puffen. Ik vond het niet echt pijnlijk, maar het was zeker geen lekker gevoel. Ik zat op dat moment een beetje achterover in mn stoel en ik kon niet echt rechter gaan zitten want dan werd het vervelender. Vond het een hele rare ervaring.
Ik doe het alleen met water aangezien vorige keer met zeep mn wasmachine naar de klote ging. Je kan er ook een beetje azijn(1 eetlepel), of een vaatwastablet indoen.
ja ik weet dat je van die speiale spoeling zeep hebt, maar heb gehoord dat een Sun all in 1 ook super deed. maar ik heb dan wel eigen merk... dit doe je dan in het zeep vakje of rechtstreeks in de trommel?
@pisum als jij langs dordt komt is freesia nog niet in dordt. we kunnen dan in rotterdam afspreken of je kan in dordt uit stappen dan wacht ik je op en stappen we samen in de trein waar freesia in zit. moet maar ff kijken wat voor jou het prettigste en makkelijkste is mij maakt het niks uit.
Hey en by the way, het is geen probleem om op elkaar te wachten hoor! Als er vertraging is of de trein komt net iets later, wachten we gewoon samen en lopen dan naar Lofen. In ieder geval, zo denk ik erover. Ik denk dat ik wel met auto ga, maar in station bij verzamelpunt kom.
Sjit... ik deed het in het bakje, allemaal derrie erin haha. Maar goed, toen maar van de gelegenheid gebruik gemaakt om het bakje schoon te poetsen. Was helemaal zwart en glibberig bleegh!
Goeiemorgen, Gisteren schoonmaak- en treinendag zo te lezen. @dreames: kaatje en ik zitten in de trein die jij het laatste stukje pakt vanaf Gouda. We kunnen anders wel afspreken dat we in het voorste treinstel gaan zitten ofzo? @Devilschase: handige tips van de wasmachine. Maar ben bang dat ik nu toch een tweede keer ga wassen. Want ik heb niet gespoeld met 95 graden en geen afwasmachineblokje erin gedaan... en nu denk ik dat de babykleertjes niet schoon zijn geworden... Gisteren had mijn baaldag wel een oorzaak. Voelde me zo moe en lusteloos.... Maar wat bleek, een kilo erbij in 1 dag. Echt heel hard gegroeid de laatste dagen, mijn huid staat helemaal strak. Een vriendin die mij vrijdag nog had gezien zei gisteren dat ze verschil zag met twee dagen eerder. Kan je nagaan. Vandaag lang dagje, ga zometeen al naar mijn werk, vriendje rijdt mee.
goedemorgen, mijn eerste vrije dag van de vakantie/verlof en ik ben om half 7 klaar wakker :-? Ik heb besloten om mezelf iedere dag een paar klusjes te geven om te voorkomen dat ik achter de pc vast roest Vandaag: babykamer uitsoppen, de babywas strijken en opvouwen en een noodplan maken. Mannetje vraagt nu al een paar weken om een noodplan zodat hij precies weet wanneer hij wat/wie moet bellen,en wanneer hij wat moet doen. Gingen gisteravond nog een rondje doen met de hond, hebben hier in het dorp een parkje waar je rond kan lopen,ben je in 20 min. doorheen en kan de hond lekker los. waren er met de auto heen gegaan,maar kreeg halverwege het rondje een partij bandenpijn, een paar keer moeten stoppen om de pijn weg te laten zakken, moest wel doorlopen omdat de auto het park niet inkon. ga dat rondje dus ook niet meer alleen lopen, alleen nog maar samen. Devillschase, hier ook zwitsal robijngeurtjes , hier helaas geen kort programma op de machine dus moest steeds 2 uur wachten voor er een draai klaar was. is me dus wel gelukt alle babywas in één weekend weg te draaien,maar heb nu wel weer een hele berg grotemensen kleertjes liggen om gewassen te worden Lise, jammer dat je niet meegaat, maar kan het wel begrijpen,mijn mannetje en moeder vinden het al niets dat ik met 33 weken "zover" van huis ga, laat staan als je een tweeling hebt, is de kans toch net iets groter dat het eerder begint. babystyle, goede tip van dat stuk zeep. nog een stuk voordeliger ook. was nu 2x 3.19 kwijt, en blijft maar 6 weken ruiken. mamameike, dan kom je net zolaat als Yule en mij aan in Utrecht, moeten we je ophalen met de rolstoel? Dreames, hier ook af en toe oefenweeen,maar vooral als ik te veel doe, dus hou me maar rustig. Azeb, welkom terug ! Ehh nieuws..scheelt dat ik die 80 pagina's al grotendeels vergeten ben.. iig zitten alle babys nog op hun plek, ook al dachten ze vorige week bij funnyme dat ze binnen een week ging bevallen, heeft nu totale bedrust en kleintjes doen het goed. Verder dus bijna de meeting en de rest ehhhhhh gooi ik op het excuus van zwangerschapsdementie. Meeting: heb idd aan lofen laten weten dat we rond half 1 komen, dat het iets eerder en iets later kan zijn. Mocht er dus een trein pas om half 1 aankomen wachten we daar gewoon nog even op Yule, een behoorlijke groeispurt gehad dus, put je lichaam ook uit. ( lekkere domme doos actie van mij, wist niet dat onze trein ook door gouda ging.. ben niet zo thuis in de trein. ga alleen af en toe naar Voorburg met de trein..en dan veilig samen met papa haha )
ow ja nog even een toevoeging. Kinderwagen staat in elkaar ( op zolder ), vind hem nog steeds super schattig. ga hem straks nog een beetje leuk aankleden met een gekleurd dekentje, knuffeltjes enzo. ( hoofdkleur is grijs ) Mijn moeder had eergister gedroomd dat ik was bevallen van een jongetje met heel lang donker haar vol met krullen :-? En er was nog iets, maar dat ben ik even vergeten. Ga maar even een broodje en drinken halen, vochttekort is ook slecht voor je korte termijn geheugen
@Kaatje: je kan niet alles weten he? Dat je moeder de meeting zo ver weg vindt... Zo ver is Utrecht ook weer niet hoor. Net zover als Leiden en daar ga ik elke dag nog heen.... ook in mijn verlof. 't Is maar wat je gewend bent he? (moet aan Freesia denken die 3,5 uur moet reizen voor de meeting...) Ach, laten we het maar op bezorgdheid gooien he? Ik snap wel dat je geen rondje park meer doet als je alleen bent. Dat voelt toch niet echt lekker.
ja is idd bezorgdheid. heb haar gezegt dat ik sowieso niet alleen met de trein ga, en mocht het beginnen ben ik , of zo thuis, of zo in het ziekenhuis.. Komt idd ook omdat wij niet veel "ver weg " gaan. dit wordt geloof ik de 3de keer in mijn leven dat ik naar utrecht ga ( op rijlessen na dan ) Kom eigenlijk voornamelijk in Nieuwkoop, ter aar en alphen. soms rijneke boulevard.
Ja, precies, als je het niet vaak doet, voelt het veel verder. Ik heb inmiddels in mijn eentje in A'dam, Delft, Leiden gewoond. Altijd met de trein op en neer van ouders naar studie naar werk etc. Moet heel vaak met de auto naar Den Haag of Delft en ik ken inmiddels het hele treinen en autonetwerk in de randstad op mijn duim. Dat scheelt enorm, dan draai je je hand niet meer om voor een stukkie reizen. Maar handig toch dat we met z'n tweeen gaan? Ik drop je wel bij een ziekenhuis hoor als het zou beginnen! Maar dat zal wel niet toch?
Kijk met jou zit ik wel goed in de trein..nou was het niet van plan hoor om het al te laten beginnen.. En anders eet ik eerst ff snel al het lekkers van de high tea op ( ook al kreeg ik de tip bij pufles om zo min mogelijk te eten als de bevalling begint, omdat je lichaam zich automatisch reinigt ( je moet je ontlasting kwijt ) Wil toch op de baarkruk,dus zet er dan wel een po onder
ow ja ik weet weer wat ik net wou zeggen, vocht begint zijn werk te doen.. zeg gister tegen mijn moeder dat de straie hier wel meeviel,dus wil het laten zien, zie ik opeens een vette donkerblauwe straie/spatader explosie onder mijn buik.. niet leuk !
Oei, zeker niet leuk! Is het striae of een spatader? Of kan je dan niet zien? Die po is zowiezo een goed idee idd! Ik haal wel wat beschuitjes in huis voor tijdens de bevalling (en daarna voor de muisjes). Dat is licht verteerbaar en zo krijg je toch nog wat energie binnen. En dextro energy dingen. En rietjes voor de limo.
ja idd. ik moet wel wat eten hoor, anders ga ik volgens mij geheid van mijn stokkie af. Het is blauw,dus ik denk zelf een spatader