September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Is ie ook gekronkeld enzo en bobbelig op je huid of gewoon plat?

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Gekronkeld en plat...

3. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    hmmm...
    zou toch striae kunnen zijn
    de tijd zal het leren! (als ze wit worden)

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ja idd we zien het wel. kreeg van mannetje de tip om te blijven bewegen, anders kom ik (nog) meer aan waardoor het erger wordt haha.

Wel gezellig zo he samen? of zijn we gewoon verslaafd dat we hier sochtends vroeg zitten.

5. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Ja, zit op mijn werk (vanaf half 8 :( ) maar heb eigenlijk niet zoveel te doen. Pas om 9.30 een afspraak.
    Dus even forummen maar, da's een stuk gezelliger!

Goeie tip trouwens, van dat bewegen. Dat wisten we gelukkig niet al zelf... :rolleyes: :)

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    haha ach hij bedoeld het goed. kwam vanochtend een extra deken en de laptop op bed brengen..

lig nu uitzending gemist te kijken van babyboom het vervog

7. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Goedemorgen,
    hier ook helemaal geen zin om te werken.
    Begin nu echt te vermoeid te worden en harde buiken tussendoor, maar ja, nog twee weekjes doorbuffelen.

Zaterdag begon onze wasmachine ineens met een raar geluid, hopelijk komen we er binnenkort achter wat het is, want ik was van plan om van de week als het mooie weer komt ook te gaan wassen. Jemig, is nog maar 3 jaar oud (heeft wel heeeeeeel wat wassen gedraaid natuurlijk met al twee kindjes in huis, maar toch). Moet natuurlijk niet stukgaan als de beeb er net is.

8. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Jippie vandaag 33 weken! Nooit gedacht dat ik dat zou halen! Dus dat houdt in dat ik over 4 weken al uitgerekend ben!

9. mamameike

mamameike Bekend lid

gefeliciteerd funny me! op naar de 34!

en ik vandaag dus al weer 34 weekjes....maar wat duren de laatste weekjes LANG! pfff

10. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    zeg dat nou niet, het op bed liggen bevordert het namelijk ook al niet dat de tijd zo langzaam gaat.
    Wel beetje gekke zin zeg....

Doordat het ene kindje zo hoog ligt en lekker overdwars moet ik vaak overgeven. Zo ook weer vannacht.... Pfff nog maar 28 dagen zullen we maar denken....

11. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    gefeliciteerd funnyme en mamameike! sterkte hoor de laatste weken, petje af!

12. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    en jij met je 32 weken wens!

13. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hey ladies!

Zo ik ben er ook weer! 8)

@ Funny me en Mama Meike super dat alles goed is! Funny me ik kan me voorstellen dat je je bezwaard voelt dat je niks kunt doen, maar de mensen in je omgeving hebben het er allemaal graag voor over om je te helpen... en op het einde van het jaar doe je gewoon een aantal tegenprestaties! Als de meiden straks lekker met je mee naar huis kunnen is het dat toch allemaal waard!

@ Dreames oefenweeën heb ik nu ook een paar keer gehad en idd grappig dat je vanzelf begint te puffen! 8) Ik had niet verwacht dat je dat zo automatisch doet.

Zwitsalbuiltjes: ik had er ook eentje in de klerenkast gelegd en vond het heerlijk ruiken......totdat ik erachter kwam dat het builtje vastgeplakt is aan de plank ... :evil: Betekent dus een gele plek op de plank :( Wel balen.

@ Babystyle was dus ook een goede tip met dat washandje .... daar had ik eerder aan moeten denken.

@ Azeb fijn dat je een goede vakantie gehad hebt!

@ Kaatje hi hi ik zie al hoe dat gaat als wij dadelijk allemaal verlof hebben ... de berichtjes vliegen ons dan om de oren! Geniet er van!

Hier is verder alles ok. Gisteren een heerlijke relaxdag gehad. Eerst lekker uitgeslapen en met hubbie ontbeten. Daarna een dvd'tje gekeken (reservation road - was wel een heftige film - ) en toen lekker samen gedouched :D en naar verjaardag geweest.

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    :evil: zit ik midden in mijn afleveringen van babyboom, begint de buurman de douche er uit te slopen. kan er nu mooi niets van verstaan

15. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Mogge meiden,

Hier rare nacht gehad met vreemde dromen en een baby die een soort Ierse volksdans in mijn buik deed :( Vooral als ik op mijn rechterzij lig, lijkt het net alsof ze gaat staan, met haar voetjes tegen het matras trappelend. Herkent iemand dit? Zo'n maf gevoel.

Vanmiddag naar de vlos, moet meteen alle afspraken maken tot het eind. Vandaag maar niet zwemmen (ivm duitse invasie door het slechte weer) :( .
    Vanavond weer zwangerschapsgym. Ik baal zo, er zijn 8 lessen. Door de zomervakantie zou er de maand augustus geen les zijn. Ik dus maandagavond 11 aug mijn laatste echo ingepland. Kom ik de tweede les, hoor ik dat ze de zomerstop gewoon doorgaan met gym. Ja lekker hoor, en die echo valt precies op een partnerles natuurlijk.
    Les ervoor gaat over borstvoeding, die kan ik wel missen, heb een aparte cusrus gedaan. Zucht.
    Vanaaf maar even in de groep gooien.

Kan weer eens niet po*pen, dus heb net 3 kiwi's en een bak koffie op (dat drink ik NOOIT). Heb nu al 2 keer een klysma moeten nemen, jakkes wat een ellende. Krijg het er gewoon niet uit op eigen kracht. Ja soms wel, dan zie ik sterretjes en ontplof ik zowat van onderen. Ben dan gewoon bang dat de baby eruit floept :oops:

Zo genoeg ego ;)

Dreames, Hier nog geen oefenweeën, wel af en toe ongikrampen, dan schrik ik me dood.

Azeb, welkom terug! Fijn dat het fijn was op vakantie :-D

Funny en Meike, sterkte hoor, heb zoveel bewondering voor jullie!

Yule en Kaatje, vooral blijven bewegen hoor! :)

Ga stofzuigen, hard nodig, de vlokken haar vliegen me om te oren.

16. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Goedemorgen! Zo ook wel weer goed geslapen! Pas om half 3 naar bed gaan doet echt wonderen! haha Ik heb alleen over school gedroomd en dat ik een zere arm en been had en dat 2pac daar mijn kameraad was! :rolleyes:
    Heb net de huisarts opgebeld, kan er vanmidaag hee. De irritatie is gezakt dankzij vevroren maanverband in een washandje. Maar nu jeukt het wel en ik niet nog een dag mee rondlopen. Moet wel naar een ander arts want de mijne is op vakantie. Zolang ik mijn broek niet hoef te zakken vind ik het prima!

@kaatje zo eerste dag verlof een een lange bericht :) ik probeer ook elke dag iets te doen zodat ik niet alsnog dood ga aan verveling of achter de pc roest. Vandaag trap boenen, nieuwe tredes erop, controle vk en naar de ha. Oh dus als de bevalling begint moet je daarna naar de wc? gelukkig zat al te denken met die persweeen wil ik alleen een kind uitpersen :rolleyes: :)

@wens3 mssn is er iets erin gekomen? dan maakthij een raar geluid? Onze was machine komt van oma is zeker wel 10 jaar oud of, hopelijk houdt het nog even vol hihi! feli met jouw 32 weken!

@funnyme feli met de 33 weken!

@mamamieke feli met de 34 weken!

@freesia heb ik ook als ik op mijn zij ligt, dan gaat de beeb wel meestal tegen de bovenkant trappelen en drukken maar ook wel eens naar beneden en dat voel ook raar en grappig :)

17. Jeetje meid, dat is sh*t... :cry: !

Ik ben vanmorgen voor het eerst een uurtje later gaan werken (heb gebruik gemaakt van het recht op extra pauze van 1/8 van de werktijd dat zwangere vrouwen hebben). Ik zat telkens de eerste twee uurtjes met hartkloppingen en benauwdheid achter mijn bureau, maar het duurde even voordat ik in de gaten kreeg dat het 'rennen en vliegen' 's morgens hier de oorzaak van was. De rest van de dag gaat het werken namelijk prima!

Ik breng nu Jasmijn nét voor 9.00 uur (de uiterste brengtijd...) naar het kdv en ga dan eerst terug naar huis om me op mijn gemak op te maken en te ontbijten. Ik moet zeggen dat ik me deze ochtend al meteen beter voel en ik hoop dat dat vrijdag ook zo is...

18. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    @ Lola, fijn dat je rustiger aan kunt beginnen en dat het blijkbaar helpt!
    Merk hier ook dat als ik me drukker maak dan anders, ik echt buiten adem raak en hartkloppingen krijg. Soms is 's avonds die steunkousen uit moeten trekken al teveel :oops: Nu geeft lief er een ruk aan :)

Ga maar weer eens met een sudoku boekje 'mediteren'. Ander woord voor... ;) je-weet-wel.

Ow ja, heb geboden op een minimonkey en ik heb hem! Splinternieuw voor 17.50 \:D/ Wil ook nog een Babybjörn erbij.

19. Volgens mij krijgen we een voorproefje op hoe we ons over zo'n 50 jaar (oké... voor mij misschien iets eerder... ;) ) zullen voelen!

20. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    nou heb een werldreis achter de rug. om 8.10 van huis om vervolgens de bus te missen grr gaat ie ivm de zomervaantie maar 1x per 30 min daar kwam ik dus na rim 15 min te blauw bekken en mopperen daty ie weer te laat was achter dus kon nog 15 min wachten. uiteindelijk zonlief op het kdv aan gekomen. ik weer terug naar de bus om bloed te gaan prikken. duurt het dus weer 20 min voor ie komt. lang leven de bussen en zomerdienst. in het zh aangekomen moesten ze het goede buisje gaan zekn voor mijn bloed in te doen pfff. en kon ze geen vat vinden(had het vat al aangewezen die ze altijd pakken) prikt ze einelijk gelijk heel me arm onder het bloed pfff had het helemaal gehad hihi. toen nog een keer terug met de bus nou daar hoefde ik gelukkig maar 10 min op te wachten. nu thuis lekker een bakkie thee en straks nog ff poetsen. sorry erg ego vanmorgen.

Deel Deze Pagina