September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    @wens3 ... heb een maar groter dan m'n eigen maat genomen. Had al gehoord dat ze namelijk klein uitvielen en dat klopt dus.
    @kainda ... wat een opluchting meid. Nu proberen te genieten.

2. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Hallo!

Shedevil, wat vervelend meid! Ik hoop dat de medicijnen gaan werken! Veel succes!

Diddl, leuke broek! Die moet ik even in gedachten houden!

Kainda, fijn dat het allemaal goed is, kan me voorstellen dat je een rotweek gehad hebt!

Dniise, mijn vriendin en ik zouden al naar de huishoudbeurs gaan, dus we pikken de negenmaandenbeurs nu zeker mee!

Hier heb ik er mijn eerste nachtje opzitten, en dat is eigenlijk wel heel goed gegaan, viel niet tegen....gisterenavond heb ik nog lekker een paar uur voorgeslapen, dat heeft me goed gedaan. En ik heb toch ook wel het idee dat de tabletten van vsm werken....
    Vannacht twee keer een moment even misselijk geweest, maar na wat eten en de tabletten zakte het snel weer.
    En met de moeheid ging het ook goed. Vandaag overdag heb ik vrij goed geslapen, ik voel me nu alleen niet zo top, dus ik ga zo nog lekker even op de bank liggen. Nog twee nachtjes, en dan zit het er weer op!

Fijne avond,

3. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Meiden hebben jullie al een vakantie geboekt? Of gaan jullie op vakantie?

Wij hebben 14 tm 28 juni een stacaravan geboekt vlakbij saint tropez (zuid frankrijk) Ik wist toen nog niet dat ik zwanger was. Heb er nu toch weleen beetje spijt van. Ben dan namelijk 28 weken zwanger als we gaan.

4. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ja wij willen de kaarten bestellen als ik maandag weer een goede echo heb gehad. Wij hebben vorig jaar de kaarten besteld voor uiteraard vorig jaar, en vlak daarna heb ik een mk gehad. Als de echo maandag goed is bestel ik de kaarten!

5. aapje

aapje Lid

8 okt 2006
    43
    0
    0
    Utrecht
    :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:

Jeminee! Wat is er een hoop bijgekletst. Leuk hoor! Je ziet toch dat geen enkele zwangerschap hetzelfde is. De een veel misselijk, de ander niets. De een krijgt 1 baby, de ander 2. Gelukkig gaat het met de meesten goed. Vervelend voor degenen waar het niet helemaal lekker gaat!

Hier alles redelijk goed. Zolang de maag maar gevuld blijft gaat het goed! Begonnen met Moeders voor Moeders. Gaat prima het plassen in de kannen! Vakantie denken we nog over na. Bij de eerste zijn we 5 weken naar Australie geweest in week 26 t/m 31. Maar we zullen het nu iets dichter bij huis zoeken ;)

Iedereen hel erg veel succes!

6. HannekeR

HannekeR Actief lid

2 jan 2008
    127
    0
    0
    Brielle
    kainda, wat moet dat verschrikkelijk spannend zijn geweest. en wat een opluchting toen je een 'zwemmertje' te zien kreeg! geniet maar lekker van de zwangerschap

wij zitten nog te verzinnen wat voor vakantie we willen gaan doen. vorige keer zijn we naar alaska geweest. op zich goed te doen, want het was niet zo warm uiteraard. alleen had ik zo'n last van mijn rug/been, dat ik bijna niet uit de auto kon komen. dus het wordt niets byzonders denk ik en dan ergens in juni waarschijnlijk. maar misschien gaan we wel naar canada of amerika ofzo... bij ons weet je het nooit...

7. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

We zouden in Juli naar Noorwegen gaan maar we zijn blij dat we nog niets geboekt hebben. Mijn man neemt na de bevalling zijn vakantiedagen op, denk niet dat we weggaan. We willen februari 2010 naar Nieuw Zeeland...duurt nog even :D

8. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Wij wilden een autorondreis Finland, Zweden en Noorwegen doen, maar lijkt me niet fijn, zo lang in de auto als je zwanger bent. Ik denk dat we voor een vroege vakantie gaan, mei of juni. Lekker ergens in een huisje ofzo.

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    wij hebben nog niets gepland qua vakantie.
    Ik had vorig jaar tegen mijn vriend gezegt dat ik er over na zou denken of ik dit jaar wou kamperen ( ben ik niet zo'n voorstander van) maar dat gaat nu sowieso niet door.Ga niet zwanger in een tent.

We willen sowieso wel een weekendje samen weg.

10. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Wauw...ook een mooie site met foto's per week. Ik zit nu in week 7.

11. aapje

aapje Lid

8 okt 2006
    43
    0
    0
    Utrecht
    @Ingeltje Inderdaad heel erg gaaf!

12. Wij willen begin juni een weekje naar Griekenland, Corfu. Vorig jaar hebben we via GoBest - KidsWorld een all inclusive-vakantie geboekt en dat is ons super bevallen. Jasmijn was toch net geen half jaar oud en dan is zo'n formule echt geweldig! Met zo'n kleintje ga je toch niet uitgebreid dingen bezichtingen en zo. Dit jaar boeken we dus weer bij hen, deze keer willen we naar Rhodos.

Toen ik 6 maanden zwanger was van Jasmijn, zijn we met de auto naar Italië geweest, we hadden daar ook een stacaravan gehuurd. Dat ging prima hoor! Geniet dus maar lekker van je vakantie. We hebben wel op de heen- en terugweg een extra overnachting geboekt, zodat we wat rustiger aan konden doen en meer en langere pauzes konden inlassen...

13. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Nou ben benieuwd geworden naar die boek van Kluun...ga dinsdag ff neuzen...
    @shedevil beterschap meid! hopelijk slaat die medecijnen aan!!
    @kainda wat een opluchting dat het toch geen bbz was!
    Nou wij hebben de ouders verteld en die zijn blij natuurlijk! Heb mijn moeder wel erg op het hart gedrukt om nog niks te zeggen ttegen niemand want die heeft daar ook echt moeite mee! Heb zelfs verboden terrein gemaakt voor haar vriendinnen en familie uit engeland. Wij hebben voor deze zomer in juli een camping geboekt voor een kleine 2 weekjes. Vorig jaar afgezegd ivm kosten bruiloft.. wil eigenlijk niet weer afzeggen. Is wel vlakbij oosterijk (in duitsland waging-am-see) maar goed op een luchtbed liggen met 6mnd? :( wij kijken het nog even aan. Ben ook benieuwd naar positie kleding... hoe kom ik erachter wat voor maat ik dan heb? een meestal hoef je maar een maat broek want die rekt mee? merk wel dat mijn borsten iets voller zijn hoor en zit met mijn knopje los :S

14. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    trouwens mooie site ingeltje!

15. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Wij weten nog niet wat we doen met de vakantie. Ik zit vast aan de zomervakantie (ben juf), en ben dan al aardig ver. Dus weet niet of het wat wordt. Het scheelt dat we in het noorden wonen, en die zijn dit jaar vroeg, dus ik zit op 30 weken ongeveer (doe ik zo even uit mijn hoofd dus weet niet zeker of het klopt). Dat valt dus nog wel mee.
    Misschien bewaart mijn man zijn dagen ook wel voor na de bevalling, of we gaan even een weekje naar Ameland ofzo. We zien het tegen die tijd wel, wij boeken bijna nooit iets, gaan altijd op de bonnefooi. Meestal kamperen, maar ik weet niet of ik dat dit jaar trek.
    parr1983, volgens mij kun je gewoon je eigen maat aanhouden bij zwangerschapskleding.

16. Ja, dat klopt. Als je normaal gesproken S hebt, heb je dat bij zwangerschapskleding ook. Met die buik is al rekening gehouden... :D
    Soms wil er wel eens een maatje verschil in zitten, maar dat ligt dan aan het merk en niet aan het feit dat het zwangerschapskleding is

17. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    hee meiden wat hebben jullie een hoop geschreven, heb nu geen tijd om alles te lezen maar dat ga ik later op de dag even op mn gemak doen. misselijkheid is hier eigenlijk alleen smiddags en dan savonds gelukkig niet meer. Wel nog super moe maar ja dan mag je ook wel weer lekker luieren ;) is soms ook niet verkeerd

18. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    We hadden al een camping in zuid-Frankrijk op het oog, maar gelukkig hadden we nog niet geboekt.
    We gaan ws dit jaar dus niet weg, zie het niet zitten om met een dikke buik in een tent te kampren.
    Ga nu opzoek naar een weekje weg in het voorjaar en najaar.

19. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Dit is mijn afscheid van dit topic. Ik was al geen maart mama meer, nu helaas ook geen aanstaande septembermama.
    Gisteren is de MK goed doorgebroken, maar duurt nu nog voort. het is wel een troost dat het vanzelf komt en al zo vroeg in de zwangerschap.

Ik hoop dat er niet veel mensen verder hier moeten afvallen en wens iedereen een fijne zwangerschap en gezond kindje. Koester dat wonder!

Groet, Anna

20. Lieve Anna, ik wens je héél veel sterkte de komende tijd en ik hoop dat je over een poosje weer zwanger mag worden van een wondertje dat bij je mag blijven... Een dikke knuffel van mij!

Gelukkig verliezen wij elkaar niet uit het oog en 'spreken' we elkaar weer bij het 'bejaardentopic'... ;)

Deel Deze Pagina