September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    @ Tweety, gelukkig alles in orde! Knuffel voor de schrik!

2. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    voor de belangstellende heb gisteren fotos gemaakt van buik en er 1 in me fotoalbum geplaatst.

3. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    @ felicia: Welkom hier !

@ Roshi: Oke dan , laten we dan idd hopen dat de oefenweeen hier wegblijven.

echo's Volgende week woensdag krijg ik als het goed is ook nog een groeiecho omdat onze Gup 1 weekje achter loopt. Maar ik krijg met 35/36 weken ook een liggingsecho die zit bij mij vk er standaard bij.Bij jullie niet ?

4. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    @ tweety: Gelukkig is alles goed !

5. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    hallo,

sorry ff ego bericht...heb een lange spannende dag gehad.
    Moest vanmorgen op controle in het ziekenhuis, bleek mijn bloeddruk fors gestegen te zijn tov vorige keer. Dus er moest bloed en urine afgenomen worden. Na een paar uurtjes belden ze dat er veel eiwitten in de urine zaten en dat ik opgenomen moest worden, maar ze wilden eerst nog met een catheter urine afnemen. Dus tas gepakt en weer terug naar het zkh. Daar de urine afgenomen en we moesten op de uitslag wachten....gelukkig was het deze keer goed. Waarschijnlijk is het 's ochtends door afscheiding geweest dat er zoveel eiwitten in zaten. Nu moet ik wel vrijdag weer terug komen. Omdat mijn bloeddruk zo snel stijgt....dus de verwachting is wel dat er nog last van ga krijgen...nu dus geen rust ivm de contracties maar voor de bloeddruk. Ach ja...ik wist al niet beter, maar helaas dus écht geen uitbreidingen meer voor mij....

Tot later,
    groetjes Steen

6. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Poeh Steen da's idd schrikken meis! Voor jou geen echte 'roze-wolkzwangerschap' hè? Ik hoop dat je ondanks alles nog wel lekker kunt genieten meissie... Weer een knuffel!

7. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Zo goedeanavond! Lekker een dutje van 2 uurtjes gedaan en toen werd ik wakker gemaakt met McD eten :p De mcFlurry was aardig gesmolten maar wel lekker fris idd!
    Heb inmiddels de filter ook opengemaakt, kwam een hoop water uit maar verder niks... Heb dus de wasmachine aangezet o p95 met een vaatwas.tablet en hij heeft niet gelekt :(

@Felicia1986 Welkom! En alsnog gefeliciteerd met jou zwangerschap!

@wupje cbibi betekent dus hoofd bewegelijk in bekkeningang. Dus iid een begin van indaling maar de beeb kan nog vrij goed bewegen. Het hoofdje zit nu potvast ;) voel je je wat beter?

@roshi super da talles goed was bij de vk!

Hier ook nog geen voorweeen hoor! Heb wel 2 dagen dat ik af en toe een zeur achtig kramp had links onderin mijn buik en 1x dat ik opstond om naar de wc te gaan en gelijk steken kreeg met harde buik maar that's it!

@Ingeltje ik had last ook de Angelsound gebruikt maar de beebdraaide telkens weg en prode er tegen :) maar dat was ook grappig om mee te maken :p

@Freesia ook 1/2 NX :D dit betekent dat jou bm hoogte komt halverwege jouw navel (n) en borstbeen (x). Weet wel dat de vk zei iets over dat mijn navel lager zat? mijn bm is dus 26 cm 4 cm kleiner dan je jouwne. Hier kan ik alleen een rug voelen, zou ook niet weten wat de kont of voet is, ja ik zie die bobbels bewegen maar als ik er naar ga voelen dan voel ik het niet. De rug voel ik als een lange harde oppervlakte.

@tweety jeetje wel ff schrikken idd! gelukkig is het allemaal ok!

@babystyle leuke buik foto!

@steen jeetje meid nu is jouw bloeddruk te hoog... :( en dat terwijl je wel lekker ligt de hele dag! bah! Knuffs!

hm... nu zit ik echt te twijfelen.. wordt het funnyme of steen? :)

8. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @Steen: jemig meid, het zit je echt niet mee! *Knuffel*

@Tweety: gelukkig is het weer weggegaan. Goed dat je de vk hebt gebeld trouwens.

@Freesia: goede berichten bij de vk dus! Mooi zo. Gaan ze dan nog een liggingsecho doen als ze het niet goed kunnen voelen?

Ik moet morgen naar de vk. Ben benieuwd. Volgens mij is mijn meissie ingedaald, in ieder geval een stukje. Ik voel het echt met lopen... een drukgevoel van onderen.
    Verder groei ik zo hard nu dat ik het gevoel heb dat ik ga ontploffen... :rolleyes: Buik staat zo verschrikkelijk strak! Ga zo even onder de warme douche zitten, even proberen de boel te ontspannen en ruimte maken. :(

9. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Kan ook zijn dat je riolering van de wasmachine verstopt is. Dan gaat het ook flink stinken en loopt het water via de overstort eruit (kan dan nergens heen en zoekt eerste weg naar buiten)

Als je veel wast op lagere temperaturen dan kan je op den duur schimmels in je trommel krijgen. Paar keer een kookprogramma gebruiken en het moet verdwenen zijn

Dat van die schoonmaak azijn is ook een hele goeie tip (werkt ook bij koffiezetapparaat en o.a. kranen (even in azijn koken)

Heb ernog een: eens in de maand in alle afvoerputjes met warm sodawater gieten, even laten intrekken en met veel water wegspoelen. Zo hou je de binnenkant van je riolering redelijk schoon, voorkomt verstoppingen en stank

Felicia1986 Welkom hier!

steen inderdaad een lange en spannende dag voor jou zeg. Hoop dat je vrijdag beter bericht krijgt

Hier nogsteeds veel last van maagzuur en (pijnlijke) harde buiken en erg veel kramp in mijn rechterzijde van mijn lichaam (net alsof de kleine op zijn zenuwen zit te beuken) en slaap slecht...
    Maar verder gaat het wel goed ha ha de kleine schopt veel en flink.

Raven is net opgehaald door haar opa dus heb weer echte rust tot woensdagochtend :D

10. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.817
    4.057
    113
    Hey,

Even snel berichtje. Net bij de vk geweest. Alles was goed. Ukkie ligt nog met dr hoofdje naar beneden en al iets in mn bekken. De kans dat ze nu nog zou draaien is ook erg klein.
    Bloeddruk van 130/70 en ben nu in totaal 10 kilo aangekomen. Vind ik zelf wel heel netjes.
    Ik hoeft pas over 3 weken terug te komen, omdat alles zo goed gaat.

11. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Tweety, gelukkig..hopelijk ook geen blaasontsteking

@Freesia, de vk kon vorige ook niet voelen hoe de kleine lag en heeft toen een echo gemaakt...hier ligt het hoofdje wel naar beneden maar de rest dwars. Moet zeggen dat ik het zelf wel kan voelen...
    Gelukkig inderdaad over 3 weken een echo, ze moeten het toch weten.

@Steen, balen zeg nu weer wat anders. Gelukkig viel het mee met de eiwitten.

@Yule, succes morgen bij de vk, hoop dat ze is ingedaald.

@Dreames, goed zeg!

@Jekkia, thanks voor de tips..en nu genieten van de rust ;)

Net terug van de gym..ging over de persweeen. Vind het tot nu toe erg interessant...volgende week partnerles en aanstaande woensdag hebben we voorlichtingsavond vanuit de vkpraktijk.

Betreft de wasmachine...de afvoerlang was de boosdoener :evil: , gatver wat stinken! Manlief heeft net een nieuwe gekocht bij de Gamma. Ga straks nog een keer de wasmachine met soda heet wassen en daarna hoop ik echt dat het weg is zodat ik met de babywas kan beginnen. :rolleyes:

12. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @krisstel hoe kijk je of het de afvoer slang is? Denk dat het geen kwaad kan om bij ons te kijken of dat ook zo is, hij stinkt afentoe wel en dan als het aan is. Maar ik was niet alleen op lage temp. Maar ook 1x per week 60 graden, soms 2x... Maar ben benieuwd aangezien de zeepbak leeg was en ook de filter, al vond ik wel aardig wat water eruit komen...

13. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @Krisstel: was het de afvoerslang? Bleef daar water in staan? Ben ik ook wel benieuwd hoe je daar achter bent gekomen...

Ik heb even een nieuwe buikfoto in mijn album geplakt. Normaal doe ik een foto elke 2 weken, maar nu heb ik het idee dat het zo hard gaat dat ik er 1 week tussen heb zitten. :confused: Het lijkt of mijn buik lager zit en meer naar voren is gekomen. Best een groot verschil met vorige week! (vind ik dan) :confused: :confused: :confused: .

14. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Yule, ziet inderdaad wel verschil!

We hadden achter de wasmachine eerst de zwanenhals losgedraaid en schoongemaakt maar dat stonk niet zo. Toen de afvoerslag losgedraaid en daar kwam de lucht uit! De slang eerst nog doorgespoeld met heet water en soda maar bleef stinken. Nieuwe kost ongeveer 5 euro.

15. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @steen he meid het zit je ook niet mee he hoop dat het vrijdag wat beter is.

na het eten had ik weer ff last van me buikkrampen en hard ben ik ff op de bank gaan liggen en gelukkig zakte het weer weg. morgen ochtend dus ff naar de ha en dan zien we het wel hoe het morgen gaat. de beeb is iig erg druk aan het bewegen dus dat prettig.

16. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Pff gelukkig niet zoveel bij te lezen!

Net zw.gym gehad, met pufles, wel grappig.
    Ben lekker mijn gekke zelf geweest en heb het idee dat de stugge zeeuwsche dames eindelijk loskomen.

@ Steen, jeetje weer schrikken zeg! Een catheter, brrrr, lijkt me zoiets engs... Wel balen dat je er nu weer iets bij hebt gekregen :( Sterkte hoor meis!

@ Parr, owww Mac eten. Kan ik ook zoooo'n in hebben!
    En bedankt voor de uitleg, wilde het nog op zoeken :-D

@ Yule, de vlos zei dat als ze de volgende keer nog niet goed kunnen voelen hoe ze ligt (over 4 weken) ik dan inderdaad doorgestuurd word voor een echo. Gelukkig heb ik de week ervoor die laatste pretecho, dus misschien weet ik dan meer.
    Heeft de douche geholpen? Heb op gym net nog gevraagd naar die tussenribspier. Zij (fysiotherapeute) zei dat ik me toch moet laten doorverwijzen naar een osteopaat. Misschien toch maar doen, ben alleen echt helemaal geen fan van doktersbezoek en heb er al genoeg gezien voor mijn gevoel het laatste half jaar ;)

Ga gelijk even naar je foto kijken!

@ Dreames, fijn dat alles goed was!

@ Krisstel, fijn dat de stankoverlast opgelost is.

17. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Zo Yule, wat een andere buik! Maf zeg.
    Ben vergeten gisteren een 30 weken foto te maken... :(

18. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @Yule :confused: zo idd dat is wel hard gegaan in 1 week! idd lager en meer naar voren/naar buiten!

@krisstel hmm een idee dus voor hubbie voor het weekend, tewerijl wij in Utercht zijn ;)

19. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Idd Yule, dikker en meer naar beneden!

Freesia: ben benieuwd naar jouw gekke ik!

Tweety: suc6 bij de HA morgen

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    hey !
    Ben ik ook nog even,
    Was vanavond een bakkie doen bij een oud-collegaatje/vriendin. Nog een kadootje gehad voor mijn verjaardag.
    een 3 in 1 speelgoed.. een trekslak ( aan touwtje ) een soort rammelaar en van die kunstof stapelringen.

( mannetje is nu het speelgoed aan het uittesten :) )

Anno, Miranda, Yule, Nic, veel plezier morgen bij Vk en gyn.

Steen, knuff.. rotbloeddruk !

Duik nu lekker mijn bedje in.
    Trusten en tot morgen !

Deel Deze Pagina