September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4days

4days Niet meer actief

ahhw okeey, dat lukt nog wel hihi :)

2. 4days

4days Niet meer actief

3. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Zal ik dan maar wat leuks vertellen als tegenhanger voor de nare verhalen ;) Ik heb zooo vaag gedroomd vannacht. In 2 delen.

Deel 1: Ik ging bevallen en dat ging verrassend vlot en pijnloos (het was een droom he :) ) maar tot mijn verbazing was het een blank kindje met blauwe ogen (check m'n Hyves foto's; kan dus niet). Toen ging ik naar het huis van mijn ouders, mijn man was overigens nergens te bekennen. Ik ging slapen en werd de volgende dag wakker en schrok toen ik me bedacht dat de beeb al die tijd niet gegeten had :confused:
    Ik dus proberen borstvoeding te geven maar dat lukte niet zo goed. Mijn moeder wilde geen raad geven en zei dat ik het zelf maar op moest lossen. Daarna besefte ik me dat de beeb ook al die tijd niet verschoond was en dat er geen luiers waren :( en toen raakte ik een beetje in paniek.

Volgens mij zo'n typische 'kan ik het moederschap wel aan'-droom ;) Hierna wakker geworden en later weer verder gaan dromen.

Deel 2: Ik was nog steeds bij mijn ouders (en hubbie nog steeds niet aanwezig) toen ik besloot om weer borstvoeding te gaan proberen. Ik ging naar de beeb die weer sliep en maakte hem wakker. Maar toen zei (!) hij dat hij nog door wilde slapen en trok het laken over zijn hoofd. Ik hem toch wakker gemaakt, en toen zei hij dat hij geen melk wilde, alleen friet :( Ik was toen even weg gegaan, kwam ik terug, had mijn vader hem een bord friet gegeven. Zat (!) onze uk daar in een kinderstoel te eten. Ik was toen boos op mijn vader want ik vond dat hij niet had moeten toegeven.

Vaaaaag hoor :)

4. 4days

4days Niet meer actief

Klinkt bekend die dromen! :) Ik droomde laatst ook al dat t kindje opeens was geboren, en dat ik me de dag erna ofzo pas realiseerde dat het ook moest eten... Leker wazig hahaha! Het kindje kon overigens ook meteen praten ;)

5. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hahaha al die verhalen! Lachen zeg! Mijn baby kan ook al praten als ie eruit komt, en ik heb het in mijn droom gevraagd aan mijn moeder en het was heel normaal hoor, baby's kunnen inderdaad gelijk praten :) Gekke dromen!

Ik ben de laatste week erg aan het mompelen in mijn slaap. Kreun of probeer te praten maar er komt alleen maar gemummel uit. Ik slaap heel licht en soms hoor ik mezelf.. kan alleen niet stoppen ofzo dus meestal krijg ik een por van Gijs!

6. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    De foto verkleinen moet je zelf doen met dat linkje hier links! Doet ie niet automatisch. (oh en de foto recht zetten is ook handiger hihihi)

Maar wat een lief wiegje! Suuuper mooi die bekleding ook!

7. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @cossy mooie wieg!

@pisum hihi mijn man had ook net zo'n vage droom gehad eergisteren! lachen!

8. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Hmmm, nare verhalen hier en grappige droomverhalen! Dat heft elkaar weer op idd. ;)

@Dorientje: ben benieuwd wat de gyn zegt. Niet teveel zorgen maken hoor!

Weet niet meer wie het vroeg, maar de douche heeft wel geholpen idd. Minder strak gevoel en lekker ontspannen mijn bedje in. Ben wel gaan zitten onder de douche (op een krukje) dat was heel lekker.

Leuk dat jullie ook verschil zien met de vorige week foto. Ik heb nog even mijn buikomtrek gemeten, zit nu op 111 cm, maar ik heb het niet eerder gemeten dus heb geen vergelijk.
    Waar zitten jullie nu op?

Fijne dag vandaag! Ik ga werken. Doei!

9. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Goeiemorgen!

Cossy Mooie wieg!

buikomtrek Een zeer bescheiden 95 cm

Hi hi die dromen van jullie....

10. 4days

4days Niet meer actief

Hoi meissies! :D

Vroeg op.... moest om half 6 mn vriend naar zn werk brengen. En om 11 heb ik intakegesprek, dus heb niet echt zin om nog te gaan slapen... Maar ik ga wel een middagdutje doen! :)

Toennet lag de kat voor het eerst in de wieg... :confused: Ik zei nog tegen vriendlief toen we gingen....zet je dat kat even op de gang? Welneeee, die gaat niet in de wieg was zn antwoord. En raad wie er lekker lag opgerold in de wieg toen we terug kwamen... :) Hij ging nu ook al meestal op de gang als we niet thuis zijn, maar nu dus altijd. Heb geen zin om iedere keer een half uur kattenhaar van het dekentje te plukken! :confused:

Yule, al een flinke toeter idd! :D Ik begin nu (oh ween) striae op mn buik te krijgen... :( Wel maar heel dunne lijntjes aan de onderkant, maar dan nog.... beloofd niet veel goeds.
    Wel kan ik eindelijk zelf voelen hoe de beeb ligt! :D Maar das niet zo lastig, hij druk zn bil helemaal omhoog dat er een bult komt, en met zn voetjes ligtie vervolgens aan de overkant te trappelen.

Groetjes Cossy

11. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Whoehoe! 34 weken inmiddels! :whistle:

Zijn jullie huisdieren ook zo gefocused op de buik?
    Mijn katten wringen zich in de gekste posities om maar op mijn schoot en tegen/op mijn buik te kunnen liggen.
    Zodra ze tegen de buik liggen begint de kleine tegen die plek te duwen.

12. 4days

4days Niet meer actief

Wowie 34 weekjes al! Over 3 weekjes 'mag' het al, gaat snel zeg! :D Heb nog nix gemerkt bij onze hond / kat, maarja dat waren altijd al van die knuffelbeesten :)

13. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    goedemorgen dames

al vroeg aan de kwebbels. hier een rustige nach gehad geen last meer van me buik gehad gelukig. ga zo ff me piessie weg brengen maar denk zelf dat daar niks uit komt.

@cossy mooie wieg meis. en die katten ook he hihi die zoeken het lekkerste plekkie op.

meeting: ik moet nog een kadotje kopen pff en weet niet wat hihi. zal eens ff gaan neuzen vanmiddag of morgen.

14. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Cossy, beter nog over 4 weken en 2 dagen wordt mijn kleine al gehaald :D

Onze katten hebben de wieg vorig jaar ook gekeurd, sindsdien mogen ze niet meer naar boven.
    (was toen bang dat ze anders boven op de kleine zouden gaan liggen, maar dat zullen ze gelukkig nooit doen)

Ik knijp soms een oogje dicht als ik ze weer eens slapend betrap in de box. Ze hebben dan 3 tellen om er zelf uit te gaan, anders worden ze een "handje" geholpen (door mijn ochtendhumeur of zet Raven er gewoon bij, dan zijn ze binnen 0,1 sec. uit de box ha ha)

15. 4days

4days Niet meer actief

Ik moet ook nog een kadootjes kopen hihi! :)

Jekkia -> Ja ik laat de kat nu ook niet meer in de buurt van de wieg idd! Want je weet het maar nooit.... Het kan nog zo lief bedoeld zijn van de kat, maar als hij bij het kindje gaat liggen kan hij het per ongeluk laten stikken ofzo :confused: Of de kat schrik van het een of ander en krabt het kindje per ongeluk... Of het kindje zal maar es aan een pluk haar van de kat trekken ofzo?! Het blijft een dier he... Gelukkig is ons hondje veeeel te klein om ergens bij te kunnen!
    (en kijk es je postvak in! ;) )

16. jekkia

jekkia Fanatiek lid

17. IrisB

IrisB Fanatiek lid

Goeiemorgen! :D

Ik leef nog :( Alles bijgelezen, maar helaas geen tijd om te reageren nu. Deze laatste werkloodjes zijn echt razend druk.

En natuuuuurlijk is het internet thuis met de noorderzon vertrokken. Zat gisteren na m'n dutje helemaal klaar om wat te gaan typen en *plop* niks meer. Hadden we vorige week ook een keertje op een avond, maar toen kwam het na een paar uur vanzelf weer terug. Vanochtend gaf de modem nog steeds geen teken van online leven, dus ik vrees ervoor... Donderdagmiddag komt er een monteur en tot dan moet ik me maar zonder internet zien te vermaken. :confused: *paniek :confused:
    Gekke was dat de customer service mevrouw kon zien dat er in onze buurt ongeveer 90 modems offline waren, dus het zou best kunnen dat het een algemene storing hier is :(

Soit, ik lees morgenochtend iig weer ff bij :D (wel erg, maar één keer per dag forum kunnen lezen :( - verslaafd? Bijlange niet :p ) Nu ja, ik kan me nu in alle rust mentaal voorbereiden op de meeting :)

Fijne dag nog allemaal dames!

18. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Iris, je hebt neem ik aan alles al geprobeerd te resetten (de router/modem enzo)

Vaak als er een algemene storing is geweest (gelukkig worden die meestal snel verholpen, maar je provider zou dat zo op zijn scherm moeten kunnen zien) is resetten van je verbinding voldoende. Stekkers eruit en minuutje wachten voordat je alles weer erin doen.

Hoop dat het snel is opgelost.

19. 4days

4days Niet meer actief

Jekkia -> Jah denk ook wel dat je gelijk hebt hoor, onze kat en ook ons hondje zouden volgens mij echt nooit de baby kwaad doen, dat risico is heel klein. Maarja wat dat betreft... beter voorkomen dan genezen denk ik dan maar.

Iris vervelend hoor! :( Hopelijk heb je niet al te veel ontwenningsverschijnselen ;) :)

20. Mss Ace

Mss Ace Actief lid

19 mrt 2007
    256
    0
    0
    Zaanstad
    Goedemorgen dames,

Ik moet even wat met jullie delen, een positief verhaal:

Toen ik stopte met de pil is een vriendin ook gestopt met de pil. Dit wisten we van elkaar en we hadden afgesproken dat we het elkaar wel zouden vertellen als het raak zou zijn. Vervolgens zijn zij gelijk na 1 maand zwanger geworden maar helaas met 10 weken is het fout gegaan. Nu, inmiddels 15 maanden laten is het weer raak! Ze is nog maar 6 weken dus zijn wel voorzichtig blij, maar blij zijn we zeker. Moest het even vertellen want kan het verder nog aan niemand kwijt.

Gisteren zelf intake gehad met de kraamzorg. Alles goed en wat betreft huisdieren gaf ze nog de tip om een poepluier te geven aan de katten/honden zodat ze aan de geur kunnen wennen en accepteren.......

Deel Deze Pagina