Ja hoor, een keer of 75 Dat zijn die ontwenningsverschijnselen waar Cossy het over had. Ik zit in de denial-fase nu denk ik Vanmiddag nog maar eens proberen, je weet maar nooit... Nu zit ik alsnog te niksen op mn werk. Nog geen collega's te bespeuren, dus ik geniet even van een uiterst zeldzaam moment rust en stilte hier
Mss Ace, wat een goed nieuws. Nu maar hopen dat deze zwangerschap van je vriendin nu wel goed verloopt. Had een tijdje terug hier geschreven over een vriendin van mij die zwanger was en door een patient met Aids was aangevallen.. zij heeft 1,5 week geleden weer een miskraam gehad.
Goedemorgen ( nou ja goed, de buurman is de badkamer er nog steeds aan het uitslopen, en ik zit met mijn hoofd tegen die muur aan ) Dorientje, heb je de gyn al gebeld? en? Slijmprop verliezen kan op zich geen kwaad, zolang je vliezen maar in tact blijven. Slijmprop is vooral bedoeld om infecties buiten te houden. Parr, leuk dat je man ook interesse heeft, is toch een kleine moeite een foldertje lezen,maar sommige mannen bemoeien zich echt niet met de zwangerschap. :-? Ook al zo'n zielig verhaal over een babytje. Nou lijkt me een kind verliezen sowieso heel moeilijk,maar denk wel dat er een heel verschil in zit als je bijvoorbeeld 10 weken of 30 weken bent. Bij 10 hou je ook wel van je kind,maar denk toch anders, bij 30 weken heb je hem/haar gevoeld, meerdere keren gezien, huis staat vol met spullen... Jekkia, jeetje wat een rot nieuws. knuff 34 weken Cossy, 30 weken Mss Ace, goed nieuws voor je vriendin ! Plannen voor vandaag : Boodschappen doen,laatste lakentjes strijken, de rest van de babykamer vullen en een noodplan maken ( ben ik gister niet aan toegekomen )
Goedemorgen dames! Hier op het werk is het ook nog even lekker rustig dus ook snel even alles bijgelezen (sjit net nu ik dit schrijf hoor ik vanalles binnenkomen ) @ Ingeltje alweer een beetje beter? De angelsound is idd een geweldig ding, ook ik heb gisteren nog even geluisterd. Blijkt dat ik het hartje helemaal bij mijn schaambot hoor! Terwijl eerst het hartje helemaal bovenin zat. Ik ben echt benieuwd donderdag op controle bij VK. Volgens mij draait ukkie nog best veel. @ Tweety gelukkig dat wel alles goed was. @ Miracle de vorige controle hebben ze bij mij al met beeld gekeken hoe de kleine lag. Dus volgens mij doen ze dat in elk geval als er onzekerheid over bestaat. @ Steen jeetje balen hoor Veel sterkte de laatste weken ** dikke knuff ** @ Krisstel gelukkig is het wasmachineprobleem opgelost, en nu die babywasje maar laten draaien ! 8) @ Dorientje hoe is het nu? Ben je nog bij de gyn geweest? @ Parr pluimpje voor je hubbie! Zo wordt hij een goed voorbereide vader! @ Jekkia oh dat is idd een verschrikkelijk verhaal. Ik moet er niet teveel bij nadenken. @ Cossy superlief die wieg! En ja de katten hebben dat gelijk in de gaten dat het daar lekker warm en zacht is. Wij hebben nu ook de deur van de babykamer altijd dicht. Ik weet zeker dat ze er anders heerlijk in lagen te snurken. @ Pisum ha ha leuke droom! 8) Vooral die pratende baby... Zelf niet zoveel te melden. Volgens mij begin ik verkouden te worden. Veel druk boven mijn ogen en keelpijn Daarom zal ik mij gisteren ook wel niet zo lekker gevoeld hebben. Nou ja ik doe gewoon rustig aan dan gaat het vanzelf wel weg. Mijn vervangster heeft zich gistermiddag ook al ziekgemeld dus het schiet niet op zo...
net naar de ha geweest en urine was helemaal schoon dus zei de ass moet u rustiger aan gaan doen. pff nog rustiger dan val ik in slaap hihi. gelukkig geen urineweg infectie nu maar in de gaten houden wanneer de harde buiken komen of dat ze weg blijven.
Tweety, haha ik ken dat.. ja rustiger aan doen, ehh ik doe al niets ! Maar ja nog een paar weekjes dus we slaan ons er wel doorheen. Nu ff een bakkie koffie en dan hup aan het werk anders krijg ik weer mijn klusjes niet af voor vandaag.
Tweety, fijn dat het geen blaasontsteking was. En rustiger aan doen, lekker makkelijk gezegd inderdaad! Wupje, beterschap hoor! Yule, fijn dat de douche heeft geholpen. Verder weer wat akelige berichten Wat een verdriet moeten mensen toch verwerken Mijn allereerste vriendje is pasgeleden zijn 2de zoontje verloren. Werd geboren met 30 weken en bleek een chromosoomafwijking te hebben. Nu ikzelf 30 weken ben moet ik daar telkens aan denken... Vind het zo erg voor hem. Vannacht hier even geen rare dromen, naja, ik herinner ze me niet Wel weer verrot geslapen, en weer uren wakker gelegen. Pfff, overal pijn. Ik had ook de HELE nacht een knalharde buik. Geen enkel moment was ie zacht. Had gewoon medelijden met die kleine, kan toch nooit lekker zijn, alles zo strak? Vind dat dan zo zielig. Ze bewoog wel af en toe en had ook de hik. Nu zit ik met laptop op schoot en ik voel de boel ontspannen. Pfffff..... Ga zo lekker douchen en vanmiddag werken. Fijne dag allemaal!
***egobericht*** moet om 1 uur me melden in het ziekenhuis voor een ctg met vermoedelijk weeenactiviteit dus jullie horen het via roshi(buddy)of hopelijk via mezelf maak mezelf nu al weer gek liefs debby ***einde egobericht***
@debbyvermeer: Eek Hopelijk is alles straks goed aan de ctg en kan je dat zelf melden. Ik duim voor je! *knuf* @wupje: Stom dat het allemaal niet wil lopen met je vervangster. Hopelijk houdt ze het wel vol en kunnen je collega's een oogje in het zeil houden, maar ik ken het gevoel Beterschap ook met de verkoudheid, rust maar goed uit vanmiddag! @tweety: Fijn dat er geen infectie was! Tot zover uiterst selectieve reacties, sowwy Ik kom straks weer even kijken, heb nog 2 uurtjes over
o debbie meis doe rustig aan maak je niet al te gek ik weet dat het makkelijk gezegt is maakte mezelf gister ook een beetje crazzy. hoop dat het allmeaal mee valt. *knuff*
@Debby: ojee! Wat een spanning steeds... hopelijk blijft ze nog even zitten! @Iris: wij hebben sinds we naar Ziggo zijn overgezet (daar heb je schijnbaar niks meer over te zeggen nowadays ) elke dag wel een keer dat internet eruit ligt. We hebben draadloos. Soms helpt het om het draadloze router USB geval even uit de PC-kast te trekken en weer terug te stoppen, soms moeten we verbinding herstellen aanklikken en soms helpt alleen nog maar stekkers uit de router en de modem, minuutje wachten en dan eerst de modemstekker weer terug, wachten tot ie online aangeeft (knippert lichtje bij 'online') en daarna pas de routerstekker er weer in. Ik word er tureluurs van af en toe. @Kaatje: ah, ook weer lekker wakker geworden, NOT! @Wupje: dat schiet lekker op met die meid. Niemand tevreden en dan zo snel al ziekmelden... als jij je maar geen zorgen maakt over hoe je werk wordt overgenomen, it's out of your hands! @Tweety: fijn dat het geen blaasontsteking was. Wat ook nog wel wil helpen is MENTAAL rustiger aandoen. Even een paar daagjes babyvakantie nemen (niet aan alles denken wat je nog moet doen enzo, maar even rustig met iets anders bezig gaan, boek lezen, puzzelen, in de zon zitten aan het eind van de week). Dat hielp bij mij uiteindelijk beter dan op de bank zitten en stressen over alles wat nog 'moest'. Nare verhalen: zijn er nu wel weer even genoeg geweest dames! Het moet wel leuk blijven natuurlijk.... En sterkte voor iedereen die zoiets in de omgeving meemaakt natuurlijk.
Debbie, hoop dat het straks allemaal blijkt mee te vallen en dat je weer naar huis mag. Dat kleine meisje moet wel nog eventjes blijven zitten hoor, zeg maar tegen haar dat ik dat heb gezegd Zou Dorientje al bij de vk zijn geweest? mmm, zo lekker ontbijten, lekker spek met roerei
hey meiden! heb voor de nieuwsgierigen onder ons weer even twee nieuwe buikfotos geplaatst! vandaag moet ik weer naar de vk! hoe gaat het hier met de meiden? alle beebs nog veilig binnen bij hun mamas?
@Tweety, gelukkig geen infectie. Rustig aan! @Freesia, leuk hé die puflessen .ik vond het erg nuttig vond je niet? @Kaatje, haha mannen blijven kleine kinderen, heerlijk! Enne je hebt weer een mooie lijst, goed bezig. Ga hier ook maar eens de keuken en badkamer schoonmaken. @Dorientje, kan me voorstellen dat je bent geschrokken, lees vaak dat het geen kwaad kan en dat het nog weken kan duren voor de bevalling, hopelijk bij jou want de 31ste week is inderdaad wel vroeg. @Jacolien, wat een lieve foto. En wat hebben jullie een mooie babykamer jullie commode zit goed vol of niet @Parr, wat lief dat hij het heeft gelezen wat erg voor de zus van je vriendin en met 8 mnd, bah! Zo bedenk je je altijd maar weer wat voor een wonder het is of niet. @Jekkia, he jeetje wat een nieuws, echt triest zeg. En dan die andere vriendin ook nog een miskraam, had dat ook echt te maken met het feit dat die man Aids had? Wat lief Raven in het wiegje ik wil ook! @Cossy, gefeliciteerd met de 30 weken..zag de foto van de wieg op Hyves..mooi hoor. @Pisum. hahahahaha dat zijn nog een leuke dromen om te lezen @Iris, succes met je drukke werkweer, hopelijk is het internet snel weer gemaakt @Mss Ace, wat super leuk voor je vriendin schelen jullie kleintje straks ook weer niet zoveel, dat is wel gezellig. @Wupje, mmm niet verkouden worden hoor! Beetje jammer dat ze zich ziek heeft gemeld, maar ook dat is straks niet jou probleem (klinkt wel heel ego, maar dat moet volgens mij wel tegen je gezegd worden ) @Debby, veel succes en probeer jezelf niet gek te maken hé. @Lindaa, mooi buikkie. Oh oh vandaag alweer uitgeslapen, voel me bijna schuldig. Ga straks even naar Almere, mam had een leuke lamp via Marktplaats gezien bij hun op de babykamer. Verder gaan we vanavond hopelijk de houten vloer oliën en dan zijn de grootste klussen gedaan
Ze was net 4 weken zwanger toen die man met AIDS haar en haar collega aanviel op haar werk. Omdat het vruchtje ook kans op Aids had hierdoor moest ze zware medicijnen slikken om het eventueel te voorkomen. Over 2 weken krijgt ze pas definitief bericht of ze Aids heeft (virus is pas na lange tijd echt goed zichtbaar) maar door alle stress dat dit met zich meenam is het waarschijnlijk fout gelopen. (ze voelde zich heel erg schuldig tegenover het kindje) Maar nu genoeg enge verhalen, we gaan het weer over leuke dingen hebben en lekker klagen over onze klachten
Linda, mooie buik ! hier zit de kleine nog veilig binnen... meneer slaapt uit vandaag. daar hou ik nooit zo van. voel hem liever regelmatig. Zo strijkwerk zit erop.. nu nog een paar flesjes zwitsal op de plank, de rest op voorraad in de commode en de babykamer is klaar