Ingetje, hier heeft zij van de kraamzorg bij het intake gezegt dat mocht ik in het ziekenhuis bevallen mijn man de kraamzorg moet bellen als ik bijna naar huis mag, dan zorgen hun dat we hier worden opgewacht door de kraamverzorgster, verschilt misschien ook per regio. Parr, jeetje heel wat verhuisd dus, dan is het vrij logisch dat je niet altijd even makkelijk uit nederlandse woorden komt ( nee dit komt er lekker uit haha maar goed je weet wat ik bedoel ) ow ja schoonmaakazijn. gewoon die hele liter in je bakje gooien waar je normaal je poeder in gooit, dan op 90 graden draaien ( zonder was natuurlijk ) Lindaa, ahh arme hond. Ik ga even boodschappen doen. tot zo ( zei de verslaafde )
Oh en ik moet de VK al bellen als de weeën gedurende 1 tot 2 uur om de 4-5 minuten komen, en ongeveer een minuut aanhouden.
@meike leuk kamertje die2 bedjes enig. hier moet de kraamzorg ook gebelt worden als we beina naar huis gaan. of de vk doet het als je thuis bevalt op een bepaald moment. ga nuff op de bankeen tukkie doen zoontje lief is weer gezellig thuis van ht kdv en slaapt al hihi is zo moe van al dat spelen.
Volgens mij zegt iedere vk iets anders. Ik kijk gewoon hoe ik me op de moment voel. als ik nog geen hele krachtige weeen heb ga ik niet bellen,maar zodra het niet meer goed voelt bel ik. Liever een keer te vroeg als dat ik wacht tot ik al kan gaan persen. gelukkig woont ze hier in het dorp en kan binnen 5 minuten hier zijn ( als ze niet met een andere bevalling bezig is )' ow en nu ga ik echt boodschappen doen
Zo ik heb mijn nametag af! Lekker vrolijk gemaakt! Mijn eigen zwp avatar met naam en forum naam en heb de achtergrond een beetje gepimpt
hey meiden ik heb goed nieuws! Ik mag gewoon op de normale manier thuis bevallen en dus krijg ik enits emt ziekenhuis te maken als alles goed verloopt! Ben weer helemaal happy! Wat betreft katten, zijn heir enit weg te krijgen bij mij, ze vechten wie de rop em buik mag liggen.
Ha meiden Hier weer eens een berichtje van moi 8) Alles gaat goed hier, buik is hard aan het groeien, de kilo's ook hahaha Zit nu bijna op 12 kilo, hoe zit dat bij jullie? Ik moet vanmiddag weer naar de verloskundige, ben benieuwd. Heb niet veel nieuwtjes dus denk dat ik binnen 5 minuutjes weer buiten sta, maar ach ik vind het elke keer weer leuk, stom he Ga wel even wat navragen, heb namelijk sinds een paar dagen onwijze druk aan de uhm.. onderkant laat ik het zo maar zeggen Alsof ze er zo uit kan vallen Zou dat komen omdat ze nu volledig is ingedaald ofzo? Verder is ze nog steeds erg beweeglijk maar andere bewegingen dan eerst, vanmorgen een harde trap tegen mijn ribben, auw! Van de week ook zulk leuk nieuwe gehad, vriendinnetje van me is eindelijk zwanger Dit was maand 15 voor haar dus erg makkelijk ging het niet, en we wilden toch graag samen zwanger zijn. Nou dat is op de valreep gelukt haha, een paar weekjes maar maar toch verder ben ik heel hard aan het duimen dat mijn kleine meisje vroeger komt, en dan bedoel ik natuurlijk niet nu al, maar met 37 of 38 weken ofzo. Begin het nu wel een beetje zat te worden, maar dat komt misschien ook omdat ik nou niet bepaald een ideale zwangerschap heb gehad Meer mensen hier bekend mee? XXX
Ik zit nu op de 6 kilo, valt me mee moet ik zeggen maar wat niet is kan nog komen ik moet ook weer naar de VK vanmiddag, om half 5 er zijn, vind er nooit ene moer aan, bloeddruk meten, wegen en hartje luisteren, hartje is leuk maar de baby vind het echt verschrikkelijk, arm beebje...
Ik ben het ook af en toe zat hoor Tink! Vandaag weer een goede dag, maar nu opeens weer onwijze rugpijn (of zou dat komen door overmatig forumgebruik)
trouwens een aantal van jullie doen heerlijk aan psp... mijn hobby naast borduren is (3D)kaartjes maken! Heb een voorbeeld in mijn album!
Hallo Dames! Hier ben ik na maanden van afwezigheid ook weer eens . Omdat ik 28uren per week werk, mijn man zo'n 60 uren en wij ook nog een zoontje hebben. Lukte het mij niet hier een beetje bij te blijven. Nu het verlof bijna aandient (nog 2 dagen werken jeeeej !), hoop ik wat vaker mee te kunnen kletsen. Want het is hier volgens mij erg gezellig! Hier verloopt de zwangerschap lekker! Geen bijzonderheden eigenlijk. Dus ik teken als het zo blijft! Als ik zo globaal even kijk op de laatste bladzijden, geldt dat niet voor iedereen! Sterkte! Zoonlief komt zo weer uit bed, dus snel even boodschapjes halen (AH; pampers in de aanbieding: 3 pakken voor 21,99 ipv 30 euro) en daarna de geitjes broodjes geven ! Fijne dag nog allemaal en hopelijk, tot snel!
ik ben tot nu toe nog maar 5kg aangekomen, moet pas 5 aug weer naar de vk. dan weet ik of er nog meer is bijgekomen, hier thuis geen weegschaal. Maar dat zal ik dan wel laten weten. Vind niet zo erg dat er neit zoveel is bijgekomen, zolang alles maar goed is met me kleine
Jemig, jullie schrijven echt teveel om allemaal bij te houden hoor! Misschien dat ik de komende 2 dagen het weer wat beter bij kan houden omdat ik dan niet werk.... Gewichtstoename Ik ben tot nu toe 10,5 kg aangekomen. Verloskundige vond dit netjes. Verder dus een week met meer rust voor de boeg. Gelukkig, ben ik wel aan toe, aangezien ik (weer eens) snotverkouden ben. Ik ga nu effe een dutje doen, dan eten en dan bij een vriendin langs die thuiszit (of eigenlijk ligt) met een hernia. Fijne middag allemaal!
Maar goed dat ik wat vaker langskom om te kijken..wat kletsen jullie veel! Schijnt bij iedereen zo lekker het zonnetje? @Lindaa, zou niet onze keuze zijn maar vind het wel een mooie naam! @Wupje, leuk nog een collega zwanger, zal je baas blij mee zijn of niet? Enne zo moet je ook denken al klinkt het makkelijk dan dat het waarschijnlijk is. (ik check ook nog elke dag een paar keer mijn werkmail) @Babystyle, wat een goed nieuws! @Jannes, wat fijn dat het kan heel veel succes voor komende dinsdag en natuurlijk ook nog je laatste dagen op het werk. Ze gaan hier dinsdag ook kijken ben benieuwd. @Yule, super dat ze is ingedaald! Zou dat ook een reden kunnen zijn dat je minder leven voelt? @Kaatje, leuk dat het kamertje klaar is. Je had ff een copyright op je lijstje moeten maken Bij onze kinderwagen zat een dekentje doe er zelf een lakentje onder. @Meike, wat een mooi lief kamertje. @Ingeltje, dan kom ik gezellig naast je in het ander bedje liggen @Tinkerbel, gefeliciteerd met je vriendin en veel succes straks bij de vk. Zit nog steeds op 5 kilo. @Parr, wat een mooi kaartje .je had de geboortekaartjes wel zelf kunnen maken. @Aapje, fijn dat alles goed gaat. @Eva, mooi die blauwe muur..lamp komt ook goed uit hé! Net de lamp in Almere opgehaald..hij is echt mooi..zit ook een slaapliedje in (is voor de babykamer van mijn ouders). De wasmachine stinkt steeds minder, dus hoop dat het goed komt ga zo de eerste babywas erin doen verder maar eens het kamertje gaan soppen.
Ben ik weer. Weet niet of het bij iedere albert heijn zo is, maar bij ons gaan de Natusan zoogcompressen uit het assortiment,dus gingen weg met 35% korting. Scheelde toch weer 1.05 Verder gaat de zwangerschapsgym niet door vanavond want de lerares is ziek. parr, zo je hebt er werk van gemaakt, kom ik met mijn zwart/wit plaatje aan Leuk kaartje ! heb ik ook nog een tijdje gedaan. babystyle. goed nieuws dat je gewoon mag bevallen Tinkerbel, twee weken geleden zat ik op de 9 1/2 kilo. moet morgen weer op de weegschaal. Leuk nieuws van je vriendin ! Is wel makkelijk dat je precies weet wat je nu allemaal voelt, kan ze mooi jou lastig vallen als ze ergens onzeker over is hey Aapje, leuk dat je weer komt meeschrijven en heerlijk dat je zwangerschap zo goed verloopt. Mamameike, mooi kamertje trouwens ! Eva, jij ook een mooi kamertje ! Krisstel, hier schijnt het zonnetje ook, bij mij dus wel een lakentje,maar geen dekentje. beetje jammer :-? wat eten jullie vanavond? Ik aardappelen,spercibonen en een kipsnitzel
@Babystyle: super dat je gewoon kan bevallen! @Ingeltje: oh, heb je al verlof. Nou, dan is het je vergeven... @Krisstel: zou kunnen hoor, dat het dametje nu anders ligt en ik minder voelde, maar vanmiddag heeft ze het ruimschoots goed gemaakt gelukkig! Ik denk dat ze vanmorgen gewoon nog niet helemaal wakker was ofzo... @Eva: mooi die blauwe muur! (hebben wij in de woonkamer en ben er nog steeds superblij mee, zo'n lekkere frisse kleur!) @Mamameike: ga ook even naar jouw kamertje kijken (moet ff terug bladeren) @Tinkerbel: dat drukkende gevoel had ik ook de laatste week en idd is mijn meisje ingedaald. Dus dat zou heel goed kunnen, vooral als je ook druk of steken voelt in je liezen en in je vagina. Dat gevoel van het 'zat' zijn had ik zondag ineens. Ik heb het gevoel dat ik alleen maar zit te wachten (terwijl er nog best wat gebeuren moet). Laat die beeb nu maar komen! Mijn vriendje zei terecht: geniet nog even van de rust en van de dingen die nu nog kunnen en straks niet meer, zoals ongegeneerd op de bank hangen en niks doen. Dat ben ik meteen maar gaan doen! Gewicht: ehmmm..... vanmorgen 16 kilo schoon aan de haak dus.
@mamameike: wat een schattig kamertje! En al zover af! Krijg meteen weer de kriebels wat wij allemaal nog moeten doen...