hier ook een simpele nametag ben daar niet zo creatief mee dus mocht er iemand zich vrijwillig aan bieden om er een te maken hihi. @babystyle mooi dat je gewoon thuis kan bevallen. toen de vk hier was gisteren heeft ze gelijk ff gekeken naar onze slaapkamer aangezien we op zolder slapen en officieel je daar niet kan bevallen maar ze vond het goed heeft genoeg ruimte en handjes wassen kan ze beneden doen vond ze niet erg. jippie dus geen bed in mijn huiskamer.
Tweety, goed nieuws. is toch lekker om gewoon in je slaapkamer te zijn,en niet ergens op een logeerbed of in de huiskamer.
Ik heb tijdens het opruimen van de kasten mijn nametags weggemikt... krijg ze nogal eens op congressen en zo maar nu heb ik er dus geeneen meer... net als ik 'm nodig heb! Dan maar een etiketje met mijn naam.
was ik weer, net bij de vlk geweest en alles is super! grr.. ik supertrots op mijn buikkie.. komt er iemand een krabbel bij me zetten op hyves.. zegt ze: mijn buik is veel groter.. ja en?!?! HIHI kaatje: nog bedankt voor je reactie! die foto is gemaakt tijdens ons weekje weg! oh ja, kan iemand op de lijst zetten dat ik 6 augustus weer naar de vk moet, en dat ik a.s vrijdag al met verlof ga ipv 6 augustus? dank je!
jeetje 11 pagina's moeten bij lezen jullie kletsen echt veel te veel hoor meiden! heb alles bijgelezen maar ff geen puf om te reageren. Ik had gister nog zo'n grote mond dat ik 2x oefenweeën heb gehad een paar weken geleden maar en nu geen last meer van heb.... NOU VANNACHT WAS HET FEEST het was niet onwijs pijnlijk ofzo maar gewoon een heel irritant gevoel vooral omdat je weet dat het nog niet voor het eggie is. voor op de lijst: 20 augustus hebben we de groei echo dromen > vanmorgen (toen ik eindelijk kon slapen) heb ik gedroomd dat ons kindje geboren was, 65cm lang was en 7kilo gelukkig werd ik weer wakker debby> heb nog niets van haar gehoord maar zal ook nog wel even duren denk ik. Hoop dat alles goed met haar is **knuff**
@ Lindaa: Super, ook weer door de keuring heen haha! En lekker bijna verlof lees ik, heerlijk nu het weer goed wordt. Argh irritant zeg die opmerking op je hyves, kan daar giftig om worden, je hebt juist een supermooi buikie @ Tweety, kijk dat is goed nieuws, lijkt mij ook niet prettig zo'n bed in de woonkamer, je voelt je dan gelijk zo'n "patient" haha @ Yule, ja haha daar heeft hij gelijk in, verschil is alleen dat ik al weken op de bank hang dus heb genoeg van mijn rust genoten haha! Ach ik heb gelukkig niet de hele dag het 'zat zijn' gevoel, maar op sommige momenten O @ Kaatje: Nou ja is ook wel eens lekker, onverwachts een avondje vrij! Bij de AH zijn ook de pampers newborn in de aanbieding, misschien een tip voor de mensen hier? Het is idd erg leuk van die vriendin, kreeg net al een sms dat ze al 2 nachten heeft overgegeven, maar het helemala niet erg vond haha. Ik zeg wacht maarrrr Haha! Lekker dat de babykamer helemaal af is. @ Eva en MamaMeike: Superleuke kamertjes zeg, echt lief! Worden jullie ook ongeduldiger nu alles staat @ Ingeltje: Haha, misschien moet jij eens achter die computer vandaan haha B4n blij dat ik niet de enige ben, mensen komen zoo vaak met de opmerking: Ach je weet waar je het voor doet, het is een goed doel blabla. Dan denk ik JAAAAA :x Maar SOMS wil een zwangere vrouw ook gewoon even niet zwanger zijn! Zo nu even ego. Ook ik ben helemaal goedgekeurd door de verloskundige Alles groeit volgens het boekje, ik moet alleen even mijn navelpiercing verwisselen want het wordt nu een krappe bedoening haha Er zit al een zwangerschapspiercing in, maar die had ik zelf korter gemaakt zeg maar. Gelukkig heb ik er nog 1, zometeen maar even wisselen want ik voelde zelf ook al dat het wat krap werd Verder moet ik wel opletten op de harde buiken, heb er de laatste tijd erg veel last van namelijk Ik had gister overdag iets meer gedaan en ben gelijk gestraft met 4 uur lang harde buiken Als ik al op stond van de bank had ik al een harde buik, 1 stap verzette werd het nog erger, kon niks anders dan op de bank liggen. Als dit te vaak voorkomt moet ik bellen, dus dat heb ik netjes moeten beloven Vreemd genoeg was ons meisje vorige keer al deels ingedaald, nu dus niet meer, kan dat of heeft de andere verloskundige het misschien verkeerd gevoeld vorige keer? Ze lag nu wel met haar hoofdje naar beneden, en daar komt dus ook dat drukkende gevoel vandaan. Over eten: Wij eten vanaaf bij mijn ouders, lekker makkelijk. Ik eet bloemkool met aardappels en een bal gehakt, hmm Daarna gaan we een bakkie doen bij mijn beste vriendin, ook wel even gezellig
tinkerbel> fjn dat je weer goedgekeurd bent met 36 weken hoeft de kleine pas ingedaald te zijn dus wat het ook is ik zal me er niet teveel bij afvragen... Eten> wij eten aardappels, rode kool en cordon blue (schrijf je dat zo?) vind rode kool echt zooooo lekker
@ Yule: onze muur in de woonkamer is fel limegroen Wij eten vanavond pasta met spinazie en zalm in roomsaus. Ik ga morgen bloedprikken voor ijzer, dus kan de spinazie goed gebruiken Wel gek om te horen dat sommige al met verlof zijn enzo...ik ben natuurlijk de laatste in de maand september dus loop een beetje achter, hihi
@krisstel mooi dat je geslaagd bent! Ja wou eerst ook eigen kaarten maken maar is een beetje gedeo na de bevalling met knippenen plakken Heb wel ons trouwkaarten zelf gemaakt Iedereen dacht dat ze van de drukker kwamen @kaatje wij eten tomaten creme soep met afbak broodjes @tweety super nieuws! was ook bang da thet bed beneden moest, maa rzolang iemands met de emeers water wil sjouwen vinden ze het best nametag ik kan wel een paar nametags met speldje regelen. De boekenwinkel in het dorp had wel een paar meer. Ze kosten 0,60 per stuk en zijn 9x5,5cm. Als je interesse hebt stuur maar een pb! @yule zit hier ook op de 20kg maar vk is nog steeds tevreden en verwijt het op de vocht @tinkerbel een beeb kan als het iets ingedaald i wel eer naar boven komen geloof ik...
goedeavond dames even een ego berichtje ik ben vanmorgen bij de vk geweest en toen we het hartje gingen luisteren sloeg het hartje steeds over. dus vandaag al weer naar het ziekenhuis en aan de ctg. ook daar sloeg het hartje over en heeft de gyn gehoord. een echo gemaakt en daar was het ook op te zien. dit komt vaker voor tijdens deze duur van de zwangerschap omdat het hartje nog niet rijp is. volgende week dinsdag moet ik weer terug voor een nieuwe echo en als ik minder voel bewegen moet ik meteen bellen. dus afwachten, ben alleen wel bang dat ze me nu bij de gyn gaan houden en dat ik in het zkh moet bevallen want dan kijkt de kinderarts ons kindje straks meteen na als het geboren is. hopelijk gaat het overslaan snel over en hoeft dit allemaal niet. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
@ anno103 zal voor je duimen dat goed gaat komen. Is minder neiuws dus hoop echt voor je dat goe dkomt.
@ anno, niet zo'n goed nieuws dus...maarja het kan er dus bijhoren. Hou goed in de gaten of de kleine lekker beweegt. Ik zal voor je duimen dat volgende week het hartje weer gewoon doet wat 'ie moet doen!
@anno hoop ook dat het snel weer weg is het overslaan. hoe zou het met de meiden zijn die naar het zh moesten? en funnyme is die nog gezien vandaag? eten mannetje is chinees halen heb geen fut meer om te koken hebben net boodschappen gedaan was de straat nog niet uit gelopen of had weer last van me buik pfff. heb ook het idee dat de beeb een beetje dwars lgt dat het daardoor komt lijkt allemaal zo strak en gespannen te zijn aan de onderkant van me buik. maar nu gaat het weer geen harde buik meer. ach ja we gaan gewoon lekker rustig aan doen de komende tijd.
Linda, wat moet je nou met zo'n opmerking.. mijn buik is veel dikker.. ja en? ( moet er ook allemaal weer af ) Tinkerbel, haha idd wacht maar. ik zei ook altijd. al moet ik 9 maanden lang overgeven, ik heb het er voorover. nou heb 4 maanden lang overgegeven, is op een gegeven moment echt niet leuk meer. Anno, ow jee.. ik hoop ook dat het maar een fase is die over gaat en je straks alsnog gewoon thuis met de vk mag bevallen en jullie kindje helemaal gezond is. mannetje was helemaal blij met het noodplan, wil nu een lijst gaan maken van dingen die hij en ik in huis gedaan willen hebben voor de kleine er is ( moeten nog wat dingen afschilderen enzo )
@Lindaa; wat en rare krabbel zeg, pfff. Of ze daar zo blij mee moet zijn weet ik niet,. liever iets kleiner dan superggroot toch @anno, hmm minder zeg, maar ik hoor idd dat dat vaker gebeurt, hoop dat het snel weg is meid! Hier net terug van de VK. Weeg 6 kg meer dan voor de zwangerschap, bloeddruk 130/70 en baby al bijna 1600 gram! Lag al half ingedaald ook. Nu de 14e van augustus weer terug en dan 26 augustus de groeiecho! Beebjes hartje klonk goed en hij lag mooi aan de rechterkant, mijn kleine speklap
@Tinkerbel: mijn vk zei vandaag dat zolang ze nog niet vast in de bekkeningang liggen (cvibi=caput vast in bekkeningang) ze nog kunnen jojo-en. Dus de ene keer wel in bekken ingedaald (cbibi=caput beweeglijk in bekkeningang) en dan weer iets erboven (cbbbi=caput beweeglijk boven bekkeningang). Dus dat zal wel normaal zijn... Kan me voorstellen na al die weken op de bank dat je daar geen zin meer in hebt... frustrerend dat je meteen wordt afgestraft als je een keertje te veel doet! @Anno: hee meid, daar zit je niet op te wachten natuurlijk! Hopelijk verdwijnt het snel weer (vriendin had ook een beeb met onregelmatige hartslag slak voor haar verlof, ging weg toen ze meer rust nam en kindje is helemaal okee). Goed dat ze het in de gaten houden... @Krisstel: hier ook lasagne in de over (wel opwarm-versie van de Aldi )...