DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 GEBOREN 02 juni 2008 ~ LEVI JAMAL* ~ mama: Chaartje79 (03 september 2008) ~ 950 gram - 36 cm ~ *27-06-08* IN VERWACHTING 26 augustus 2008 *Jikke...34 jaar ... 5e [♂♂♀♀] ... THUIS ... BV 29 augustus 2008 *Krisstel ... 26 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 31 augustus 2008 *Foover ... 30 jaar ... 2e [♂] ... THUIS ... BV *Pipo1973 ... 35 jaar ... 2e [♂] ... ZKH ... BV 01 september 2008 *Delayla ... 26 jaar ... 2e [♂] *Ingeltje ... 27 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Sasha ... 34 jaar... 1e ... THUIS 02 september 2008 *Mamameike ... 27 jaar ... 2e en 3e [♀] ... ZKH .... FV TWEELING! *Mss Ace ... 27 jaar ... 1e ... ? ... BV 03 september 2008 *Jekkia ... 32 jaar ... 2e [♀] ... ZKH [kz met 38 wkn] ... BV *Lise ... 32 jaar ... 2e en 3e [♂] ... ZKH ... BV TWEELING! 05 september 2008 *Anno103 ... 23 jaar ... 1e ... THUIS ... BV *Jannes ... 29 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Pisum ... 27 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Tinkerbel1984 ... 23 jaar ... 1e ... ZKH ... FV 06 september 2008 *Lindaa ... 22 jaar ... 1e ... ZKH ... FV 07 september 2008 *Diddl ... 28 jaar ... 4e[♀♀♀] ... ZKH [kz met 38/39 weken] ... BV *IrisB ... 28 jaar ... 1e ... THUIS ... BV *SheDevil ... 26 jaar ... 2e [♂ ] ... ZKH ... BV *Yule ... 29 jaar ... 1e ... THUIS ... BV *Steen ... 28 jaar ... 1e ... ZKH... BV 08 september 2008 *FunnyMe ... 27 jaar ... 1e en 2e ... ZKH ... BV/FV TWEELING! 09 september 2008 *Ydnic ... 28 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Klavertje44 ... 26 jaar ... 2e 10 september 2008 *Wupje ... 30 jaar... 1e ... 11 september 2008 *Jale ... 24 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Pupke ... 31 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 12 september 2008 *Kaatje85 ... 23 jaar ... 1e ... THUIS ... BV 14 september 2008 *Mica ... 23 jaar ... 1e ... 15 september 2008 *Wens3 ... 28 jaar ... 3e [♂♀] ... 16 september 2008 *Azeb ... 30 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Dreames ... 22 jaar ... 1e kindje ... THUIS... BV *Elin ... 26 jaar ... 2e [♀] ... ZKH ... BV *Miracle08... 18 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 17 september 2008 *Felicia1986 ... 21 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Rainbow1984 ... 23 jaar... 1e ... *Sunshine80 ... 28 jaar ... 2e[♂] ... BV 18 september 2008 *Esje72 ... 35 jaar ... 3e [♂♂] ... ZKH ... BV *Jacolien ... 20 jaar ... 1e ... THUIS ...BV 19 september 2008 *Moppiepoppie ... 25 jaar ... 1e ... THUIS ... BV 20 september 2008 *Lola ... 38 jaar ... 2e [♀ ] ... ZKH ... BV 21 september 2008 *Jessejaime ... 29 jaar ... 3e [♂♂] ... THUIS ... FV *Dniise ... 20 jaar ... 1e ... ZKH ... FV 22 september 2008 *Marielle82 ... 25 jaar ... 1e ... ? ... BV 23 september 2008 *Tweety ... 26 jaar ... 2e [♂]... FV *Dorientje ... 21 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 24 september 2008 *Debbyvermeer ... 31 jaar ... 3e [♂♂] ... ZKH...FV 25 september 2008 *MirandaT ... 27 jaar ... 2e [♀] ... *Nic79...28 jaar 1e & 2e... ZKH...BV TWEELING! *Parr1983 ... 25 jaar ... 1e ... THUIS ... BV *Sannemart ... ? jaar ... 1e ... *Roshi ... 24 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 28 september 2008 *Freesia ... 35 jaar ... 1e ... BV *Babystyle... 20 jaar ... 1e ... THUIS ... BV 29 september 2008 *Cossy ... 20 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 30 september 2008 *Eva1983... 24 jaar ... 1e ... ? ... BV 25 meisjes in de buik ... 10 jongens in de buik ... 9 mama's laten zich verrassen ... 12 mama's houden het (hier) geheim Nu: 56 september mama's! De-spruit-is-eruit-vriendjeslijst! Ingeltje <--> Lola Freesia <--> Droppie123 IrisB <--> Elin MirandaT <--> FunnyMe Parr1983 <--> Krisstel Wupje <--> Cossy Yule <--> Jannes Pupke <--> Pisum Azeb <--> SheDevil Dniise <--> Tweety Kaatje85 <--> Jessejaime Tinkerbel1984 <--> Eva1983 Lise <--> Moppiepoppie Steen <--> Sasha sunshine80 <--> Delayla dreames <--> Roshi mamameike <--> Mss Ace Nic79 <--> Jekkia Dorientje <--> Lindaa debbyvermeer <--> nog buddyloos (zoek een 'buddy' waarmee je 06-nummers uitwisselt, om elkaar op de hoogte te houden van de bevalling! tip: zoek iemand die hier wel regelmatig post!) Agenda: Juli 23: Dreames intake kraamzorg 24: Marielle vk 25: Yule verlof! Jannes 2w vakantie & aansluitend verlof! debbyvermeer Gyn Lindaa verlof! 28: foover verlof! Anno103 verlof! (vanaf 08 juli 100% ziektwet) IrisB verlof!, Diddl verlof! Ingeltje vk 29: FunnyMe verlof! jessejaime VK 30: Miracle08 vk 31: Jekkia gyn Augustus: 01: MirandaTecho gyn Miracle Intake kraamzorg 02: marielle82 vakantie en verlof! 04: Wupje verlof! Cossy verlof! Yule vk bevallingspraatje 05: Mss Ace verlof! 06: Lindaa vk 07: Nic79 verlof! (va 27juni 100% ziektewet) 11: Roshi vk 15: Pisum verlof! Parr1983 verlof! (vanaf 1 juli 100% ziektewet) MirandaT verlof! 18: Marijke1982 verlof! 19: Dreames verlof! 20: Roshi groeiecho 21: Jekkia Keizersnede ingepland!! September: 16: Dorientje verlof Jekkia: staat erop!
Hallo dames! Tjonge, ik kan het niet bijbenen hoor, hoe snel jullie schrijven... Als mijn man volgende week weer aan het werk is, dan heb ik waarschijnlijk wel wat meer tijd om actief mee te forummen. Anno, hopelijk wordt het hartslagje van je uk snel weer normaal.... Hier alles prima. We zijn vanmiddag bij Gardo superstores en prenatal geweest en hebben daar allemaal beddengoed gekocht. Tjonge, je bent wel een kapitaal kwijt zeg! We hadden de lijst van de kraamzorg erbij. Pffff.... Verder nog een badstandaard gekocht, badje hadden we al, en nog een kruik met hoes. Nu zijn we, op de box na, klaar. Daarvoor willen we eerst marktplaats nog afstruinen, lukt dat niet, dan toch maar naar de winkel. Door jullie gepraat over lasagna kreeg ik daar zo'n zin in, dat ik nu gehakt aan het ontdooien ben daarvoor jamjam.... Fijne avond verder ladies, groetjes Azeb
hihi, aansteek-lasagne! Ha, dat werkt wel dat onderschrift... als jullie de lijst kwijt zijn hoef je alleen maar een berichtje van mij op te snorren (die zijn iets frequenter dan de lijst... ) en daar staat onderin waar de lijst staat. Of vraag ff of ik wil posten. Misschien werkt het, misschien niet. 't Is een test, zullen we maar zeggen.
Mamameike Leuke babykamer. Hoe is het eigenlijk nu met jouw gezicht? Nogsteeds last van die verlamming? Hier is de babykamer ook bijna af, als ik vriendlief teminste zover krijgt dat hij de boormachine eens vastpakt Meneer staat nu achter de draaitafels plaatjes te draaien Babystyle Jippie!, hopelijk verloopt de bevalling thuis goed, zodat je niet alsnog naar ziekenhuis hoeft. Ben wel beetje jaloers op iedereen die thuis mag gaan bevallen, had het ook graag gewild maar zit er helaas niet in voor mij Tinkerbell Je bent niet de enige van wie de kleine eerder mag komen, heb het ook helemaal gehad met al die zwangerschapsklachten. Maar aan de andere kant zal ik dan weer mijn buikje en dat getrappel in die buik gaan missen. Tis een beetje dubbel... Tis nog maar even, tis voorbij voordat je het beseft. Aapje Leuk dat je weer even langs wipt. Fijn dat je een makkelijke zwangerschap hebt. Hoe oud is jouw zoontje eigenlijk en was het gezellig bij de geitjes? gewichtstoename Bij de laatste controle was ik in totaal 5 kg aangekomen. eva Leuke babykamer, gaaf die blauwe muur (mooie meubeltjes trouwens) voor op de lijst 31 juli naar gyn en vp morgen officieel verlof! (zegt degene die al vanaf 28 mei thuis zit) nametag ik heb nog van die etiketstickers gevonden, zal wel een velletje meenemen voor degene die geen nametag hebben of zijn vergeten anno das geen leuk nieuws Maar het komt vast en zeker allemaal goed.
Toeval wil dat ik ook net zoiets wilde voorstellen! Goed idee meis! Oh en er zit volgens mij een spatie voor je vlindertje, die staat nu op de volgende regel per ongeluk!
Yule goed idee van de lijst ! Welke is leuker? Nieuwe ideeen zijn ook welkom 1: Wil je mijn luier komen ruiken? Graag eerste ven de telefoon gebruiken 2. voor beschuit met muis, bel ons even thuis
hallo dames, hier even snel laten weten hoe het ermee gaat. de gyn vond het stukje slijmprop geen probleem... ik had niet meer opening dan de laatste keer en dat was goed. ze zegt dat het nog weken kan duren... nu even alles bijlezen...
@Ingeltje: twee zielen één gedachte Heb het vlindertje even aangepast. @Kaatje: ik ga voor nummer 2! @Dorientje: oh, wat een geruststelling! Fijn.
ja die vind ik ook leuker. Had eerst. wil je mijn ogen zien twinkelen,dan eerst even de telefoon laten rinkelen maar ja dat vind ik ook zo standaard. wij zijn meer van dat kort maar krachtige.
Hallo dames, Even heel kort (want ben Grey's anatomy aan het kijken): wat vinden jullie van het zinnetje op het geboortekaartje: Bel, kom en bewonder! Verder niet zoveel bijzonderheden, al heb ik wel het hele weekend flinke buikpijn gehad (niet in mijn buik, maar meer aan de buitenkant). Net alsof mijn buik letterlijk te zwaar wordt. Ik ben benieuwd hoe het de komende weken verder gaat met groeien, de rek is er letterlijk al uit. Maar goed, we zullen zien. Ook het slapen gaat moeilijker omdat ik ook zo'n pijn aan mijn buik heb als ik op mijn zij ligt en op mijn rug is al lang niet meer prettig. Al met al heb ik het idee dat de baby in aan het dalen is, maar goed, dat hoor ik volgende week wel van de gyn. Komende weekend zal ik weer reageren op iedereen! Dagdag!
Even kort. Vandaag weer controle in het zh gehad, alles goed. De kindjes zijn nu beide rond de 2 kilo! Moet nu wel elke week op controle plus elke week een groeiecho. Iemand vroeg naar oefenween: die heb ik best regelmatig, hoort erbij, maar voelt niet altijd fijn. Mijn buik is dan knoeterhard en het kan best lang duren voordat het afzakt. Ik herkende het nog van mijn eerste zwangerschap. Ga lekker relaxen nu, xxx!
@nog niks van debbie vernomen inmiddels? roshi heb jij toevallig al contact met haar gehad? ze moest om 1 uur in het zh zijn.
Volgens mij nog niets van Debby gehoord nee. Hier inmiddels de computer kamer opgeruimd. gedeelte papieren uitgezocht dus is weer een beetje overzichtelijk.
**buddynieuws** Debbyvermeer heeft een smsje gestuurd; ze is terug thuis het waren hevige oefenweeen en ze heeft geen ontsluiting. Gelukkig is alles dus helemaal goed en ze ging lekker naar bedje om te rusten. **einde buddy nieuws** Anno> nou dat is inderdaad balen zeg! goed in de gaten houden he **knuff** Kaatje> je bent lekker bezig met je lijstjes he Devilschase> speklap is 1600 gram veel dan als je 31 weken bent? ik heb echt geen idee. Yule> ik vind de lasagne van de Aldi ook echt onwijs lekker, als ik er ben neem ik altijd zo'n groot pak mee Azeb> op marktplaats staan echt onwijs leuke boxen en vaak ook in goede staat Kaatje> even mijn eerlijke mening... nr 1 is leuk maar zal ik niet doen omdat mensen dan denken dat ze de luier mogen verschonen (en ik wil echt niet dat iedereen dat doet ) nr 2 vind ik niet leuk. wij hebben; wilt u mij komen zien, druk of draai de volgende tien; ......... maar je hebt echt 1000 van dat soort berichtjes, google anders even.maarja smaken verschillen natuurlijk he Dorientje>wat een goed nieuws!! Pupke> Leuk!!! Lise>fijn dat alles goed is meis! Tweety> echt heel toevallig zeg (lees boven )
zo ben weer helemaal bij ben net met mannetje lekker naar Rijswijk geweest daar heb je een soort kinderboerderij en ernaast een bos. Heb lekker met de eendjes en ganzen meegewaggeld Kaatje> heb jou to do list voor je mannetje overgenomen, wel aangepast natuurlijk omdat ik niet thuis ga bevallen. heb je niet nog meer van die handige lijstjes hoef ik ze zelf niet te maken
Roshi, ik zal eens even lijstjes gaan verzinnen voor je goed. Nee ze mogen geen luier verschonen, mijn kind ! Die jij hebt is ook leuk,maar wij hebben ons telefoonnummer al ergens anders op het kaartje vermeld. Wat doen jullie trouwens aan rusttijden? Ik heb nu van 12.00 tot 15.00 en na 21.00 Zowel mannetje als ik hebben normaal al regelmaat en rust nodig, laat staan in zo'n periode.
Kaatje: ja leuk! ik ben ook altijd wel van de lijstjes maar ben bang dat ik de helft mis precies geen luier verschonen, AFBLIJVEN, MIJN maar kan je dan niet het telefoonnummer dat je nu hebt staan (waarschijnlijk onder je adresgegevens) weglaten en dan alsnog die tekst gebruiken? Wij hebben ook de adresgegevens ergens anders staan. Rusttijden heb ik niet vermeld anders staan ze (ik ken sommige) gewoon zonder bellen op de stoep en dat wil ik echt niet!