nametags moesten we die maken? gewicht: ik ben nu nog net geen 10 kilo aangekomen. Terwijl ik niet bepaald op let met snoepen. @kaatje ik vind de 1e leuker. Ik heb als rusttijd van 1 tot 3. En ze mogen toch alleen langskomen als ik het wil
ow ja om even op de lijstjes terug te komen, ik ben ook echt zo'n lijstjesmiep. zelfs als ik op vakantie ga heb ik een lijstje (afvinkbaar) met alles wat ik mee wil nemen op ons kaartje komt dus te staan: wilt u mij komen zien, druk of draai de volgende tien; (nr mannetje) maaruh wat ik dus wil maken voor mannetje, omdat ze hem gaan bellen, is een soort agenda wanneer hij afspraken kan maken, zo zitten we niet de hele en iedere dag met visite en hebben we ook genoeg tijd voor onszelf
Ja met je voornaam en de nickname , is zo gedaan joh netjes toch je gewicht! als ik op ons kaartje de rusttijden van 1 tot 3 zou zetten staan mensen onaangekondigd voor en na die tijd op mijn stoeppie, heb ik dus echt geen zin in. Ik had je trouwens aangeboden om op te halen met de tuut in Gouda, heb je denk ik niet gelezen?
Ik ben ook van de lijstjes maar helaas mijn mannetje niet (raakt ze altijd kwijt) Maar die agenda is een heel goed idee van jou Roshi!
Jekkia> mannen pffff ik hang ze gewoon allemaal op de koelkast en draai ieder lijstje 2x uit zodat hij ze niet kwijt kan raken
Ooh ja jij vroeg dat... hahah had nog gereageerd maar daar stond aan degene die het aanbood. Wist dat ik het had gelezen, maar niet meer wie het zei en kon het ook niet meer vinden (Soms denk ik dat ik niet dementer kan worden als nu!). Super bedankt voor het aanbod, maar ik vind het makkelijker om met de trein te gaan.
nou dan ben ik net zo dement (ow nee blind noem je dat) want ik heb er dus gewoon overheen gelezen hahaha
Ik ga het hier ook in een agenda bijhouden hoor de afspraken, om dubbele visite te voorkomen. Ik doe dus eerst dat stukje dat ze moeten bellen,en daaronder de rusttijden.. en de mensen die mij kennen weten dat ze weggestuurd worden als ze onaangekondigd komen en ik er geen zin/tijd in heb.
Vluchttas Voor jou: - ponsplaatje - verzekeringsbewijs - twee stuks nachtkleding - ochtendjas - pantoffels of slippers - voldoende ondergoed - kleding voor na de bevalling - toiletartikelen - lijstje met belangrijke telefoonnummers - fototoestel - parkeergeld Voor je baby: - maxi-cosi - een rompertje of hemdje - een truitje - een luier - een setje bovenkleding - sokjes - een jasje of babycape - eventueel een mutsje - een dekentje
sja dat weten de mensen van mij ook maar toch durf ik erop te wedden dat ze het doen.... en weet je wat ze dan denken "dat bellen moeten andere mensen doen, ik niet want ik ben speciaal" heb al tegen mannetje gezegt dat als er 1 iemand onaangekondigd op de stoep sta ik zeg dat ik net op het punt sta om te gaan slapen....
@kaatje een maxicosi? op je lijstje voor de baby! sorry dames heb wel alles gelzen maar geen zin om te reageren heb zoveel gedaan vandaag dat ik helemaal op ben en erge rugpijn heb en ga nu ook meteen in bad en slapen! sorry!
die heeft ze al op het lijstje staan voor haar mannetje om mee te nemen naar het ziekenhuis mocht ze daar naartoe moeten..... opgelet heb ik he doe je rustig aan meis! **knuff**
Rusttijden enzo: zetten wij er niet op want ben al door vriendinnen getipt dat je rusttijden niet kan voorspellen (zet je er 12-15 uur op en dan is dat net voor jou geen handige tijd...). Ik zet onze twee tel nrs erop (mobiele) en als we rusten staan die uit of op stil (dat is zo handig aan mobieltjes ). Kunnen ze een bericht inspreken en bellen wij terug. Ik ga ervan uit dat iedereen begrijpt dat je niet zomaar op de stoep kan staan in de kraamweek, dus als dat wel gebeurt is het aan ons om op dat moment te besluiten wel of niet binnenlaten. Moet je een beetje stevig in zijn, maar dat lukt ons wel denk ik. Agenda: wij houden een agenda bij op http://www.google.com/calendar Is echt superhandig. Je maakt een gmail account aan en daarmee log je in. Dat kan vanaf elke computer met internetaansluiting, het is een online agenda. Je kunt meerdere agenda's tegelijk laten zien of uitschakelen als je dat wil. Wij hebben bv. 3 agenda's tegelijk, 1 van ons tweeen, 1 van mijn prive afspraken en 1 voor mijn vriend zijn afspraken en zijn diensten (zodat ik weet of ie thuis eet of wanneer hij overdag vrij is). Ik kan echt niet meer zonder! Als er iemand belt voor visite kan mijn vriend het er makkelijk in zetten en ik ook, zodat er geen dubbele afspraken komen.
Ik had het lijstje overgenomen. Ik heb er zelf nog aan toegevoegd: - Gezondheidsverzekering bellen (het telefoonnummer en polisnummer erbij vermeld) - Overlijdensverzekering bellen (het telefoonnummer en polisnummer erbij vermeld) Beide om de kleine daar door te geven.
Yule dat is handig, ik heb ook een gmail account,maar de calender nog niet ondekt. zal morgen eens kijken
Yule> echt superhandig als je er mee werkt maar ik denk niet dat mijn mannetje daaruit gaat komen hij is niet dom ofzo maar werkt liever gewoon met een echte agenda. ik wil dus zo'n "dokters"agenda halen waar alle hele en halve uren voor de hele dag in staan (snappie het nog )
dat is inderdaad ook een goeie.... aan welke instanties en bedrijven moet je doorgeven dat de kleine geboren is? ik heb serieus geen flauw idee