September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Iris, om de bejaarden weer in te halen

2. IrisB

IrisB Fanatiek lid

@ingeltje: Oh, dát was het woord dus. Die verdomde zwangerschapsdementie ook... Gelukkig ben jij er nog, m'n hoop in bange dagen :)

@kaatje: En hoop in bange dagen #2... wow :confused: Hiermee zit ik zaterdag al een halfuur in Lofen als jullie nog maar net vertrokken zijn :D En eet ik alles op! :evil: (en mag je mij daarna in dat mandje gepropt afvoeren met acute indigestie. Ach ja ;) )

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    :)

4. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Goedemorgen meiden!

Ik sluit me aan in de rij met slechte slapers, bleeeech, en dan wordt het de komende dagen ook nog zo warm, is wel lekker maar niet voor 's nachts.

Rusttijden: zetten wij niet op het kaartje, bij de eerste wel gedaan maar er zijn nog steeds mensen die dan gewoon bellen, dus als we rusten dan leggen we de telefoon gewoon beneden neer en dan horen we die ook niet, of we zetten hem uit.
    Tja en onaangekondigd langskomen in de eerste weken vind ik gewoon onbeschoft, dus uuuhhh...

Pff heb zo'n zin in m'n verlof maar moet aan de andere kant ook nog zoveel doen, beetje dubbel gevoel eigenlijk. En laat het nu juist allemaal niet meer zo vlot gaan, ik kan echt niet meer in hoog tempo werken.

Nou, wachten op het zonnetje....... en dan naar buiten!

5. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Hoi meiden,

ben een klein beetje uitgeslapen vandaag. Gisteravond was mijn mannetje uit eten met een kennis in Delft en zou de een na laatste trein terug pakken en dan zou ik hem van het station halen (ong. 12 uur).

Belt hij op dat die *zelfde lelijke woord als IrisB* NS weer eens werkzaamheden uitvoert. Stond nergens aangegeven, geen papier niks. Het was dat een conducteur langs hem liep en omdat hij zo eenzaam op een bankje zat te wachten zei dat er niks meer reed aan treinen, alleen bussen naar Den Haag. Maar dan zou hij de trein naar Leiden missen en de aansluiting al helemaal! Dus hij zou gewoon nooit meer thuis kunnen komen gisteravond!

Dus ik heb hem opgehaald in Delft (vond hij heel lief), we waren 1 uur thuis. Was een beetje gebroken, maar hij nog erger want hij moest om 6 uur eruit om te werken... ik ben nog even blijven liggen.

6. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Oja, ik las iets over een hartslag die wisselt in frequentie; dat is juist goed. Ze gaan zich zorgen maken als er helemaal geen variatie meer in zit (bv. blijft een uur op 130 hangen). Het is iets anders dan een overslaand hartje. Vraag het even na bij de vk.

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    * Tinkerbel1984 (onder voorbehoud)
    * Cossy
    * Parr1983
    * Tweety
    * Moppiepoppie
    * Krisstel
    * Kaatje85
    * IrisB
    * Dreames
    * Ingeltje
    * Roshi
    * Yule
    * Freesia
    * MamaMeike ( onder voorbehoud)
    * Jekkia
    * Pisum

Klopt hij zo? 16 personen waarvan 2 onder voorbehoud

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    yule lekkere aktie weer van de ns

9. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.814
    4.057
    113
    Zo nog snel even berichtje van mij.
    De mevrouw van de kraamzorg is geweest. Ze was een half uur te vroeg, wat me echt heel slecht uitkwam. Dus ze zegt ik hoop dat het geen probleem is dat ik eerder ben maar ik moest naar de tandarts. Ik zeg nou eigenlijk komt het niet zo goed uit. Kijkt ze me heel stom aan.
    Vervolgens moet ik eerst de hond uit het kattenluik breken, want die had zn hoofd er in gestopt en kreeg zijn hoofd er niet meer uit.
    Maar het gesprek ging al met al toch goed. Ik heb alles in huis en de kamer was ook prima.

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Had haar mooi een half uur buiten laten wachten :)

voor hetzelfde geld was je boodschappen doen ofzo, en had ze voor een dichte deur gestaan. daar zijn toch mobieltjes voor uitgevonden?!

Ik ga even de hond uitlaten, beestjes eten geven en zo naar de fysio, maar kom vast nog wel even spieken.

11. mamameike

mamameike Bekend lid

hoi lieve meiden'

jullie hebben weer goed je best gedaan zeg!
    ben benieuwd hoe het met liselotje is....ze zal wel opgenomen zijn denk ik?

ook ik voel de beebjes minder bewegen, vind het wel moeilijk, hoor mezelf steeds zeggen tegen mijn hubbie dat ik denk dat er een niet meer beweegt. Maar ze hebben ook minder ruimte dus kunnen ook minder bewegen naar mate ze groter worden.
    Gelukkig mag ik morgen weer voor controle

ik kan het weer niet allemaal bij houden dus sorry, weer eens een egoberichtje van mij!

En eh, meiden die er zaterdag zijn, schrik niet, de verlamming in mijn gezicht is nog steeds niet weg getrokken dus ik zie er nog steeds niet zo fraai uit...

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mamameike, balen dat je gezicht nog steeds niet "weg" getrokken is :-? maar ja gaat om de binnenkant en niet om de buitenkant toch.
    Vind het iig super dat je toch komt !

13. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Goedemorgen!

Gisteren een rustig dagje gehad, heerlijk. 's avonds even bij vrienden op kraamvisite, niet te geloven dat wij over een paar weken ook zo'n kleintje in de wieg hebben liggen.
    Vannacht weer veel last van mijn heupen gehad...niet fijn, zal blij zijn als de chiropractor er volgende week weer is.

gewicht: ik ben tnt 6,5 kilo aangekomen.
    visite: Wij schrijven hier niets over op het kaartje, mensen bellen wel hier, dat zijn ze gewend.

Ik zal proberen vanaf vandaag weer op jullie te reageren!

14. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    De controle in het zh liep beetje uit en had daarna echt geen puf meer om achter de laptop te kruipen.
    Gisteren eerst ctg ghad dus. Eerste ctg lukte niet (uur voor niks aan dat ding gelegen) Ik voelde me al niet toppie want moest bijna helemaal liggen en dat gaat niet zo goed meer. Werd duizelig en benauwd ervan.
    Toen echo om te kijken hoe de meiden lagen. Toen ging het even fout. Omdat ik plat moest liggen werd ik nog duizeliger en meer benauwd en moest ik overgeven.
    De gyn wilde toch nog even mn urine nakijken en bloedprikken. Dus hup in t potje geplast en bloed geprikt.
    Daarna mochten we even naar beneden om iets te eten en te drinken.
    Toen we weer boven kwamen zei de verpleegster dat er eiwitten in mn urine waren gevonden. Er kwam meteen een dikke plus toen dat staafje erin ging. Dus mn urine was nu naar het lab gebracht zodat er geteld kon worden hoeveel eiwitten erin zaten.
    Daarna weer een uur aan het ctg gelegen.
    De uitslagen van mn bloed was gelukkig goed. En de eiwitten in mn urine zaten net onder de grens vn opnemen. DUs dat wordt volgende week nog eens getest.
    Maar goed had daarna geen geen zin en puf meer om hier te komen sorry!

Vannacht weer onrustige nacht gehad. Ik kan amper liggen of zitten zonder het benauwd te krijgen en misselijk te zijn (ik geef ook zeker 2 keer in de nacht over). Maar dan wil ik gw weer neit wakker maken omdat zijn wekker ook om 5.15 af gaat. Het gevolg is dat ik dus bijna op de wc slaap zo vaak zit ik er.
    Maar goed tis allemaal niet anders en het hoort erbij toch?

15. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Mamameike, tegen mij zeiden ze ook dat je met deze termijn de tweeling minder gaat voelen omdat ze minder plek hebben om te bewegen. Maar als je het niet vertrouwd gyn bellen hoor!
    '
    Ik heb even gemist wat er met liselotje was.... (hint hint)

Gewicht, ik ben nu 21,4 kg aangekomen...

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    FunnyMe, jeetje zit je ook niet mee he.. en hoort erbij, nou nee niet altijd maar je moet het er maar mee doen he. als de meiden het maar goed blijven doen,dat is het allerbelangrijkste.

Liselotje moest geloof ik naar het ziekenhuis omdat ze dachten aan zwangerschapsvergiftiging. ( verbeter me als ik het fout heb )

17. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Goedemorgen meiden!

@ Dreames veel plezier vandaag met de bruiloft! Ha ha en wat een grappige hond heb jij zeg..... hoofd in kattenluik :confused: doet ie dat vaker?
    @ Ingeltje en parr tsja dat wordt dan idd toch weer gamen tot diep in de nacht 8) Ben benieuwd hoe jullie dat gaan doen als de kleintjes er zijn ;)
    @ Kaatje onze ukkie bewoog gisteren en maandag ook echt minder dan normaal maar ik voelde hem wel nog minstens 5x per dag dus daarom heb ik ook nog niet aan de bel getrokken. Morgen mag ik weer op controle en nu is ukkie toch weer eens lekker actief :D Dus het zal er wel bij horen maar ik begrijp je ongerustheid, komt goed meid!
    @ Irisb nou zeg die hubbie van jou nu toch de wacht aanzeggen! Dat jij in de verdrukking komt in bed kan toch echt niet ;)
    @ Yule ja de NS ik weet er alles van :( Hier in Limburg hebben ze Veolia en dat is al net zo erg. Treinen die uitvallen omdat er teveel vertraging op de route is ontstaan :evil: . Gelukkig kon jij vanochtend nog even lekker blijven liggen.
    @ Funny me sterkte hoor, voor jou valt het ook allemaal niet mee. Dikke knuff!

Vandaag heb ik me lekker ziekgemeld. Vannacht echt niet kunnen slapen van de koorts en pas tegen 4 uur in slaap gevallen :( Dus nog eentje voor het clubje slechte slapers ;)
    Kruip nu ook zo weer mijn bedje in.

18. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Ha meisjes!

@ Funny me: Pff ik heb echt respect voor jou dat je het allemaal maar vol houdt zo! Ik weet het, het hoort erbij maar dan kan het nog wel heel zwaar zijn. Maar ik ben blij dat je weer door de keuring bent, nu weer een weekje doorwaggelen :)

@ MamaMeike: Ik voel de beeb ook minder hoor, maar volgens mij heef bijna iedereen dat wel hier (o.a. Kaatje en Ingeltje). Ze krijgen gewoon minder ruimte dus het is eigenlijk ook niet raar. Mijn vk waarschuwde me gister ook al dat ik er niet angstig van moest worden, dat dat heel normaal is.

@ Kaatje: Ik ben er niet bij met de meeting :( Moet me echt gedeisd houden dus dat doe ik maar, anders moeten jullie zometeen allemala met me mee puffen zaterdag op het station :) Over de tekst op het kaartje, ik vind ze allebei leuk!

@ Yule: heerlijk he die NS, pff kan er ook zo kwaad om worden :evil:

@ Iris B, zal jij even de blits maken haha met die rollator :) :eek:

@ Rusttijden, wij hebben ze er ook niet op staan, simpelweg omdat ik geen idee heb wat het ritme wordt. De mensen bellen maar, en onaangekondigd langskomen zitten we hier ook niet op te wachten, dus dan kunnen ze gelijk weer omdraaien!

@ Luier verschonen, hihi ik moet er wel om lachen om het te lezen, ben zo blij dat ik niet de enige ben die dat heeft. Ben in gedachte zo 'hebberig' over de baby, mijn mijn mijn :evil: Kan er nu al giftig om worden dat iemand anders haar wil vast houden na de geboorte, raar he :( Meer mensen last van?

Zo en nu even ego ;) Ik heb gelukkig best lekker geslapen vannacht. Zie dat het weer aan het opknappen is dus daar ben ik al erg blij mee, werd die regen spuugzat! Ik zal vanavond wel anders praten als mijn voeten eruit zien als die van het verschrikkelijke sneeuwmonster maar ach :) Ik ga vandaag even een campingbedje kopen met mijn zus, dan eten we daar en vanavond even het huisje bekijken van een vriendinnetje van me, best druk dus. Ook hier is de nesteldrang aardig toegeslagen, moet lachen om de herkenbare 'lijstjes' hier! Ik maak ook overal een lijstje voor, wil perse het overzicht houden op alles haha :)

Ik ga even douchen, tot zo! XXX

19. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Pfff douchen....ik wil ook! Maar kan niet meer in en uit het bad stappen dus moet douchen onder begeleiding!

Bedankt voor jullie lieve woorden allemaal!

Wupje beterschap!

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    * Cossy
    * Parr1983
    * Tweety
    * Moppiepoppie
    * Krisstel
    * Kaatje85
    * IrisB
    * Dreames
    * Ingeltje
    * Roshi
    * Yule
    * Freesia
    * MamaMeike ( onder voorbehoud)
    * Jekkia
    * Pisum

Klopt hij zo? 15 personen.. missen we niemand meer?

Heb de kleine hier vanochtend weer een keer goed voelen rekken en strekken,maar ga het voor de zekerheid toch even aan de vk vragen vanmiddag. ga nu rennen voor de fysio

Deel Deze Pagina