Roshi van harte met mannetje! Super! Funny sterkte weer meis; wat kan het af en toe tégenvallen hè... maar ook dat mag je best zeggen.. iedereen is dol op haar kindje(s) hier en we weten allemaal waar we het voor doen. Wil niet wegnemen dat je er niet af en toe flink over mag klagen!
ik ben er ook bij hoor meiden @roshi ik wilde eigenlijk 2 weken geleden al gaan had al 2 maanden geleden gebelt maar er ligt een vloek op afspaken maken voor mijn echo's want net als in het zh met de 20 weken echo kreeg ik te horen dat hun agenda niet zover reikte dus moest later terug bellen. toen ik dus na 3 weekjes belde zaten ze al helemaal vol. en kon ik dus pas vandaag terecht rrr dus hoop dat alles nog mooi erop komt.
Ik heb moppiepoppie net even gesmst en zij gaat ook echt mee, heb haar present gezet voor mensen die nog vragen hebben mbt wat de kraamverzorger allemaal wel en niet doet.... moet je even http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=85603 lezen. Echt heel duidelijk vind ik.
Goedemorgen dames! zo wel wat beter geslapen gelukkig, ook tot 10.30 erin gelegen, lekker! maar denk wel dat het tijd wordt de ventilator weer aan te zetten.. @dreames feli met de trouwdag van jouw Sbroer! @Ingeltje ja ik ging niet opblijven om te kijken of jij nog wakker bleef Stel maar voor dat jij heerlijk lag te slapen! Dus wou ik dat ook proberen! Maar gezellie vanavond weer gamen @tweety ja een pretecho kan 20 tot 40 min duren. Ligt eraan de ligging van de baby en de echoscopist zelf. veel plezier! @kaatje mijn beeb kan rustig zijn op bepaalde momenten maar in het algemeen heb ik wel drukke periodes op de dag. Maar ik snap jou ongerustheid. Gewoon met de vk bespreken idd! @IrisB heeft jouw beeb vaste tijden? Ja eigenlijk hoort dat wel rond deze tijd, ik merk niet of het vaste tijden zijn bij mij... beeb s gewoon ook erg druk en dan een keer rustig. Soms in bed ook en soms niet. Hou vol nog en paar dagen meid! En bij een vriendin in Enschede is de internet er ook ineens eraf gegaan! landelijke actie hihi @mamamieke gezellig en lief idd dat jij toch komt! @funnyme ach jee meid zit jou niet mee! een hele grote knuffel! en denk erbij het duurt lang meer voor jou voordat de meiden komen! @wupje ik vrees dat als de kleintjes er zijn dat wij er weer af moeten kicken haha ooh jee meid hou jij die koorts in de gaten! beterschap! @yule nou lekker geregeled met die ********** NS! als ze niet gaan lopen ouwehoeren zaterdag! maar wel lief dat ji jhem opgehaald hebt! Had ik ook gedaan! @roshi jeeeeee! super nieuws meid! dat is heerlijk zekerheid voor straks! Ik heb gisteren een email gestuurd naar baby-dump. Want de draagwieg zou 3 tot 4 weken duren en ik wou 5 weken aan houden want je weet het nooit. Maar gisteren was dus 5 dagen en ik heb hem nog niet. Dus korte samenvatting gemaakt van de hele situatie en nu moet ik vandaag of morgen een antwoord terugkrijgen... ik hoop dat ze mijn niet kwaad maken ik heb ervoor betaald dus wil ik dat ding ook hebben! anders ga ik naar Hellendoorn daar het personeel lastig vallen! Hmm het is hier wel warm, maar bewolkt. Wil wel de was gaan doen incl geslacht was van de baby... Ik wacht tot 13u kijken of het droog blijft ja of nee...
Hey Parr, voor het weer kan je kijken op http://www.weer.nl/nl/home/weer/neersla ... rland.html zoals je ziet komt er geen regen aan je wasjes kunnen dus lekker buiten hangen. wat raar dat je dan niet even een telefoontje krijgt van ze dat het langer duurt zeg! ben benieuwd wat het antwoord is.
@parr hoop dat je snel antwoord hebt over de wieg en dat ie ook snel kom. je wasje kan je volgens buienradar ophangen hoor geen regen te bekennen.
Kraamzorg: superduidelijk stukje idd. Alleen hebben ze hier al aangegeven dat alle huishoudelijke taken vervallen vanwege de 3 uur die ik per dag krijg (door kraamzorgtekort) dus dat is eigenlijk alles behalve moeder en kind zorg en WC/badkamer poetsen en ouderbed/wiegje verschonen. Meer kan niet in 3 uur en wat altijd voorrang krijgt is moeder/kind zorg zoals borstvoeding, controles, badderen, etc. Was moet ik zelf draaien en opruimen evenals alle andere huishoudelijke taken als afwas, stofzuigen, dweilen, etc. Ik denk dat ik toch vraag of mijn moeder/schoonmoeder de eerste dagen kan mantelzorgen want ik ga dat natuurlijk niet zelf doen en mijn vriend kan onverwachts toch geen vrij nemen in september (dankzij nieuwe teamleider, lekker dan...)
nog even over de visite tekst... op deze site staan er echt heel veel. http://www.everyoneweb.be/geboortegedichtjes/ helemaal links onderaan vind je "visitetekstjes"
Ben ik weer. bah wou van alles doen vandaag,maar met dat warme weer heb ik nergens fut voor. wordt altijd zo slap als het warm is en nu ik zwanger ben helemaal. gelijk maar even kadootje gehaald voor smoeder, is morgen jarig. heb het boek "oma vertel eens" gekocht. was wel 20 euro,maar ja ze helft ook vaak met klussen enzo hier in huis. Ingetje is crea met de lijst Klinkt een beetje als een ingedaald hoofdje, volgens mijn moeder voelt het op een gegeven moment of het kind al halverwege je knieen eruit hangt. FunnyMe, vind je mannetje vast niet erg al die vrouwen in zijn huis.. kan hij gelijk even voor ons koken Roshi, super dat je mannetje een vast contract krijgt. die van mij heeft nu een half jaar contract, en zou hierna nog ene half jaar contract krijgen,maar is al toegezegt dat het een jaar contract wordt. hij hoopt er een vast contract uit te kunnen slepen. Van die site heb ik idd de visite tekstjes gehaald. Yule, hier is idd ook aangegeven dat moeder en baby voorrang hebben. daarnaast verschonen ze wel mijn bed en stofzuigen ze de baby en slaapkamer. Wc enzo doen ze alleen als ze tijd hebben, dus ben erg blij dat mijn moeder heel september vakantie heeft. ze vind huishoudelijk werk niet erg, dus als ze af en toe wil stofzuigen ofzo om mannetje te ontlasten ga ik geen nee zeggen ( maak het achteraf wel goed met haar ) Ga zo even proberen crea te zijn. Was op zoek naar een hoes voor de maxi-cosi, maar omdat ik niet een echte echte maxi-cosi heb is het vrij moeilijk een passende te vinden. Kreeg toen de tip om er een hoes van een aankleedkussen overheen te trekken ( kost maar 5 euro en past dus wel ) maar ja dan moeten er natuurlijk nog wel gleufen in gemaakt worden voor de riempjes enzo. ga nu dus proberen de verkleiner eruit te krijgen, hoes erover heen en met een schaar of mesje die gleufen te maken. Daarna de kinderwagen leuk aankleden, was ophangen, vaatwasser leeghalen, naar de vk, koken en dan is de dag wel weer om.
Sorry mams kookt elke dag voor ons. Denk niet dat ze dat voor t hele clubbie wil doen. Mams kookt en hubbie haalt het op. Ik wil jullie ook wel helpen hoor als je vragen hebt mbt de kraamzorg. Hebben jullie het ook zo heet? Ik lig hier in mn blootje op bed.... Sorry voor de details...
best gek he dat het allemaal zo omvliegt, had echt gedacht dat ik me dood zou vervelen maar kom eerder tijd tekort (ook wel een beetje door deze site ) ben jij ook kraamverzorgster? leuk!
Funny bedankt voor de details..wat nu als er iemand aanbelt met een heel belangrijk pakje? ( sorry heb een hele goede fantasie ) maar ja het is warm ! Yule ik ook niet hoor,weet niet eens hoe die naaimachine aanmoet,maar de gleufen kan ik vast wel zelf maken en dan gewoon een poging doen om een stikje langs het randje te zetten.
Dat is nou het vage, ik heb buienradar op mijn pc en daar zie je geen enkele wolk op... maar hier lijkt het alsof het zo gaat regenen Hier gaf de kraamzorg aan dat ze voor mij zijn maar dat ze daarnaast wel het nodige doet zoals de wc, de was, beschuit smeren etc. ik moest maar aangeven dan wat ik wou hebben of wat er moest gebeuren! nee hoor hubbie is ook thuis ik laat die arme vrouw niet alles doen, al is het wel een leuke gedachte dat iemand mijn hh doet voor mij
Heet? 't is hier gewoon 20 graden. lekker dus. Ben gisteren trouwens ook de hele dag met de wasmachine bezig geweest omdat ie zo'n raar lawaai maakte, nou geluid is er inmiddels uit, denk dat het verwarmingselement vol kalk zat. En ik had ook altijd van die grijze strepen, ik dacht dat een paar keer per week op 60 gr wel voldoende was, blijk je toch op 90 te moeten wassen. Er kwam me toch een troep uit, eerst een 95 was met 2 vaatwastabletten, daarna nog een met een klomp soda, daarna nog een wasje met azijn en hubbie heeft er 's avonds nog whirlpoolreiniger in gestopt (beetje veel want de hele bijkeuken stond vol schuim
Dan leveren ze dat maar af bij de buren. Tegen de tijd dat ik normaal gesproken naar de deur ben gewaggeld zijn ze ook al weg. Heb nu ook de bel er maar uit getrokken. Ja Roshi ben ook kraamverzorgster, dus wil best helpen de taken enzo duidelijk te maken.
parr> nee hoor meis het gaat echt niet regenen anders staat dat echt wel op de radar, ga nou maar lekker wassen