nee ik krijg 49u verdeeld over 8 dagen dus zeg maar 8dgn van 6uurtjes. Ze beginnen dan rond 8 of 9u (dat is dan aftespreken) hier ook maar 20 graden. wel lekker als je gewoon geen werk gaat doen (zoals de dieren voeren en uitlaten )
Dan is het normaal dat ze gewoon alles doen. Of ze moeten geen tijd meer hebben ergens voor. Meiden let op, als je zelf aardig bent voor je kraamhulp zijn zij dat ook voor jou. En doen ze vaak ook wel iets extra's voor je.
Nee ik ben wel aardig tegen mijn kraamzorg hoor! Ik ga haar niet vragen om alles te doen of zo. Laat staan dat ik dat durf En mijn manneke is thuis dus die kan zich ook handig maken! Het was een gekke gedachte dat spookte, maar ik zou het niet eens durfen, ik zie het al voor mij dat zij vraagt wat zij kan doen voor mij en dat ik aan het stotteren bent want dan voel ik mij lastig vind mijn manneke ook zo irritant van mij! Ben wel benieuwd of ik kan opschieten met diegene die komt. De vrouw van de intake was zelf ook kz maar ik zou pas mijn eigen leren kennen tijdens de bevalling Heb een was erin zitten... maar vind het wel raar dat hier regen wolken boven hangen, hebben jullie dat ook?
Ik zit nog steeds, hoor... @Jekkia: Heb jij de foto's van Raven al ontvangen? Mijn hotmail doet 'raar' namelijk...
Als het niet klikt of je voelt je niet fijn bij haar gewoon om een ander vragen bij het bureau hoor! Het is jouw kraamtijd en daar moet je van genieten! Nee hier geen wolken helaas. Alleen maar hitte en zon...
pff wat vaag... ik zie hier geen enkel zon en heel veel wolkens, sommigen zien er ook dreigend uit dus het is wel warm maar ook een beetje benauwend, vandaar dat ik vrees dat er toch regen gaat vallen..... Om een andere vragen vind ik ook weer lastig zijn... ( ik ben zoals mijn man zegt soms een eeuwige twijfelaar) wil niemand lastig vallen of zo maar goed idd ik moet van die tijd genieten en dan laat ik gewoon manneke opbellen naar het bureau die heeft geen last van die gevoelens zoals ik hihi
Wel doen hoor want je moet wel genieten van je kraamtijd. EN als je niet tevreden bent met je kraamverzorgster dan moet je dat aan kunnen geven.
@yule ik begreep dat we hier eventueel nog hulp zouden kunnen krijgen voor het huishoudelijke deel is dat bij jullie not zo? @funnyme hej leuk kraamverzorgster. ik ben dat per 1 jan ook hihi grappig. heb je nog tips voor me die ik kan gebruiken tegen die tijd dan hoor ik het graag. hier ook wolkjes aan de lucht maar nu komt ook de zon er door heb net een wasje opgehangen dus die kan lekker drogen. net ff wat hier gedaan maar heb gelijk harde buik pff dan heb ik de stofzuiger pas door de halve kamer gehaald. hoop dat dit iet al te vaak gaat gebeuren want ik wil nog zoveel doen grrr. had dit bij de 1e echt niet kon ik rennn envliegen wat ik wilde en deed ik ook maar nu echt niet baal baal baal.
hahahaha, ja dat zou wat zijn he, dat ie iets van 3200 gram maar weegt haha, nou mij maakt het niets uit hoor! zolang ie het maar goed doet, al weegt ie 6 kilo ze voeten waren met 28 weken en 3 dage ook al 5,7 cm, dus ik krijg een speklap met een flapvoet.
* cossy * Parr1983 Present * Tweety Present * Moppiepoppie Present * Krisstel * Kaatje85 Present * IrisB Present * Dreames Present * Ingeltje Present * Roshi Present * Yule Present * Freesia * MamaMeike Present * Jekkia * Pisum
Hier ook nog geen zon hoor...en vanmorgen heeft het geregend...dus het is een beetje verdeeld in het land vandaag. Pff zie nu al op tegen de warmte/hitte van aankomende dagen.
hier af en toe zon en wat wolkjes, voelt wel benauwd aan en ziet er idd uit alsof het zo kan gaan regenen af en toe. de was droogt ook voor geen meter met windkracht 0 en het is dus best vochtig buiten. funnyme, en wat doen ze dan zo al bij 63 uur? ook koken enzo? ik zie ook op tegen de warmte, zag net dat het volgende week 30 graden wordt. pff die laatste dagen voor mijn verlof worden echt zwaar :-k
Kraamverzorgster: Mocht ik nou echt iemand krijgen met wie het gewoon totaal niet klikt ben ik zeker van plan om een ander te vragen. krijg hier veel commentaar over van anderen, omdat je al lang blij moet wezen dat er iemand komt.. is aan de ene kant waar,maar aan de andere kant, net wat FunnyMe zegt. het is MIJN kraamtijd, en wil daar wel van genieten en me niet steeds ergeren aan iemand die in mijn huis rond loopt met wie het niet klikt. Zo hoes zit om de maxi-cosi heen. Misschien niet zo mooi als die van prenatal ofzo,maar is een prachtige ( en goedkope ) tijdelijke oplossing tot ik goede hoesen vind. Mijn moeder belde net of ze nog wat kon doen.. nou ..... ze komt zo stofzuigen.. kan mannetje me vanavond even helpen met het konijnen hok. Ga nu dus maar ff stoffen voor ze er is.
nou ik denk er precies hetzelfde over hoor! wij wonen nou eenmaal in NL en krijgen die hulp, heel fijn maar ik moet me er wel zelf goed bij voelen! ennuh dan komt het MIJN syndroom weer naar boven... ik moet er niet aan denken dat iemand waar ik me aan erger aan MIJN kindje zit wat lief van je moeder! ik heb net ff de bezem (zachte natuurlijk) door het huis gehaald, morgen gaat mannetje weer stofzuigen en dweilen. en nu ga ik dan toch echt strijken heb het uitgesteld, al 4 dagen, maar moet er nu toch echt aan geloven
Nou zo'n slaapje tot 12 uur lucht op zeg! Voel me alweer een beetje beter en heb ook snel een wasje in de machine gedaan. @ Ingeltje zwaar gevoel ? Met slapen voelt bij mij alles zwaar aan, lijkt wel of de kleine helemaal meerolt naar waar ik lig @ Roshi gefeliciteerd voor jouw hubbie met zijn vast contract! @ Parr hopenlijk voor babydump komt jouw wieg heel snel! Dat willen ze niet meemaken een boze zwangere vrouw vol met emoties en nestelDwang 8) @ Yule dat is wel balen dat jouw vriend in september geen vrij krijgt. Wanneer hebben jullie dan samen vakantie? Hier trouwens ook geen zon, beetje broeierig en ook wolken Ben benieuwd hoe het de rest van de week wordt.
@wens3: hebben jullie hard water dan, dat er zoveel kalkaanslag is? Wij hebben dat echt nooit. Was alleen maar op 30 graden en als het echt vies is op 40. @tweety: ja, je zou 2 uur extra huishoudelijke hulp kunnen krijgen, maar de intake dame zei al dat het maar de vraag is of ze dat ook kunnen bieden. Ze weten bij de Waarden niet waar ze die extra hulpkrachten vandaan moeten halen in de zomer... dus de verzekering zegt dat wel, maar of het te realiseren is, is maar de vraag. Ik ga uit van het ergste... @Parr: eergisteren toen het zulk slecht weer was zag ik op buienradar ook dat het vanaf ca. 12 uur droog zou zijn. Nou niks was minder waar, de hele dag storm en miezerregen met buien... net of de radar het niet oppikte ofzo...
@yule ik heb ook de waarde maar heb nog geen intake gehad dus wacht het wel ff af hoeveel uur we krijgen.