@wupje: ja, zeker balen, helemaal omdat hij het al in maart had afgesproken met zijn oude teamleider dat hij in september vrij kon krijgen als het nodig was (lees: na de bevalling). En nu een nieuwe teamleider die dat even 'vergeten' was en dus allemaal collega's vakantie heeft beloofd waardoor er geen ruimte meer is voor vrije dagen van mijn vriend. Hij probeert nu zoveel mogelijk dagen vrij te nemen voor zover het rooster het toelaat en anders in oktober de rest op te nemen. Dan maar niet in de eerste weken, maar wat later vakantie voor hem. Eigenlijk vind ik het niet eens zo erg, ik val dan minder in een gat als de kraamtijd voorbij is.
Whoehoe, heb vandaag uitgeslapen tot 8.15uur! Uiteraard weer te veel gedaan vanochtend waardoor ik rond het middaguur weer boven de toilet hing. Uiteraard gaat dan net de deurbel, staat mijn vader al met Raven voor de deur (die was uit logeren). Gelukkig hoorde hij dat hij nog even moest wachten (wc zit naast de voordeur ) Wupje Enige voordeel wat Veolia heeft is dat ze een hele lage instap hebben, hardstikke handig met een kinderwagen straks als je naar de stad gaat. Hier rijden nog de oude treintoestellen van de NS, die deuren gaan supersnel dicht, heb hier al een paar keer meegemaakt (3x zelfs dat de deuren voor de neus van de moeder sloten) dat een moeder net op tijd de trein nog kon inkomen terwijl ze de kinderwagen net naar binnen had getild. rusttijden Mijn moeder had vorig jaar tegen heel de familie gezegd dat ze minimaal 1 maand moesten wachten met kraamvisite. Ze vond dat we onze rust nodig hadden om te wennen . Moet zeggen dat het mij toen erg goed is bevallen. Dit jaar proberen we het weer zo te regelen. Tis ook beter voor Raven, dan wordt haar ritme niet te veel verstoord. lijstjes Die werken helaas niet zo goed bij mijn vriend, die vergeet zelfs waar de lijstjes liggen Mijn moeder krijgt de lijstjes en die geeft mijn vriend wel instructies Yule Hoe druk het ook kan zijn met zo'n kleine, je vergeet het allemaal weer gelijk zodra ze lief in hun wiegje liggen te slapen. Gelukkig slapen ze veel, dus je hebt altijd wel een uurtje tussendoor om bij te komen. Ik zie zelf enorm op tegen de krampjes die ze de eerste 3 maanden kunnen hebben. Je kunt er dan zo weinig tegen doen, je voelt je dan soms echt machteloos. Mamameike Je bent in ieder geval wel makkelijk te herkennen meeting Jekkia is ook present! Inge kan je het lijstje nog verder verkloten Roshi Gefeliciteerd met het vaste contrac van je hubbie!! Lola Zie je mailtje nu net pas. Die eerste van Raven in een bloem die is cuuuuuuuuuute!!!! Wauw dat ik zoiets kon maar heb er te weinig geduld voor Blerghhh, moet zo naar de tandarts. Er zijn 2 stukjes van mijn hoektand afgebroken. Tis precies zoals ze zeggen, elk kind kost je een tand. Vorig jaar bij Raven had ik hetzelfde.
slapen tot 8:15......lukt hier gelukkig bijna elke dag, wel vervelend dat je moet overgeven als je te veel doet
strijk al klaar? ik gelukkig wel,moet em dr kamer nog soppen maar heb GEEN zin vandaag, dus ga zo maar shoppen en even naar de bibliotheek voor een boekje voor in de trein zaterdag!
@Jekkia: fijn dat je me weer even een hart onder de riem steekt... ik kan soms zo overvallen worden door "wil ik dit allemaal nog wel" gedachten... en dat terwijl mijn zwangerschap voorbeeldig is (na de eerste 4 maanden). Mogen wij die über-cute foto van Raven ook zien?
nou hier weer verder gezogen en gedweild nu de keuken nog en dan heb ik de beneden verdieping klaar jeetje normaal deed ik alles beneden in deze tijd nu alleen gezogen en gedweild lijk wel een oud wijf haha. kaatje mag ik die rollator ook ff lenen van je.
Joehoe 8) @ Tweety: Haha erg he, voor ik zwanger was vloog ik het huis door met schoonmaken, en nu gaat het sloooom, met veel gehijg en gesteun haha @ Jekkia: Succes bij de tandarts, brrr ik heb daar zo'n hekel aan @ Roshi: Hup, aan de strijk Haha bah ik heb er ook zo'n hekel aan... Misschien kan je MamaMeike om hulp vragen, zij was al klaar met strijken zei ze net O Oooh wij lijken zo op elkaar qua MIJN-syndroom haha Ik krijg al de kriebels bij de gedachte, hoop echt dat dat na de geboorte weg is hoor, anders word ik echt een bitch mom haha 8) @ Kaatje: Zo denk ik er ook over hoor, mijn kraamtijd moet leuk zijn, wil geen sacherijnige troela om me heen hebben, of zo'n overbezorgde Gewoon een gezelligerd haha! @ Wupje: Slaapkop, ga je schamen Zo ik ben weer uit de stad, even een hapje gegeten en een broekje terug brengen naar de Prenatal. De nieuwe (winter) vollectie is er, dus ben heeeel snel weer weg gegaan anders ben ik gelijk failliet Ik ga nu lekker even het huis schoonmaken, daarna bij zuslief eten. My god ik word echt een freak, "lekker het huis schoonmaken" hoor mij nou, ik heb er gewoon zin in XXX
Nou eerst werd het hier erg donker en nu weer lichter, maar nog steeds geen zon, maar heb de was wel hangen. @tinkerbel winter collectie? die is al binnen? ooh.... inhouden inhouden
Hoi meiden! Ik ben hier echt heel lang al niet meer geweest, maar ik kom weer eens een keertje kijken.
nou meiden hier is de zon ook niet echt aanwezig geweest de was is inmiddels wel droog en binnen. we gaan nu naar mijn ouders eten en dan de pretecho laten maken laat jullie wel weten hoe het was. fijne avond allemaal. o ja en over nieuwe collectie bij h&m is ie er ook heb 2 truitjes gekocht van tijgertje en een wit pakje met een egeltje erop pakje en 1 truitje staan ook op de site van h&m zo lief kon het niet laten liggen. nou ik ga snel doei.
ooh nog beter ook bij de H&M? daar wouden wij nog heen super lindada welkom terug! hoe verloopt jouw zwangerschap tot nu toe?
even ego, kom net terug van de vk. Bloeddruk en hb was goed,maar ben een kilo afgevallen. Buik was wel goed gegroeid, maar ze voelt veel vruchtwater, en kon de baby niet voelen + dat ik de baby de laatste twee dagen minder beweegt. Moet nu dinsdag om 08.50 voor een groeiecho en om te kijken of ik niet te veel vruchtwater heb.
Net visite gehad, ga nu weer ff écht plat op bed, net half gezeten op bed...is toch ook vermoeiend. Ik zie ook erg op tegen het benauwde weer van de week....pfff @Tweety, veel plezier vanavond! @Mamameike, heb je nog lekker geshopt? @Jekkia, lekker uitgeslapen! (alhoewel 8:15 voor mij echt super vroeg zou zijn ) Balen dat je weer moest spugen... Succes bij de tandarts!
@kaatje hopelijk is niks ergs aan de hand! *knuffs 2e was hangt en 3e wast. Heb ook alvast de groente en aardapp. klaar gemaakt voor straks. alleen koken en dan ok vlees erbij
Nee maak me er niet echt druk om hoor, vind het vooral erg leuk dat ik na 12 weken die kleine nog een keer ga zien. Kreeg gelijk een hoop boekjes met info mee, oa. over borstvoeding en de hielprik, over die wetenschappelijke onderzoeken en of je wilt weten of je kind drager is van de sikkelziekte. Ga me daar zo dus maar eens in verdiepen.