September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    @ Anna, meisie heel veel sterkte. Vind 't verschrikkelijk voor jullie maar onthoudt wel, over 'n tijdje ben je weer zwanger en gaat 't egt, egt, goed.

Elke keer als ik dat slechte nieuws weer lees hier slaat m'n hart 'n paar tellen over, alsof 't mezelf weer overkomt. Zo'n verlies kom je nooit te boven, het slijt en je leert ermee leven, maar vergeten doe je nooit :(

2. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Oh ja... Hier gaat ie wel iets beter. Ben nog steeds misselijk enzo, maar door die tabletten is 't wel wat afgenomen. Lig alleen wel nog steeds op bed.. bah. Heb al dagen geen make up op gehad, m'n wenkbrauwen beginnen te vervagen, m'n haar zit als 'n vogelnestje. Kortom ik ken zo solliciteren naar de rol van Swiebertje :)
    Ik denk trouwens m'n baarmoeder te voelen net boven m'n schaambeen. ken dat al na 7 weken? By Valentijn was dat pas later, maar dit is m'n 2e (verdere) zwangerschap. Iemand enig idee?

3. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik weet het niet, hoe voel je dat dan?

4. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Anna, wat een vreselijk bericht! Heel veel sterkte meid! En ik hoop dat je snel een goede zwangerschap zal hebben. Een dikk knuffel...

Welkom aan de nieuwe zwangeren en van harte gefeliciteerd.

Wij hebben geen vakantieplannen dit jaar, we krijgen in maart de sleutel van ons nieuwe huis, dus daar gaat geld inzitten en dan natuurlijk in september een kleintje er bij. Misschien een weekendje ofzo. En mijn man neemt zijn vakantie op na de bevalling.

Ook de tweede nacht is wel aardig gegaan, wel wat meer moe, maar dat heb ik altijd de tweede nacht....helaas was is om kwart over twee al wakker...dus ik ga vanavond nog maar weer terug naar bed.

5. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    @ ingeltje, nou ik ben best slank dus voel je 't best snel denk ik. Maar als je nou op je rug ligt en je voelt tussen je 2 heup botten in, dus waar je blaas ergens ligt(?) Daar is 't meestal ingedeukt. Maar nu voel ik iets 'hards' en voel ik iets naar boven komen. En ja m'n blaas is leeg Hihi

6. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    zo eentje bij een grote meer? je kunt daar camperen, met caravan of in kamers?? kleine supermarkt winkeletje en restaurant??

7. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Hebben alle campings da ni? Hahah :oops:

8. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    zo oktober mama's alweer :confused: tijd gaat snel zo! weet nog dat ik met deze topic in het begin meelas in de hoop hier ook te komen :)

9. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    hahaha ja eigenlijk wel he...dus domme opmerking :) volgens mij heette het camping zelf wanging-am-see... anders spreken wij samen deze zomer af ingeltje :) kunnen wij dan klagen over die stomme luchtbedden etc. :) 8)

10. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Uhm ja geloof het allemaal wel! Maar wij zaten beetje in naseizoen dus winkeltje was gesloten. Ik weet nog dat er ENORME wcgebouwen waren met idd kamers erbij ofzo. Kon je dan in de winter ook heen?

11. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    @ Steen: succes, is dit je laatste nachtje nu? Wel heftig qua vermoeidheid overdag he? Ik was de laatste nacht wel compleet uitgeput om 7 uur 's oachtend, was blij toen ik het bed in kon.
    Slaap ze vanavond!

12. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ik wil me hier ook graag melden! Ik ben uitgerekend op 25 september. Zo spannend allemaal.

13. aapje

aapje Lid

8 okt 2006
    43
    0
    0
    Utrecht
    @annna heel erg veel sterkte!

14. aapje

aapje Lid

8 okt 2006
    43
    0
    0
    Utrecht
    nieuwe zwangeren: van harte gefeliciteerd!

15. HannekeR

HannekeR Actief lid

2 jan 2008
    127
    0
    0
    Brielle
    ik heb vandaag mijn dag niet hoor.
    gisteren avond (hormonen of niet?) ruzie met mijn vriend om niets eigenlijk.
    vanochtend dikke ogen en koppijn. rond 12 uur na het douchen maar ff 2 uurtjes liggen slapen. en nu nog steeds koppijn.
    gelukkig kwamen de buurmeisjes mijn dochter bezig houden zodat ik een relatief rustige middag heb gehad. voel me gewoon brak, dus het zal vanavond wel een vroegertje worden. morgen moet ik tenslotte gewoon weer werken..... :(

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Verdrorie annna. Sterkte en dikke knuff

Alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd.

Ik zit ook aan die zetpillen van jullie. Hang inmiddels al sinds vrijdag boven de wc pot ( sinds vandaag ook echt met iets wat er uit komt)
    Stond weer kots misselijk op, heb er 1 uur over gedaan om 3 happen crackers in mijn mond te krijgen.
    Dus even de huisartsenpost verteld, en de situatie uitgelegd. Wist dat het geen spoedgeval was maar kon het proberen, en ja hoor ze hebben een recept uitgeschreven.
    Smiddags gelijk even gehaald en om 13.00 met zetpil naar bed. Lekker tot 15.30 geslapen.
    Net bij een vriendin 2 tassen positiekleding opgehaald. het is niet allemaal mijn smaak,maar moet even passen wat wel en wat niet leuk is.

Ga lekker op de bank hangen en een aflevering van prison break kijken.

liefs..

17. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Sanne...gefeliciteerd!
    @Hanneke...laten we het op hormonen houden :D (gebruiken we hier ook vaak als 'excuus') Hopelijk een rustig avondje. Succes alvast morgen!
    @Kaatje..vervelend, fijn dat je nu ook de zetpillen hebt gekregen. Wel leuk dat je kleding gekregen hebt. Wie weet komen ze van pas ;)
    Veel plezier met Prison Break.

Hier vandaag eindelijk een goed dagje..ben tot nu toe nog niet misselijk geweest (de zetpillen werken echt! :D:D). Heb sinds een week weer normaal warm gegeten en alles binnen gehouden. Morgen ook maar weer eens werken (echt geen zin in) maar werkt wel goed als afleiding.

18. Esje72

Esje72 Actief lid

15 nov 2007
    163
    0
    0
    Almere
    Om in de stemming te komen hebben we vanmiddag gewoon 2 nijntje rompertjes gekocht bij de Prenatal :D
    En nog een mooi boek "Zwanger" met foto's en veel info.
    We zijn gewoon zo happy :D
    Die site vaderschap.org is echt wel gaaf zeg, mooie foto's!
    Esje

19. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Dank je wel Ingeltje.....ik sleep me er door heen :)

Net voor het eerst ook over moeten geven, wat een ellende is dat toch he.....Nu is het gelukkig wel weer gezakt. Zo lekker nog een paar uurtjes slapen en dan maar hopen dat het vannacht goed gaat.

20. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Alle nieuwe zwangeren welkom en PROFICIAT!

Wow, de eerste oktobermama al, jij ook gefeliciteerd!

Ben blij dat de meesten die misselijk waren nu medicijnen hebben die werken.

Deel Deze Pagina