September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Tweety ben benieuwd naar de foto's.

Er zit niet echt een risico aan te veel vruchtwater. meeste vrouwen hebben het rond de 32/33 weken,en moet dan weer minder worden.. maar door veel vruchtwater kunnen ze dus de baby ( grootte en ligging ) voelen.

2. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Tweety, fijn dat jullie zo genoten hebben!

Kaatje, ff afwachten dus....succes!

3. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    heb foto's in me album gezet. kreeg ook tehoren dat ik ruim voldoende vruchtwater had. volgens de meeting van het hoofdje zou de baby nu 2 daagjes groter zijn.

4. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    hey dames

Ben er snel even tussendoor met wat minder nieuws.
    Gisteremiddag is onze oudste kat weggelopen :(
    Na gistere en vandaag flink hebben lopen zoeken hebben we nog steeds niks gevonden.:(
    We hebben hem opgegeven bij de dierenambulance en het asiel in de hoop dat hun hem vinden.
    Vind het zo kl*te beestje is nooit buiten geweest (wel in de achtertuin) en het is niet zomaar een kat maar een pers (met z'n platte neus en lange haren) en die kunnen al niet zo heel veel hebben.:(
    Ben er echt kapot van.Ik hoop zo dat wij of iemand hem vind of dat ie bij iemand na binnen is gegaan...want dit is niks.:(
    Ben er weer even weg van nog een rondje lopen door de buurt....

5. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @miracle o meis ik hoop dat ie snel weer thuis is. ik weet hoe het is om een kat kwijt te zijn. *knuff*

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Tweety wat een super schattige foto's !

Miracle, hoop dat je kat snel weer terug is. Knuff.

Hier morgen een drukke dag.
    Moeten om 09.30 voor mijn man in het ziekenhuis zijn voor een paar oog onderzoeken, zal ongeveer 3 uur in beslag nemen.
    Smiddags een verjaardag, dan thuis eten en savonds weer een verjaardag..

druk druk druk dus.

7. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Miracle, hoop dat je kat weer snel terecht is.
    Anders morgen overal posters ophangen.

Ik weet hier ook uit ervaring hoe het is als je kat kwijt is, gelukkig is die van ons altijd nog terug gekomen/vonden (ze zijn nu allebei gechipd)

Tweety wat een leuke foto's van de echo. En mooi duidelijk!

8. Voor diegenen die niet met een vergrootglas achter de pc zitten... ;)

9. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    meiden,

nu heb ik weer wat..
    er belde rond half 8 continue iemand aan de deur.. maar diegene zag er voor mij onbekend uit en ik was alleen dus deed de deur maar niet open..
    Hij klopte ook achter aan..

een half uurtje geleden, ga ik naar mijn tuin toe.. ommijn was van de lijn te halen.. wat zie ik?
    al mijn knijpertjes op de grond,, 2 spijkerbroeken gejat van vriendlief, 1 broek (net nieuw) van mij gejat en nog iets maar kan er zo niet op komen nog wat dat geweest was!

en omdat die persoon inderdaad zo indringerig aanbelde continue en naar achteren liep aan te kloppen.. bedacht ik me net ineeens, stel dat het een junk was dat me overvallen wou, maar omdat ik niet open deed genoegen nam met wat kleren
    ohh men wat baal ik nu!

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Erg leuk !

11. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Hihi Lola, als ze op dat mini plaatje hadden geklikt dan hadden ze de iets grotere versie gezien, maar die van jou is nog groter

Eindelijk rust hier, Raven slaapt en Ivo is werken in Carre dus die zie ik morgenvroeg pas weer :D

12. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @Jekkia: wat een schattige foto!

@Lindaa: nou zeg, dat is schrikken! Maar goed dat je niet hebt open gedaan... wat ontzettend achterlijk om kleren van de lijn te jatten. Eng hoor, zo'n vaag figuur aan je deur.

@Miracle: o jeetje, je kat kwijt! Wat dat niet kortgeleden met een andere kat ook of ben ik nou in de war met iemand anders?

13. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Lindaa Dat is zwaar balen zeg, kleding van de lijn gejat. Maar goed dat je niet hebt open gedaan, wie weet wat die vage gast wilde...
    Zo wie zo, raar dat een wild vreemde ook achterom loopt en daar klopt.

Ga je wel aangifte doen (voor de verzekering ;)? Neem aan dat je die gast goed gezien hebt.

14. @Lindaa: Jeetje, wat een verhaal! Wees maar blij dat je niet open hebt gedaan...

@Miracle: Ik hoop dat je je kat snel weer terug vindt, net zoals de andere meiden hier die laatst hun kat kwijt waren...

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jeetje linda, maar goed dat je niet hebt open gedaan, had het heel anders kunnen lopen.

Ow ik wordt gek van de steek in mijn doos. Had het net al met lopen, en nu ook met zitten.. blijkt bij het indalen te horen,maar is niet fijn !

16. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Daar zit ik dus even mee in me maag, heb alleen gezien dat het een blonde jongen was met een witte tshirt (voor mij geheel onbekend figuur!)

maar lijkt dat niet stupid dat ik voor 3 broeken en een nog iets aangifte doe? heb geen bonnen ofzo meer van die kleding

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nee hoor ik zou er sowieso een melding van maken bij de politie. misschien heeft hij het ook al op meer adressen gedaan.
    Of wordt hij gezocht,en weten ze nu naar welke kleding ze moeten zoeken ( mocht hij de kleding van je vriend hebben aangetrokken )

18. 4days

4days Niet meer actief

* Cossy Present
    * Parr1983 Present
    * Tweety Present
    * Moppiepoppie Present
    * Krisstel
    * Kaatje85 Present
    * IrisB Present
    * Dreames Present
    * Ingeltje Present
    * Roshi Present
    * Yule Present
    * Freesia
    * MamaMeike Present
    * Jekkia Present
    * Pisum Present

19. 4days

4days Niet meer actief

Lindaa -> Oww dat meen je toch niet :confused: kleding van je lijn jatten?! Het zou om je te bescheuren zijn als het niet zoooo triets was...? En ik zou idd aangifte doen, misschien niet eens zo zeer voor die kleding, maar wie weet wat voor een mafkees dat dat was, ook omdattie zo opdringerig aanbelde... Doe je goed trouwens, niet open doen! Doe ik ook niet als ik alleen thuis ben. Als ze je echt moeten hebben komen ze wel terug of gooien ze iets in de bus ofzo.

Ik had vandaag mn eerste actieve poetsbui :) Heb de hele aanrecht en alle aanrechtkastjes helemaal leeggeruimd, gepoetst, uitgesorteerd en weer netjes ingeruimd. Zelfs de rommel-la! :)

Groetjes Cossy

Ps. *nog 3 daagjes!* :D

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    binnenkant van de keukenkastjes staan hier ook nog op de lijst.

Voor degene die geinterreseerd zijn, over 5 minuten begint " beter in bed" op RTL 5

Deel Deze Pagina