Gewoon wakker maken Hebben er vorig jaar wel eens een paar goede ideeen uitgehaald hoor Je moet toch wat doen he om het leuk te houden als het al zo vaak op commando moet ( ivm hormoonbehandelingen )
Ja ik ga de hond uitlaten en richting bedje. Kom morgen nog even spieken tussen alle afspraken in. Trusten. Liefs kaatje
@tweety ooh leuke foto's echt lief! @miracle ooh klote meid! hopelijk komt hij gauw thuis! heel wat katten in onze frum zijn weggeest en gelukkig wel thuis gekomen, dus duimen wij ook voor jouw kat! @lola mooie plaatje! @lindaa zo hey! of mssn omdat jij echt niet thuis was dan de kleren jatten? hoor je ook weleens! Heb je aangifte gedaan? want je hebt hem wle gezien.. Balen! maar beter jouw was dan in jouw huis! wel gewoon aangeven! zowel politie als verzekering! wie weet weten de politie meer van omdat het vaker is gebuerd? heb ook geen baat bij beter in bed, manneke is sjaggo omdat de pc loop te ouwehoeren. Heb hem dus gemasseerd en naar bed gebracht, geknuffled gekletst en welterusten gewenst... @kaatje ik heb een boek thuis over massage, maar dan in bed massage.. dus niet alleen de spieren maar ook ander dingen Daar ook dingen van uit gehaald waarmee ik manlief gek maak Zo morgen niet zo druk. De dieren doen, laatste was ophngen en de gelsacht wasje doen, gras bij Souders maaien (oftewel gedeeltelijk hun hebben veel gras ) en boodschappen doen (waaronder 3 nametags ) en ik ga 's aovnds met een groepje vriendinnen/collega's eten bij eentje thuis.
Ha dames! Vanavond weer een lesje zwangerschapsyoga gehad, de eerste van ons clubje is nu bevallen van een meid bij 37 weken. De kleine woog maar 2460 gram. Maar ze deed het wel goed en mama en dochter zijn alweer thuis . @ Roshi ja ik heb echt zin om dit weekend naar Scheveningen te gaan en zeker zoals jij zegt dat het allemaal een beetje vernieuwd is, heerlijk zo'n loungeclubs! @ Pisum we kunnen ook gewoon onder hypnose bevallen dan is het gebeurt voor we er erg in hebben! @ Yule geniet van je laatste werkdag! 8) @ Babystyle uhh "jonge leu en oale groond" : Ik spreek limburgs en begin al een beetje te wennen aan het belgisch van Iris maar dit snap ik nog niet..... Please explain! @ Miracle hoop dat je kat snel terug komt. Meestal hebben die beestjes wel een goed instinct om de weg terug te vinden. Sterkte meid! @ Lindaa iek wat een creepy verhaal zeg. Blij dat je de deur niet open gemaakt hebt. Ik zou wel aangifte doen, je weet maar nooit hoe het kan lopen. @ Cossy goed gedaan, al die poetsklusjes! 8) Zo ga lekker slapen. Morgenvroeg naar de vk en dan gaan we hier in huis ook weer eens aan de schoonmaak beginnen Hopenlijk is de verkoudheid en koorts dan ook weg. Nu nog wel een beetje last van.
okee, ik zal morgen idd maar even aangifte gaan doen bij de politie! wie weet hebben meerderen dit in de buurt meegemaakt en is er eerder een melding van gedaan! pff en dan woon ik hier nog maar sinds mei zeg! Ik ga nu lekker op bedje (naja lekker.. het idee dat er mensen in me tuin rond dwarrelen vind ik niet zo fijn maar ok!) en spreek jullie morgen weer! knuffies!
he linda wat eng bah. maar gelukkig dat ie buiten is gebleven en niet binnen. @mamameike je was er vroeg bij zeg. hier ook weer vroeg wakker zoonlief wilde niet meer slapen. hij gaat straks naar het kvd en dan kanmama weer een poging doen rustig te poetsen. om half 11 ga ik nagels laen zetten voor het eert ben benieuwd of ik het wat vind. dan nog ff naar de praxis voor verf voor de beeb en vanmiddag met manlief ff kleren kijken voor de bruilofd o ja en om half 5 naar de tandarts [-o< ale: ben al een x aantal jaarjes niet geweest door angst nu dus weer de stap gezet en kon gelijk vandaag komen blee geen zin nog steeds bang maar voor de kinderen moeten we het doen dus das een goede stokachter de deur. ga er hier ff een aankleden en weg brengen. tot straks
@Tweety: succes bij de tandarts en wellicht valt het mee... @Kaatje: best een leuk programma he, dat 'beter in bed'. Is toch met die engelsen, man en vrouw, die een stel helpen met relatiesleur? @Lindaa: zou zeker aangifte doen, het telt op bij eerdere en letere aangiftes over die gast en misschien zoeken ze iemand (crimineel, voortvluchtig) en dan weten ze door het signalement hoe hij er ongeveer uitziet (bv met kleren van jouw vriend aan) of ze hebben weer meer info over zijn route enzo. Waarschijnlijk krijg je je spullen niet terug (helaas...) maar aangifte doen is voor meerdere doelen goed meestal.
Goeiemorgen! Wou de lijst opvissen, maar demente geest is helaas vergeten hoe het ook alweer zat met het vlindertje En ik weet dat ik het ooit gekund heb, dus tja... Iemand anders dan maar Ga even reageren uit het hoofd, dus ik vergeet vast wat mensen @parr: Is het uiteindelijk gelukt met de pc of moet ie vandaag verder proberen? Wel lief van je dat je em een massage gegeven hebt @lindaa: Goed dat je de deur niet hebt opengedaan dan. Beter een paar jeansbroeken kwijt dan dat je iets overkomen was. Ik zou ook zeker aangifte doen. Je spullen krijg je hoogstwaarschijnlijk niet terug, maar zoals anderen al zeiden dan is de politie wél op de hoogte dat er zo iemand rondloopt en misschien heeft ie het idd al meerdere keren geprobeerd. @wupje: Van jong leu en oal groand... Dat is een Twentse soap Sinds ik maar halve dagen werk, kijk ik er tijdens de lunch naar. Kwestie van culturele horizon te verbreden @tweety: Fijn dat je een leuke 3D echo gehad hebt @kaatje: Kan je nu ook al te véél vruchtwater hebben Maar goed, denk niet dat dat veel kwaad kan (alleen dan voor het voelen) en idd toch wel leuk dat je nog eens een echo krijgt. Ben benieuwd hoeveel van de uk er nog op past, want nu is ie toch best wel groot ondertussen @miracle: Bah, een weggelopen kat Hopelijk vind je ze snel terug. Ego-stukje dan... Liep ik gisteren nog te roepen over drukke uk die zich op vaste tijden meldt, meldt ie zich vandaag natuurlijk niet op vaste tijd nummer 1 (als ik wakker word) Heb wel de hik gevoeld, dus denk ook wel dat dat telt? Fysio gisteren was ok, heb nog paar oefeningetjes gekregen (die ik ook maar moet doen ) en ben gemasseerd, dus dat was wel fijn. Vanavond lekker zwemmen en zo blijven we toch een beetje in beweging. (heh, ik krijg net een schop: bedankt uk voor geruststelling ). Ben een beetje aan het denken wat ik vanaf volgende week ga doen. Ik ga met de fiets naar m'n werk en dat is dan zowat de beweging die ik heb (wel 10 mins, maar iets is beter dan niets...), maar dat valt uiteraard weg tijdens m'n verlof. Misschien dat ik elke dag maar een rondje fiets (haha, vraag me volgende week niet hoe vaak ik al m'n rondje gefietst heb ). Soit, we zien wel... Ondertussen alweer géén collega en morgen verwacht ik haar ook niet echt (door privé-omstandigheden). Wil dus zeggen dat ze er volgende week echt alleen voorstaan, maar goed, daar ga ik me niet druk over maken. Ik zal wel zorgen dat ik morgen alles netjes achter laat en dan moet het wel lukken. Ook m'n kastje leeghalen en alles in een doos steken, zodat ik al m'n hippe spulletjes nog heb als ik terug kom Fijne ochtend!
hey meiden! ik heb vannacht wat slapjes geslapen, was erg oplettend en dacht continue dingen te horen bij mij in de tuin etc.. zal wel angstig geweest zijn door het voorval van gisteren! ik zal vandaag idd even contact opnemen met het politiebureau en we horen wel!Heb gister voor het slapen gaan wel 3x de sloten van de deuren gecheckt! Vandaag gaan we even naar het dolfinarium! heb er best wel zin in! en nu maar hopen dat als ik terug kom dat alles nog in me huissje staat... gelukkig heb ik een goede verzekering! Meiden hele fijne dag en jullie horen nog van me vandaag! Knuffies!
Je kunt ook online aangifte doen... scheelt een boel tijd (politieagenten kunnen niet snel typen met een vinger ) Hebben jullie geen poort in de tuin? (met slot?) Bij ons hebben ze onlangs een afsluitbare poort in het begin en einde van de brandgang geplaatst omdat de jeugd er altijd rotzooi trapte en zat te blowen.
* Cossy Present * Parr1983 Present * Tweety Present * Moppiepoppie Present * Krisstel Present * Kaatje85 Present * IrisB Present * Dreames Present * Ingeltje Present * Roshi Present * Yule Present * Freesia * MamaMeike Present * Jekkia Present * Pisum Present
DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 GEBOREN 02 juni 2008 ~ LEVI JAMAL* ~ mama: Chaartje79 (03 september 2008) ~ 950 gram - 36 cm ~ *27-06-08* IN VERWACHTING 26 augustus 2008 *Jikke...34 jaar ... 5e [♂♂♀♀] ... THUIS ... BV 29 augustus 2008 *Krisstel ... 26 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 31 augustus 2008 *Foover ... 30 jaar ... 2e [♂] ... THUIS ... BV *Pipo1973 ... 35 jaar ... 2e [♂] ... ZKH ... BV 01 september 2008 *Delayla ... 26 jaar ... 2e [♂] *Ingeltje ... 27 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Sasha ... 34 jaar... 1e ... THUIS 02 september 2008 *Mamameike ... 27 jaar ... 2e en 3e [♀] ... ZKH .... FV TWEELING! *Mss Ace ... 27 jaar ... 1e ... ? ... BV 03 september 2008 *Jekkia ... 32 jaar ... 2e [♀] ... ZKH [kz met 38 wkn] ... BV *Lise ... 32 jaar ... 2e en 3e [♂] ... ZKH ... BV TWEELING! 05 september 2008 *Anno103 ... 23 jaar ... 1e ... THUIS ... BV *Jannes ... 29 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Pisum ... 27 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Tinkerbel1984 ... 23 jaar ... 1e ... ZKH ... FV 06 september 2008 *Lindaa ... 22 jaar ... 1e ... ZKH ... FV 07 september 2008 *Diddl ... 28 jaar ... 4e[♀♀♀] ... ZKH [kz met 38/39 weken] ... BV *IrisB ... 28 jaar ... 1e ... THUIS ... BV *SheDevil ... 26 jaar ... 2e [♂ ] ... ZKH ... BV *Yule ... 29 jaar ... 1e ... THUIS ... BV *Steen ... 28 jaar ... 1e ... ZKH... BV 08 september 2008 *FunnyMe ... 27 jaar ... 1e en 2e ... ZKH ... BV/FV TWEELING! 09 september 2008 *Ydnic ... 28 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Klavertje44 ... 26 jaar ... 2e 10 september 2008 *Wupje ... 30 jaar... 1e ... 11 september 2008 *Jale ... 24 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Pupke ... 31 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 12 september 2008 *Kaatje85 ... 23 jaar ... 1e ... THUIS ... BV 14 september 2008 *Mica ... 23 jaar ... 1e ... 15 september 2008 *Wens3 ... 28 jaar ... 3e [♂♀] ... 16 september 2008 *Azeb ... 30 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Dreames ... 22 jaar ... 1e kindje ... THUIS... BV *Elin ... 26 jaar ... 2e [♀] ... ZKH ... BV *Miracle08... 18 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 17 september 2008 *Felicia1986 ... 21 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Rainbow1984 ... 23 jaar... 1e ... *Sunshine80 ... 28 jaar ... 2e[♂] ... BV 18 september 2008 *Esje72 ... 35 jaar ... 3e [♂♂] ... ZKH ... BV *Jacolien ... 20 jaar ... 1e ... THUIS ...BV 19 september 2008 *Moppiepoppie ... 25 jaar ... 1e ... THUIS ... BV 20 september 2008 *Lola ... 38 jaar ... 2e [♀ ] ... ZKH ... BV 21 september 2008 *Jessejaime ... 29 jaar ... 3e [♂♂] ... THUIS ... FV *Dniise ... 20 jaar ... 1e ... ZKH ... FV 22 september 2008 *Marielle82 ... 25 jaar ... 1e ... ? ... BV 23 september 2008 *Tweety ... 26 jaar ... 2e [♂]... FV *Dorientje ... 21 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 24 september 2008 *Debbyvermeer ... 31 jaar ... 3e [♂♂] ... ZKH...FV 25 september 2008 *MirandaT ... 27 jaar ... 2e [♀] ... *Nic79...28 jaar 1e & 2e... ZKH...BV TWEELING! *Parr1983 ... 25 jaar ... 1e ... THUIS ... BV *Sannemart ... ? jaar ... 1e ... *Roshi ... 24 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 28 september 2008 *Freesia ... 35 jaar ... 1e ... BV *Babystyle... 20 jaar ... 1e ... THUIS ... BV 29 september 2008 *Cossy ... 20 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 30 september 2008 *Eva1983... 24 jaar ... 1e ... ? ... BV 25 meisjes in de buik ... 10 jongens in de buik ... 9 mama's laten zich verrassen ... 12 mama's houden het (hier) geheim Nu: 56 september mama's! De-spruit-is-eruit-vriendjeslijst! Ingeltje <--> Lola Freesia <--> Droppie123 IrisB <--> Elin MirandaT <--> FunnyMe Parr1983 <--> Krisstel Wupje <--> Cossy Yule <--> Jannes Pupke <--> Pisum Azeb <--> SheDevil Dniise <--> Tweety Kaatje85 <--> Jessejaime Tinkerbel1984 <--> Eva1983 Lise <--> Moppiepoppie Steen <--> Sasha sunshine80 <--> Delayla dreames <--> Roshi mamameike <--> Mss Ace Nic79 <--> Jekkia Dorientje <--> Lindaa debbyvermeer <--> nog buddyloos (zoek een 'buddy' waarmee je 06-nummers uitwisselt, om elkaar op de hoogte te houden van de bevalling! tip: zoek iemand die hier wel regelmatig post!) Agenda: Juli 23: Dreames intake kraamzorg 24: Marielle vk 25: Yule verlof! Jannes 2w vakantie & aansluitend verlof! debbyvermeer Gyn Lindaa verlof! 28: foover verlof! Anno103 verlof! (vanaf 08 juli 100% ziektwet) IrisB verlof!, Diddl verlof! Ingeltje vk 29: FunnyMe verlof! jessejaime VK 30: Miracle08 vk 31: Jekkia gyn Augustus: 01: MirandaTecho gyn Miracle Intake kraamzorg 02: marielle82 vakantie en verlof! 04: Wupje verlof! Cossy verlof! Yule vk bevallingspraatje 05: Mss Ace verlof! 06: Lindaa vk 07: Nic79 verlof! (va 27juni 100% ziektewet) 11: Roshi vk 15: Pisum verlof! Parr1983 verlof! (vanaf 1 juli 100% ziektewet) MirandaT verlof! 18: Marijke1982 verlof! 19: Dreames verlof! 20: Roshi groeiecho 21: Jekkia Keizersnede ingepland!! September: 16: Dorientje verlof Toch gelukt met de lijst! Stond 14 blz terug, dus hier is ie weer... Staat ook in m'n signature, niet heel duidelijk, maar anders was signature te lang. Vanaf volgende week weer meer plaats als verlof-afteller wegvalt
@Yule, succes met je laatste dagje werken! @Jekkia, wat lief! @Tweety, wat een mooie echo fotos hij zit lekker opgevouwen Succes bij de tandarts. @Kaatje, succes met je drukke dag vandaag. Heeft je man iets ernstigs aan zijn ogen? @Lindaa . wat scary, blij dat je de deur niet hebt open gedaan. Veel plezier bij het dolfinarium. @Wupje, spannend zeg dat je eerste is bevallen. Beterschap en succes bij de vk! @IrisB, sportief las laatst dat fietsen ook de bevalling kan opwekken aan het einde van de zwangerschap Hier gelukkig weer een rustige nacht gehad. Gisterenavond hadden we een voorlichtingsavond gegeven door de vks duurde 1,5 uur! We vonden het erg interessant. Er werd goed uitgelegd wanneer je wat moest doen en hoe het gaat als je in het ziekenhuis of thuis wilt bevallen. Voor mijn man is het nu ook allemaal een stuk duidelijker, en we hebben er zin in (klinkt wel heel raar of niet?). Aan het einde kregen we nog een handig lijstje met tips en ook wat je mee moet nemen, zal hem vandaag nog even hier neerzetten (mochten er aanvullingen zijn op het lijstje van Kaatje)
Ieks, wat scary zo'n dude bij de deur... En dan je kleren jatten, tsss! Hier nog even scriptie update: de 28ste moet ik mijn conceptversie ingeleverd hebben en dan gaat mijn docent mij de 31ste vertellen wat er nog aan verbeterd moet worden. Dan gaat hij 3 wkn op vakantie (wat hij mij dus niet verteld heeft ) en dan kan ik dus dan pas 25 aug. de definitieve versie inleveren voor een cijfer. En dan ben ik dus (hoop ik) afgestudeerd! Maar lekker dan hè, dat hij ineens aankomt met: 'trouwens, ik ga ook nog even op vakantie' (3 wkn! grrr ) Zoiets moet je van te voren aangeven vind ik. Ik heb echt geen drie weken nodig om mijn verslag aan te passen, maar weet nu al dat ik wel 3 wkn dat ding in mijn kop heb zitten omdat ik het nog niet in kan leveren en omdat het perfect moet zijn; anders moet ik weer een jaar collegegeld overmaken en moet ik dus nog dat verslag goed maken wanneer ik een beebietje heb! Pff, nou dat was het weer Tot de meeting over 2 dagies! En de andere dames; tot dinsdag; dan heb ik ff 2 dagen pauze