hey meiden, hebben jullie intussen al je bon voor de doos van prenetal af te halen? Ik heb er nog neits van gehoord. Net naar xwi geweest voor een tijdelijke uitkering, die ik waaraschijnlijk neit ga krijgen. Omdat ik bij de ene me pa er financeel bij wordt getrokken, wat we enit willen. Bij de andere wordt mijn ex verplicht te gaan betalen, waardoor hij het recht op kind krijgt, wat we ok enit willen. Dus das misshcien neit zo fijn. Nu 5aug weer terug komen en dan hoor ik meer hoe en wat. Ennu voor op het lijstje 5aug ga ik ok weer naar me vk toe smiddags.
He das balen zeg Babystyle! Hoop dat je toch nog iets van een uitkering krijgt. Ja ik heb de prenatal doos al een tijdje in huis hoor!
Ik lees net in de lounge dat we volgende week misschien een hittegolf krijgen Hoop echt van niet, dat trek ik niet! Vooral niet op mijn werk, geen airco en de hele dag (5 uur dan) staan
@FunnyMe: Ja, de laatste loodjes kunnen écht heel zwaar zijn. Ik weet dat nog goed van mijn vorige zwangerschap. Door een zware verkoudheid en veel hoesten, heb ik toen mijn ribben gekneusd. Ik kon op een gegeven moment ook niet meer liggen of zitten (het overgeven werd me gelukkig bespaard...) en dat is ook de reden waarom ik ben ingeleid. Ik hoop voor jou dat ze je niet te lang zo laten lopen...
Ha ladies Wat een heerlijk weertje he Ik zwel nu wel op als een strandbal maar alles beter dan die stomme regen Vanavond gaat manlief het badje voor in de tuin opblazen, kan ik daar weer in rond dobberen. Nu maar hopen dat de buren niet Greenpeace bellen @ Funny: Pff ik begrijp je helemaal, ik ben het al zat en ik heb niet eens een kwart van de klachten die jij hebt, vind het al knap dat je het zo lang hebt vol gehouden! Ik duim voor je dat hij je wil helpen @ Freesia: Een hittegolf Oei wie moet me dan 's avonds naar boven takelen Gister was het nog niet eens zo warm en toen waren mijn voeten al enorm, laat staan na 4 dagen boven de 30 graden Mijn verlof gaat morgen officieel in, wat zal ik eens gaan doen met al die vrije tijd Zit al maanden thuis, maar vind het toch wel ene lekker gevoel dat het nu ' officieel' is. Zo dames, ik ga lekker de tuin in met 2 hele spannende boeken en een hele grote kan ijskoude limonade Kom vandaag nog wel eens koekeloeren! XXX
@babystyle: ik heb de doos van prenatal ook niet en krijg ook het boekje wij jonge ouders niet meer. Ik heb al gemaild, maar ook daarop krijg ik geen antwoord helaas.
Hier maar weer eens een poging gedaan om mijn sch.haar te trimmen Via de pas-spiegel gewapend met Ladyshave en schaar aan de gang gegaan. Resultaat: iets minder haar, maar niet helemaal tevreden over het model hihihi Ik ga nu maar eens de stad in, da's inmiddels al 2 weken geleden wegens geldgebrek.. heb ik me dus goed aan gehouden hè? Nu is het salaris weer binnen! Hoera!
Babystyle en Dreames, je krijgt die bon samen met dat maandblad. Als je die dus niet krijgt dan krijg je die bon ook niet. Je moet ze gewoon even emailen want op een ander forum hebben ze dat ook gedaan en kregen ze het alsnog. Die doos is echt super! Zou zonde zijn als jullie die mislopen. Ingeltje, hahahaha! Ik vrees dat hier ook manlief met me aan de slag moet want nu is het coupe mislukt. Er valt weinig aan te mislukken trouwens hier maar de ene helft is goed gegaan en dan de andere helft niet. Dus dat ziet er ook niet uit. Bij mijn dochter moest ik het laten groeien omdat hij zo'n baby ding er niet uit vond zien. Kwam ik in het ziekenhuis: RATS alles eraf hahaha. Maar jouw model zit er weer in?
Goedemiddag dames! Zo wat heerlijk weer! Wel warm maar de zon schijnt zo lekker, dat je daar gewoon vrolijk van wordt! Zommeteen ff een deel van de gras maaien hiero en ff de babywas draaien en dan richting het dorp voor wat boodschappen! @wupje hoe voel jij je nu? hopelijk een stuk beter! @Lindaa wat zei de politie? en hoe reageerde jouw lief eigenlijk? En hoe was dagje dolfenarium? @tweety hoe was het bij de nagelstudio? ik liet voor mijn bruiloft voor het eerst nagels zetten en was wel erg leuk! Wel wennen want het voelt anders! Maar was wel mooi! hoe ging het bij de tandarts? @IrisB nee helaas AoC bleef strepen tonen. Manlief heeft slecht geslapen en is nog steeds sjaggo en heeft nu al op zijn werk een hele lijst gemaakt van wat hij vanavond kan uitproberen.. alleen dan ben ik er niet bij duim je voor hem? vind het echt niet leuk voor hem! Hij is helemaal gek op AoC en ineens doet de pc raar Laatste werkdag! @Krisstel zin in? nee niet raar man en ik zijn erg benieuwd naar de kleintje het kriebelt! trouwens mooie foto's van jou en manlief samen op jouw hyves Hoe is het geworden met de waterornament? @moppiepoppie! heey je bent er weer! Je was gemist Oef wat een gedoe met dat inleveren! Idd hij zijn vakantie maar jij moet nog bevallen! ben blij dat ik niet meer op school zit! Die leraren soms! @freesia gelukkig dat het gisterenavond super was! En ook nog heerlijk geslapen! Hittegolf! dat is dan waterijsjes en boekjes binnenhalen! en dan permenent met mijn miss piggy benen omhoog @klavertje44 een meid leuk! @FunnyMe Ik hoop ook voor jou dat je een datum mee krijgt! zo te horen heb jij het niet makkelijk al geniet je van jouw meiden! En als hun een datum geven moet het ook wel goed zijn toch! @Babystyle oef ook zo'n gedoe Als jij de blije doos bon nog niet binnen hebt zou ik er achteraan gaan! Had allang binnen moeten zijn via de mail of het blad! @miracle en is de katje weer? @tinkerbel idd alles beter dan al dat regen! Maar ik doe geen badje in de tuin! Ik vrees dat ik daar nooit in mijn eentje uitkom! Hou het gewon bij een voeten bad! @Ingeltje hier ook geprobeerd en volgens mij is het wel korter daar beneden maar vraag mij niet hoe ziet er waarschijnlijk ook niet uit, moet denk ik toch een spiegel aanschaffen hehe loon binnen? mssn kunnen wij dan met'sen allen de Prenatal of H&M binnen zaterdag Zo dames nog 2 nachten slapen! Heb er mega zin in maar ben ook zenuwachtig Wordt na het weekend wat als iedereen verlof heeft (oftewel de meesten) dan durf ik mijn lappie niet uit zicht te laten trouwens ik heb vanavond etentje bij een collega, maar vanochtend schiet mij ineens te binnen dat er eentje had er in de begin van mijn zw erover om ee babyshower te houden oh! hm..... ze waren een beetje vaag aan het doen dus nu spookt het in mijn hoofd... welles of nietes? Zo'n babyshower geeft je toch niet stiekem als verassing? of wel? Nou ik ga er gewoon van uit dat het een gezellige avond eten en kletsen is, dan ben ik ook niet teleurgesteld Oh ja ben vandaag 31 weken!!!!!
DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 GEBOREN 02 juni 2008 ~ LEVI JAMAL* ~ mama: Chaartje79 (03 september 2008) ~ 950 gram - 36 cm ~ *27-06-08* IN VERWACHTING 26 augustus 2008 *Jikke...34 jaar ... 5e [♂♂♀♀] ... THUIS ... BV 29 augustus 2008 *Krisstel ... 26 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 31 augustus 2008 *Foover ... 30 jaar ... 2e [♂] ... THUIS ... BV *Pipo1973 ... 35 jaar ... 2e [♂] ... ZKH ... BV 01 september 2008 *Delayla ... 26 jaar ... 2e [♂] *Ingeltje ... 27 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Sasha ... 34 jaar... 1e ... THUIS 02 september 2008 *Mamameike ... 27 jaar ... 2e en 3e [♀] ... ZKH .... FV TWEELING! *Mss Ace ... 27 jaar ... 1e ... ? ... BV 03 september 2008 *Jekkia ... 32 jaar ... 2e [♀] ... ZKH [kz met 38 wkn] ... BV *Lise ... 32 jaar ... 2e en 3e [♂] ... ZKH ... BV TWEELING! 05 september 2008 *Anno103 ... 23 jaar ... 1e ... THUIS ... BV *Jannes ... 29 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Pisum ... 27 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Tinkerbel1984 ... 23 jaar ... 1e ... ZKH ... FV 06 september 2008 *Lindaa ... 22 jaar ... 1e ... ZKH ... FV 07 september 2008 *Diddl ... 28 jaar ... 4e[♀♀♀] ... ZKH [kz met 38/39 weken] ... BV *IrisB ... 28 jaar ... 1e ... THUIS ... BV *SheDevil ... 26 jaar ... 2e [♂ ] ... ZKH ... BV *Yule ... 29 jaar ... 1e ... THUIS ... BV *Steen ... 28 jaar ... 1e ... ZKH... BV 08 september 2008 *FunnyMe ... 27 jaar ... 1e en 2e ... ZKH ... BV/FV TWEELING! 09 september 2008 *Ydnic ... 28 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Klavertje44 ... 26 jaar ... 2e 10 september 2008 *Wupje ... 30 jaar... 1e ... 11 september 2008 *Jale ... 24 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Pupke ... 31 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 12 september 2008 *Kaatje85 ... 23 jaar ... 1e ... THUIS ... BV 14 september 2008 *Mica ... 23 jaar ... 1e ... 15 september 2008 *Wens3 ... 28 jaar ... 3e [♂♀] ... 16 september 2008 *Azeb ... 30 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Dreames ... 22 jaar ... 1e kindje ... THUIS... BV *Elin ... 26 jaar ... 2e [♀] ... ZKH ... BV *Miracle08... 18 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 17 september 2008 *Felicia1986 ... 21 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Sunshine80 ... 28 jaar ... 2e[♂] ... BV 18 september 2008 *Esje72 ... 35 jaar ... 3e [♂♂] ... ZKH ... BV *Jacolien ... 20 jaar ... 1e ... THUIS ...BV 19 september 2008 *Moppiepoppie ... 25 jaar ... 1e ... THUIS ... BV 20 september 2008 *Lola ... 38 jaar ... 2e [♀ ] ... ZKH ... BV 21 september 2008 *Jessejaime ... 29 jaar ... 3e [♂♂] ... THUIS ... FV *Dniise ... 20 jaar ... 1e ... ZKH ... FV 22 september 2008 *Marielle82 ... 25 jaar ... 1e ... ? ... BV 23 september 2008 *Tweety ... 26 jaar ... 2e [♂]... FV *Dorientje ... 21 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 24 september 2008 *Debbyvermeer ... 31 jaar ... 3e [♂♂] ... ZKH...FV 25 september 2008 *MirandaT ... 27 jaar ... 2e [♀] ... *Nic79...28 jaar 1e & 2e... ZKH...BV TWEELING! *Parr1983 ... 25 jaar ... 1e ... THUIS ... BV *Sannemart ... ? jaar ... 1e ... *Roshi ... 24 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 28 september 2008 *Freesia ... 35 jaar ... 1e ... BV *Babystyle... 20 jaar ... 1e ... THUIS ... BV 29 september 2008 *Cossy ... 20 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 30 september 2008 *Eva1983... 24 jaar ... 1e ... ? ... BV 27 meisjes in de buik ... 10 jongens in de buik ... 9 mama's laten zich verrassen ... 12 mama's houden het (hier) geheim De-spruit-is-eruit-vriendjeslijst! Ingeltje <--> Lola Freesia <--> Droppie123 IrisB <--> Elin MirandaT <--> FunnyMe Parr1983 <--> Krisstel Wupje <--> Cossy Yule <--> Jannes Pupke <--> Pisum Azeb <--> SheDevil Dniise <--> Tweety Kaatje85 <--> Jessejaime Tinkerbel1984 <--> Eva1983 Lise <--> Moppiepoppie Steen <--> Sasha sunshine80 <--> Delayla dreames <--> Roshi mamameike <--> Mss Ace Nic79 <--> Jekkia Dorientje <--> Lindaa debbyvermeer <--> nog buddyloos (zoek een 'buddy' waarmee je 06-nummers uitwisselt, om elkaar op de hoogte te houden van de bevalling! tip: zoek iemand die hier wel regelmatig post!) Agenda: Juli 25: Yule verlof! Jannes 2w vakantie & aansluitend verlof! Debbyvermeer gyn Lindaa verlof! 28: Foover verlof! Anno103 verlof! (vanaf 08 juli 100% ziektwet) IrisB verlof!, Diddl verlof! Ingeltje vk 29: FunnyMe verlof! en naar de gyn: ctg en groeiecho Jessejaime vk Dorientje gyn + echo 30: Miracle08 vk 31: Jekkia gyn Augustus: 01: MirandaTecho gyn Miracle Intake kraamzorg 02: Marielle82 vakantie en verlof! 04: Wupje verlof! Cossy verlof! Yule vk bevallingspraatje 05: Mss Ace verlof! 06: Lindaa vk 07: Nic79 verlof! (va 27juni 100% ziektewet), parr1983 vk 11: Roshi vk 13: parr1983 1e avond Samen Bevallen!! 14: Dorientje gyn + echo 15: Pisum verlof! Parr1983 verlof! (vanaf 1 juli 100% ziektewet) MirandaT verlof! 18: Marijke1982 verlof! 19: Dreames verlof! 20: Roshi groeiecho 21: Jekkia Keizersnede ingepland!! September: 16: Dorientje verlof Stuur ff een PB'tje naar Yule op welke pagina je de lijst hebt gequote! Zij zet het dan in haar onderschrift, zodat we de lijst heel snel terugvinden als we Yule's laatste berichtje opspeuren via de zoekfunctie!
hehe, jullie hebben lekker gekletst. Net de hele bovenverdieping schoongemaakt... Nu even platte rust, en dan hier beneden nog even alles stof afnemen, en er een dweil doorgooien, en dan kan het wel weer...
Funnyme, ik kan me voorstellen dat je het af en toe flink zat bent. Het eind is in zicht meid! Daar hou ik me ook maar aan vast. jeetje, Dorientje het gaat lekker bij jou vandaag pfff een hittegolf nee toch he....
hihi denk dat ik wel wat last heb van nesteldrang... Het moet allemaal proper zijn de laatste dagen... Denk wel dat mijn rug en heupen zich vanavond zullen wreken...
oei dorientje....lijkt me zwaaar zeg! meiden, doe weer een egoberichtje, kan niet alles terug lezen beebjes liggen op 2300 en 2500 gram, gemiddelde eenling nog steeds hihi....bloeddruk 120/80, ook prima en de beebjes liggen beide naar beneden met hun hoofdjes. Gyn heeft vandaag een uitleg gegeven wat ze gaan doen....kan in elk geval zeggen dat het aftellen begonnen is, zeker als het weer zo warm blijft. De beebjes zijn groot genoeg en ver genoeg ontwikkeld dus als ze nu geboren worden gaan ze ze niet meer tegen houden, moet volgende week weer op controle om half 8 savonds...
Hallo Nou ben weer ff thuis. vanochtend 2 uur lang in t ziekenhuis rond gelopen voor mannetje, toen geluncht bij de Mac.. daarna nog even naar de Aldi en nu ff uitpuffen voor ik weer naar verjaardag ga. Als het zaterdag zo warm als nu is trek ik een korte broek aan,misschien niet zo charmant,maar beter dan dit warme weer. Parr, en aan een boek voor massage heb ik dus niets. als ik aan mannetje vraag of ik hem moet masseren zegt hij "nee want dan moet ik jou ook masseren" en daar heeft hij een hekel aan. Lindaa, en al bij de politie geweest? en wat zeiden ze? Yule, jep dat is idd beter in bed. Iris, blijkt meer voor te komen dat vrouwen rond 32/33 weken veel vruchtwater hebben,maar moet dan weer minder worden. Ik hoop dat zijn gezichtje mooi ligt,want vooral dat wil ik zooooo graag zien. Krisstel, hij ziet al een tijd veel zwarte vlekjes, maar de oogarts kon niets vinden dus nu werd de werking van zijn ogen stil gelegt met druppels om zo beter in zijn oog te kunnen kijken. hij ziet nu wazig, kan niet tegen daglicht en is moe dus ligt ff op de bank te slapen. Twigger, bedankt voor de link, zal eens kijken.wil eigenlijk nog wel 2 nieuwe setjes maar vind het ook zonde om nog een hoop geld uit te geven voor die 7 weken FunnyMe, denk dat jikke haar kids vakantie hebben dus ze daar druk mee is, ben benieuwd of je een datum mee krijgt om in te leiden, ik hoop het voor je want dit is ook niets. zeker niet met deze temperaturen. Hittegolf.. ga ik ook niet trekken, ben vandaag met deze temperaturen al 2x bijna van mijn graatje gegaan. hoop dus dat het zaterdag iets koeler is. Mamameike, goed nieuws dus bij de gyn. en de beebs nog ff binnenhouden hoor ( zeker tot na de meeting ) Vraagje anticonceptie: hebben jullie er al over nagedacht om na de zwangerschap iets te gaan gebruiken? En wat? ik wil iig niet meer aan de pil,maar ook niet het risico lopen om opeens toch heel vruchtbaar zwanger te worden.. zat zelf aan een spiraaltje te denken. heeft iemand daar ervaring mee?
Hier, dit is pas grappig http://buitenland.nieuws.nl/520311/Nieu ... rom_Hawaii Sorry als dit al bekend was, maar heb geen tijd om alles bij te lezen nu..