Hey hey Hier nog steeds geen teken van onze kat ik hoop zo dat alles gewoon oke is en ie of terug na komt of wij hem vinden of dat ie misschien ergens bij iemand binnen zit...Word er helemaal niet vrolijk van. Heb ff vluchtig terug gelezen.. anticoneptie zoiezie tijdens het borstvoeden ga ik geen pil slikken en doen we maar gewoon een condoompje om.Daarna weet ik ook niet zeker ligt eraan hoe lang ik ga borstvoeden..
Wupje, jeetje dat is opeens even schrikken, dan zou het nu dus ook ieder moment kunnen komen? Snap dat je een beetje van slag af bent, zou ik ook zijn. Knuff. Massageboek, zal het eens opzoeken Spiraaltje, klinkt goed ! dacht altijd dat je moest wachten tot je bloeding over was, zo'n week of 6 na je bevalling voor je aan de conceptie mag.. Hier zit verjaardag 1 erop, hebben net ff een broodje op en gaan zo naar verjaardag 2. Zie jullie morgen weer ! Liefs
hittegolf nee toch ? Dan kun je mij aan het einde van de dag bij elkaar vegen. Pff dat word veel te warm..
amai! lijkt me best een vaag idee, dat het al snel zover kan zijn! succes dinsdag! @parr: klinkt goed dat boek! enne, voor minnaars, dat zegt toch wel iets he? anticonceptie: in ieder geval niet de pil, want toen ik daarmee stopte ben ik in een jaar tijd maar iets van 4 keer ongesteld geworden. dacht dat ik PCOS had maar volgens de gyn toen niet dus ik heb nu gewoon zoiets van: geen hormonen in mijn lijf. denk dat we het eerst bij condooms houden..
Heb toevallig net een mail terug van wij jonge ouders. De uitnodiging van de blije doos is op 27-06-2008 naar mij verzonden per post. Nou die heb ik dus niet ontvangen. Waarschijnlijk heeft er nu iemand anders mijn blije doos of zo... Het blad van juni wordt nog wel nagezonden
Hoi! Anticonceptie Ik had er eigenlijk nog niet heel erg over nagedacht, maar jullie berichtjes hebben me aan het denken gezet! (waar zo'n forum al niet goed voor is ) Ik ben vanaf mijn 16e aan 1 en dezelfde pil geweest. Deed het altijd prima, weleens het idee gehad dat sexdrive wat minder werd...maarja dat kan ook aan de gewone hormoonhuishouding hebben gelegen of verandering in de relatie....En echt tijd om het uit te proberen had ik ook niet want in de 2e maand nadat ik was gestopt was ik al zwanger dus weer een andere hormoonhuishouding..... Nu ik er zo over heb gelezen denk ik dat die Mirena spiraal misschien wel wat is voor mij. Wij weten nog niet of we een tweede willen, dat zien we dan wel weer. Natuurlijk wacht ik wel tot ik klaar ben borstvoeding. Tot die tijd denk ik dat condooms de oplossing zijn. Maar ga me ook nog even inlezen over het koperspiraal. Aangezien die geen hormonen afgeeft zou je die denk ik wel al tijdens de borstvoeding kunnen gebruiken.... : Volgens mij was het Parr die borduurde toch??? Nou ik heb vandaag mijn eerste borduurwerkje ooit gekocht en ga vanavond maar eens beginnen. Volgens mij is het lastiger dan het lijkt...Ik weet niet of het wat wordt maar ga het gewoon proberen. Als het mooi wordt, hang ik het op de babykamer! En zal ik het aan jullie showen! @ Wupje Da's wel effe schrikken ja...Ik hoop dat de uitslagen van de onderzoeken verder goed zijn. @ Mamameike Wat groeien je kleintjes goed zeg! Ik was zelf bij de geboorte 2813 gram na een zwangerschap van 39 weken ongeveer. En ik was maar alleen! @ iedereen: Fijne avond!
Hee Wulpje, schrikken zeg! Hopelijk is alles goed. Hmm komend weekend nog werken, dan volgende week nog een paar dagen, en dan heb ik ook verlof. Ik kijk er wel naar uit eerlijk gezegd. anticonceptie heb ik nog niet zo over nagedacht eerlijk gezegd...
Nou ik ben al een beetje over de grootste schrik heen en hopenlijk blijft ons beebje in elk geval nog zeker 3 weken zitten. Ga dadelijk nog onze kleren bij elkaar zoeken voor ons weekendje scheveningen dus zal waarschijnlijk pas maandag weer online zijn....of ik moet kunnen internetten in het hotel. Jullie heel veel plezier tijdens de meeting ! En ik lees wel een verslag met foto's. Tot over een paar daagjes!
Stomme vraag misschien, maar doet het inbrengen van een spiraaltje pijn en wie brengt het in? Hier namelijk ook een trouwe pilgebruiker, maar een aantal maanden niet ongesteld klinkt wel goed.
Hittegolf, hoop het niet. Was vandaag al de hele dag misselijk van de warmte Dat wordt heerlijk op wc vertoeven (teminste wel een stuk koeler daar :mrgeen anti-conceptie mirena spriraaltje. 2 kids is meer dan genoeg voor ons. Deze 2e is ook veel sneller gekomen dan gepland. (7 maanden later ipv 2 jaar later :bloos Wupje Succes dinsdag! Funnyme jij ook Mmm, enschilda's worden net voor mijn neus gezet. Ik ga even heerlijkgenieten van mijn vriends kookkunsten
Schrikken zeg Wupje... Succes alvast dinsdag en een fijn weekend in Schevingen! Probeer er toch van te genieten he! Eva, s6 met je borduurwerk! En voor de rest weet ik het al niet meer Er is weer zoveel getypt haha. Wil jullie wel voor zaterdag ook alvast heel veel plezier wensen! Hier is alles goed. Moe..., gewerkt..., bloedgeprikt.. Nog 3 weekjes hierna werken. Ben echt aan het aftellen. Morgen nog 1 dagje werken en lekker weer weekend. Zaterdag en zondag naar het strand als het lekker weer is . Fijne avond allemaal nog!
Hee meiden! ben terug van het dolfinarium god wat heb ik het er naar me zin gehad! maar wat was het me er toch WARM! pff! kreeg er gewoon hoofdpijn van ! we gingen naar de dolfijnenshow kijken, en ik was er nog nooit eerder geweest en had zoiets ook nog nooit gezien, dat ik kreeg gewoon spontaan dikke tranen in me ogen.. vond het zooo mooi om te zien! HIHI Heb wel aan het einde van de dag, meer last gekregen van mijn buik, en veel steken.. heb dan ook de hele dag rondgelopen natuurlijk en dat zal ik nu moeten bezuren denk k! Ik neem nu even een lekkere lauwe douche en ga dan lekker met mijn pyama op de bank liggen!
@tinkerbel hier ook een badje staan morgen lekker dobberen en hoop ook dat de buren niet gaan bellen hihi @ingeltje en heel de stad leeg gekocht? mijn mannetje bepaald de coupe op het moment van het sc...haar hihi. @parr was leuk bij de nagelstyliste heb mooie nageltjes het is wel ff wennen maar moet zeggen dat het al aardig gewend is alleen het tikken is nog ff lastig. over 2 weekjes ga ik weer terug net voor de bruilofd en dan maakt ze ze weer ff mooi. tandarts is mee gevallen voorlopig ook hier over 2 weken terug. @dorientje nou nou meid je heb er zin in met de sopperde sop gelijk heb je hoor meis ik ga na het weekeind ook maar weer eens wat meer proberen te doen. @azeb gefeli met je mannetje. @wupje he meid dat is ff schrikken. hoop dat de onderzoeken mee vallen volgende week. fijn weekeind in scheveningen je heb er goed weer voor. @jekkia wat zit er in die enschilda's? ik maak zeook vaak volgens mexicaans recept van een oud vriendinnetje van me. nou tandarts bezoek overleefd. pff lag met dikke angstezwet druppels op mijn hoofd daar. van hubbie zijn foto's gemaakt en bij mij gebeurddit na de bevalling. over 2 weekjs terug komen en dan gaan ze de boel schoonmaken en polijsten enz. dus ben benieuwd. verder hebben we het zwemba ff gtest en de ph en chloor waardes weer op pijl gebracht dus morgen kunnen we lekker gaan dobberen jippie. als zoon lief het wil natuurlijk maar ja anders gaat mama wel als hij op zijn bedje ligt hihi.
Pfff heb ik me vandaag zó netjes ingehouden in de stad... wordt het me op internet wel heeeel makkelijk gemaakt. Met 1 druk op de knop bestel je zó van alles Nouja, de babyfoon dat was natuurlijk nodig.. maar hoe vertel ik manlief dat ik stiekem een babydraagzak heb gekocht? Nou hij was maar 25 en het is er 1 van www.minimonkey.nl . Superleuke draagzakken en erg goedkoop vind ik! Hmm ben ik nou jullie aan het overtuigen of mijn man ...
Tweety, hou ze lekker simpel. Spinazie, kip, tomaat, kaas en tacosaus. Met een flinke dot creme fraiche ernaast. Heerlijk met dit weer Lindaa heb je ook die babydolfijntjes gezien? Ingeltje die minimonkey heb ik ook gehad, Toen Raven krampjes had heb ik dien in de box gehangen als hangmat. Zo kon ze vaak toch nog even slapen. Maar verder heb ik heb nooit gebruikt vanwege mijn rug (te veel gewicht ook op een schouder), gebruik liever een draagdoek.
Dreames, ik heb de mirena gehad voordat ik ooit zwanger was geweest, toen was het inbrengen een hel...niet fijn. Maar het schijnt als je een keer een bevalling hebt gehad dat het dan een eitje is....dan is het allemaal wat makkelijker daar beneden of zo, weet het ook niet precies, die ervaring heb ik nog niet... Wupje, fijn weekend! Ingeltje, ik heb ook een minimonkey! Tweety, veel plezier in jullie bad morgen, heerlijk!
@jekkia klinkt ook lekker hier ben ik wel ff bezig vaak met de kip koken en dan plukken van de poten pff. samen met ijsbergsla wite uit en gerasptekaas met creamfraiche met een tomatensausje van verse tomaten en gebakken uitje knoflook pepertjes en kippenboulion hmmmmm veel werk maar heerlijk.
Roshi sprint voorbij, stopt.... komt even een dikke knuff aan iedereen geven en sprint weer verder sorry ben een beetje druk vandaag, hele dag visite gehad (gezellige visite ) en nu heel moe ervan dus ga lekker op bedje liggen. Heb wel bijgelezen maar volgens mij is er niet echt iets bijzonders gebeurt.. toch? Morgen ben ik weer van de partij Fijne aaf allemaal!