Ben ik ook nog even voor ik ga slapen. Ben bij schoonzus langsgeweest. Ze is op precies dezelfde dag uitgerekend als ik en ze krijgen ook een meid :-D Had ik misschien al eens verteld? Lekker zwangerschapspraat gehad samen, mijn broer is na 5 minuten gevlucht We gaan maandag 5 augustus in Breda shoppen met haar en mijn moeder. Naar de Prénatal, grote babywinkel (ben de naam effe kwijt) en Ikea \/ Ik heb ook een minimonkey gekocht! Van marktplaats dan wel, maar wel een splinternieuwe. Een oranje, voor 17,50 Heb tegen lief gezegd, ik heb straks dat kind 9 maanden gedragen, daarna mag jij Mocht het dragen nou niks zijn, kan ie inderdaad nog in de box hangen. Nou, ga lekker liggen, heerlijk. Slaap zacht!
Zo daar was ik weer! Was gewoon lekker etenje met kennissen/collega's wel super gezellie! @pisum hihi ja maar toen ik hem besteld was het laatste 2 woorden voor minnaars er niet bij gezet, dus had ik geen idee stond er wel een beetje met een rode hoofd bij de kassa @eva1983 ja ik borduur Als je een simpele neemt is het niet zo moelijk te leren, er is altijd een uitleg bij! En als je iets niet snapt, wil ik best proberen uit te leggen hoor! hmmm, hoe meer ik lees over die mirena spiraal hoe beter dat klinkt... idd doet het zeer en hoe werkt het? en is het net zo betrowbaar? slik al bijna 9 jaar de pil dus... @ingeltje wat vond jouw man van de minimonkey? is idd niet duur nee! Zo morgen lekker lunchen en dan hier weer terug met vriendin. Mssn 's avonds naar de kermis met manlief! En dan vroeg naar bed voor zaterdag! En heb trouwens niks van babydump waargenomen
hee meiden... heb de hele nacht op gezeten met een ziek kind, de kleine meid hier heeft last van haar darmen bij weersveranderingen, maar zo erg als het nu was heb ik het nog nooit gehad met haar, heb haar op een gegeven moment maar bij ons in bed gelegd, maar dan slaap ik zelf ook niet, baal onwijs, ben ook nog jarig vandaag maar ga de boel maar afblazen geloof ik, kost me denk ik te veel engergie allemaal
@mamameike he meid zielig voor je dochter beterschap. jij gefeliciteerd met je verjaardag hoop dat je toch nog een leuke dag krigt vandaag. meeting nog 1 nachtje slapen jippie. @pisum en freesia heb me nummer nog ff in het rijtje bij hyves gezet was ik vergeten te doen.
Goeiemorgen! Eventjes kort, zodat ik optimaal gebruik kan maken van m'n laatste 4 uurtjes werktijd Was vanmorgen helemaal blij omdat ie er eindelijk was: de laatste werkdag. Kom ik kantoor binnen, staat er daar een prachtige bos rozen op mij te wachten (met allemaal loodjes aan voor de laatste loodjes ) Had dat echt niet verwacht omdat ik pas al bloemen van werk had gekregen voor geregistreerd partnerschap. Het mag hier dan af en toe een absoluut gekkenhuis zijn, you gotta love them Maar ondanks dat, ben ik toch blij dat ik nu 4 maanden lekker thuis kan zitten @mamameike: Oh bah, hopelijk voelt je dochter zich snel weer beter. En: gelukkige verjaardag! Hopelijk wordt het toch een leuke dag. @parr: Veel plezier vandaag! Klinkt als een leuke dag @wupje: Argh, schrikken Hopelijk is alles goed bij de onderzoeken dinsdag en woensdag... en hopelijk kan je nu toch nog genieten van je weekend Scheveningen. Veel plezier! @ingeltje: En... gelukt om man te overtuigen dat je een hele nuttige aankoop hebt gedaan? Wij hebben ook een draagzak, maar van een ander merk. Vriendin was heel enthousiast over draagding (ook voor binnenshuis als uk niet stil wordt), dus wij ook maar eentje gehaald. @tweety: Hoera, tandarts overleefd! Zou nu ook wel een zwembad kunnen gebruiken, is hier alweer stervens warm (geen airco). Zo, ik ga even kijken welke losse eindjes ik aan elkaar kan knopen en dan al m'n dierbare bureaula-bezittingen in een doos proppen, zodat ik ze weer heb als ik terug ben in december Fijne ochtend! (Heb nu echt een belachelijke hoeveelheid smileys gebruikt, nog meer dan anders , maar ben dan ook belachelijk goed gezind - Oh, na posten blijkt het eigenlijk best mee te vallen *grins*)
IrisB, succes je laatste werkdag en genietse straks! Mamameike, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en kies idd maar lekker voor jezelf en je ukkies, als jij het niet trekt lekker afblazen hoor.
@irisb nog een paar uurtjes meis en dan mag je lekker genieten heerlijk he. welkom bij de club dan hihi.
Goedemorgen meiden. Nog een nachtje slapen ! en ik ben zenuwachtig ! ( jep ben van te voren echt een zenuwpees, gaat denk pas over als we aan de thee zitten ) Verjaardag gisteravond was wel gezellig,maar heb weer ruzie met mijn svader gemaakt :-? Hij leeft al een paar jaar in een negatief spiraal,en wordt er niet beter op..hij liep de hele avond al weer negatief commentaar op alles en iedereen te geven dus liep me al te ergeren. toen kwam het onderwerp op de verjaardag van mijn man, die is a.s. maandag jarig en viert het gewoon maandagavond, was mijn svader het niet mee eens en toen zei ik "je moet komen omdat je het leuk vind en anders kom je maar niet" ja en toen had ik natuurlijk geen respect meer voor ouderen en bla bla bla. dus ik er tegen in en svader kwaad naar bed. Weltrusten ! Dreames, een huisarts kan een spiraal inbrengen,maar als ik voor een spiraal ga laat ik het bij een gyn doen. Je blijkt wel iets te voelen van het vast zetten,en de dag erna kan je geloof ik behoorlijke kramp in je buik/benen krijgen. Ingetje, en heb je je man nog kunnen overtuigen van de draagzak? Hier wil mannetje zelf een draagzak, die ziet zich zelf al helemaal trots lopen met die kleine op zijn borst. Mamameike, jeetje vervelend zeg een zieke dochter, hoop dat ze snel opknapt. en jij natuurlijk gefeliciteerd ! Iris, veel plezier op je laatste werkdag ! lief die bloemen.
Het spiraal: http://www.mirena.nl Als je bevallen bent moet het zo goed als geen pijn meer doen. Inbrengen kan min. 6 weken na de bevalling, en het liefste tijdens een menstruatie ( vind ik dat een minder lekker idee ) Hoe ik zo alles lees denk ik dat dit het wordt.
Mamameike: Gefeliciteerd! Wij zijn gisteren nog even naar zee gereden... Was hier zo warm in het binnenland... En het koude water deed goed aan mijn dikke voeten... wel even gezondigt, eerst een ijsje gegeten, en dan nog een wafel... Even een foto van mij aan zee.
Goedemorgen dames! ff gauw voordat k de boodschappen doe... @mamamieke Nog van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag! Wel minder van jouw dochter, hoe maakt zij het nu? @IrisB Tocn en bossie rooie rozen Haha geniet er nog van jouw bureau te ruimen Manneke heeft XP er weer opgezet btw @kaatje dank je voor de link! pff gewoon hem zuur naar bed laten gaan hoor! @dorientje mooie foto! Zo nu ff boodschappen doen, wordt lastig parkeren met die kermis en dan rond 12u komt vriendin en dan lekker lunchen!
Eerst even een ego-berichtje... Ik lig sinds gisteravond in het ziekenhuis ter observatie. Het volgende is gistermiddag gebeurd: Ik ging een stuk fietsen met mijn moeder en Jasmijn zat in het voorstoeltje. Bij het oprijden van een (gelijkwaardige) kruising kreeg ik geen voorrang van een chauffeur die van links kwam. Ik fietste op mijn gewone fiets met Jasmijn voorop en had dus 2 keuzes: 1. Tegen de auto aanknallen. 2. Zo snel mogelijk afstappen. En aangezien de ruimte tussen het stoeltje en het zadel veel te klein was voor mijn dikke buik (ik moet dus eigenlijk afstappen als een kerel of heel damesachtig zoals je ook opstapt...) heeft mijn buik een flinke klap gekregen! Ik heb de bestuurder eens lekker de huid volgescholden en we zijn gewoon verder gefietst. Pas een uur of 5 later viel me op dat het sinds de klap wel erg rustig was in mijn buik en heb ik de verloskundige gebeld. Die stuurde me - zoals verwacht - 'even' naar het ziekenhuis voor een CTG. Maar de gynaecoloog in het ziekenhuis had daar heel andere ideeën over en besloot me 24 uur ter observatie hier te houden! Wel goed ook hoor, want pas vannacht begon de kleine meid weer wat meer tekenen van leven te tonen. Het CTG was qua hartslag trouwens wel goed, maar de kleine meid bewoog te weinig. Ze hebben geprobeerd haar tot wat meer bewegen te porren, maar zelfs met het echo-apparaat erbij, lukte dat niet. Ik begin trouwens wel het idee te krijgen dat ze zich hier meer zorgen maken over mijn hartkloppingen dan de verloskundige dat doet. Telkens wordt mijn polsslag gemeten en die is meestal over de 100, te hoog dus. Ik heb inderdaad vannacht geen oog dichtgedaan van de hartklopping en kreeg het op een gegeven moment zó koud, dat ze me een moltondeken (!) zijn komen brengen... Ik wacht nu op de visite van de gynaecoloog. Ik ben benieuwd of ze nog meer verrassingen voor mij in petto hebben... Gelukkig dacht ik er gisteren al aan om mijn man - behalve mijn pyama en zo - ook mijn laptop te laten meenemen. Ik krijg de tijd zo dus wel om...
Jeetje Lola wat schrikken zeg! Heel veel sterkte. Gelukkig gaat het zo te lezen allemaal goed met jou en je kindje....
Goedemorgen trouwens allemaal, Ben week niet echt online geweest, dus ben maar niet terug gaan lezen. Iets teveel. Hoop dat het met iedereen goed gaat. Met mij wel want ik heb vakantie! En over 2 weken begint mijn verlof... dus niet meer werken Vond het wel heel moeilijk om mijn werk achter te laten. Volgens mij een van de weinige vrouwen die geemotioneerd op haar werk weggaat en het liefst vandaag gewoon weer zou gaan. Net ook al mail zitten checken. Maar zal wel minder worden. Heb volste vertrouwen in vervangster. Nou ik ga proberen weer aan te sluiten, maar mijn nichtje komt een week logeren (begin augustus wordt ze 1) dus denk niet dat ik tijd heb om achter PC te kruipen. Maandag wel draaipoging (dan gaat ze naar oma) dus zal wel even laten weten hoe het gegaan is. Voor iedereen die morgen naar de meeting gaat... heel veel plezier! Liefs Jannes
Jeetje Lola, gelukkig wordt de kleine meid sinds vanacht weer wat drukker en wordt je goed in de gaten gehouden. Ziekenhuis is misschien niet leuk,maar wel beter als ze het zekere voor het onzekere nemen. Knuff !
Tjee Lola dat is schrikken zeg... Grr die chauffeur, kan ie niet wat beter opletten! Vervelend dat je zo'n last van hartkloppingeh ebt en dat je kleintje zo rustig was/is. Gelukkig wordt je nu goed in de gaten gehouden! Mamameike, gefeliciteerd met je verjaardag! Liefs Azeb
Goedemorgen! @Mamameike, gefeliciteerd met je verjaardag! Jammer alleen dat er dan zo'n nacht aan vooraf moet gaan Veel beterschap voor je kleine meid. @IrisB, wat lief zeg, die bloemen! Veel succes vandaag met de eindjes aan elkaar knopen @Kaatje, heh bah, ruzie met svader Is ie wel vaker zo? Jammer hoor. @Dorientje, wat een prachtige foto! En zondigen mag hoor, als je zwanger bent, dat weet je toch? @ Lola, jeetje wat een schrik! En wat een !#$%^&* chauffeur zeg, grrr.... Gelukkig word je goed in de gaten gehouden. Hopelijk valt het allemaal mee! Sterkte hoor. @ Jannes, wel gaan genieten hoor van je vrije tijd! Hopelijk lukt het allemaal dinsdag, ik duim. Nou, ga zo aan de slag voor een nametag! Zal mijn avatar erop zetten, misschien wel handig Daarna nog tot 5 uur werken en dan lekker weekend! Heb echt enorme zin in morgen
@Wupje: jij ook al een groeiecho... maar dan om te kijken of het te hard groeit begrijp ik. Niet leuk, je hebt het liefst dat alles steeds okee is bij de vk natuurlijk. Het komt vast wel goed hoor meid! @Lola: wat een debiele actie van die bestuurder, je krijgt zo vaak geen voorrang als fietser van rechts... heel vervelend dat je nu in het zkh ligt en een hoop onzekerheid er meteen bij krijgt. Ik hoop voor je dat het meevalt en dat je snel weer naar huis mag. Misschien is die hartslag wel van de schrik te hoog? Even een spoed-vraagje: wie heeft T-Mobile als GSM-netwerk? Ik heb de hele ochtend en waarschijnlijk ook al heel gisteravond geen netwerkdekking (woon in de randstad). Ik kan niemand bereiken en niemand kan mij bereiken. Op de site van T-Mobile staat niks en de klantenservice is ook niet bereikbaar, ook niet met een andere telefoon. Heeft iemand anders ook problemen met de netwerkdekking? Ik vind het helemaal niet leuk, want we hebben geen vaste lijn en mijn vriendje is net voor 4 dagen naar Belgie gegaan. Als er iets met hem is of met mij dan weten we dat dus niet van elkaar. Ik ga straks een prepaid kaartje van KPN ofzo kopen voor de zekerheid...
@ Freesia.. ja heb de afgelopen 10 jaar al regelmatig ruzie met hem gehad... laten we het er op houden dat hij vind dat hij alles over anderen kan zeggen enzo,maar dat hij niet de waarheid over zichzelf wil horen. ja en ik ben iemand die zijn mening niet voor zich houd ( en ja die komt soms verdomd rot mijn strot uit,maar ja .. de waarheid is soms hard )