Kaatje, vooral zo blijven hoor! Die mensen heb ik het liefst Yule, ik weet dat T-Mobile is samengegaan met Orange, misschien dat daar de probs vandaan komen. Ik heb zelf Orange, ga effe kijken of ik bereik heb... <check> Ja dus. Vreemd hoor, én lastig idd.
Hoi dames! Mamameike, vervelend dat jullie kleine ziek is zeg! Kan me voorstellen dat je doodop bent, je hebt je nachtrust nu hard nodig! Natuurlijk ook gefeliciteerd met je verjaardag! En als je er geen zin in hebt zou ik het bezoek gewoon afbellen hoor! Het is jouw dagje, dus jij bepaald wat je wil doen! Pfff Lola, jeetje zeg! Ik erger me altijd enorm aan al die mensen die zo asociaal rijden! Je kunt zelf nog zo goed uitkijken, er hoeft maar zo'n idioot te komen of je ligt onder een auto... Gelukkig lig je nu ter observatie in het ziekenhuis, dan kunnen ze meteen ingrijpen als het ernstig mocht zijn... Ik wens je heel veel sterkte en hopelijk komt alles vanzelf weer goed! Maxicosi -> Mijn maxicosi is gisteren binnen gekomen! Ik heb na lang twijfelen toch een cabriofix genomen, die kan ik tenminste op het onderstel bevestigen. En dat scheelt me toch een hoop sleepwerk, aangezien ik anders de dreamy iedere keer 6 trappen af en weer op moet slepen... Anticonceptie -> Ik denk niet dat ik de pil neem. De lactatiekundige zei wel dat dat mocht, ook tijdens borstvoeding, maar dan vrouwen dan vaak problemen krijgen met de melkproductie. Heb je net alles lekker op gang, ben je weer aan het sukkelen... Heb ik niet echt zin in! Dan liever een tijdje met condoom hoor. BV-avond -> Ik had geisteren borstvoedingsavond, en die avond was echt verhelderend!! Zo leerden we de standaard dingen, zoals houdingen, leren naar de baby luisteren, goed aanleggen, borst leegdrinken etc. Maar wat vertelde ze nou nog... Dat je bij borstvoeding alles mag eten!!! Ze zei dat het de grootste flauwekul is, al die lijstjes met dingen die je niet zou mogen eten (en het zijn er nogal wat, zoals ik zelf al had ontdekt). Het is totaal niet zoals bij een zwangerschap zei ze, je mag gewoon rauw vlees en vis en ook brie enzo. Het kan niet in de melk komen zei ze. Ook dat je geen kool en uien zou mogen eten schijnt een fabeltje te zijn. Ik dacht dus echt dat de waslijst van dingen die je niet mocht eten alleen maar langer werd, maar dat lijkt dus erg mee te vallen! Wel zei ze dat je een beetje op de baby moet letten, en als die ergens krampjes van krijgt dan haal je dat van het menu natuurlijk. Groetjes Cossy
@Cossy: kijk, daar heb je nog eens wat aan, zo'n avond. Ik vind het ook altijd zo'n onzin, ik eet nu bv ook curry en dat komt in het vruchtwater terecht. En in india eten ze superheet en geven ze ook bv. Dus om nou meteen vanalles te laten staan...? Idd goed in de gaten houden en als er veel krampjes zijn even nadenken wat je hebt gegeten en of dat van invloed zou kunnen zijn.
Ik ga er even een uutje tussen uit. op twee kids passen ( 1/2 jaar en 3 jaar) Tot zo ! ( vinden jullie het trouwens ook al zo warm? )
@Lola jeetje meid! Wat is het tegenwoordig met bestuurders! En geen voorrang verlenen! Hoe deed de bestuurder toen hij zag dat ji zwanger was met een kleintje vorop en hem de huid volschelden? Gelukkig reageert de beeb weer! Dat is dan wel ff schrikken en goed dat jij de vk belde! Ik ben ook benieuwd wat de artsen met jouw hartkloppingen willen gaan doen, iig ijskoud hebben lijkt mij niet goed hoor! en wel heel slim van hubbie om ook de lappie mee te nemen *dikke knuffs @freesia hier heb ik ook mijn avatar op mijn nametag! Wel leuk zo! Heb van een paar andere dames hier ook de opdracht gekregen om hun nametags te pimpen en doe ik met plezier! ben ik dan ff lekker creabea @cossy ja interessant he zo een bv cursus! vond ik ook! En dan denk je dat je lles weet maar er komt veel meer background info bij kijken! En ja tegenwoordig mag je bij borstvoeding alles eten! Je krijgt vanzelf wel in de gaten als de kleine elke keer bij bijv. sambal (noem maar wat ) laatst van krampjes krijgt, maar goed na enkele weken hoeft dit niet meer het geval te zijn want de darmen rijpen steeds! Alleen met alcohol drinken was wel zo dat je een of 2 glaasjes naa de laatste avond voeding mocht hebben, want met de ochtend voeding was dit wel weer weg uit de bloed. dus wie een avondje eindelijk dat glaasje lekkere wijn wilt ... Zo en nu ga ik babydump opbellen en naam en nummer achterlaten! Kijken of ze dan sneller contact opnemen grrrrr!
@kaatje nog niet maar goed moet nog middag worden sommeteen na het lunch een lekkere coupe, komt allemaal goed
Nou meiden, ga even een prepaid SIM kaart kopen want ik word hier toch een beetje zenuwlappig van... Tot straks!
Goedemorgen! @Mamameike, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Balen dat de kleine meid ziek is...succes! @Lola, jeetje dat is schrikken meid. Ik hoop dat je snel weer naar huis mag, succes! @yule, nee hier geen T-mobile, balen zeg. Ik hoop dat je snel weer bereik hebt! @Dorientje, mooie foto meid! @Jannes, geniet van je vakantie en je verlof! Meiden, een hele fijne meeting morgen! Ik moet straks weer op controle in het zkh voor mijn bloeddruk, ben benieuwd....
IrisB: hoezo man overtuigen? Hij weet nog van niks! Ik tover het wel een keer op een geschikt moment uit de kast, als cadeautje voor hem Wat een supercollega's heb jij zeg!! Mamameike: beterschap aan je meisje .. pff wat een vervelende nacht zeg... maar wel: Happy Birthday! Kaatje: heh wat vervelend zo'n schoonvader-ruzie... en de draagzak wil Gijs ook wel hoor! Maar hij kan moeilijk geld uitgeven, daar heeft hij mij ten slotte voor! Flinke buik Dorientje!! Ohh Lola... buddy! Meis wat een schrik... pfff maar heel goed dat ze je daar houden! Laat ze maar goed op jou letten... een heer in het verkeer.. blijft een DAME.. stomme mannen.. grr kunnen niet autorijden Jannes: een week!! Jeetje da's lang voor zo'n kleine baby! Leuk voor jou natuurlijk Yule: nee heb geen T-Mobile.. heb je al eens op de site gekeken van T-Mobile of er een storing is?
even tussendoor , ik heb ook geen netwerk ook T-Mobile maar dat komt dus waarschijnlijk omdat ze samenvoegen? Wanneer het huis af is kom ik weer wat vaker praten , ik ga ook weer lekker klussen nu Wil degene die morgen naar de meeting gaan ontzettend veel plezier wensen!
Vanwege een technische storing is het voor een gedeelte van onze klanten niet altijd mogelijk om gebruik te maken van onze dienstverlening. Klanten kunnen hierdoor hinder ondervinden en mogelijk niet bellen of gebeld worden. Deze verminderde dienstverlening doet zich voor bij een gedeelte van onze klanten en is niet geografisch gebonden. De exacte oorzaak van de storing is nog niet bekend. Wanneer de dienstverlening weer in orde is, kan T-Mobile op dit moment nog niet aangeven. T-Mobile werkt nu met man en macht aan een oplossing om de dienstverlening weer zo snel mogelijk in orde te maken. Zodra er meer bekend is, volgt nadere info. Oke dan weten we dat
@Wupje: Tjonge, jouw kindje doet zich dus echt tegoed in jouw buik. Ik ben benieuwd of ze nu gaan besluiten om je eerder in te leiden... Over anticonceptie: Wij gebruiken al niets meer sinds 2001, maar aangezien het bij lijkt 'hoe ouder, hoe vruchtbaarder', zullen we er na deze bevalling ook eens serieus over na moeten gaan denken... @Mamameike: Gefeliciteerd met je verjaardag en beterschap voor je kleine meisje... Volgens mij heeft de bestuurder (een man van minstens 70 in een joekel van een Mercedes) niet eens gezien dat ik zwanger was, hij reed ook gewoon door... Ik wacht nog steeds op de gynaecoloog. Ben nu wel héél erg blij dat er zoiets als een forum bestaat...
Mamameike> gefeliciflapstaart Iris> yeah laatste werkdag VERLOFFFFFFFFFFF wat lief van je werk die bos rozen! Kaatje> respect voor ouderen? Sorry hoor maar je bent geen 15 meer!!! Je bent een volwassen getrouwde zwangere vrouw die best haar mening over iets mag geven ennuh die zin is echt niet respectloos ofzo! Lola> jeetje meis wat schrikken! wat een #(%$( die bestuurder! Zei hij nog wel iets als sorry ofzo? Lees nu net dat hij gewoon is doorgereden ASO!!! Wel fijn dat je nu even goed in de gaten word gehouden, dikke knufffff Jannes> ook al lekker verlof HEERLIJK! Fijn dat alles goed gaat en mochten we je niet meer spreken, succes maandag! Yule> wat kl*te van je verbinding vooral nu mannetje weg is, kan je niet even op internet kijken of er misschien een storing is ofzo? Ingeltje> er moet er toch 1 het geld uitgeven gewoon laten zien joh en zeggen dat het echt een superaanbieding was en je het echt niet kon laten staan Dniise> klus ze meis! morgen de meeting, heb er echt onwijs zin in ga zo ff een kadootje uitzoeken en vanmiddag het naamplaatje maken (ben niet zo snel) Gister onwijs leuke gordijnen gekocht (heb een ander bankstel dus dacht ik wil ook andere gordijnen) waren ook nog een in de aanbieding dus gelijk meegenomen. Thuis dacht ik, ik strijk ze en dan hang ik ze gelijk op ben ik er gelijk vanaf.... wat denk je.... zijn het gordijnen met lusstroken ipv voor de rails. ik had er nog zo goed op gelet maar deze blijken aan de binnenkant te zitten.... kan ze vandaag dus weer terugbrengen Borstvoeding> ik heb iedere keer van die vreselijke dromen dat het borstvoeden niet lukt, maak me er overdag ook echt zorgen over. Ik weet dat je dat beter niet kunt doen omdat het dan juist tegenhoud maar het lukt me niet om het van me af te zetten L zit er echt mee joh, heb ook nog geen lekkende (.)(.) weet wel dat sommige van jullie nu denken meis wees blij maar daardoor word ik NOG onzekerder . Anticonceptie> hier komt de pil er ook absoluut niet meer in, condoom is echt geen optie die vergeten we toch in het heetst van de strijd (sorry voor details) dus dacht ook aan de mirena of prikpil. ow ja ik heb een nieuwe buikfoto in m'n album gezet maar zie niet echt het verschil met de vorige... jullie?
@Mamameike, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! wel kl*te dat je ukkie ziek is @Lola, jeetje dat is schrikken! @Dorientje, wat een mooie foto! @Jannes, lekker vakantie en daarna verlof! JIPPIE! Mijn verlof gaat ook al bijna in, maar niet dat ik er veel van merk omdat ik al sinds 23 april in de ziektewet zit HIHI verveel me zo nu en dan.. Oh ja meiden: HEEL VEEL PLEZIER MORGEN MET DE MEETING!
mischien interesseerd het jullie geen bal maar ik vind het altijd wel leuk om te lezen hoe sommige mensen zich vastlullen .... voor degene die er ook van houden: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... c&start=15 en anders gewoon niet kijken
heel verwarrend topic idd... snap er geen bal meer van hahaha! (wat zij allemaal schrijft en beweert dan he!)