September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Tja das mijn schoonmoeders. Vind het ook zo vervelend dat ze ver weg woont.... Of eigenlijk niet....haha. Ze verwacht alleen dat ze mag oppassen... maar dat gaat mooi niet door!

2. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Yeaah :D Mooie afsluiter van 2007 en beginner voor 2008!
    Noiu lekker samen genieten.. ;)

3. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Thanks ben ook helemaal blij! Dat wordt jip en janneke champagne vanavond! Maar heb het er graag voor over hoor!
    Hoe voelen jullie je?

4. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik ben vanochtend minder opgeblazen als gisteren en mijn darmen lijken iets rustiger. Heb ook veel beter geslapen, hèhè, heerlijk!
    Nog wel veel moeite met eten. Erg vreemd voor me want ik kan zelfs eten als ik ziek ben!

5. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik heb juist helemaal geen moeite met eten. Wel ietsjes misselijk vanmorgen.

6. naatje218

naatje218 Actief lid

21 jul 2007
    259
    0
    0
    Dames, mag ik me ook toevoegen.. Ik ben vandaag 4 weken en 6 dagen zwanger.... Ik ben ook 2 september uitgerekend.. Ben zo gelukkig en tegelijk een beetje bang.. Ik heb 14 januari mijn eertse echo bij de gyn.. Ik liep daar omdat ik geen menstruatie had na mijn pil.. Maar uiteindelijk heeft mijn lichaam het zelf toch weer geregeld..

xxx naatje

7. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Naatje welkom!

8. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik ben helemaal door het dolle heen. Heb net de gyn gebeld. Als er 2 strepen staan kan ik ervan uit gaan dat ik zwanger ben. En vandaag over 3 weken heb ik de echo! Ik ga een zwangerschapsbanner aanmaken. Ben helemaal heppydepeppy!

9. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    HOERAAAAAAAAAAAAA

10. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Goeiemorgen dames,

Ik kom me hier maar melden! Vanmorgen een super dikke tweede streep op mijn test.... ben er nog een beetje ondersteboven van!

Ik zal me snel eens wat uitgebreider voorstellen, maar nu even bijkomen!

Yule

11. Pipo1973

Pipo1973 Actief lid

30 jan 2007
    431
    0
    0
    Goedemorgen!

Alle nieuwe zwangeren van harte gefeliciteerd en welkom. :D

12. vlinder79

vlinder79 Lid

10 jul 2007
    82
    0
    0
    Hey Ingeltje,

Ik ben van de week ook bij ha geweest. Maar ze hebben geen test gedaan hoor. Ze gaan er vanuit dat de thuistesten heel betrouwbaar zijn dus dat het dan goed zit. Mocht overigens wel hoor, maar ik had er thuis al drie gedaan!
    Succes bij de ha!
    Ik heb geprobeerd de verloskundige te bellen, maar volgens mij zijn ze er vandaag niet. Jammer, had graag een datum geprikt voor 1e afspraak dan heb je iets om naar toe te leven. Wij willen namelijk ook wachten met vertellen tot na de 1e afspraak. Dat wordt nog moeilijk.
    Groetjes,
    Vlinder79

13. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Goedemorgen!

Zo wat veel nieuwe zwangeren erbij de afgelopen dagen! Allemaal van harte gefeliciteerd, en gezellig dat jullie hier mee komen kletsen.

Ik heb vanmorgen de huisarts gebeld, ik kan 11 jan. op controle komen. Dan gaan ze bloedonderzoek doen en krijg ik uitleg enzo.
    (ik mocht eigenlijk as vrijdag al komen...maar dan moet ik helaas werken :( )

Ik slaap ook nog steeds erg onrustig. Ik was vanmogen om half zeven al wakker...ik moet dan ook echt wat gaan eten, want anders word ik misselijk. Daarna ben ik gelukkig nog wel even in slaap gevallen...anders wordt dat helemaal niks vanavond.
    Mijn man heeft ook nog wel een beetje zoiets van: zit het niet een beetje tussen de oren allemaal....grrrr hihi
    Verder merk ik dat ik echt elke twee tot drie uur wat moet eten anders voel ik me niet lekker. En ook ik heb wat last van diarree....
    Maar inderdaad erg gek om te ervaren wat een lijf zo met je doet he!

Heel grappig: was net buiten met de hond, zegt een buurvrouw, naar mijn buik kijkend: eh ben je zwanger of staat je jas gewoon een beetje bol.....nee hoor ik ben echt niet zwanger, kijk maar (jas open) niks aan de hand, mijn jas stond gewoon bol....hahahaha pfff heb ik mezelf weer gered!

Liefs Steen

14. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Wat gaat dat snel.
    Ik was 3 september uitgerkend, ben dan toch een augustus mama geworden ;)

Ik wil jullie heel veel succes en sterkte wensen. Het gaat zo snel joh, geniet vooral van je verlof, het is dan als het goed is heerlijk zomer, dit jaar was het gelukkig niet al te warm. Ik mis het soms nog.

Geniet ervan Dames. September is een mooie maand om te bevallen. Het is niet te warm, maar wel nog lekker zonnig. Heerlijk ;)

15. klavertje44

klavertje44 Bekend lid

31 jul 2007
    648
    0
    0
    Dank je wel Miss X! En jij genieten van je dochtertje!

16. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Gisteren vervloekte ik nog de misselijkheid, maar vandaag is het opeens veeel minder...en dan wil je het liefst gewoon weer misselijk voelen en buikpijn en diarree hahahaha!
    Wat kan het je onzeker maken he.
    We gaan het vandaag en morgen toch maar vertellen aan onze familie. We zilden eerst wachten tot de eerste echo, maar we kunnen niet meer wachten! Het is ook fijn om het te kunnen delen met elkaar. Als het nou toch nog mis mocht gaan, dan heb je ook weer steun aan elkaar. Lastige afweging, maar het kan natuurlijk na die echo óók nog misgaan.

17. kvptje

kvptje Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    Blegh..... plaatste ik eerder nog een bericht dat ik nu geen last van zwangerschapskwaaltjes had... wat denk je.... vanochtend uitgebreid op me knieën met de pot liggen knuffelen! was natuurlijk ook de goden verzoeken zeggen dat ik nergens last van had.....

hoest verders hier met de mamma's?

liefs,

18. mamameike

mamameike Bekend lid

@kvptje... dat was inderdaad niet slim hahaha, succes ermee meis! ik heb gelukig geen last! voel me wel wat rommelig in mijn maag maar verder niks. Ruik alleen overal vieze geurtjes bah!
    En nu gaan ze dus ook nog oliebollen bakken hier, daar zit ik nu niet echt op te wachten hahaha

@ingeltje, ja dan kan je je ineens onzeker voelen he? maar t zal wel met vlagen zijn dat je er last van hebt en dan weer niet!
    ga er trouwens van uit dat ze niets vreemds gaan ondernemen bij de ha hoor, dus je kan gewoon heen gaan zonder iets mee te nemen!
    Als je een eerste echo hebt moet je altijd wel met een volle blaas komen, verders niks

Hier alles ok, morgen onze ouders inlichten
    vanavond zonder drank en sigaretten het nieuwe jaar inluiden....OEI!
    Natuurlijk wens ik jullie allemaal een supermooie baby toe voor 2008!

Liefs Meike

@steen, oei die buurvrouw, gelukkig wist je snel te reageren, ik was denk ik gelijk door de mand gevallen

19. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 :baby:

01 september 2008
    *KVPtje ... 27 jaar, 2e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: Jongen
    *foover ... 30 jaar, 2e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: ?
    *Krisstel ... 25 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: Meisje
    02 september 2008
    *Pipo1973 ... 34 jaar, 2e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: Meisje
    *Mamameike ... 27 jaar, 2e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: Jongen
    *Vlinder79 ... 28 jaar, 1e kindje *Kalender:Meisje *Denkt zelf:Meisje
    *Stina ..jaar, .. kindje, kalender: denkt zelf:
    03 september 2008
    *Sablovesgeof ... 20 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen* Denkt zelf: ?
    *Diddl ... 28 jaar, 4de kindje *Kalender:Jongen *Denkt zelf: ?
    06 september 2008
    *Annna ... 39 jaar, 1e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: ?
    07 september 2008
    *Steen ... 27 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: ?
    *Yule ... 29 jaar, 1e kindje *Kalender: Meisje
    *Denkt zelf: ?
    08 september 2008
    *Marsja82 ... 25 jaar, ? kindje * Kalender: ? * Denkt zelf:(
    *FunnyMe ... ? jaar, 1e kindje *kalender: Jongen * Denkt zelf: Jongen
    09 september 2008
    *Ingeltje ... 27 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: Jongen
    10 september 2008
    Klavertje, 26 jaar, 2e kindje

15 september mama's

agenda:

09 januari: Kristel 1e echo
    17 januari: meike 1e echo gynaecoloog
    17 januari: kvptje intake VK
    24 januari: kvptje 1e echo gynaecoloog

Ik zag dat Stina zichzelf ook toegevoegd had, maar ik kon de laatste lijst niet overnemen omdat die al gequote was...

20. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Succes vanavond Meike...laat je even weten hoe ze reageerden?

@Ingeltje..hoe is het gegaan bij de huisarts?
    @Yule en Naatje...gefeliciteerd!
    @Kvptje..hopelijk is het éénmalig, bij mij tot nu toe wel, al kan ik de geur van vlees erg slecht verdragen.

Gisteren van mijn buurvrouw een rompertje gekregen..zo lief! Kan echt niet wachten tot de eerste echo. Ze hebben trouwens niet tegen mij gezegd dat ik met een volle blaas moest komen, is dat altijd zo?

Deel Deze Pagina