@Sasha: 'Helaas' ben je nog een jaartje te jong om officieel bij de bejaarden te horen, maar je bent natuurlijk altijd welkom om even langs te wippen... Dit is de link: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 15#2007215 Bij de Decembermama's 2006 - waar ik al vanaf het begin schrijf - hebben zich gisteren en vandaag ook twee zwangeren gemeld! Ben benieuwd (en ik hoop) dat zij zich ook hier zullen melden...
Oef...mijn mannetje is ziek en nu heb ik ook buikkrampen van de diarree....straks heeft ie me aangestoken! (voordeel is dan wel dat ik dan niet hoef te werken! niet netjes om dat te hopen, maar ik heb teveel stress op werk)
Het heerst nog erg de buikgriep ... hoop dat het mij overslaat. Heb morgen m'n echo .... kan bijna niet meer wachten.
Oh gaaf zeg! Kan je niet alvast met je slaapzakje voor de deur gaan liggen? Ik geloof dat ik daar nu al wel tot toe in staat ben hihihi nog 3 weken pfffffffffff Zeg ben jij echt 7 weken zwanger? Jouw buik is al zo mooi!
Moet morgenochtend gewoon werken ... dan gaat de tijd hopelijk wat sneller. En het kan niet anders dan dat ik 7+4 weken ben ... heb getempt en de eerste test was heel vaag. Bij een 3de zwangerschap gaat het dus snel.
Spannend Diddl...misschien zijn het er ook wel twee Veel plezier en succes morgen. @Ingeltje..sterkte met je mannetje en je buikkrampen. Wij zijn nu echt aan het aftellen tot vrijdag, dan hebben we de 2de echo. Ben zo benieuwd of ons kleintje is gegroeid en of het hartje nog klopt.
Ik neem genoeg met 1 beebje .... mag een andere een tweeling krijgen. Wat fijn dat je vrijdag weer voor een echo mag ... alles is vast goed.
Nee joh...dat zijn toch de hormonen? (hmm wat een heerlijk excuus en wat ga ik die nog vaak gebruiken!)
Wat nog leuker is: je kunt het blíjven gebruiken, want zwangerschapsdementie gaat nooit meer helemaal over...
al 2 mama's die met 7/8 weken echo's hebben! Dacht dat dat pas 10/12 weken was? morgen de vk en ha bellen oooh heb er zin in
Wij krijgen zo vroeg een echo omdat we in het ziekenhuis lopen (aangezien we zouden starten met de MMM) normaal krijg je de eerste echo ook rond de 12 weken. @Diddl..nogmaals veel plezier Voor diegene die ook de zetpillen gebruiken..hebben jullie 's nachts en 's ochtends ook zoveel last van lucht in je darmen? Ga zo weer naar mijn werk...pfff nog 4 weken het nieuws voor me houden. Mijn buikje begint nu langzaam te groeien..echt leuk om te zien! Voor diegene die moeten werken..succes! Andere een fijne dag en/of beterschap.
Goedemorgen dames, allemaal de nacht goed doorgekomen? Gisteren weer een beetje een offday gehad, gelukkig was het ook zondag en dan hoef je niks, lekker de hele dag op de bank met een deken, smiddags lekker gedoucht en op tijd naar bed. Werd net wel weer misselijk wakker, bijna overgeven, snel wat gegeten net, maar zit me nog niet helemaal lekker. Straks weer werken. Veel plezier en succes met de echo straks!
goedemorgen, allemal een leuk weekend gehad? Hier drukdruk. weer een nieuwe week dus langzaam kruipt de tijd voorbij Heb sinds vanochtend steken in mn rechter onderbuik,. Weet iemand wat dit is?
He bah, vertel ik net nog dat ik bijna moest overgeven, nou het is er net allemaal uitgekomen, echt zwanger dus....heb me meteen maar ziek gemeld, ben bang dat ik het nog wel vaker gebeurt vandaag. ga lekker rustig aan doen. Die steken kunnen temaken hebben met dat je baarmoeder groeit.
Hoi SanneMart, Van harte gefeliciteerd en van harte welkom op ons klets stekkie! Bij mij is de misselijkheid nog steeds erg wisselend. Wel heb ik echt van die rare behoeftes (gisteren was het enige wat erin ging haring... ) en soms helemaal nergens zin in. Alles ruikt ook zo sterk. Tjemig, gisteren in de stad zei ik tegen mijn vriend: stinken al die mensen hier zo? We hebben gisteren aan een bevriend stel verteld dat we een kindje krijgen in september. Ze waren superenthousiast en wisten dat ik dat heel graag wilde, dus dat was echt heel leuk...! @Krisstel: ik heb dat ook hoor, veel lucht vooral 's nachts en 's ochtends. Soms ben ik daar misselijk van volgens mij.
Ik ben met vlagen wel wat misselijk, maar tot nu toe is het goed vol te houden. Wel merk ik dat ik weinig zin heb in warm eten (en dat ik het ook al niet meer lekker vind ruiken eigenlijk) Zelfs mijn geliefde frietjes zie ik absoluut niet meer zitten Morgen eindelijk naar de huisarts, al zal die waarschijnlijk niet zo veel kunnen vertellen, en ik hoop daarna zo snel mogelijk naar de verloskundige want ik ben erg benieuwd hoe lang ik nu in godsnaam zwanger ben...