September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Gelukkig goed nieuws Steen.
    Geniet van je eten straks.

Meeneemlijstje voor morgen

- goed humeur
    - 17.50 voor high tea
    - naam kaartje
    - kadootje

Ga nu even uitbuiken. heb heel slecht patat op. Gaan zo even potten verf halen. Mannetje wil voor de bevalling zo ongeveer het hele huis overschilderen ( muren, kozijnen, verwarmingen en de buitenkant van de deuren en kozijnen )

Ik kom zo vast nog wel even spieken, zo niet.
    Yule ik zorg dat ik morgen rond half 12 op t station bed, en denk dat ik een witte 3/4 broek aan heb ( als ik er nog in kom )

Liefs

2. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @Mamameike: helemaal overheen gelezen... :oops:
    GEFELICITEERD!

@Krisstel: joepie, een nieuwe auto! Rijdt ie lekker? Wij hebben de zoektocht eventjes gestaakt. (eerst even de staatsloterij winnen)

Oh, meiden, ben net heen en weer geweest naar Leiden met de trein en de bus. Wat een hitte. Ik ben helemaal kapot! Ga nu eerst met de voetjes omhoog op de bank hangen... en een groot glas limo pakken. Ik zweet me een ongeluk en heb nog maar 3x geplast vandaag (en dat voor een zwangere...)

3. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Heb een nieuwe foto in mijn album gezet. Vandaag genomen. Staat toevallig ook een stukje van onze wieg op, want foto is boven op slaapkamer genomen.

Yule: ik had straks gefietst, wat gewinkeld en was ook helemaal overhit toen ik thuiskwam...

4. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Yep is goed! Ik ben er ook rond half 12.

Ga ook heel slecht eten, pizza! (wel biologisch, dus telt dat dan als slecht? :rolleyes: )

5. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @Jannes: erg he? fietsen en lopen is geen aanrader met dit weer...
    Mooie foto trouwens, echt een mooie buik!

6. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Nee ik had echt een tomatenhoofd na het fietsen, terwijl ik echt 3 minuutjes van de stad afwoon. Ach ja.. wel wat lichamelijke beweging gehad.

Zag dat jij ook een mooie buik hebt. Mooi naar voren!

7. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Brrr heb vanmiddag 'Crodino' gekocht, je weet wel, was een aantal jaren terug steeds reclame voor op: 'aperativo non alcoholico'. Nou ik kan jullie dit absoluut afraden, vind het heel erg vies!
    En nu heb ik nog zeven flesjes in de koelkast staan.
    Bah heel bitter en zoet, allebei geen favoriete smaken van mij.

8. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Goh dat heb ik allang niet meer voorbij zien/horen komen. Kan me idd herinneren dat het niet te zuipen is... ha ha

Ik ben helemaal van de aanlenglimonda tegenwoordig. Lekker frisse citroensmaak.

9. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Nou hier ook! Carvan Cevitam Light met citroensmaak. Ga meteen de daad bij het woord voegen!

10. 4days

4days Niet meer actief

Haaay meissies!

Pfff ik smelt weg hier zeg! Wat een hitte! :confused:

Wordt het morgen ook zo warm? Heb bijna alleen t-shirts met langere mouwens enzo, maar dat is met dit weer echt niet te harden... En denken jullie dat we ver moeten lopen? Zit nog te twijfelen tussen de normale comfortabele schoenen of de leuke iets minder comfortabele :)

Groetjes Cossy

11. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @yule hier ook foute pizza had geen zin om te koken in deze hitte vanavond neem ik nog wel wat fruit voor de vitamientjes.

@freesia hoelaat was je ook alweer op het station in dordt? ben je toevallig nog op msn vanavond moet jeme maar ff roepen als ik op off sta ben er meestal wel in de buurt.

12. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Krisstel> nieuwe auto yoehoe! wat erg voor je vriendin zeg! wat is de reden?
    Jikke> netjes hoor 5/8 kilo
    Steen> geniet van je avond meis en super dat alles goed is!
    Kaatje> heeft je mannetje ook last van nesteldrang :)
    Jannes> mooi buikkie!
    Yule> ligt er natuurlijk aan wat voor pizza maar ze kunnen gezond zijn hoor
    Azeb> bedankt voor de tip dat hoeven we dus niet te halen :D
    Cossy> ik zou gaan voor de confortabele ;)

avondeten> wij gaan vanaaf heerlijk gebakken aardappeltjes eten met sla en biefstuk (en ik een schnitzel) jamjam

13. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    idd wordt het nou morgen ook zo warm of gaat het dan regenen en onweren enzo?
    oh snel even 6 uur journaal kijken met weerbericht :)
    heb er zin in! :D

14. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
  15. IrisB

IrisB Fanatiek lid

Goeiemiddag/avond/whatever :D

@lola: Wat een eikel :evil: Gelukkig ben je nu weer thuis, maar is echt wel schrikken :confused:

@jannes Geniet van je vakantie en je verlof! En alvast veel succes met de draaipoging. Mooie buik!

meeting: Ik heb er zin in :whistle: Wel goed dat Kaatje even een lijstje maakte van dingen die we moesten meebrengen of er had iemand zonder cash geld daar gestaan :oops: Maar goed, ik veronderstel dat je wel ergens in Utrecht geld uit de muur kan halen :)

@yule: Meh, wel een beetje slordig van T-Mobile om helemaal niks te melden, maar gelukkig is het allemaal in orde nu.

@cossy: Vond BV-avond idd ook heel nuttig. En daar zeiden ze ook dat je in principe kan eten wat je wil (als het geen krampjes veroorzaakt). Alleen alcohol is in principe nog steeds een no-no (en als je toch een glas wil drinken: direct na een voeding zodat het uit je systeem is tegen de volgende)

warm: Zit me alweer kapot te zweten en dat in m'n luchtige jurkje :rolleyes: Nu mag ik eigenlijk niet klagen, want tot nu toe heb ik nog steeds enkels edm, dus hoop dat dat zo blijft en dat ik niet alsnog vocht ga vasthouden.

@parr: Bah, nog steeds geen nieuws van Babydump? :evil:

@steen: Fijn dat alles helemaal in orde was bij de ZH controle.

@roshi: Aww, stom van die gordijnen :( En blijft een mooi buikje :D Enne... maak je geen zorgen over het niet hebben van lekkende boobs. Heeft er helemaal niks mee te maken met het al dan niet kunnen geven van BV, dus komt allemaal vast goed. Hier ook geen grote lekkages trouwens.

@nic: Mooie buik en mooi vrolijk kamertje :D

@dorientje: Fijn dat bij jou ook alles goed was in het ZH.

eten: Ha, wordt ook lekker slecht een pizza hier. Wel in combinatie met sla en eventueel een tomaat ;)

@azeb: Ooh, Crodino... Hier een raar mens dat dat eigenlijk best lekker vindt :)

Pfoe, dat was weer een heleboel op amper een middagje.

Vanmiddag gezellig gaan shoppen en allerlei leuke spullen gehaald: klossen, een ondersteek, een vuilbak en een wc-borstel :) Helemaal geweldig dus.

Zo meteen lekker pizza eten en dan straks naar het centrum strompelen om een ijsje. Joepie! Kan ik wel gebruiken in dit weer (het ijsje, strompelen iets minder ;) )

Tot straks misschien nog :D

16. 4days

4days Niet meer actief

Hmm ja slim Roshi laat ik maar voor de comfortabele gaan idd :) Zeker in die hitte...straks zwellen m'n voeten op kan ik niet meer lopen, hahaha! Gelukkig wordt t wel een paar graden koeler dan vandaag, en wat minder zon, dat scheelt ook al.

Heb er wel zin in! :D

17. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Iris> dank je meis!
    Cossy> precies! ik denk trouwens dat iedereen zijn "comfortshoes" wel aanheeft ;) ik tenminste wel... mijn altijd lekker zittende birckenstocks :D

18. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    ik kom lekker op me croc's haha niet zo ladylike maar lekker comfie

19. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Hee meiden,

Spannend hè! Morgen zien we elkaar!

Wij hebben net een grote maaltijdsalade gegeten met kip en aardappelsalade erbij. Lekker lichtverteerbaar want vriendlief gaat zo nog weg op de mountainbike. Pfff hij liever dan ik!

Iedereen had echt wel medelijden met me vandaag op het werk! Dat is het voordeel van in een winkel werken, iedereen heeft een mening over het weer en je zwangerschap :)
    Ik heb lekker een ventilator op mijn smuicheltje gezet en mijn bedrijfsschort uitgelaten. Had wel moeite steeds die hele winkel door te lopen en weer terug, kreeg het er benauwd van.

Lola! Fijn dat je weer thuis bent!

Yule, dat is ook wat! Gelukkig is het opgelost.

Tweety, ik kom er zo aan! ;)

Ik zet zo 2 blootfoto's in mijn album, van mijn lief en onze oefenbaby ;)
    Borstvoeding kan ook door mannen gegeven worden, wisten jullie niet hè? :)

20. Nee, dat heb ik kunnen voorkomen door tussen het stoeltje en het zadel te springen. Maar daar is met mijn dikke buik al máánden geen ruimte meer voor en dus kreeg mijn buik een flinke klap van het stoeltje, dat daarna zelfs scheef op de fiets zat...

Roy is me tegen 13.30 uur komen halen met Jasmijn (die gelukkig deze keer niet in paniek rakkte van de medische omgeving :D ) en thuis ben ik meteen in bed gekropen om wat uurtjes slaap in te halen (in zo'n ziekenhuis doe je echt geen oog dicht...)

De uitslag van het bloed was ook goed. Ze hebben namelijk getest of mijn bloed niet in aanraking is gekomen met het bloed van de kleine...

Het kindje is gelukkig ook weer levendiger als gisteren, al is ze nog niet zo druk als ik gewend ben van haar...

@Steen: Jij ook goed bericht, gelukkig!

Deel Deze Pagina