September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Kaatje, bedoelde de uitslag van de oogonderzoeken van je hubbie ;) Ja na 5 maanden, onvoorstelbaar. Toen wij hier kwamen wonen (nieuwbouw) ging er al een stel na 9 maanden scheiden..daar hadden we het toen nog met ze over…en nu gaan ze zelf scheiden.
    We hebben een Skoda Fabia station gekocht, lekkere burgerlijke familieauto ;)

@Steen, super nieuws zeg :D

@Yule, jaaa hij tuft goed…dit is ook geen nieuwe hoor…niet te betalen ;)

@Jannes, mooi buikie…lekker ja die citroenranja…yammie.

@Roshi, hij ging vorige week naast haar op de bank zitten en zei doodleuk dat hij wilde scheiden? Hij schijnt behoorlijk depressief te zijn, kan het nog steeds niet helemaal bevatten.

@Iris, ze hebben in Utrecht geen geldautomaten ;) Je bent goed bezig geweest met spullen halen :D

@Parr, wow wat een verschil je buik…mooi om te zien! Lief die kat.

Nou meiden ik ga ook proberen te slapen, het is wel errug benauwd vinden jullie niet? Zie jullie morgen…(heb nog geen naamkaartje bedenk ik me net :oops:)

2. 4days

4days Niet meer actief

Freesia -> Oww ik vind die naaktkatten echt superleuk! :) Ze zijn gewoon zooo raar dat t alweer leuk is! :D

Parr -> Hmmz jah ik krijg op precies dezelfde plek strepen nu... :( Maar volgens mij als onze buik weer terug is op oude formaat worden de strepen smaller, en ze worden ook lichter. Dus volgens mij vallen ze dan niet meer echt op. Superlieve poes ook! :D

Ingeltje -> Ging je nou ook met de trein? Anders moet je nog ff van tevoren smsen ofzo, dat we elkaar niet mis lopen.

Groetjes, Cossy

3. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Weet je wat erg is? Ik zag de foto en ik dacht AAAH wat een beest! Vond hem beetje scary! Ik dacht: "oeh dat is erg van mij... dat kan ik nooit zeggen, dat is erg onaardig..." Lees ik net dat jij hem ook eng vindt hahahaha! Maar katten zijn altijd superlief... dus Jinx de Sphinx ook :)

4. 4days

4days Niet meer actief

Hahaha dat is net supervet, als je zo'n hond of kat hebt kijken alle mensen volgens mij van huh... Ken je die ene honden.. powderpuff heten ze... naakthonden met een ontplofte toupet lijken ze... Die zijn pas lachen! :)

5. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Zooo hier ook nog even een krabbeltje van mij!
    Vanavond lekker effe naar de Mac geweest, jammie!
    Ook effe een lamp gekocht bij de Praxis, zo'n papieren ding... pak ik hem net uit, zitten er gaten in het papier grrrr.. moet mannetje morgen weer een nieuwe halen :( Maar ik wil hem nu! :D
    Van de week ook een nestelaanval, de wieg en de box stonden mij tóch niet naar zin. Dus ik de hele woonkamer ombouwen, verschuiven hihi en mannetje zuchtend vanuit zijn stoel naar mij kijken...
    Nu staat de box onder de trap, wat hij weer niet handig vindt, dan vallen er stofjes en haren in de box vanaf de trap. Ja.. maar... in mijn hoofd is het zo mooier!
    Dus nu maar een hemeltje aan het maken van een witte stof die we erboven kunnen hangen, zodat het stof niet van de trap in de box valt! Mannetje is er niet blij mee.. maar wat kan ik anders? Het zit nou eenmaal zo in mijn hoofd hahahaha!

Tot morgen allemaal! (bijna allemaal dan ;) )

6. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Laatste nieuws; er schijnen rond Amersfoort geen treinen te rijden door blikseminslag. TT pagina 751.
    Maar hopelijk is het over een paar uurtjes opgelost, voor wie daar langs moet!

7. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Zo wat heb ik ongelovelijk #%&@^ geslapen zeg :( Was tegen 1u naar bed gegaan nadat alles klaargelegd te hebben en zo. Lig ik te draaien en te doen, kon niet lekker liggen. Na 45min ging ik lezen. en na een halfuurtje weer proberen maar alleen maar draaien. Inmiddels was het 4u :confused: en kreeg ik darmkrampen. Dus moest ik huilen van de vermoeidheid, ik wou slapen, was moe maar kon niet :( Dus liep heen en weer met die krampjes en te huilen en manneke werd verschrikt wakker en trok mij naar hem toe en kon lekker uitjanken en hij mij aaien enzo. Toen moest ik weer gaan liggen en hij was wel eerder in slaa pdan ik maar ik sliep eindelijk en werd wel 1x rond 7u wakker. Heb wel heftig gedroomd met de film Cloverfield als basis (zelf niet gezien maar volle verhaal van hubbie gehoord :() Nu dus aankleden ontbijten en opmaken en de vette wallen proberen te verbergen... tot straks dames!

8. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Lees net op NS-site dat de beperkingen rond Amesfoort nu klaar zijn!

9. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hier ook een setje wallen meis... zelfde verhaal.. zou het aan ons gemiste spelletje liggen? Ook tot een uur of 4 wakker gelegen en kreeg toen een raar misselijk gevoel. Alsof mijn tong helemaal dik werd (was niet echt zo, maar vóelde zo) en beetje raar gevoel. Even beetje rechtop gaan liggen en daarna dan eindelijk in slaap gesukkeld...bahbah
    Dus het grote wallen-team is onderweg! xx

10. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    is iedereen er klaar voor? hier ook veel wakker geweest door de warmte ook dnek ik en toen lag ik einelijk begint het te gieten dus snel ff het raam een stukkie dicht. zoonlief wordt zo opgehaald door opa en dan is mama er klaar voor hoor.

11. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.819
    4.057
    113
    @Yule: ik stap in Gouda bij op de trein.
    @Kaatje: ja eerste treinstel van de 2e klas. Trein van 11:55 in Gouda toch?
    @parr: mooi buikje hoor!

Heb een nieuwe buikfoto geplaatst!

12. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Lieve meiden!

Ik wilde jullie even heel veel plezier wensen vandaag, ik baal dat ik er niet bij kan zijn :( Wel foto's maken hoor en ik wil de verhalen horen vanavond (of lezen haha :rolleyes: )

Ik ga de hele dag met mijn voeten in een emmer koud water, pfff handen en voeten tintelen helemaal van al het vocht :confused:

XXX

13. mamameike

mamameike Bekend lid

tot straks meiden!
    @ the others.....succes met kleppen hier hihihi!

14. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @dreames: ja, trein van 11.55 in Gouda richting Utrecht (eh... da's logisch... :rolleyes: )
    Wij gaan in het eerste treinstel zitten, is meestal 2e klas en anders idd 1e treinstel van de 2e klas.
    Mooie foto trouwens! Tot zo!

@Parr: ja ik zie zeker wel verschil!

@Ingeltje en Parr: slecht slapen zou zeker wel door de warmte kunnen komen. Hier in huis is het 25 graden terwijl ik alle gordijnen enzo potdicht hou... dat belooft wat voor augustus... :(

Nou meiden, tot zo en voor de rest: klets ze! Wij willen minimaal 10 pagina's bij te lezen hebben vanmiddag! ;)

15. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    @parr en de anderen: ik vermoed toch wel wat rust hier vandaag, de drukste kletsers zitten volgens mij in Utrecht ;)
    Hey dames wat ik me trouwens afvroeg: je hoort toch steeds dat je geen dekbedje moet gebruiken, dat dat veel te warm is, etc. Waarom zie je dan in babywinkels wel ontzettend veel dekbedovertrekken liggen? Wordt dat dan om een gewone deken gedaan?

16. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Azeb, zijn die niet voor grotere bedden? Vanaf 2 jaar mag het wel weer.

Nou ga me nog even verder klaar maken en dan ook richting het station...vind het toch wel een beetje spannend hoor ;) Tot straks!

17. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Goedemorgen,

Hier op zich wel goed geslapen met de ventilator aan het voeteneind!
    Ik was net al even beneden, maar pfff wat is het benauwd buiten zeg. Ik wens jullie veel plezier vandaag...enne 10 pagina's ik weet ook niet of we dat zonder jullie kunnen redden ;)
    Vandaag gaan we de laatste dingetjes op de babykamer afmaken, schilderijtjes ophangen enzo....

Fijne dag!
    Liefs Steen

18. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Volgens mij niet, maar heb er niet heel erg goed op gelet omdat ik dacht: die neem ik toch niet.

Zooo salaris binnen, direct een minimonkey besteld en een slinger op www.hetleveniseenfeestje.nl met de naam van ons Hummeltje voor voor het raam. Kan mooi elk jaar weer gebruikt worden op de verjaardag!
    Als je daar trouwens wil bestellen: ze gaan op vakantie en leveren in augustus niet. In september wel weer maar als je zeker wil zijn dat je hem op tijd hebt, zou ik nu nog snel (voor 28 juli) bestellen.

19. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Veel plezier op de meeting meiden.
    Ik duik zo met een boek de schaduw in ...
    Is het voor iedereen nog een beetje vol te houden met deze warmte?

20. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    hey

weet neit of jullie ook echo's op je lijstje zetten?
    Maar ik ga woensdag voor een echo, om te kijken hoe het ligt en of alles goed is emt mijn kleintje.
    Dan gaan ze ok nog een keer naar het geslacht kijken, omdat de andere 2 keren ze enit met zekerheid konden zeggen.
    Dus verheug me er helemaal op!

verder gaat alles lekker met mij en beweegt alles goed in me buik en de ribben heeft de kleine ok al gevonden :(

Meiden van de meeting, vertellen jullie wel je verhaaltje hoe eht was hiero? Ben wel nieuwschierig. Hoop dat jullie droog weer hebben!
    HIer bij mij is het nu 30graden buiten (thermo ding hangt nog wel in de schaduw). Vindt wel beetje te warm :oops:

Deel Deze Pagina