ha ha Ingeltje en zinnige dingen zeggen. Na vandaag heb ik daar ernstig mijn twijfels over. Vriendlief is net doof thuisgekomen van Dominator, ga ff schreeuwen tegen hem hoe leuk het vandaag wel niet is geweest Daarna slapies doen
Hi meiden, Leuk te horen, dat jullie het leuk hebben gehad op de meeting Hier een lekker rustig dagje gehouden. POEH! wat was het warm vandaag. In de avond lekker uit eten geweest met mijn schatje in Amsterdam, was erg gezellig. Voor de deur geparkeerd, dus kon niet beter! Jannes > wat een mooie prachtige buik heb je voor 34 wkn ! jekkia > Buddy hoe is ie met jou? Parr > hahaha ja al die doekjes zijn van al die dozen he die we hebben gehad hihihi! Zo nog even de foto's bekijken ben benieuwd! Nou ik duik mijn bedje in! Welterusten allemaal!
Devilchase, maak je borst maar nat, het wordt weer zo'n warme dag. Pas vanaf dinsdag wordt het ietsjes koeler Nic, je buddy zit onder de muggebulten (Ivo is er niet dus was vannacht de pineut) maar verder wel goed. Beetje misselijk met dit weer. Raven is weer een nachtje logeren bij oma dus heb nu heel het huis voor mezelf tot morgen. Hoe is het met jou, hou je het nog een beetje uit met dit weer? Is de kinderkamer al af? Ben nogsteeds zo blij met die kleertjes die ik gisteren heb gekocht, Ivo vond ze ook heel stoer Maar hij zei wel dat hij vond dat ik nu genoeg kleertjes had gekocht (pff, zeg voortaan wel dat mijn ma ze heeft gekocht ha ha)
Goeiemorgen! Zo, ben min of meer gerecupereerd van gisteren. Kon alleen echt niet langer in bed blijven liggen, dus rond een uur of 8 er uit, gedoucht, was opgezet en chocopops verorberd. @azeb: Er zullen vast mensen zijn die toch dekbedjes gebruiken en die hebben dan die overtrekken nodig. Winkels willen natuurlijk verkopen, dus die hebben vast ook spullen liggen die eigenlijk niet goed zijn. Of misschien zijn al die overtrekjes voor als kinderen ouder ziin, want vanaf een bepaalde leeftijd is het wel ok... @ydnic: Is geen raar gevoel denk ik, er zijn veel mensen die dat voelen. Je krijgt er idd veel voor terug, maar de weg naar dat veel terugkrijgen is niet altijd even leuk/makkelijk, dus is het heel normaal als je je zo voelt (zeker op het einde) Heb er zelf (nog?) geen last van, maar kan het goed begrijpen. Had gisteren echt de puf niet meer om nog wat te komen zeggen, dus doe het vanochtend maar. Vond het helemaal geweldig, was natuurlijk erg warm, maar daar hadden we onze geplastificeerde kaartjes voor Was heel leuk om jullie eens in het "echt" te zien: bedankt dames voor de geweldige middag! De foto's zijn leuk. Beetje jammer dat de groepsfoto's toch een beetje ver/vaag zijn, maar we staan er wel allemaal op Was 's avonds helaas redelijk gebroken, maar dat was m'n eigen schuld. Onderweg begon het heel erg te regenen (waar niet ) en tegen dat ik in Weesp was, had die regen het formaat "draai een emmer water om" bereikt. Straten stonden ook al helemaal blank. Auto's kwamen aanrijden met van die hoge golven aan weerskanten en 1 zielig autootje is zelfs stilgevallen. Ik wou droog in de auto geraken, dus ik zet aan het station een sprintje in (jawel ) naar de deur. Dan thuis van auto naar voordeur (heel kort, want man zette auto altijd zo dicht mogelijk neer). En thuis stond ik in de slaapkamer toen de telefoon ging, dus ik naar dat ding - wel ja - rennen. Gevolg: ik kon de hele avond niet meer lopen (echt van stoel tot deurklink tot muur enz. gesleept) en verschrikkelijke spierpijn. Goede raad: geen sprintjes meer trekken Ondanks moeheid niet goed geslapen door pijn en jeuk aan buik (heeft nog iemand daar last van? Het was er vannacht ineens) Maar... vandaag alweer de 34 weken bereikt! Joepie Fijne zondag allemaal en ik kom straks wel weer kijken, want heb zo'n donkergrijs vermoeden dat er vandaag wel meer gekletst zal worden dan gisteren
Zooooo, ben ook weer hersteld na een heerlijke nacht slaap (zonder deken, want ik smolt zowat gisteren). Hier haast geen regen, althans het mag geen naam hebben, dus echt afkoelen deed het niet... Ik zag op buienradar wie er allemaal in de plensbuien zaten en het bizarre was dat het net hierlangs schampte... heb zelfs geen flits gezien. (en ik hou zo van onweer!) Vandaag ga ik even als een tornado door het huis, want de laatste weken is het ernstig versloft hier. Ik waad door een laag poezenhaar in de woonkamer... blegh! Nu is het nog koel dus ik ga meteen maar even aan de slag. Tot straks!
en idd weer niet lekker geslapen. En het stomme is dat ik overdag niet moe ben. Heb vannacht op mijn dochters bed geslapen. die kwam vannacht ook nog eens bij ons omdat er een mug op haar kamer was (en door het onweer sliep ze heen, nou ja....).Ik dus op haar bed, want ik zweette mijn eigen bed uit naaast haar en pieter. Vandaag op naar Ermelo. Lekker met de kids in mijn ouders huis tot donderdag. Dan op naar decamping in Appelscha. Zal proberen er hier te zijn (iig te lezen) schrijven weet ik niet want ik weet mijn wachtwoord niet meer. Dus als het niet lukt, fijne week en tot volgende week. Groetjes, jikke
Goedemorgen dames! Heerlijk diep en rustig geslapen, wat een genot! Net lekker aan de choco eierkoeken, mmm, sorry Yule Heb net ook uitgebreid de nieuwe schuttingen bewonderd die vriendlief gisteren heeft geplaatst. Vooral belonen zulke inspanningen Vandaag wilde ik dan eindelijk de babystrijk afmaken, maar hoorde mezelf net afspreken dat ik een broodje ga eten in de stad met een vriendin Ook eerst nog effe boodschappen doen, doen wij meestal op zondag. Hier geen spat regen gevallen Ben ook dol op onweer, kan er echt van genieten. Vooral als ik in de auto zit, dan zie het zo goed flitsen! Maar nog steeds warm warm warm hier dus. @ Iris, sprintjes trekken En dat na zo'n dag! Gefeliciteerd met de 34 weken, ikke 31 vandaag \/ @ Lola, fijn dat de CTG goed was! Zo, ga wat doen hier! Fijne zondag allemaal!
@Freesia: Gefeliciteerd met de 31 weken! Hier ook 34 bedenk ik me net. Zit ff uit te puffen van het stofzuigen, tjemig wat is het alweer warm...
Whhaha... Jekkia: "HET WAS ECHT TOP!" Vriendjelief boos: "Is het geld nu al weer op?" Was ie erg doof? Oei muggenbulten... jakkes. Gisteren op de meeting geleerd dat die dingen zo jeuken op de plekken waar je vocht vasthoudt.. (of zei jij dat nou?!) Hahah lees nu pas dat stukje over Ivo en dat je teveel kleertjes hebt gekocht hehehe... Nic79: lekker uit eten, wat leuk! IrisB: teveel sprintjes getrokken... oef! Beetje bijgekomen nu? Mijn sprintje trekken op de roltrap in Utrecht was ook niet zo slim... Dat was toen Yule naar beneden ging om Dreames te zoeken, ik weer achter Yule aan om te vertellen dat Dreames boven was, Yule nét zelf tot die conclusie was gekomen en alweer op de roltrap omhoog stond (ik op die naar beneden) en ik dacht: "oh! dan ren ik wel ff terug de roltrap OP" Nouja... dat ging dus niet en de roltrap nam een hap uit mijn been... Dus bedankt voor de tip: GEEN sprintjes meer trekken Jikke: pfff hoe doe jij dat, slecht slapen en overdag gewoon op volle toeren verder?! Give me some! Misschien is het mama-power? Freesia: 31 weken! hoera! Yule en IrisB 34 weken hoera!
Goedemorgen meiden. Hier helaas weinig geslapen, had het heet, mijn lichaam zat in de weg, kon mijn draai niet vinden, harde buiken, een man die met 30 graden tegen je aan kruipt midden in de nacht, tig keer plassen. Nou ja haal het vanacht wel weer in. mijn moeder is nu onderweg voor een bakkie en ga daarna maar even opruimen en stoffen. Lijkt wel of er in die ene dag dat ik gister weg was een bom is ontploft hier Kom zo nog even spieken. Knuff
Hey meiden, Ik vond de meeting echt super leuk en gezellig!Ik ga zo meteen de foto's kijken! @Yule: Tuurlijk heb ik het je vergeven! Het had ook echt een actie van mij kunnen zijn! @Parr: de bbq was geslaagd. Het regende voor en na de bbq, maar het was precies lang genoeg droog om te kunnen eten. Daarna moesten we wel heeeeeel snel afruimen hoor want toen begon het in eens heel hard te regenen. Nu even de foto's spieken...
@Kaatje: Bedankt voor de foto's! Leuk om nu een paar gezichten te kennen... @Ingeltje: 't Is je vergeven, hoor... ! Nu kwam mijn eerste sms-je ook wel wat laat. Ik was even vergeten dat het zaterdag was, dacht de hele tijd dat het zondag was. Komt omdat ik vrijdag dus niet gewerkt heb...
Goedemorgen allemaal! Zo heerlijk geslapen! ong. 10 uur en wel 2x uit om te plassen. Lig ook gelijk met voeten omhoog ze beginnen nu al diik te worden @jekkia haha mannen snappen niet dat een kind nooit genoeg kleertjes kan hebben @IrisB oh jee meid als dat gesprint na zo'n dagje! Mijn voeten waren vanochtend pijnlijk om op te lopen! Ik kreeg gisteren op het station ineens jeuk op mijn buik, werd er gek van. Jekkia zei dat het door de zweten komt, Lijkt mij dan ook logisch want onder mijn borsten was het oo flink jeuken vannacht 34 weken @freesia boodschappen op zondag? waar? klinkt erg amerikaans zo! supermarkten op een zondag open! 31 weken @yule 34 weken @dreames gelukkig was het weer ff meegevallen om heerlijk te eten! Pff voel mij vandaag echt opgezwollen en onhandig en dik Heb trouwens wel mijn navel piercing uitehaald want hij zat geisterenavond best wel sraks k doe hem wel elke dag eventjes in, want anders groeit de boel dichten dat is nou ook weer niet de bedoeling! Zo ga nu ff de 3 foto's die ik heb op hyves pleuren Ook niet helemaal geweldige foto's maar is iig wel wat
Parr, misschien een idee om een zwangerschapspiercing in te doen? is het stokje wat langer van dus kan je hem laten zitten. zo moeders is weer weg dus ga nu eerst even opruimen voor ik weer kom kletsen.
Daaag dames, ook weer wakker en aan het huishouden jeeej. he die minimonkey, is dat wat? ik ken 'm eigenlijk helemaal niet. heb nu wat opgezocht op internet en ziet er wel leuk uit. maar is-ie ook comfortabel, handig in gebruik? iemand met ervaring?
@ Parr Als je geen zwangerschapspiercing hebt/wilt, kan je het gaatje ook openhouden door een stukje visdraad er door heen te doen. Dus als je man toevallig van vissen houdt..... Leuke foto's van de meeting! Grappig om alles zwangere buikjes zo naast elkaar te zien.
Hoi meiden! Had gisteravond acht niet meer de puf om nog op de pc te gaan, ben meteen het bed in gedoken... Maar het was natuurlijk LEUKLEUKLEUK! Was van tevoren mezelf een beetje gek aan het maken, zo van zou het wel een leuke groep zijn? Zou het niet heel erg tegenvallen t.o.v. het forum? Maar toen we er eenmaal waren vielen alles die twijfels weg, want wat een gezellig groep! Maarja wat wil je ook met zo'n groep van allemaal kletskippetjes?! Slapen -> Hier ook een rotnacht gehad... Had continu overal pijn... Beenpijn, rugpijn, heuppijn, buikpijn, misselijk... En dat met de constante dreiging van een kramp Midden in de nacht werd ik wakker en was opeens me hele linker onderbeen afgestorven... Voelde er echt nix meer, alsof het been slaapt, alleen lag het gewoon helemaal vrij... Schoot eerst in de stress (dacht meteen aan tromboses en andere erge dingen) toen ik me realiseerde dat ik op mn rug lag en dat de baby natuurlijk wel op een zenuw zou liggen. Toen ik even ging staan ging het ook meteen weg gelukkig. Jekkia -> En hoe vond je vriend dominator? Was het niet een beetje in het water gevallen? Groetjes Cossy
Hihi ik heb wel een zwangerscahpspiercing Maar de boel wordt gerekt en staat beetje strakjes. De velletje van de piercing heeft ook een beetje striae (maar dan horizontaal) Het voelt ook wel lekkerder nu het uit is. Helaas is manneke niet eentje van vissen anders was dat ook een mooie optie, visdraad is dunner dan de piercing. Maar goed ik doe hem dan een keerjte in overdag voor een paar uurtjes, moet goed blijven gaan toch?!