He meiden! op de fotos te zien hebben jullie het super gehad op de meeting! zijn erg leuke fotos om te zien! HIHI grappig zelfs al die bolle buikjes!
Azeb dekbedjes kunnen nadat je kleintje een jaar is worden gebruikt (las ik vandaag in Kinderen) Iris foei rennen met zo'n toeter Ik moest gisteren ook even sprinten om de trein te halen, wilde de conductrice eerst de trein niet in laten omdat ik geen kaartje had, maar mocht na het trekken van een pruillip toch mee omdat ik zwanger was. De pijn in de buik weggepuft en bj volgende station uitgestapt om alsnog een kaartje te kopen. buikjeuk, heb je al mentholpoeder geprobeerd? Menthol heeft een verkoelende eigenschap waardor de jeuk kan verminderen. Jikke veel plezier in Ermelo en straks op de camping in Appelscha! Freesia mmm gevulde choco eierkoeken, yummie, die zijn hiernet op Ingeltje ikke nie gezegd over gezwolle enkels en muggenbulten (wel dat je door zweet jeuk en uitslag kunt krijgen). Ben tot nu toe nog niet aan het opzwellen (ff afkloppen) Smeer me wel een ongeluk met die prik weg van VSM (of moet er gewoon vanaf blijven ipv van met mijn nagel kruisjes in de muggebulten te zetten ) Vriendlief had een TUUUUUUT in zijn oren de hele tijd, nu is hij weer terug naar het festivalterrein want nou moet hij meehelpen afbreken dus die zien we tot morgen niet meer terug. (tis wel erg stil zo in huis) Pisum we hebben die minimonkey gehad maar weer weggedaan. Raven vond het niks, alleen als die als hangmat in de box werdt gebruikt (vond ze toen fijn met krampjes) Vind zelf dat er best wat gewicht op een schouder komt, daarom geef ik de voorkeur aan een draagdoek (zie www.draagdoek.nl), deze geeft veel meer steun aan je rug en schouders (want kindjes worden snel zwaar ) Heb net oude kleertjes van Raven van de zolder gehaald, pff wat een hoop roze mini kleertjes. Kreeg even een brok in mijn keel toen ik maatje 44 vast had, haar eerste jurkje so sweet en zo ieniemini. Na alles te hebben gesorteerd bleef er maar weinig over dat geschikt is voor junior tot maatje 68 maar dat komt vast wel goed Hoe is het met de rest van de zwangeren hier? Houden jullie het nog vol? Zitten alle kindjes nog op hun plek? Cossy Ivo heeft geluk gehad, heeft geen regen gezien en toen hij thuis kwam was het hier ook weer droog Parr je hoeft de piercing niet elke dag een paar uurtjes in te doen, even regelmatig doorprikken en goed schoonhouden is al voldoende om dichtslibben tegen te gaan. Zo doe ik het al meer dan een jaar met mijn piercings.
Jekkia -> Ohww nou das echt geluk hebben dan idd... Mijn vriend was zeiknat geworden toen hij van z'n werk thuis kwam... Weet iemand hoe dat zit met die ticker? Ben op 29 sept uitgerekend (en dat is op een maandag) dus dan zou hij toch morgen (ook op een maandag) pas om moeten springen naar 31 weken? Of hebben ze bij deze site een andere telling ofzo? Groetjes Cossy
Mijn tikker tikt inderdaad op de maandag om, en ik ben ook op maandag uitgerekend. Dus zal wel aan site liggen?
Cossy, je hebt een banner van dezelfde site als de mijne,maar die springt idd netjes op vrijdag over. misschien even opnieuw maken en kijken of hij dan wel goed mee loopt. het is warm ! ben nu boven bijna klaar. nog even een draai was opvouwen, een draai ophangen en een nieuwe draai in de machine en dan is boven weer aan kant ( op stofzuigen na maar dat doet mannetje ) daarna eerst een taart maken en dan beneden alles opruimen.
Hey lieve allemaal, Ben gister thuisgekomen op de bank geploft en alleen nog om 23uur opgestaan om naar bedje te gaan.... was echt helemaal dood (ouwe muts) vond het echt supergezellie en de foto's zijn ook toppie! Op naar de meeting met beebjes erbij Gaat het met de niet meetingers ook goed allemaal? Knuf Roshi
Ik weet et Maar morgen wordt het gelukkig niet zo bewolkt en dan zo warm maar gewoon zonnig. Vind er niets aan om in een bewolkte hete tuin te zitten... zit liever binnen, daar heb ik airco haha
Misschien staat je GMT wel op +11, was bij mij eerst ook zo. Als je naar die site toegaat kan je bij je banner een GMT tijd instellen, als je die op GMT +1 zet loopt je banner wel goed.
niet leuk hij wil of de naam helemaal zoals (je weet wel) of niet.... ga het gewoon heel vaak zeggen misschien veranderd hij dan wel van gedachten
Parr, ik heb mijn navelpiercing al 3 jaar niet meer maar ondekte van de week dat het gaatje er nog steeds zit en niet is dichtgegroeid. Denk dat ik gewoon altijd een gaatje blijf houden. Wat leuk om die foto's te zien op hyves. Krijg er ook een beter gevoel door dat we er allemaal gelukkig zo groot uitzien. Met dikke buiken.
Azeb heb het nog even opgezocht voor je. In verband met wiegendood wordt aangeraden je kind tot het een jaar is op de rug te laten slapen en geen dekbed te gebruiken. Daarna mag een kind in iedere houding liggen en kun je een dekbed gaan gebruiken. Als een kind onrustig slaapt is een slaapzak prettiger zodat hij/zij zich niet bloot kan trappen. Ook vinden veel kinderen een slaapzak prettig omdat het wat meer geborgenheid geeft. Wil je je kind toch laten wennen aan een dekbed dan stop je zoon of dochter dan lekker in. Dat geeft hetzelfde rustgevende effect als inbakeren. Een zware deken geeft een heerlijk omarmend gevoel.
hihi kunnen ze wel aanraden, snap ook echt dat dat beter is, maar dat moppie van mij presteerde het om binnen twee maanden zichzelf op haar buik te rollen....t is dat ze ingebakerd sliep en dus niet kon rollen, anders sliep ze zeker weten elke dag op haar buik....
Hallo! Welkom terug gezellige kletsers! Je ziet wel wie de die hards zijn hier..hihi het wat gisteren uitzonderlijk rustig hier. Leuke foto's meiden en leuk om te lezen dat jullie een geslaagde dag hebben gehad. Hier veel last van de warmte, gelukkig is het binnen nog wel koel, maar ik heb gewoon geen puf. Ben in een week twee kilo aangekomen, puur vocht....dus maar hopen dat het niet doorschiet, dat mijn bloeddruk ook netjes blijft.... Ik blijf rustig op mijn bedje zitten dus! Allemaal een fijne dag! Sorry, ff niet gereageerd op iedereen... oh ja, hier ook de 34 weken gehaald, ongelooflijk!
zo...nu even heeeeel wat anders.. @ alle meetingmeiden, tnx voor de gezellige middag! wat hadden we een bekijks met al onze buikjes he? echt leuk om te zien dat iedereen een ander buikje heeft! was pas om 19.00 thuis, trein had vertraging...bllg! en nu de rest nog even bijlezen
Steen 34 weken nog zeker 3 weken binnen houden hoor ! Zo he he hier is boven alles aan kant. Nu eerst een bak koffie en dan lekker taart maken Mannetje is morgen jarig dus ga als een goede huisvrouw zelf gemaakte (kwark)taart meegeven naar zijn werk.
@cossy de mijne tikt ook elke donderdag, ik denk de ticker verversen en probleem is dan opgelost @ydnic 3 jaar en nog open! mijn vriendin deed hem uit vroeg in de zwangerschap en moest heb door pikken erna! Zo he wat een verschil! Drm had ik zoiets van ik hou hem zo lang mogelijk in mssn minder kans op dichtgroeien... Ja ik vond het heerlijk om gisteren omsingeld te zin met bolle buiken ipv mooie slanke buiken etc. @steen 34 weken @kaatje hmmm kwark taart mssn zo'n high tea elke dag? was ook wel erg lekker! Zo heb ook ff een dutje op de bank gedaan. Had ook een andere kussen bij mijn voeten gelegd, word wakker, sta op en ik heb geen sinasappel enkels wel nog vocht maar niet zo huge! dan weet ik wat ik een paar keer per dag moet doen met dit weer! Mijn Szus geit heeft vannacht een bokje en geitje gekregen, dus vanavond ff op de koffie Mijn Souders zijn nu vlakbij Bled in slovanie. Op een prachtige camping bij een wilde rivier! *jealoers Mijn broertje en vriendin zijn nu in Hawaii. Hij moest gelijk aan denken hoe ik toen de hula daar deed wel lief! Heb de kleertjes van gisteren ook gewassen en die hangen nu ook! Manneke ook erbij om mij te "helpen" maar er viel niet veel te helpen he met die mini kleertjes hij vond het ook apart En manneke heeft net 2 heerlijke broodjes ei gemaakt
Hallo dames! Jekkia, bedankt voor het opzoeken. Ik begrijp het nu! De meeting klinkt erg gezellig. Zal zo es de foto's op hyves gaan bekijken. Hier hadden we gister het verjaardagsfeestje van mijn man. Was heel gezellig en we hebben het wonder boven wonder droog gehouden. Heb wel heel slecht geslapen en hou nu enorm vocht vast in mijn enkels/voeten en handen. Het deed echt pijn toen ik wakker werd. Heb m'n trouwring maar afgedaan voordat mijn vinger afsterft.... Koop morgen wel even een mooi zilveren kettinkje waar ie aan kan hangen. Mijn schoonmoeder en mijn man hebben het huis weer helemaal netjes en schoon gemaakt terwijl ik van hun in ons zwembadje mocht gaan liggen dobberen. Heerlijk en zo lief! Oke, ik ga de foto's bekijken, spreek jullie later nog wel! Liefs Azeb
Leuk he die buiken allemaal! Wat wel raar is, van boven af gezien vind ik mijn buik onwijs meevallen en klein en zo, dus ik dacht gisteren de hele tijd dat ik 1 van de kleinste buikjes had... nu zie ik de foto en blijk ik net zo'n toeter als de rest te hebben! Heb net schaamteloos een slaapje gedaan op bed. Heerlijk was het! Daarna even douchen want dat had ik nog niet gedaan, eerst me in het zweet gewerkt vanmorgen in huis... Was van twee weken is weggewerkt, zit nu een babywasje in de machine, gestofzuigd en babykamer opgeruimd. Commode heeft nu ook knoppen, da's een stuk makkelijker de lades openkrijgen! Mijn vriend belde vanuit Belgie. Ik heb hem van de meeting verteld en hij moest erg lachen toen ik beschreef wat voor een attractie wij waren in Utrecht! Hij wilde voor mij vanavond al naar huis rijden (lief!) terwijl ik dacht dat ie pas morgen zou komen. Heb dus gezegd dat ie nog wel een nachtje mag blijven als ie wil, want hier gaat toch alles goed. Dus ik zie hem morgen weer.