Hi meiden, Hoe is het met jullie vergaan vandaag in die hitte! POEH! Het is wel erg warm nu he! Hier alles prima! Jekkia> Buddy onde de muggenbulten bah bah! Dat is vervelend meid! Wel lekker van je daggie genoten vandaag? Hier de de kamer zo goed als af. Zie mijn album voor foto's. Schattig he al die kleine kleertjes! Hier vandaag besloten wat we meenemen naar het ziekenhuis als ik moet bevallen
Nic ik heb je ge PB't , het plaatje in de lijst doet het niet! En een errug leuke kamer! Lekker vrolijke kleuren!
@roshi ben blij dat het kadootje in de smaak viel. dacht dat het een beetje tegen viel voor je de slabbers hebik zelf ook meegenomen en ga er denk ik nog bij halen want als deze ook zo kan kliederen als mijn zoontje heb ik die wel nodig lekker groot en makkelijk om en af te doen.
Hoi allemaal! Hoe is het jullie vergaan op deze o zo hete dag? Ik heb me kapot gezweet, maar gelukkig hebben we een ventilatortje! Ik heb hier nog niet echt last van vocht vasthouden....ik hoop dat dat zo blijft. Wel heb ik last van mijn rug, wat meer naar boven toe aan beide kanten. Als ik 's nachts/'s ochtends wakker wordt is het het ergst...dan trekt het weer weg en 's avonds als ik op de bank zit komt het weer terug....erg fijn Oh ik zag dat er op de lijst nog niet stond waar ik wilde bevallen, maar intussen weten we het wel: het word het ziekenhuis! Dit omdat ik me daar fijner bij voel en er toch voor verzekerd ben dussssss Nu nog ff Parr PB en....heb namelijk een borduurvraagje
Tweety> tegenviel? nee joh helemaal niet! was alleen erg lachen dat ik dat speeltje de dag ervoor zelf had gekocht maar die van mij staat nog in verpakking dus die ga ik inpakken en aan het dochtertje van een vriendin geven, is zij ook blij vond er ook helemaal niets bijzitten waarvan ik dacht "ben blij dat ik dat niet heb" vond het allemaal erg leuke kadootjes
YEAH dankzij mamameike heb ik echt een supermooie aftelkalender (veel mooier dan ik zelf bedacht had ) echt super bedankt mamameike! http://bp0.blogger.com/_I5BN1cfarls/SIzYNCm69uI/AAAAAAAAADE/3_pwSSjS5R4/s1600-h/kalender.jpg
Hier ook geen regen... Ik heb net even buienradar gecheckt en ik zie alleen in puntje van Groningen fikse regenbuien, verder nergens (ja in Belgie en Duitsland). Komen wij er weer bekaaid vanaf... Ik heb net een berg knuffeltjes gewassen en gedroogd die ik al jaren had staan, die gaan nu schoon en kattenhaarvrij naar de babykamer! Yeah!
lekker yule! al je was weer weggewerkt? roshi, graag gedaan hoor! kan ik straks met een gerust hart gaan slapen hahaha ik duik zo mijn mandje maar eens even in, heb wel een beetje de balen van het weer, zweet me helemaal de ...Piep...en doe dus echt niks behalve zitten, forummen en msnnen...
Pfff, ook fijn gesmolten hier vandaag. Hoop dat het straks toch nog gaat regenen zodat het weer een beetje is afgekoeld tegen morgenvroeg. Heb de hele dag niks gedaan, gewoon rondgehangen en een lekker lang dutje gedaan vanmiddag. Bed staat sinds gisteren op klossen (man had dat stieken gedaan terwijl ik mn croissant nog aan het opeten was Zo vlot gaat dat dus) en is wel grappig om zo hoog te slapen nu. Jammer genoeg komen we met klossen nog steeds maar aan 70 cm *paniek* Denk dat het tweepersoonsluchtbed er in geval van nood maar bovenop moet... Ik ga nog maar eens een lauwe douche nemen en dan fijn m'n bed op zoeken. Morgen eerse "echte" dag verlof, dus moet even bedenken wat ik ga doen. M'n moeder komt dinsdag om mee te helpen poetsen, dus denk dat ik er morgen maar voor zorg dat het huis "poetsklaar" is. Beetje vervelend als je eerst nog 2 uur moet gaan opruimen ofzo. Hoop dat jullie (nu ja, WE ) allemaal een beetje goed kunnen slapen met die warmte... Tot morgen!
pff meiden, heb zojuist een lauw/koude douche gehad maar dat was ook maar goed voor 5 min. heb het nu alweer benauwd! ga dadelijk toch maar op bed liggen en wachten totdat ik in slaap val ahah! Oh Iris nu je het over die klossen hebt, die zal ik morgen ook maar even gaan halen! Weltrusten iedereen (in hoeverre dat lukt!) en tot morgen!