September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @MirandaT Rennies mogen opzicht wel maar bij de apotheek raade ze het wel af omdat Rennies helpen even en dan wordt het weer erger, is slecht vor de maag. Ik heb ook een drankje van de apotheek, helpt heel goed!

@roshi hmmm ik ben wel creabea maar ik ken alleen die aftel kalenders van kerst :( bedoel je dan zoiets? Want dan heb ik wel een ideetje van hoe je zoiets kan maken :D (krijg gelijk een pop up idee als ik aan de kerst dingen denk :)) Ik zie dat mamamieke ook een leuke idee heeft! Zij is ook heel handig in psp, wat wel ook erg mooi is!
    Oh wacht ik zie dat het al gelukt is :D ziet er erg mooi uit!

Een 15 jarige meisje die zwanger wilt worden :confused: is zij wel goed bij haar hoofd? Ik denk dat zij in een droom wereld zit! Ik zou dan haar de minder fijne dingen van de bevalling zeggen, mssn schrikt zij de volgende paar jaar wel van af! Ik heb haar wel een berichtje gestuurd (oftewel gepost). En niet om haar gelijk af te vallen, want dat is dan ook niet zo netjes, maar wel ff op haar hart gedrukt om ff te wachten nog.

@mamamieke ooh dat is ook een leuke idee ja! en dat psp of zo! :D zie nu dat het erg mooi gelukt is :D :thumup:

Wij hebben een ventilator toren. Die heb ik achter mij op ons brede verwarming staan. En die blaast alleen op mijn rug :D Als het op de vloer stond zweete ik mij al kapot, maar nu hij hoger staat is het wel te doen zo!

@eva1983 pb? zal gelijk ff kijken :D

Dames ik hoop dat jullie vanavond een beetje kunnen slapen! (ook ik :p)

2. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @eva1983 hmmm ik heb geen pb?

3. mamameike

mamameike Bekend lid

hii oeps.....geen pb ontvangen? misschien naar de verkeerde gezonden?

IrisB, ik moet wel lachen om jouw...gesmolten vandaag, maar zo voelt het wel inderdaad

duik er nu echt in

Liefs

4. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Zit weer beneden, was om half 9 al naar boven gegaan, zooo warm en moe.
    Maar het is nu al een uur ontzettend aan het flitsen buiten, eerst zonder geluid. Nu met geluid (zachtjes) maar zonder regen. Hond had het al uren geleden door, dus die ligt nu naast me :rolleyes:
    Zo te zien op buienradar komt er wel wat aan!

En ja, hier is alles ALTIJD open op zondag :) Niet in het dorp zelf hoor waar ik woon, maar wel in Hulst dus.

Nou wat zal ik eens gaan doen? Owja, ga effe lezen hoe een kind van 15 erbij komt dat ze moeder denkt te kunnen worden? En dan is het eruit persen nog het minst moeilijke van deze taak.

Meiden, hopelijk liggen julie heerlijk ontspannen en koel te slapen naast jullie mannetjes, een glimlach op jullie gezicht, dromend over lieve babietjes ;)

5. 4days

4days Niet meer actief

Volgens mij hebt t echt nix als iedereen op dat meisje van 15 gaat inpraten, dat ze t moet laten enzo... wordt t alleen maar interessanter door... Tuurlijk hebben jullie gelijk, uit alles blijkt dat ze erg onvolwassen is. Maarja, er is toch niemand die haar tegen kan houden..? Maar ik acht de kans groot dat ze het volgende week ofzo uit heeft met haar vriendje en dat t thema dan voorlopig over is (of klinkt dat heel gemeen? :oops:). Hoewel ik zelf ook al bij mn vriend ben sinds mn 16e (al was ik volgens mij wel heel wat volwassener dan dat meisje, voor zover uit de reacties blijkt). Maar ik weet zeker dat ik toen nog niet toe was aan een kindje. Het was misschien wel uiteindelijk gelukt, maar het was niet goed geweest, voor mij niet en voor het kindje niet. Ik denk dat men eerst een beetje moet settelen om aan zoeits te kunnen beginnen.

Maarja, genoeg hierover :)
    Hier nog geen regen alleen druppeltjes, wel onweer! :confused:

Owja, en: *31 weekjes*! :D Jippieieie! Ik kreeg de banner trouwens niet goed gezet met onze tijd (+1) want dan bleef hij een dag verkeerd staan, dus heb m nu maar op engelse tijd (+0), dan looptie wel een uurtje achter, maarja hij staat tenminste op de goede dag... :(

Groetjes Cossy

6. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    FF kijken of mijn ticker al is verder gesprongen! hihihi

*edit: nee dus.. tóch even geduld hebben tot morgenvroeg!

maar desalniettemin: 35 weekjeeeeeeess!! (nog 35 dagen !! :confused: )

7. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Nou het is hier weer rustig buiten. Ik vertrek weer naar boven <gaaaaaap> Goede oefening voor als de baby er is denk ik maar steeds :(

8. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.162
    8.143
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    zo! wij zijn hier ff vroeg wakker haha. Vriend is naar werk, ik ga zo boodschappen doen om 8 uur, dan is het nog niet zo godganse heet en dan heb ik alles in huis voor de hele dag. pfff zie overal al wolken, hoop niet dat het bewolkt blijft!

9. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    goedemorgen dames

hier regend het. vanacht begon het met flitsen en geen donder. op een gegeven moment moest ik me bed uit voelt spetters op me voeten dus het raam moest wat dicht. nu regend het nog steeds en het is heerlijk buiten. maar ja als straks de zon weer komt pffff kan het wel erg benauwd worden. nou ga zoon lief ff klaar maken voor het kdv tot later.

10. mamameike

mamameike Bekend lid

nou freesia, ik hoop dat je nog een beetje geslapen hebt?
    vervelend is dat he?!

tweety, hier geen regen hoor....helaas niet veel afgekoeld buiten.

devilschase, om 8 uur al winkelen, das mooi vroeg zeg! vind het in de super altijd erg lekker, dus ik wacht er altijd mee tot smiddags hihi

cossy, denk inderdaaad dat je gelijk hebt en eh nu misschien gemeen hihi,maar straks heeft ze dr alleen maa gemak van denk ik dan!

ingeltje
    GEFELCITEERD MEID! nog maar een paar dagen inderdaad!

ikke vandaag ook al weer 35 weekjes!

vandaag druk programma, ga zo eerst beginnen met de badkamer soppen, dan shoppen en de proefdruk van het kaartje bestellen!
    ben zo benieuwd hoe het gaat worden....

11. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.162
    8.143
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik heb thuis airco dus mij maakt het niet zoveel uit. Gaat mij erom dat ik geen zin heb om in die lange rijen te gaan staan en in die drukte, kan niet zo lang meer stilstaan zonder licht in me hoofd te worden dus vandaar haha! En heb geen zin om vanmiddag bezweet en al uit mn luie stoel te komen :) en pfffff badkamer soppen joh? Veel te warm voor toch haha!

12. mamameike

mamameike Bekend lid

ow...kan ik niet bij jou komen bivakeren? airco in huis...beter!

en eh....inderdaad veel te warm, dus eerst soppen en dan vies maken denk ik, maar eh...je moet wat als je last van nesteldwang hebt he?

13. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Goedemorgen!

Hier ook niet veel geslapen vannacht.....wij hebben gisteren een onweersbui gehad, that's it...dus het is amper afgekoeld.
    En vanmorgen toen manlief ging werken, liet ie de ventilator kapot vallen....dus ik lig al vanaf 7 uur beneden op bed (toch handig hihi), hier is het gelukkig nog wel koel en heb ik de "grote" ventilator staan, dus gaat wel goed komen. Ik heb wel enorme dikke vingers en ook mijn voeten beginnen aardig op te zwellen.....

@Ingeltje en Mamameike, joepie 35 weken! :thumup:

@Devilchase, heerlijk airco in huis!

@tweety, lekker genieten van de koelte daar bij jullie!

@Parr en MirandaT, ik heb de antagel van de apotheek tegen maagzuur, dat werkt echt goed. En ze zeiden daar tegen mij dat dat het meest geadviseerd wordt bij zwangerschap. Succes

Ik hoop dat de rest wat beter geslapen heeft....
    tot later!

14. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.162
    8.143
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    @mamameike; ja zalig die airco, je hebt ook verrijdbare aircos hoor, kosten nog geen 250 euro en die verkoelen je hele woonkamer of bovenverdieping, echt zalig met dit weer! En ja, je moet inderdaad wat haha, ik zelf stofzuig ook elke dag maar dan in de avond.

@steen: ik zit ook het liefst binnen nu met dit weer, lkker achter de comp, aircotje aan, ander sis het niet te harden hier! En je voeten worden dik? Doe je voeten dan lekker in een lekker koud badje, zal ze goed doen en je hebt het zelf gelijk een stuk koeler!

15. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Devilschase, de teil met ijskoud water staat al klaar! hihi!

16. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Jippie 34 weken vandag!
    Wij hebben vrijdag zo'n opblaasbaar badje gekocht (zo'n babybadje) dus daar ben ik (onder de parasol) uren in blijven liggen. Daarna ff geslapen. Toen belden mn ouders dat ze de hond kwamen halen om mee te nemen naar het strand, en daarna hebben we met ze afgesproken om op terassje iets te eten.
    Vannacht flink geinweerd hiero.
    Nu regent t nog steeds heerlijk koel ziet t eruit buiten.

17. sasha

sasha Actief lid

15 jan 2008
    462
    0
    0
    Hello allemaal. Wat leuk dat jullie meeting zo geslaagd was!
    Helaas heb ik het hele weekend gewerkt. Echt gisteren was ik helemaal op. Gelukkig nu twee daagjes bijkomen en dan nog drie daagjes werken.......en dan verlof!
    Vandaag alweer 35 weken, wat gaat de tijd toch snel zeg. Ik ga vlug spieken bij de foto's op hyves, doeidoei

18. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Freesia: nog een beetje kunnen slapen?

Mamameike: jippie ook 35 weekjes!

Devilschase: airco?... oeeef... jalooooeers :x

Sasha en Funny: gefeli met je 35 en 34 weekjes!

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden.
    Jeetje was het bij jullie ook zulk noodweer vanacht? Na eerst een hoop gedraai had ik eindelijk een lekkere houding gevonden, wordt ik om 5 uur wakker door de onweer, en ging steeds een auto alarm af voor de deur. heel irri. viel rond half 7 weer in slaap en om half 9 begon de buurman te zagen ofzo.. Niet leuk !
    Vandaag is mijn man jarig dus ga zo op de fiets de laatste boodschappen doen en een kadootje halen.

15 jaar vind ik heel erg jong om zwanger te worden.. helaas zien tieners vaak alleen het leuke gedeelte van een kind, en vergeten de poepluiers, slapeloze nachten en kosten.
    Ik had rond die leeftijd ook zoiets van "ik wil mama worden" maar mannetje en ik wilden de kleine wel een toekomst kunnen geven dus hebben netjes gewacht met stoppen van de pil tot we samenwoonden.

roshi en mamameike, mooie aftelkalender !

Verder alles goed met iedereen?
    Alle beebs nog veilig binnen?

Zo en nu ga ik fietsen ( kan ik gelijk even wakker worden :) )

20. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Fietsen?! Hoe doe je dat in godsnaam? Ik beuk alleen maar tegen die kleine aan.. kei-sielig hahaha

Gefeli met je mannetje!

Deel Deze Pagina