FunnyMe! ik vroeg me al af hoe het met je ging! Leuk om je weer te zien. Ik lees dat een paar vandaag 35 weken zijn, jeej en dan moet je dus nog 35 dagen, shock!! het komt zo dichtbij allemaal!
zo boodschapjes hier ook weer inhuis. het is hier nog heerlijk buiten regend ook nog wat heb lekker alles open staan kan het een beetje afkoelen hier binnen. straks ook maar eens ff wat soppen voor het eventueel weer warm gaat worden.
Haha ook lekker boodschappen gedaan? Lekker rustig in de supermarkt he! Hier is het al wel bloedheet hoor, binnen gelukkig koel zat maar buiten, pffff. Wel weeeeeer bewolkt.... zeggen dat het overdag zonnig wordt, merk er nog gene klap van!
@Roshi, beetje jammer dat hij de naam niets vond..misschien moet je het inderdaad 10x per dag noemen mooi zeg die kalender. @Lola, super dat de CTG er goed uitzag @Iris, gefeliciteerd met je 34 weken, schiet op hé! Bij jullie dus ook al zoveel water, erg hé. @Yule, wat super lief dat je man eerder naar thuis wilde komen je bent weer lekker druk geweest in huis zo te lezen nog veel te doen deze week of lekker uitrusten? @Meike, nog steeds rustig in je buik? Heb je de kaartjes ook zelf gemaakt? @Kaatje, gefeliciteerd met je man! @Nic, was gisteren echt vreselijk warm bah! Beetje de dag doorgekomen de vluchttas is dus gepakt? Ga ik deze week ook maar eens inpakken. Wat super leuk al die kleurtjes! @Ingeltje, kom dichtbij nu hé zei gisteren tegen mijn man over 3 weken kan het er ook al zijn en toen bedankt ik me 3 weken! Hier ook noodweer vannacht..brrrr en onweer . Gelukkig is het een stuk koeler vandaag. Vanavond is de partnerles geloof niet dat hij er echt zin in heeft (hij zag gisteren het stukje op Babyboom en vroeg hij er ook zo bij moest zitten..eh ja hihi )
hoihoi @kaatje, hier geen drup gevallen hoor....niks noodweer! knap dat je nog durft te fietsen, ik pas helaas niet meer tussen het zadel en mijn stuur, zit klem als ik op en af stap, maar heb een mama-fiets gekregen dus kan straks als de twee kunnen zitten lekker weer fietsen! gefeliciteerd met je hubbie! @devilschase, er staat een stukkie terug een linkje, geplaatst door roshi als ik me niet vergis @tweety, sop ze, wees maar blij dat het afgekoeld is daar, ze hebben het vandaag weer over 32 graden! jakkes! en de rest van de week ook rond de 25-30 @krissstel, t word wel steeds rommeliger in mijn buikkie, ben benieuwd wat ze donderdag zeggen. Heb de kaartjes inderdaad zelf ontworpen, ga ze wel bij de drukker laten drukken, ben wel benieuwd wat het word... moet wel lachen om jouw mannetje, ben benieuwd wat ie er van vind hahaha....nog drie weken, inderdaad SCHRIK! gaat best snel he! @funny me, fijn 34 weken, nog een paar weken meis! T gaat je lukken hoor! @Iris jij ook 34 weken, fijn! ze belden net dat we de nieuwe douchecabine konden ophalen en nu maar hopen dat de beebjes tot zondag blijven zitten, dan kan me mannetje dat zaterdag nog even plaatsen, zit alleen net de denken dat ik de boel net SCHOON heb lopen soppen......baal
Goedemorgen, Nou meiden hier is het nog steeds heel benauwd en heb niet het idee dat het hier vannacht echt geregend heeft, want door de hitte kon ik echt niet slapen dus... Bah bah! Zo voor sommige meiden begint het echt al op te schieten, 34, 35 wkn zwanger! Ja dan gaat het ineens toch erg snel Ik begin ook wel steeds nieuwsgieriger te worden naar die 2 kleine ukkies van ons. Vannacht wel raar gedroomd, dat ik ze steeds vergat te verschonen en voeden of gewoon buiten in de kinderwagen liet staan met -10 Dacht al wat ben ik een waardeloze moeder hahaha
@Meike, dat zou super zijn...beetje jammer dat je dan weer alles moet schoonmaken. Wel spannend dat je het al zo voelt rommelen...wat gaan ze donderdag precies doen? @Nic, oh oh jaaa DAN zou je niet de perfecte moeder zijn haha maar dat gebeurt vast niet
hier regent het nog steeds echte hollander he klagen over het weer haha als het warm is is het ook niet goed hiih. @meike das balen heb je net je badkamer schoon bellen ze op grr had ff eerder gebelt had je al dat werk niet hoeven doen haha. hoop dat je zaterdag nog gaat lukken. @devilschase het was idd er rustig in de winkel heerlijk. ik krijg slaap van dit weer pfff het ziet er nu erg triest uit hoor.
Goedemorgen dames! Zo heb toch wel goed geslapen! Wel vaak met de deken van mij af en de ventilator aan! @cossy 31weken @ingeltje 35 weken weer voor wa tik op de buienradar kan zien is het in de de zuidwest/west wel bewolkt en mssn ook regen? hier nog kurkdroog @freesia nog lekker geslapen? @devilchase heel slim idd vroeg boodschappen doen wnr het nog niet zo warm is! Heb k vrijdag ook al gedaan! Ik doe mijn voeten wel in een koudevoetenbad, maar de zwelling neemt niet af, maar de pijn wel iig wel lekker verkoeling @mamamieke 35weken oef ja dan mag je aan het einde van de week weer soppen hier ook gehad... eindelijk alle ramen buiten gelapt komt dan 3 dgn later de schilder >.< ik ga nu niet weer naar buiten die ramen lappen! Hij heeft ze gelukkig grotendeels schoongemaakt gelukkig dus laat ik het maar mooi zo haha @steen lekker handig van manlief! neemt hij een nieuwe mee? Hier ook weer dikke enkels, heb nu gelijk mijn benen omhoog. Doe zo de grote ventiltor aan hier en wat flessen water pakken! Hier ook antangel van de apo. Werk wel heel goed idd! @FunnyMe 34weken @sasha 35 weken ooh heerlijk die aankomende verlof! Jij hebt he ook wel aardig volgehouden met die lange dagen! Straks lekker genieten en rusten he! Dan ben je er helemaal klaar voor wanneer de beeb komt! @Kaatje gefeliciteerd met jouw man! argh wel irri die buurman! Nu hopen dat hij het gauw af heeft! @Krisstel oh is igg wel een stuk koeler bij jullie! haha ja hij moet mee puffen ik denk dat hij het achteraf wel leuk heeft gevonden @nic79 hihi wat een droom! denk dat het straks wel meevalt Zo de UWV heeft voor da laatste keer gebeld. Zij was er ook met alles mee eens en wenste mij veel sterkte met dit weer. Echt een lieve vrolijke vrouw was het! Vannacht voordat ik naar bed ging heb ik iets liefs mee gemaakt! De beeb was de hele tijd aan het draaien en porren. Ook tegen de tafel rand aan hihi. Maar ik voelde al 10min iets steken onder mijn ribben in het midden (zeg maar bij de x van n/x) dus ik voelen, voel ik een klein rond hobbel... een voetje! maar toen dook het snel weg ik weer voelen elke keer, wou het weer voelen voelde zo gaaf en lief! *zwijmel Heb even een wasje aanstaan. Ga nu ff iets in huis doen voordat het te warm wordt! denk mssn de wc en stofzuigen, en wat prullenbakken legen. Ik heb wel nesteldrang maar niet zo erg als een paar weken geleden, en voorla niet met dit weer! Hmm.. mssn ook de vluchttas klaar leggen.... En jeetje dat een aantal van jullie al 35 weken zijn! dat is nog maar 3 weekjes of zo ongeveer! Gaat het zo snel? hahaha
ff gal spuwen: Zijn ze helemaal besodemieterd bij Oxxio? Halen ze ineens ruim 913 euro van mn rekening. Geen brief niets! Ik gebeld. 'ja mevrouw dat is de afrekening van een jaar' 'ja zou het niet netjes zijn als jullie daar eerst een brief over sturen?' 'ja mevrouw ik denk dat dat is fout gegaan' 'en hoe kom ik aan een afrekening van 913,71 als jullie berekent hebben dat we een maandtermijn hebben van 132?' 'ja mevrouw dat zal wel fout gegaan zijn' 'er gaat wel een hoop fout bij jullie he' 'ja er gaat wel eens iets niet goed' 'er gaat wel eens iets wel goed zal je bedoelen. Maar hoe gaan we dit oplossen?' 'u kunt het bedrag terug laten boeken en dan kunt een betalingsregeling afspreken' 'ik laat het geld terugboeken en dan ga ik eens haarfijn uitzoeken hoe dit nou kan want dit pik ik niet' GRRR Komen kleine duiveltjes uit mn oren zetten!
@mamameike--> thnx! gevonden die link. Wat een verhaal zeg, zal het wel echt zijn? Belachelijk, op je 15e een kind.
Ik ga hier ook echt niet mee akkoord! Maar laat het mn mannetje wel uitzoeken. Ik ga me alleen maar op zitten vreten. EN hij heeft oxxio geregeld...
@Tweety, regen...hoop niet dat het deze kant op komt. @Parr, vond je het niet eng de eerste keer zo'n voetje voelen? Ik af en toe nog wel eens..de kleine trapt nu zo hard. Tijd gaat echt snel... @Funnyme, maar goed dat je nog zo oplettend bent, hoor wel eens van vrienden dat zij niet eens op de rekening kijken wat er precies afgeschreven wordt. Zou ook woest zijn...ze belden hier zaterdag van een call center op mijn mobiel! Was ook echt pissig! Ga straks beginnen met het schrijven van de enveloppen...verder weinig zin om iets te doen
hoi hoi, Hier is het nog vrij aangenaam buiten....het is best bewolkt met een zuchtje wind. Dus ik heb me maar eens goed ingesmeerd en zit met een boek buiten, voetjes in de teil met ijskoud water Dat is best ff vol te houden, en anders gaan we lekker naar binnen waar het vrij koel is! @funnyme, grrrr spuw je gal maar meid! Succes! @Kaatje, proficiat met je mannetje! @parr, ja hij neemt een nieuwe ventilator mee @Tweety, is het ook koel bij jullie door de regen? Ik zag inderdaad op buienradar een hele pluk regen en onweer onder in het land voor bij trekken....
@funny me oxxio grr ik had ze in het oude huis ook nooit meer. kreeg 2 weken geleden een brief dat ik huur voor de slimme meter moest betalen voor jan tot jul? ik woon er al vanaf maart vorig jaar niet meer. vorig jaar ook zo''n brief gekregen en toen moesr ik ook betalen van jul tot dec. uit eindelijk niet hoeven te betalen en nu weer grrr. zou terug gebelt worden erover nog niks gehoord zal van de week weer eens ff aan de bel hangen.
Ja die brief hebben wij ook gekregen. Hebben we ook over gebeld en zouden ze uitzoeken. Ze zoeken het maar uit. Ik ga eerst maar eens kijken hoe het allemaal zit en dan zal ik ze (mits ik gelijk heb) even haarfijn uitleggen dat ik dat neit ga betalen. Er was ook verteld dat die meter gratis was.
@steen ja het is nu heerlijk buiten alleen beetje nat haha. maar lekker koel voor alsnog zag dat de wolken en buien later weer weg waren dus we zien het wel.